Gå til innhold

Isabel Raad


Soeuh

Anbefalte innlegg

Velinda skrev (På 4.10.2021 den 15.13):

I kveldens episode ska fosterfamilien gråtes over,det er garantert for seriens skyld....tror ikke på en dritt den dama spyr ut....når søstra sier det som er bra med Jack er at han har penger i første episode,samme ulla begge to🤮

Skjerp deg. Rapportert. Dette er bare stygt.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Zenhouse skrev (På 4.10.2021 den 18.13):

Men er det ikke «undersøke og sjekke» når man stiller direkte spørsmål til selger (Isabel) om det er nikkel i smykkene? Og da blir man blokket?? ( jeg vet selvfølgelig ikke om spørsmålet ble stilt på en veldig uhøflig måte da, men lurer folk bør det opplyses om uansett) 

Personen har stilt et spørsmål i et kommentarfelt. Send en Mail. Gjør det på en profesjonell måte.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maydis8 skrev (16 minutter siden):

Det er forbudt i Norge, så det hadde hun ikke fått importert inn... ro dere ned.

Det får hun importert uten problem. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lyst å løfte noe. Mange 'vellykete' personer blir det nettopp fordi de har hatt store problemer i barndommen. Det bli en stor drivkraft. Kan hende hun ikke hadde vært så 'sterk' om ikke hun hadde hatt store prøvelser. Bare å velge å vrake blant kjente; f.eks alvorlig mobbing, overgrep fysisk/psykisk (Oprah, Tony robbins+++). Har selv (jobbet mye med det... ); tilgitt meg selv og andre, ikke selve handlingene. Det har fjernet angst/frykt og nettopp gitt meg muligheten til å finne en riktig vei videre, uten skam også.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maydis8 skrev (11 timer siden):

Personen har stilt et spørsmål i et kommentarfelt. Send en Mail. Gjør det på en profesjonell måte.

Man stiller ikke et slikt spørsmål i et kommentarfelt på privat-Instaen til en som driver firma/salg. Men Isabel bruker sin offentlige konto til å kommunisere med sine følgere  og reklamere for seg og produkter. Så da må det være innafor å spørre i kommentarfeltet. Man kan ikke forvente et svar der kanskje ( blant den mengden kommentarer), men at konsekvensen var å bli blokkert, det var hvertfall ikke profesjonelt fra Isabel sin side. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den dagen de åpnet TT så fikk de en shitstorm av negative kommentarer/drit og lort både i egene kommentarfelt, og mange andre steder. Tror det at de blokkerte mange da, var for å slippe all dritten de fikk og heller konsentrere seg om ordrer,kunder osv. 

Hadde man spurt nå på en skikkelig måte om smykkene inneholder nikkel, så hadde de nok håndtert det på en mye bedre måte. 

Men når man så hva som foregikk over alt på nettet på åpningsdagen og hvordan alt rundt nettbutikken ble hauset opp og tatt helt ut av alt som er normalt, skjønner jeg at de reagerte slik. De var rett å slett sjanseløse mot all dritten de fikk slengt etter seg over alt. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For et mas om den hunden da.:filer:

Rapporter hundholdet hennes til Mattilsynet da om dere er så vanvittig bekymret. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Princess_81 said:

Hvorfor er Isabel og Golnaz ell hva hu heter uvenner? Noen som vet? 

Den populære teorien wr at det har med nedlegging av podden å gjøre. Jeg liker teorien om at alt bare er for show for å skape blest rundt golnaz og skaffe henne flere følgere fordi folk vil få med seg the tea

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatsumomo skrev (På 10.10.2021 den 17.55):

For et mas om den hunden da.:filer:

Rapporter hundholdet hennes til Mattilsynet da om dere er så vanvittig bekymret. 

Det hjelper ikke en dritt, skjønner du, mattilsynet gjør ingenting. 

Og du kan bare hoppe over det du ikke vil lese, akuratt som jeg gjør. 😉

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flettfrid skrev (På 4.10.2021 den 17.10):

Slik jeg har forstått det har hun hatt hjelp fra hundetrener nå i vår, så vi får nok se det i løpet av sesongen. Den virker jo mye mer rolig og tilpass nå enn den gjorde i vinter. Mye av tullet/adferden var nok hvalpefakter. Som eskalerte pga mye mennesker å forholde seg til, forskjellig reaksjonsmønster hos forskjellige personer osv. 

De er jo en enormt høylydt familie, å det påvirker helt sikkert hunden også. 

Helt klart. Jeg har ei bekjent som er ganske så høylytt og hunden min blir stresset og bjeffer og det alt på en gang. Han er nok vant til våres rolige liv 😄

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maydis8 skrev (På 8.10.2021 den 0.17):

Er vel lei av spørsmål som ikke er relevante. Hvorfor så opphengt? Du får ikke importer smykker i en sånn skala med forbudt stoff. 

Så du mener virkelig at eventuelt innførsel av smykker med ett forbudt og farlig stoff i ikke er så nøye? Å jeg finnes ikke opphengt i Isabel men jeg spurte ett spørsmål som jeg faktisk mener alle bør få vite sannheten av. Hadde smykkene vært uten nikkel så kun hun svart Nei.. Det er så enkelt. Noen mener vi burde sende en mail og spurt slik at dette gåriordnede former å det kan jeg gjerne gjøre

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aidensfield skrev (3 timer siden):

Så du mener virkelig at eventuelt innførsel av smykker med ett forbudt og farlig stoff i ikke er så nøye? Å jeg finnes ikke opphengt i Isabel men jeg spurte ett spørsmål som jeg faktisk mener alle bør få vite sannheten av. Hadde smykkene vært uten nikkel så kun hun svart Nei.. Det er så enkelt. Noen mener vi burde sende en mail og spurt slik at dette gåriordnede former å det kan jeg gjerne gjøre

Du kan jo f eks tipse noen i det offentlige. Vet ikke om det er Helsetilsynet som er det riktige her?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Honey Dew skrev (6 timer siden):

Du kan jo f eks tipse noen i det offentlige. Vet ikke om det er Helsetilsynet som er det riktige her?

Har sendt henne en mail med ett kort og greit spørsmål men ikke svar enda... 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dupers skrev (På 11.10.2021 den 20.40):

Den populære teorien wr at det har med nedlegging av podden å gjøre. Jeg liker teorien om at alt bare er for show for å skape blest rundt golnaz og skaffe henne flere følgere fordi folk vil få med seg the tea

Dete stemmer nok,nå skal G starte egen pod så..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Aidensfield skrev (1 minutt siden):

Det må han ha gjort... Er ikke nevnt på lenge

Men hun pleier jo å snakke om det? Og vise avskjeden? Og grue seg?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...