Gå til innhold

Isabel Raad

Soeuh

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Meowe skrev (1 time siden):

Har hun slettet Instagram kontoen? Finner den ikke lenger… 🤔

Kanskje du er blokkert 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det egentlig med Golnaz? Hvorfor er hun så sur og bitter gjennom hele sesong 2 av Isabel? Sjalu, eller hva er greia… 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lillehammeren skrev (16 timer siden):

Hva er det egentlig med Golnaz? Hvorfor er hun så sur og bitter gjennom hele sesong 2 av Isabel? Sjalu, eller hva er greia… 

Veldig spesielt. Virker som hun lever på Isabel. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 hours ago, lillehammeren said:

Hun blir nok klippa sånn. Om jeg hadde blitt snakka til og om som isabel snakker om golna  hadde nok jeg også blitt pissed

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dupers skrev (31 minutter siden):

Hun blir nok klippa sånn. Om jeg hadde blitt snakka til og om som isabel snakker om golna  hadde nok jeg også blitt pissed

Tror kun jeg såg henne smile da hun vant over Isabel på svømmetreningen og da I og J kranglet om firmaet hennes… 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dupers skrev (5 timer siden):

Tror ikke man kan skylde på klipping du

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lillehammeren skrev (På 3.11.2021 den 0.12):

hadde også blirr sur om jeg skulle omgås Isabel og hun hadde snakket så nedtalende til meg. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg orker vanligvis ikke å bruke tid på å se på seriene til disse influenserne, men så nyeste episode av Isabel i går. Jeg blir flau på hennes vegne av at hun bretter ut hvor dårlig forhold hun og kjæresten har og hvor kynisk han er når det kommer til penger. Kjekk kar da, det skal han ha, men man kan jo ikke velge en kjæreste kun fordi han er kjekk. Prøver ikke hun å overbevise omverdenen om hvor fantastisk han er? Jeg ble i hvert fall ikke overbevist. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Variert skydekke skrev (5 timer siden):

Jeg orker vanligvis ikke å bruke tid på å se på seriene til disse influenserne, men så nyeste episode av Isabel i går. Jeg blir flau på hennes vegne av at hun bretter ut hvor dårlig forhold hun og kjæresten har og hvor kynisk han er når det kommer til penger. Kjekk kar da, det skal han ha, men man kan jo ikke velge en kjæreste kun fordi han er kjekk. Prøver ikke hun å overbevise omverdenen om hvor fantastisk han er? Jeg ble i hvert fall ikke overbevist. 

Sier hun at de har et dårlig forhold?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aintnofun skrev (24 minutter siden):

Sier hun at de har et dårlig forhold?

Hun bruker ikke de ordene, nei, men oppførselen hans skriker ikke akkurat kjernekar. 

Det som kom fram i episoden var at Jack fakturerer Isabel for 25% av fortjenesten til klesmerket hennes, mens hun har jobbet gratis for hans klesmerke. Plutselig sier han når de er på telefon eller Face Time etc med regnskapsføreren at han vil eie 25% av klesmerket hennes, ikke bare få lønn. Dette er noe han ikke hadde sagt til Isabel på tomannshånd på forhånd. Isabel er misfornøyd med at han tenker penger når han liksom skal elske henne og de krangler i to dager. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lillehammeren skrev (På 3.11.2021 den 0.12):

Noen er bare født negative, eller en skade pga miljø og oppvekst. Hun var nok mye bagasje hun også. Synes i grunn hun virker greit ut. Min type person faktisk. Men all den trutmunnen og snodige poseringene under filming på insta + stemmen hun lager.. Den må gå. Hun snakket normalt under showet til Isabel. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Variert skydekke skrev (14 timer siden):

Hun bruker ikke de ordene, nei, men oppførselen hans skriker ikke akkurat kjernekar. 

Det som kom fram i episoden var at Jack fakturerer Isabel for 25% av fortjenesten til klesmerket hennes, mens hun har jobbet gratis for hans klesmerke. Plutselig sier han når de er på telefon eller Face Time etc med regnskapsføreren at han vil eie 25% av klesmerket hennes, ikke bare få lønn. Dette er noe han ikke hadde sagt til Isabel på tomannshånd på forhånd. Isabel er misfornøyd med at han tenker penger når han liksom skal elske henne og de krangler i to dager. 

Jack var nok ikke noe værre enn IR.

En episode de imellom er jo ikke nok til å si at de har ett dårlig forhold da. 

Hun hadde selv sagt han skulle få 25% av fortjenesten. Men ville ikke gi han noen kontrakt på det. Syns ikke det er rart at han ville sikkre seg før han ga henne tilgang på fabrikk, varelager, designer osv. 

Det er forskjell på at hun deler bilder av klærne hans og "reklamerer" for hans klær på sin insta og at han gir henne tilgang på store deler av sin bedrift/sin produksjonslinje. 

Vi må også huske at de lagde TV/underholdning når dette ble filmet. Det er filmet, klippet og satt sammen for å skape mest mulig ståhei. På lik linje med at Golnaz fremstilles sur og gretten i serien.

Forholdet til IR og J fikk nok en litt vanskeligere start enn de så for seg pga Covid, stengte landegrenser osv. De begge har vært parryløver,hatt masse lekkre menn/damer rundt seg og kost seg med singellivet. Vært fuckboy/girl som de selv uttaler der.

Å klare å gå inn i ett forhold der du må legge bort en livsstil, være trofast osv, gjorde de nok usikkre, sjalu og redd for å bli såret. På seg selv kjenner man andre, er det ett ordtak som heter. Det tror jeg slo inn til begge og skapte mye usikkerhet. Begge var redd for at den andre skulle såre de, for utroskap osv

Derav alle diskusjonene rundt IR og Pieer sitt vennskap også, usikkerhet, redd for å bli såret osv. 

Når de fikk mer tid sammen(hverdag), uten kamera, familie og venner rundt seg hele tiden ble de nok tryggere sammen, lærte hverandre bedre og kjenne og stolte mer på hverandre. 

Jeg tror de har ett godt forhold i dag, men veien dit var kronglete ❤

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flettfrid skrev (1 time siden):

Jack var nok ikke noe værre enn IR.

En episode de imellom er jo ikke nok til å si at de har ett dårlig forhold da. 

Hun hadde selv sagt han skulle få 25% av fortjenesten. Men ville ikke gi han noen kontrakt på det. Syns ikke det er rart at han ville sikkre seg før han ga henne tilgang på fabrikk, varelager, designer osv. 

Det er forskjell på at hun deler bilder av klærne hans og "reklamerer" for hans klær på sin insta og at han gir henne tilgang på store deler av sin bedrift/sin produksjonslinje. 

Vi må også huske at de lagde TV/underholdning når dette ble filmet. Det er filmet, klippet og satt sammen for å skape mest mulig ståhei. På lik linje med at Golnaz fremstilles sur og gretten i serien.

Forholdet til IR og J fikk nok en litt vanskeligere start enn de så for seg pga Covid, stengte landegrenser osv. De begge har vært parryløver,hatt masse lekkre menn/damer rundt seg og kost seg med singellivet. Vært fuckboy/girl som de selv uttaler der.

Å klare å gå inn i ett forhold der du må legge bort en livsstil, være trofast osv, gjorde de nok usikkre, sjalu og redd for å bli såret. På seg selv kjenner man andre, er det ett ordtak som heter. Det tror jeg slo inn til begge og skapte mye usikkerhet. Begge var redd for at den andre skulle såre de, for utroskap osv

Derav alle diskusjonene rundt IR og Pieer sitt vennskap også, usikkerhet, redd for å bli såret osv. 

Når de fikk mer tid sammen(hverdag), uten kamera, familie og venner rundt seg hele tiden ble de nok tryggere sammen, lærte hverandre bedre og kjenne og stolte mer på hverandre. 

Jeg tror de har ett godt forhold i dag, men veien dit var kronglete ❤

Jeg skrev bare hva jeg tenkte. Jeg syns fortsatt ikke det lover godt å krangle så tidlig i et forhold. Jeg er også på alder med Isabel selv, og opplever at hennes forhold er veldig annerledes enn mitt eget og forholdene venninner har til sine kjærester/samboere/menn. Det var aldri slik krangling i nyforelsket-fasen, og ikke var det noen som snakket om at de ville ha bryllup og barn innen kort tid heller. I min omgangskrets er vi mange i stabile og langvarige forhold, og de har sett veldig annerledes ut enn dette.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX

Jeg så et klipp fra serien hvor de pakker ut forsendelsen med varer til Trendythings. 

Jeg tenker at utsagnet til IR sier alt: Hun klemmer hunden inntil seg og roper «Mamma skal bli rik»!

Nettopp. Ideen er velbrukt: Masseprodusert ræl som selges til skyhøye priser. Hyggelig gest til følgerne som allerede har gitt henne god inntekt.

Så spørs det om de har all dokumentasjon på plass, eller om de får omsetningsforbud og en stor bot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
CecilieX skrev (8 timer siden):

Ideen er velbrukt: Masseprodusert ræl som selges til skyhøye priser.

Ja, det er det som er problemet, masseprodusert "kina-ræl" blir overpriset en masse, og de som kjøper blir villedet til å tro at det er eksklusive produkter de kjøper

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Medlem nr3

Jeg blir så oppgitt at den narrsistiske ,egoistiske dama har så mange følgere ! Den dama kan gå over lik for penger,spør du meg! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns Jack virker litt narsissistisk og finner de rart at Isabel og Pierre henger så mye sammen

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

EtLiteTroll skrev (På 5.11.2021 den 1.28):

Noen er bare født negative, eller en skade pga miljø og oppvekst. Hun var nok mye bagasje hun også. Synes i grunn hun virker greit ut. Min type person faktisk. Men all den trutmunnen og snodige poseringene under filming på insta + stemmen hun lager.. Den må gå. Hun snakket normalt under showet til Isabel. 

Min type person også, liker henne veldig godt, og vil nok tro hun har en del bagasje og problemer med tillit til andre, og derfor kan virke litt negativ og sur. Vil heller si reservert, enn sur. Tror absolutt ikke hun er sjalu av seg. Men den stemmen og trutmunnen på instgram er bare flaut å se på. Hun bør holde seg naturlig, slik som i tv-serien eller podcasten hun hadde med Isabel. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...