supermamz Skrevet 22. september 2020 #4401 Skrevet 22. september 2020 15 timer siden, Ella Peralta skrev: Isabel er så latterlig pen uten sminke!! Hadde jeg sett sånn ut uten sminke hadde jeg ikke orka å sminke meg utenom fest osv. enig😍 4
Gjest Twistdott Skrevet 22. september 2020 #4402 Skrevet 22. september 2020 Pen eller ikke, det har jeg ingen formening om..... men hvorfor i helsike ha negler som er ca 5 cm lange. Det ser så unaturlig ut, så ekkelt og skikkelig uhygienisk. Og hvordan klarer de med disse klørne å bruke hendene på riktig måte, skrive på tlf, tørke seg bak osv Jeg følger henne ikke i noen kanaler, men ser jo henne av i enkelte kanaler om, og blir fascinert av neglene.
Gull vaffel Skrevet 24. september 2020 #4403 Skrevet 24. september 2020 På 22.9.2020 den 10.58, Twistdott skrev: Pen eller ikke, det har jeg ingen formening om..... men hvorfor i helsike ha negler som er ca 5 cm lange. Det ser så unaturlig ut, så ekkelt og skikkelig uhygienisk. Og hvordan klarer de med disse klørne å bruke hendene på riktig måte, skrive på tlf, tørke seg bak osv Jeg følger henne ikke i noen kanaler, men ser jo henne av i enkelte kanaler om, og blir fascinert av neglene. hu liker det vel da 🤷♀️ 1
AnonymBrukern Skrevet 24. september 2020 #4404 Skrevet 24. september 2020 På 22.9.2020 den 10.58, Twistdott skrev: Pen eller ikke, det har jeg ingen formening om..... men hvorfor i helsike ha negler som er ca 5 cm lange. Det ser så unaturlig ut, så ekkelt og skikkelig uhygienisk. Og hvordan klarer de med disse klørne å bruke hendene på riktig måte, skrive på tlf, tørke seg bak osv Jeg følger henne ikke i noen kanaler, men ser jo henne av i enkelte kanaler om, og blir fascinert av neglene. Har også alltid lurt på hvordan de tørker seg etter å ha gått på do🤣🤣🤣🤣 5
FruByråkrat Skrevet 25. september 2020 #4405 Skrevet 25. september 2020 Jeg må si at IR virkelig vokser på meg! Hun har jo blitt ei reflektert dame med masse humor og gode tanker. Synes faktisk serien hennes er ganske god og jeg koser meg med den iallfall. At hun tør å stå sammen med KG mot SE synes jeg er fantastisk med hennes egne historie. 15
Gjest CecilieX Skrevet 25. september 2020 #4406 Skrevet 25. september 2020 Sett serien og det er ingen tvil om at hun byr på seg selv. Det jeg lurer veldig på er det hun sier om at hun mottar esker med klær og at det er gratis. Hun viser jo frem enorme mengder klær på bloggen, og jeg har tenkt at hun muligens sender det tilbake etter fotografering. Men hun beskriver at hun gir bort en del til venner og familie. Hun gjentar også at det er gratis. Jeg håper regnskapsføreren har styr på dette, for får hun mot fremvisning så skal det jo skattes av fordelen. Jeg antar hun har orden på det, for gitt mengden så snakker vi enorme summer som skal etterbetales i skatt.
Dollyen Skrevet 25. september 2020 #4407 Skrevet 25. september 2020 2 timer siden, CecilieX skrev: Sett serien og det er ingen tvil om at hun byr på seg selv. Det jeg lurer veldig på er det hun sier om at hun mottar esker med klær og at det er gratis. Hun viser jo frem enorme mengder klær på bloggen, og jeg har tenkt at hun muligens sender det tilbake etter fotografering. Men hun beskriver at hun gir bort en del til venner og familie. Hun gjentar også at det er gratis. Jeg håper regnskapsføreren har styr på dette, for får hun mot fremvisning så skal det jo skattes av fordelen. Jeg antar hun har orden på det, for gitt mengden så snakker vi enorme summer som skal etterbetales i skatt. Hun får de nok. Tviler på at hun ville bestilt 95% av alt det hun viser frem, selv. Det er jobben hennes. Nelly er sikkert hovedarbeidsgiveren hennes. 3
Gjest CecilieX Skrevet 25. september 2020 #4408 Skrevet 25. september 2020 1 time siden, Dollyen skrev: Hun får de nok. Tviler på at hun ville bestilt 95% av alt det hun viser frem, selv. Det er jobben hennes. Nelly er sikkert hovedarbeidsgiveren hennes. Beholder hun det, som hun jo gjør hvis hun gir det videre til familie, så skal hun jo føre verdien som inntekt og dermed skatte av det.
EmilyK Skrevet 25. september 2020 #4409 Skrevet 25. september 2020 1 time siden, CecilieX skrev: Beholder hun det, som hun jo gjør hvis hun gir det videre til familie, så skal hun jo føre verdien som inntekt og dermed skatte av det. Jeg har også stusset over noen ting som hun snakker om mtp. skatt osv. For eksempel at hun har utgiftsført tilsynelatende private reiser på bedriften sin. Antar at regnskapsfører har kontroll, men det høres bare så feil ut når hun skriver om det. Og kan fort misforstås. 3
Gjest CecilieX Skrevet 25. september 2020 #4410 Skrevet 25. september 2020 44 minutter siden, EmilyK skrev: Jeg har også stusset over noen ting som hun snakker om mtp. skatt osv. For eksempel at hun har utgiftsført tilsynelatende private reiser på bedriften sin. Antar at regnskapsfører har kontroll, men det høres bare så feil ut når hun skriver om det. Og kan fort misforstås. Så lenge hun bruker reiser som blogginnhold tror jeg hun kan utgiftsføre det på firmaet.
Tough cookie Skrevet 25. september 2020 #4411 Skrevet 25. september 2020 Hun er så nasal og høres ut som hun er tett i nesen, men det er vel bakdelen når man opererer nesen sin smalere. 5
Cuddlegirl Skrevet 25. september 2020 #4412 Skrevet 25. september 2020 Uff flaut å se når de var på XXL for å kjøpe skiklær. 😳🤪 5
Gjest Finlay Skrevet 25. september 2020 #4413 Skrevet 25. september 2020 9 timer siden, FruByråkrat skrev: Jeg må si at IR virkelig vokser på meg! Hun har jo blitt ei reflektert dame med masse humor og gode tanker. Synes faktisk serien hennes er ganske god og jeg koser meg med den iallfall. At hun tør å stå sammen med KG mot SE synes jeg er fantastisk med hennes egne historie. Jeg er enig. Hun overrasker meg i serien, hadde faktisk aldri trodd hun var så sjarmerende. Selv om konseptet er overfladisk, så synes jeg hun kommer ut som en varm, reflektert og morsom jente. Synes dette er mye bedre -og ikke minst hyggeligere å se på -enn SEs serie, der det ikke er annet enn drama og krangling.
LastSummer Skrevet 26. september 2020 #4414 Skrevet 26. september 2020 Liker henne. Hun er oppriktig opptatt av å fremstå på en bra måte, med gode meninger og med godt humør. Bruker "all" sin tid på familien sin, det er fint. Fint at hun kan gi litt tilbake til dem etter alt de har vært gjennnom. Og så likte jeg at hun tok Pierre i forsvar mtp penismobbingen (Selv om jeg ikke er noe fan av han i seg selv). 8
Variert skydekke Skrevet 26. september 2020 #4415 Skrevet 26. september 2020 9 timer siden, LastSummer skrev: Liker henne. Hun er oppriktig opptatt av å fremstå på en bra måte, med gode meninger og med godt humør. Bruker "all" sin tid på familien sin, det er fint. Fint at hun kan gi litt tilbake til dem etter alt de har vært gjennnom. Og så likte jeg at hun tok Pierre i forsvar mtp penismobbingen (Selv om jeg ikke er noe fan av han i seg selv). Enig i dette, og enig med Isabel. Jeg liker overhodet ikke Pierre, men det var utrolig stygt og langt over streken å omtale han på den måten. Kjønnsorganet er veldig privat, og ikke noe som skal brettes ut om til hele Norge uten "eierens" samtykke. 9
Fju Skrevet 26. september 2020 #4416 Skrevet 26. september 2020 1 time siden, Arabella3 skrev: Enig i dette, og enig med Isabel. Jeg liker overhodet ikke Pierre, men det var utrolig stygt og langt over streken å omtale han på den måten. Kjønnsorganet er veldig privat, og ikke noe som skal brettes ut om til hele Norge uten "eierens" samtykke. Hvilken podkast ble det sagt på? 🤔 1
Variert skydekke Skrevet 26. september 2020 #4417 Skrevet 26. september 2020 34 minutter siden, Fju skrev: Hvilken podkast ble det sagt på? 🤔 Har ikke hørt den selv, bare lest om saken,men tror det er en podcast Isabelle Eriksen har. 1
Justlooking Skrevet 26. september 2020 #4418 Skrevet 26. september 2020 2 timer siden, Arabella3 skrev: Enig i dette, og enig med Isabel. Jeg liker overhodet ikke Pierre, men det var utrolig stygt og langt over streken å omtale han på den måten. Kjønnsorganet er veldig privat, og ikke noe som skal brettes ut om til hele Norge uten "eierens" samtykke. Pierre har vel fryktelig drag på damene men dette var skikkelig lavmål av dama fra Paradise. Og flott at Isabel forsvarer han mot det hun gjorde 👍 6
Citha Skrevet 26. september 2020 #4419 Skrevet 26. september 2020 3 minutter siden, Justlooking said: Pierre har vel fryktelig drag på damene men dette var skikkelig lavmål av dama fra Paradise. Og flott at Isabel forsvarer han mot det hun gjorde 👍 Enig. Men jeg synes det er viktig å få med at det er lavmål av folka bak podcasten også, med Sebastian Solberg (Eccentric people) i spissen. Han gadd ikke engang komme med en kommentar i artikkelen jeg leste. Han og resten av de eksentriske folka har et ansvar de ikke har tatt. https://www.dagbladet.no/kjendis/reagerer-pa-penisharselas---kroppspress/72871959 8
Justlooking Skrevet 26. september 2020 #4420 Skrevet 26. september 2020 21 minutter siden, Citha skrev: Enig. Men jeg synes det er viktig å få med at det er lavmål av folka bak podcasten også, med Sebastian Solberg (Eccentric people) i spissen. Han gadd ikke engang komme med en kommentar i artikkelen jeg leste. Han og resten av de eksentriske folka har et ansvar de ikke har tatt. https://www.dagbladet.no/kjendis/reagerer-pa-penisharselas---kroppspress/72871959 Helt enig! Selv om det er Paradise folk bør det være en grense når ting blir sagt utenfor hotellet. Og selv om også disse eksentriske folka tjener penger på publisitet bør det være en grense for de også... 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå