Gå til innhold

Isabel Raad


Soeuh

Anbefalte innlegg

Nutz skrev (4 timer siden):

Hvor ser dere alt dette med hunden egentlig?

Jeg har sett klipp på tv2s insta. 

Jeg vil ikke gi henne oppmerksomhet ved å se serien hennes. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

25 minutter siden, spirå12 said:

Jeg har sett klipp på tv2s insta. 

Jeg vil ikke gi henne oppmerksomhet ved å se serien hennes. 

Jeg gjorde nettopp det samme. Trist klipp det med hunden :( 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nutz skrev (53 minutter siden):

Jeg gjorde nettopp det samme. Trist klipp det med hunden :( 

Hun burde ikke ha dyr i det hele tatt...

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser på nye YouTube videoen hun la ut nå. Hva faen er det hun snakker om?! Hun har virkelig misforstått alt! 

Kan noen forklare hun med en te skje snarest.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cocogirl skrev (23 minutter siden):

Ser på nye YouTube videoen hun la ut nå. Hva faen er det hun snakker om?! Hun har virkelig misforstått alt! 

Kan noen forklare hun med en te skje snarest.

Nekter å gi henne klikk, hva skjer ?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

spirå12 skrev (9 minutter siden):

Nekter å gi henne klikk, hva skjer ?

Basically samme forklaring hun ga i insta story sinn. For en holding hun har også.. istedenfor å ligge litt lavt og forklare nærmere, så bare spyr hun masse dritt.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, Cocogirl said:

Ser på nye YouTube videoen hun la ut nå. Hva faen er det hun snakker om?! Hun har virkelig misforstått alt! 

Kan noen forklare hun med en te skje snarest.

Hva er det hun har middorstått? Jeg har ikke sett hele videoen, men bortsett fra hunden tok hun jo opp omtrent alt hun har blitt kritisert for den siste uka

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett episode 3 av serien nå. Er folk egentlig sikre på at isabel og golnaz er uvenner? Tenk om golnaz bare gjemmer seg for kameraet når isabel filmer story etc. Tenk om det hele bare er et plot for å få følgerbasen hennes opp?  De fleste influenserne bruker vel den timerappen for å poste i story og feed.  Så hvordan vet kvinneguiden at Golnaz ikke var i bryllupet? 

"La oss late som vi er uvenner, du lukker profilen din og ser følgere renne inn fordi de vil få med seg alt dramaet" liksom.  

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dupers skrev (1 time siden):

Har sett episode 3 av serien nå. Er folk egentlig sikre på at isabel og golnaz er uvenner? Tenk om golnaz bare gjemmer seg for kameraet når isabel filmer story etc. Tenk om det hele bare er et plot for å få følgerbasen hennes opp?  De fleste influenserne bruker vel den timerappen for å poste i story og feed.  Så hvordan vet kvinneguiden at Golnaz ikke var i bryllupet? 

"La oss late som vi er uvenner, du lukker profilen din og ser følgere renne inn fordi de vil få med seg alt dramaet" liksom.  

😂😂😂

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cocogirl skrev (5 timer siden):

Basically samme forklaring hun ga i insta story sinn. For en holding hun har også.. istedenfor å ligge litt lavt og forklare nærmere, så bare spyr hun masse dritt.

Hva handler det om ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Christina Aguilera skrev (På 28.9.2021 den 20.59):

Jeg synes virkelig synd på hunden hennes

Den hunden er ødelagt.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Honey Dew skrev (34 minutter siden):

Den hunden er ødelagt.

Er ikke bare hunden som er ødelagt der i gården,hun er jo bare opptatt av penger og hvor mye hun tjener hver mnd....Jack sier jo også"pener,penger"hver gang hun filmer han

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velinda skrev (1 time siden):

Er ikke bare hunden som er ødelagt der i gården,hun er jo bare opptatt av penger og hvor mye hun tjener hver mnd....Jack sier jo også"pener,penger"hver gang hun filmer han

Akkurat det med de norske ordene hun lærer Jack, syntes jeg er ganske barnslig. Hun er snart 30 og lærer fyren masse norske tåpelig fraser. Hva er greia med det? Det er sånt jeg forbinder med fjortiser.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Til dere som har appen TikTok, søk opp navnet bobtheshoplifter. Alt han sa er so on point! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vedr hunden. Jeg husker for noen år tilbake da hun var sammen med Pierre. De snakket om at de ville ha en hund sammen. Jeg ble jo litt bekymret da og sa det at hun måtte sette seg godt inn i hva det innebærer å ha hund. Hun freste opp og sa til meg at hun kunne alt om hunder siden hun hadde hatt hund før og at jeg ikke trengte å blande meg.

Nå kan vi se hvordan det gikk.

Endret av Honey Dew
  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dupers skrev (På 30.9.2021 den 21.35):

Har sett episode 3 av serien nå. Er folk egentlig sikre på at isabel og golnaz er uvenner? Tenk om golnaz bare gjemmer seg for kameraet når isabel filmer story etc. Tenk om det hele bare er et plot for å få følgerbasen hennes opp?  De fleste influenserne bruker vel den timerappen for å poste i story og feed.  Så hvordan vet kvinneguiden at Golnaz ikke var i bryllupet? 

"La oss late som vi er uvenner, du lukker profilen din og ser følgere renne inn fordi de vil få med seg alt dramaet" liksom.  

Ja du er inne på noe der. Dama er slu sånn😅 Ser man også når hun legger ut spørsmålsrunde, er kun for å lage annonser innimellom. Hver gang noen spør henne om hvilket produkt hun anbefaler, er det alltid noe som hun får betalt for. Med veldig liten nøytral tekst med "reklame". For en lur og manipulerende måte å gjør det på! Så kan godt hende de gjør som du nevner, for å lage spenning til f.eks sesong 3 eller skape mer følgere på sosiale medier for å få med seg dramaet (isfronten). 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg synes så synd på den hunden😞 Jeg blir oppriktig lei meg når jeg ser hvordan den blir behandlet, får lyst til å ta han til mitt hjem. Grusomt og jeg blir så jævlig provosert, sur, lei meg og alt på en gang. Stakkars hund.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sen ve ben skrev (19 timer siden):

Jeg synes så synd på den hunden😞 Jeg blir oppriktig lei meg når jeg ser hvordan den blir behandlet, får lyst til å ta han til mitt hjem. Grusomt og jeg blir så jævlig provosert, sur, lei meg og alt på en gang. Stakkars hund.

Det virker som om den kun er et leketøy for henne. Noe som hun bare kan levere fra seg når hun ikke gidder leke med den mer.

En del av disse som har små hunder forstår jo ikke at de må trenes og oppdras på samme måte som store hunder. Hadde hun vært i nærheten av meg, hadde hun virkelig fått hørt det og hun hadde hatt muligheten til å si et kvekk.

Eller det er kanskje et gakk...

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sen ve ben skrev (20 timer siden):

Jeg synes så synd på den hunden😞 Jeg blir oppriktig lei meg når jeg ser hvordan den blir behandlet, får lyst til å ta han til mitt hjem. Grusomt og jeg blir så jævlig provosert, sur, lei meg og alt på en gang. Stakkars hund.

Enig! At den hunden glefser, biter og knurrer så mye er et resultat av hennes manglende tilstedeværelse, reising med han frem og tilbake og null oppdragelse. Det er tydelig at hunden er utrygg og ikke helt vet hvem sin eier er. Og det provoserer meg sånn at hun bare ler av ham og sier «nei, Gucci!!» når han glefser og knurrer. 


Det er typisk at pomeranians, chihuahuaer og sånne små hunderaser blir kjøpt av influensere som Isabel, Sophie Elise og andre blåste bimbo jenter for å være deres tilbehør, fremfor et elsket og satt-pris-på kjæledyr. Ganske trist egentlig! Det finnes selvfølgelig unntak, se på Martine Lunde f.eks. 

Og hun kjøpte et Louis Vuitton halsbånd til ham som hunden ikke ville bruke. Alt kun for tilbehør og «flashe» sin rikdom. Hun behandler han bare som en pynt. Jeg blir eitrende forbanna. Det er rett og slett kvalmende å være vitne til.

Jeg husker så godt i starten før og rett etter hun skaffet seg hunden at folk var redde og trodde hun skulle bli lik SE. Og det kunne hun betrygge oss om at aldri ville skje. Men det skjedde, og hun ble verre en SE. Hun motsier seg selv heletiden og er en av de mest dobbeltmoralske influencere som finnes her i Norge. Hun har virkelig tapt seg det siste året og vist sine true colors. 

 

En dag kommer hunden sikkert til å bite noen og skade personen fordi den var utrygg og ville forsvare seg selv. Og den må avlives.. Forferdelige saker! Og at vi belyser at hun er en umoden og uansvarlig hundeeier så blir man kalt haters. 

Da er jeg isåfall en stolt hater, kjære Isabel😘

Endret av Christina Aguilera
  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun sank så mange hakk som person da hun nekter å svare på om hva det er i smykkene hun selger.. Jeg spurte om de er nikkelfri.. Sa hun er faktisk er pliktig til å opplyse dette... 1 time senere... Blokkert😔. Var ikke frekk når jeg spurte, ikke noe hets men ett spørsmål

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...