Gjest Marist Skrevet 3. oktober 2018 #3721 Skrevet 3. oktober 2018 Er egentlig ikke fan av denne dama, men hvis hun gir ut bok om oppveksten sin som fosterbarn tror jeg faktisk at jeg kommer til å lese den. I motsetning til tragisk kjærlighet og selvmedlidenhet som de to andre bloggerne skriver bok om, er dette faktisk interessant. Jobber med barn, og leser stadig vekk bøker om dette temaet for å prøve å få en forståelse for hvordan dette oppleves for de barna det gjelder. Hun har sånn sett en mer valid grunn til å skrive bok enn Annijor og SE.
Jobbermedbarn Skrevet 3. oktober 2018 #3722 Skrevet 3. oktober 2018 (endret) Jeg liker ikke det utseendetfokuset Isabel har, dyrking av det overfladiske, operasjonene osv osv, men hele tiden har jeg sett noe annet ved henne, et eller annet har gjort at jeg har hatt litt hjerte for henne. Ser at hun nå mest sannsynlig kommer ut med en bok...Og jeg kunne faktisk tenke meg å lese de! Den handler tydeligvis om en vanskelig barndom, barnevern og fosterhjem jmf det som er linket til over her, og noe har hun jo skrevet om før. Håper virkelig hun etterhvert fokuserer mer på verdier som ikke kan kjøpes for penger. Tror det er mye godt i Isabel... Der tenkte vi likt @Marist 👍😉😊 Endret 3. oktober 2018 av Jobbermedbarn 16
Piruette Skrevet 3. oktober 2018 #3723 Skrevet 3. oktober 2018 7 minutter siden, Marist skrev: Er egentlig ikke fan av denne dama, men hvis hun gir ut bok om oppveksten sin som fosterbarn tror jeg faktisk at jeg kommer til å lese den. I motsetning til tragisk kjærlighet og selvmedlidenhet som de to andre bloggerne skriver bok om, er dette faktisk interessant. Jobber med barn, og leser stadig vekk bøker om dette temaet for å prøve å få en forståelse for hvordan dette oppleves for de barna det gjelder. Hun har sånn sett en mer valid grunn til å skrive bok enn Annijor og SE. Ja, er faktisk enig i dette. Etter jeg så mini-snutten på instagrammen så tenkte jeg det samme. Hun har aldri «brukt» oppveksten sin og ropt ut i media og lagt skylden på den (som melina fra X feks). Ja, hun har svart på div spm pga spekulasjoner, men aldri utdypt seg eller hengt ut noen. 14
Aurora** Skrevet 4. oktober 2018 #3724 Skrevet 4. oktober 2018 11 timer siden, Piruette skrev: Nei du tar absolutt ikke feil. SE kommer med sin bok nr 2, Annijor har gitt ut, Anna Rasmussen, pilotfrue, nå Isabelle, og ikke må vi glemme «text on the beach» av Henrik. 🙄 Har ikke Fotballfrue det og? 1
borifrankrike Skrevet 4. oktober 2018 #3725 Skrevet 4. oktober 2018 Dette trodde jeg faktisk aldri jeg skulle si, men jeg er imponert over Isabel. Det siste innlegget, de fine usminkede bildene, en bok som tar opp et seriøst tema. Bravo. 19
Gjest CecilieX Skrevet 4. oktober 2018 #3726 Skrevet 4. oktober 2018 Jeg er helt enig med flere her inne om at boka til Isabell kan bli en bok verdt å lese. Alt kommer an på vinklingen og perspektivet. Men bok / blogg er skrevet fordi man ønsker lesere, men skal det ha noen verdi for leseren så må den ha et annet fokus enn bare det forfatteren av teksten har behov for å dele. Hva skal leseren sitte igjen med? Det fokuset mangler ofte bloggerne i sitt daglige virke. Jeg håper hun får hjelp til å finne formen, slik at leserperspektivet ivaretas.
ssophie Skrevet 4. oktober 2018 #3727 Skrevet 4. oktober 2018 Jeg kunne ønske at hun hadde merket gårsdagens fire videoer pluss Shirog-blogginnlegg som reklame. Når de kjører et såpass profesjonelt opplegg i forbindelse med offentliggjøring av boknyhet, så hadde det vært så fint om markedsføringsloven ble fulgt. 10
Sandin Skrevet 4. oktober 2018 #3728 Skrevet 4. oktober 2018 Så nydelig hun var uten masken av sminke! 22
Justlooking Skrevet 4. oktober 2018 #3729 Skrevet 4. oktober 2018 Jeg har alltid ment hun er så mye finere uten løsvippene og tykke lag med sminke. Har heller ikke hatt sansen for all overforbruk og alt det overfladiske hun har frontet. Har aldri lest noen av bøkene til de andre bloggerne, men denne kan være verdt å lese faktisk 😊 1
*Emma* Skrevet 4. oktober 2018 #3730 Skrevet 4. oktober 2018 9 timer siden, Aurora** skrev: Har ikke Fotballfrue det og? Hun har gitt ut en kokebok
Veslefrikk Skrevet 4. oktober 2018 #3731 Skrevet 4. oktober 2018 10 minutter siden, *Emma* skrev: Hun har gitt ut en kokebok Var det en ren kokebok? Het den ikke Fotballfrues dagbok eller noe sånt? Må vel ha inneholdt mer enn bare matoppskrifter da... 1
Zenhouse Skrevet 4. oktober 2018 #3732 Skrevet 4. oktober 2018 3 minutter siden, Veslefrikk skrev: Var det en ren kokebok? Het den ikke Fotballfrues dagbok eller noe sånt? Må vel ha inneholdt mer enn bare matoppskrifter da... Lav karbo koke bok. Husker ikke helt nå, men var vel litt trenings inspo og pynt i den også... men hovedvekt på oppskrifter. ingen personlig bok.
Veslefrikk Skrevet 4. oktober 2018 #3733 Skrevet 4. oktober 2018 2 minutter siden, Zenhouse skrev: Lav karbo koke bok. Husker ikke helt nå, men var vel litt trenings inspo og pynt i den også... men hovedvekt på oppskrifter. ingen personlig bok. Ok. Har ikke lest den, bare reflekterte over tittelen. 2
Zenhouse Skrevet 4. oktober 2018 #3734 Skrevet 4. oktober 2018 (endret) 4 minutter siden, Veslefrikk skrev: Ok. Har ikke lest den, bare reflekterte over tittelen. Nå husker jeg! Den tok for seg mnd og årstidene. Sånn typ påske snop j april, sommer salater i juli og brente mandler til jul. Dette ble litt avsporing 😊 Ang boka til raad, så er det ei bok jeg har lyst å lese. Tror hun har evnen til å fortelle SIN historie, uten at det blir MEG,MEG og stakkars MEG. Endret 4. oktober 2018 av Zenhouse 4
Spøkelse Skrevet 4. oktober 2018 #3735 Skrevet 4. oktober 2018 Håper den er bra, og håper at Isabel klarer å holde på litt av det uttrykket fra de siste postene på Instagram. Kledelig!!! 2
Jimmi Skrevet 4. oktober 2018 #3736 Skrevet 4. oktober 2018 3 timer siden, Sandin skrev: Så nydelig hun var uten masken av sminke! Helt enig, nydelig jente!! 7
Oppland Skrevet 4. oktober 2018 #3737 Skrevet 4. oktober 2018 13 timer siden, Aurora** skrev: Har ikke Fotballfrue det og? Martine Halvorsen har også gitt ut bok nå.
Gjest Plannergirl Skrevet 5. oktober 2018 #3738 Skrevet 5. oktober 2018 På 4.10.2018 den 14.03, ssophie skrev: Jeg kunne ønske at hun hadde merket gårsdagens fire videoer pluss Shirog-blogginnlegg som reklame. Når de kjører et såpass profesjonelt opplegg i forbindelse med offentliggjøring av boknyhet, så hadde det vært så fint om markedsføringsloven ble fulgt. Videoene på IG er merket med enten «betalt partnerskap» eller «reklame for egen bok» nå i alle fall. Så de ikke før nå så vet ikke om de var riktig merket fra starten.
Gjest CecilieX Skrevet 5. oktober 2018 #3739 Skrevet 5. oktober 2018 Jeg har blitt litt mer betenkt over boka etter å ha lest noen av de siste innleggene til IR. Hun vil gjerne vise andre i samme situasjon at det kan gå bra, slik som det har for henne (etter henne syn) » Det blir bedre», jeg lover» skriver hun. Men spørsmålet er jo hva slags resept hun kommer med i boka. Skal man være helt ærlig er jeg relativt sikker på at det IR har gjort ikke er en universell resept på hvordan man reiser seg etter en tøff oppvekst. Overføringsverdien er i så måte minimal, i grunnen håper jeg ikke at noen forsøker å kopiere den. Og jeg håper (om enn forgjeves) heller ikke at noen av dem har som mål å bli toppblogger, gitt at det virker som et liv rikt på ytre verdier men fattig på indre verdier. Paradise Hotell, operasjoner, seksualiserte bilder, shopping og klikkbaiting er på er vis ikke oppskriften på å få et godt indre liv. Snarere tvert imot.
ssophie Skrevet 5. oktober 2018 #3740 Skrevet 5. oktober 2018 7 hours ago, Plannergirl said: Videoene på IG er merket med enten «betalt partnerskap» eller «reklame for egen bok» nå i alle fall. Så de ikke før nå så vet ikke om de var riktig merket fra starten. De har visst blitt merket nå i ettertid, ja. Videoene lå der i alle fall et døgn uten merking, men bra hun har fikset på det nå. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå