Sen ve ben Skrevet 22. juni 2021 #5441 Skrevet 22. juni 2021 Breakeven skrev (1 time siden): Men hva er poenget ditt? At hun ikke blir trist nok når hun drar fra hunden sin? Det er ikke som hun lot hunden bli igjen i Norge heller, og hunden blir passet på av familie når hun reiser. Alt det skal lages problemer av. Poenget mitt er at noen ganger må man forlate hunden, men når det gjelder henne hvorfor skaffet hun seg hund om hun ikke har tid til den? Og når den er så liten som den er i tillegg, det skjønner jeg ikke? Hunden blir passet på av familie, det er greit men ikke så ofte. Sorry meg men jeg synes synd på hunden. 8
Sen ve ben Skrevet 22. juni 2021 #5442 Skrevet 22. juni 2021 LastSummer skrev (1 time siden): Jo, den første sesongen er faktisk veldig bra. Åpne øynene dine. Og om du skal delta i diskusjon om henne bør du i hvert fall se den. Enig! Dummeste jeg har lest. Det er en hund. Hun sier alltid at hun savner den, men noen folk reiser, og er generelt mye på farten, i jobben sin. Hundefolk er gal jo. Håper dere som kommenterer angående hunden her er rundt 13 år. At dere tror dere sier noe fornuftig, men egentlig ikke har peiling på voksenlivet. Angående det å ha hundepass.. det er jo familiemedlemmene som passer hunden, dvs kjente personer for hunden. DET ER DA AKKURAT DET SAMME SOM EN ANNEN FAMILIE SOM ANSKAFFER HUND!!! Tviler på at hunden reagerer veldig sterkt på at hun som betalte for ham (eieren, som noen påpeker) er borte innimellom, når de andre omsorgspersonene uansett er tilstede. Igjen, det er en hund!! Et dyr. Du har ikke hund du tydeligvis du. 🙄Du er bare frekk og hele komentaren din er frekk. Vet ikke hvem som er 13 år her. 🙄 Gidder ikke bruke min tid på folk som ikke greier å se lengre enn sin egen nese. Ha en fin dag! 13
Honey Dew Skrevet 24. juni 2021 #5443 Skrevet 24. juni 2021 LastSummer skrev (På 22.6.2021 den 10.04): Jo, den første sesongen er faktisk veldig bra. Åpne øynene dine. Og om du skal delta i diskusjon om henne bør du i hvert fall se den. Enig! Dummeste jeg har lest. Det er en hund. Hun sier alltid at hun savner den, men noen folk reiser, og er generelt mye på farten, i jobben sin. Hundefolk er gal jo. Håper dere som kommenterer angående hunden her er rundt 13 år. At dere tror dere sier noe fornuftig, men egentlig ikke har peiling på voksenlivet. Angående det å ha hundepass.. det er jo familiemedlemmene som passer hunden, dvs kjente personer for hunden. DET ER DA AKKURAT DET SAMME SOM EN ANNEN FAMILIE SOM ANSKAFFER HUND!!! Tviler på at hunden reagerer veldig sterkt på at hun som betalte for ham (eieren, som noen påpeker) er borte innimellom, når de andre omsorgspersonene uansett er tilstede. Igjen, det er en hund!! Et dyr. Er vi fjortiser når vi sier at hunder trenger stabilitet, trygghet og trening? Når en hund er mer hos hundepassere enn hos eieren, lyser varselslampene ganske rødt. En reiser ikke fra en unghund i lengre tid. Denne hunden kommer til å slite med å vite hvem som er eieren og vil ende opp som en utrygg og forvirret hund. 24
LastSummer Skrevet 24. juni 2021 #5444 Skrevet 24. juni 2021 Honey Dew skrev (11 timer siden): Er vi fjortiser når vi sier at hunder trenger stabilitet, trygghet og trening? Når en hund er mer hos hundepassere enn hos eieren, lyser varselslampene ganske rødt. En reiser ikke fra en unghund i lengre tid. Denne hunden kommer til å slite med å vite hvem som er eieren og vil ende opp som en utrygg og forvirret hund. 🤣
Anonyym97 Skrevet 1. juli 2021 #5445 Skrevet 1. juli 2021 Lenge siden jeg har lest her inne så vet ikke om det er skrevet - men ser at Joss Mooney, hennes forrige eks også bor/oppholder seg i Marbella. Bor alle der om dagen?? Er marbella så flott/populært sted da? Skjønner ikke 2
Levina Skrevet 2. juli 2021 #5446 Skrevet 2. juli 2021 (endret) Synes denne influenceren er veldig dyktig i jobben sin og fortjener all den suksess hun har. Det jeg stusser litt over er forbruker hennes. Ja, hun tjente 5 mill. Kr i fjor og kommer fra enkle kår, men å sponse hele familien med reise til Marbella + 2 venner av barna og mat til hele familien gjennom hele ferien, er jo store kostnader. Jeg skjønner at hun vil hjelpe familien, men det virker som det har blitt at hun alltid betaler. Er hun hjemme, så fyller hun opp handlevognen for flere tusen og hun gir sin mamma veldig mye penger i gave. Poenget mitt er at det kommer en tid etterpå, hun vet ikke hvor lenge denne jobben varer. Hun kjøper mye luksusvarer og hun har stort behov for å vise at hun har penger, men helt sikker gøy å ha muligheten til å kjøpe alt dette. Men, alt for mye fokus på dyre vesker, smykker og sko. Poenget mitt er at hun kjører et forbruk som virker for meg over the top når det kommer til inntekt. 5 mill. Er ikke så mye, når hun driver å betaler for sin egen store familie støtt og stadig. Hun virker snill, men ikke så økonomisk smart i lengden. Er hun på feire så var det å leie en Porsche eller Audi, alt skal være i luksus-segmentet. Ofte first class, business class. Hun stiller spørsmål om hvor mange nannyer ( barnpiker) hun skal ha når de får barn. Hun må selvfølgelig gjøre akkurat det hun ønsker, men hun hadde tjent med å være roe ned forbruket, med tanke på fremtiden, er nå mine tanker rundt dette. Se hvordan det gikk med John Arne Riise som kjøpte vesker og klær til kona for mill. Og han står i gjeld til div. nå. Og han tjente mye mer enn henne.. Endret 2. juli 2021 av Levina 30
AntiBullshit Skrevet 2. juli 2021 #5447 Skrevet 2. juli 2021 Levina skrev (55 minutter siden): Synes denne influenceren er veldig dyktig i jobben sin og fortjener all den suksess hun har. Det jeg stusser litt over er forbruker hennes. Ja, hun tjente 5 mill. Kr i fjor og kommer fra enkle kår, men å sponse hele familien med reise til Marbella + 2 venner av barna og mat til hele familien gjennom hele ferien, er jo store kostnader. Jeg skjønner at hun vil hjelpe familien, men det virker som det har blitt at hun alltid betaler. Er hun hjemme, så fyller hun opp handlevognen for flere tusen og hun gir sin mamma veldig mye penger i gave. Poenget mitt er at det kommer en tid etterpå, hun vet ikke hvor lenge denne jobben varer. Hun kjøper mye luksusvarer og hun har stort behov for å vise at hun har penger, men helt sikker gøy å ha muligheten til å kjøpe alt dette. Men, alt for mye fokus på dyre vesker, smykker og sko. Poenget mitt er at hun kjører et forbruk som virker for meg over the top når det kommer til inntekt. 5 mill. Er ikke så mye, når hun driver å betaler for sin egen store familie støtt og stadig. Hun virker snill, men ikke så økonomisk smart i lengden. Er hun på feire så var det å leie en Porsche eller Audi, alt skal være i luksus-segmentet. Ofte first class, business class. Hun stiller spørsmål om hvor mange nannyer ( barnpiker) hun skal ha når de får barn. Hun må selvfølgelig gjøre akkurat det hun ønsker, men hun hadde tjent med å være roe ned forbruket, med tanke på fremtiden, er nå mine tanker rundt dette. Se hvordan det gikk med John Arne Riise som kjøpte vesker og klær til kona for mill. Og han står i gjeld til div. nå. Og han tjente mye mer enn henne.. Det u beskriver er typiske symptomer for en ny-riking uten økonomisk sans. Som du selv sier så går det fort å bruke opp 5 mill når man stadig skal spandere og ikke tar fornuftige valg hva gjelder investeringer og forbruksvarer. Hun kommer nok til å sitte med skjegget i postkassa om en stund. 19
Dupers Skrevet 2. juli 2021 #5448 Skrevet 2. juli 2021 10 hours ago, Levina said: Synes denne influenceren er veldig dyktig i jobben sin og fortjener all den suksess hun har. Det jeg stusser litt over er forbruker hennes. Ja, hun tjente 5 mill. Kr i fjor og kommer fra enkle kår, men å sponse hele familien med reise til Marbella + 2 venner av barna og mat til hele familien gjennom hele ferien, er jo store kostnader. Jeg skjønner at hun vil hjelpe familien, men det virker som det har blitt at hun alltid betaler. Er hun hjemme, så fyller hun opp handlevognen for flere tusen og hun gir sin mamma veldig mye penger i gave. Poenget mitt er at det kommer en tid etterpå, hun vet ikke hvor lenge denne jobben varer. Hun kjøper mye luksusvarer og hun har stort behov for å vise at hun har penger, men helt sikker gøy å ha muligheten til å kjøpe alt dette. Men, alt for mye fokus på dyre vesker, smykker og sko. Poenget mitt er at hun kjører et forbruk som virker for meg over the top når det kommer til inntekt. 5 mill. Er ikke så mye, når hun driver å betaler for sin egen store familie støtt og stadig. Hun virker snill, men ikke så økonomisk smart i lengden. Er hun på feire så var det å leie en Porsche eller Audi, alt skal være i luksus-segmentet. Ofte first class, business class. Hun stiller spørsmål om hvor mange nannyer ( barnpiker) hun skal ha når de får barn. Hun må selvfølgelig gjøre akkurat det hun ønsker, men hun hadde tjent med å være roe ned forbruket, med tanke på fremtiden, er nå mine tanker rundt dette. Se hvordan det gikk med John Arne Riise som kjøpte vesker og klær til kona for mill. Og han står i gjeld til div. nå. Og han tjente mye mer enn henne.. Hun tok kanskje ut ei grei lønn, men hvor mye av de vanlige utgiftene har hun utgiftsført på bedriften sin? Kan man virkelig måle inntekten til en influenser på hvor mye de tar ut i lønn når hver reise, hver bukse og hvert restaurantbesøk kan utgiftsføres på bedriften? 10
neon_sun Skrevet 3. juli 2021 #5449 Skrevet 3. juli 2021 Anonyym97 skrev (På 1.7.2021 den 17.03): Lenge siden jeg har lest her inne så vet ikke om det er skrevet - men ser at Joss Mooney, hennes forrige eks også bor/oppholder seg i Marbella. Bor alle der om dagen?? Er marbella så flott/populært sted da? Skjønner ikke Er hun ikke sammen med han Mooney lenger? Er hun singel? Har falt av lasset merker jeg 😂 3
Cocogirl Skrevet 3. juli 2021 #5450 Skrevet 3. juli 2021 neon_sun skrev (1 time siden): Er hun ikke sammen med han Mooney lenger? Er hun singel? Har falt av lasset merker jeg 😂 Hun er sammen med en briter som heter Jack. Like oppslukt i penger og design merker. 6
Silva Pluvialis Skrevet 3. juli 2021 #5451 Skrevet 3. juli 2021 Miss perfect skrev (På 24.5.2021 den 14.25): Altså, nå må denne dama f meg gi seg! Hva er det hun liksom frykter? At alle i Norges land kommer til å valfarte ned dit og plage henne? Har jo selv lagt ut en hel vlogg om hvor hun skal bo.. snakk om å ha høye tanker om seg selv. IR har en historie med vold og mishandling. Det kan være av en grunn at hun ikke ønsker at adresse skal komme på avveie. 9
Justlooking Skrevet 3. juli 2021 #5452 Skrevet 3. juli 2021 Levina skrev (På 2.7.2021 den 11.16): Synes denne influenceren er veldig dyktig i jobben sin og fortjener all den suksess hun har. Det jeg stusser litt over er forbruker hennes. Ja, hun tjente 5 mill. Kr i fjor og kommer fra enkle kår, men å sponse hele familien med reise til Marbella + 2 venner av barna og mat til hele familien gjennom hele ferien, er jo store kostnader. Jeg skjønner at hun vil hjelpe familien, men det virker som det har blitt at hun alltid betaler. Er hun hjemme, så fyller hun opp handlevognen for flere tusen og hun gir sin mamma veldig mye penger i gave. Poenget mitt er at det kommer en tid etterpå, hun vet ikke hvor lenge denne jobben varer. Hun kjøper mye luksusvarer og hun har stort behov for å vise at hun har penger, men helt sikker gøy å ha muligheten til å kjøpe alt dette. Men, alt for mye fokus på dyre vesker, smykker og sko. Poenget mitt er at hun kjører et forbruk som virker for meg over the top når det kommer til inntekt. 5 mill. Er ikke så mye, når hun driver å betaler for sin egen store familie støtt og stadig. Hun virker snill, men ikke så økonomisk smart i lengden. Er hun på feire så var det å leie en Porsche eller Audi, alt skal være i luksus-segmentet. Ofte first class, business class. Hun stiller spørsmål om hvor mange nannyer ( barnpiker) hun skal ha når de får barn. Hun må selvfølgelig gjøre akkurat det hun ønsker, men hun hadde tjent med å være roe ned forbruket, med tanke på fremtiden, er nå mine tanker rundt dette. Se hvordan det gikk med John Arne Riise som kjøpte vesker og klær til kona for mill. Og han står i gjeld til div. nå. Og han tjente mye mer enn henne.. Det at hun spanderer på familien synes jeg er fint. Hun dro inn 5 mill i fjor og at hun bidrar til at mor og søsken har det bra er helt naturlig. Virker ikke som at moren jobber og jeg ville også brukt penger på familien. Hadde dog ikke giddet kjøpe dyre vesker til meg selv 😊 17
Dupers Skrevet 10. juli 2021 #5453 Skrevet 10. juli 2021 Det er mye jeg tolererer og fint kan ignorere i influenserverden, men det å normalisere å drikke en alkoholtype man ikke liker på den måte isabel gjør er ikke greit. Liker du ikke rosévin så trenger du ikke drikke rosévin. Og det er iallefall unødvendig å gjøre det til en greie når så mange av følgere hennes er så pass unge. 16
Anonym90059005 Skrevet 11. juli 2021 #5454 Skrevet 11. juli 2021 Hun tjente ikke 5 mill, hun omsatte for 5 mill, stor forskjell. Tok ut rundt 750k i lønn, samt 2.8 mill i utbytte 10
borifrankrike Skrevet 11. juli 2021 #5455 Skrevet 11. juli 2021 12 hours ago, Dupers said: Det er mye jeg tolererer og fint kan ignorere i influenserverden, men det å normalisere å drikke en alkoholtype man ikke liker på den måte isabel gjør er ikke greit. Liker du ikke rosévin så trenger du ikke drikke rosévin. Og det er iallefall unødvendig å gjøre det til en greie når så mange av følgere hennes er så pass unge. Om man kjøper billig masseprodusert rosé med lite til felles med rosévin av bra kvalitet, synes jeg det er innafor å lage cocktailer osv med den. MEN når hun bestiller en god rosé på restaurant i Italia eller Spania bare for å blande den med brus, blir jeg faktisk trist, frustrert, sur på vegne av alle vinbøndene jeg har møtt her hvor jeg bor (i Frankrike), som har fortalt hvor hardt arbeid som må til for å lage vin. Trist når folk spytter på livsverket til andre på den måten... Blir litt som å kjøpe et håndsydd plagg som noen har brukt lang tid på å lage, bare for å klippe det i stykker i et forsøk på å gjøre det "kulere". 12
J.. Skrevet 11. juli 2021 #5456 Skrevet 11. juli 2021 borifrankrike skrev (4 timer siden): Om man kjøper billig masseprodusert rosé med lite til felles med rosévin av bra kvalitet, synes jeg det er innafor å lage cocktailer osv med den. MEN når hun bestiller en god rosé på restaurant i Italia eller Spania bare for å blande den med brus, blir jeg faktisk trist, frustrert, sur på vegne av alle vinbøndene jeg har møtt her hvor jeg bor (i Frankrike), som har fortalt hvor hardt arbeid som må til for å lage vin. Trist når folk spytter på livsverket til andre på den måten... Blir litt som å kjøpe et håndsydd plagg som noen har brukt lang tid på å lage, bare for å klippe det i stykker i et forsøk på å gjøre det "kulere". Man kan da ikke bestemme hvordan kunden skal bruke produktet.. Skal bonden bli forbanna på alle som svir biffen å? 28
borifrankrike Skrevet 11. juli 2021 #5457 Skrevet 11. juli 2021 42 minutter siden, J.. said: Man kan da ikke bestemme hvordan kunden skal bruke produktet.. Skal bonden bli forbanna på alle som svir biffen å? Kokken som blir bedt av en vanskelig restaurantgjest om å svi biffen fordi de "ikke liker smaken av kjøtt" må gjerne bli forbanna på vegne av bonden. 3
Maydis8 Skrevet 12. juli 2021 #5458 Skrevet 12. juli 2021 borifrankrike skrev (22 timer siden): Om man kjøper billig masseprodusert rosé med lite til felles med rosévin av bra kvalitet, synes jeg det er innafor å lage cocktailer osv med den. MEN når hun bestiller en god rosé på restaurant i Italia eller Spania bare for å blande den med brus, blir jeg faktisk trist, frustrert, sur på vegne av alle vinbøndene jeg har møtt her hvor jeg bor (i Frankrike), som har fortalt hvor hardt arbeid som må til for å lage vin. Trist når folk spytter på livsverket til andre på den måten... Blir litt som å kjøpe et håndsydd plagg som noen har brukt lang tid på å lage, bare for å klippe det i stykker i et forsøk på å gjøre det "kulere". Herlighet, dette er ikke en problemstilling. La folk drikke og spise det de vil på den måten de vil. Dette ødelegger tråden. 21
Bærblå Skrevet 12. juli 2021 #5459 Skrevet 12. juli 2021 Ok nå må folk ro seg ned. Skal man synke så lavt som å kritisere at hun blander rosévin og Fanta og at de som lager vinen blir fornærmet? Hørt på maken. Tror de er glad de får penger for varene sine. Hvordan folk bruker varene driter de nok i. Blir litt drøyt om man skal begynne å kritisere ned til hver minste detalj. Ikke kom her å si dere aldri har blandet dyr og god alkohol med dårlig blandevann. Been there done that. Og dette med hunden. Det er tydelig at hun er glad i Gucci. Er det virkelig nødvendig å diskutere det? Syns hun passer veldig godt på han og gjør sitt aller beste for at han skal ha det fint. Mye man kan kritisere og diskutere rundt IR men disse tingene virker for meg smålig og irrelevant. 23
Honey Dew Skrevet 13. juli 2021 #5460 Skrevet 13. juli 2021 Bærblå skrev (14 timer siden): Ok nå må folk ro seg ned. Skal man synke så lavt som å kritisere at hun blander rosévin og Fanta og at de som lager vinen blir fornærmet? Hørt på maken. Tror de er glad de får penger for varene sine. Hvordan folk bruker varene driter de nok i. Blir litt drøyt om man skal begynne å kritisere ned til hver minste detalj. Ikke kom her å si dere aldri har blandet dyr og god alkohol med dårlig blandevann. Been there done that. Og dette med hunden. Det er tydelig at hun er glad i Gucci. Er det virkelig nødvendig å diskutere det? Syns hun passer veldig godt på han og gjør sitt aller beste for at han skal ha det fint. Mye man kan kritisere og diskutere rundt IR men disse tingene virker for meg smålig og irrelevant. Gucci....? Rosèvin og Fanta...? Hjelpes 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå