Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym90059005 skrev (2 minutter siden):

Tenk å trekke seg fra 71 grader nord etter 1 etappe, hvor hun ikke engang fullførte, uten å engang si hadet til resten av deltakerne. Snakk om egoisme og forkastelig 

Ble for tøft 

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym90059005 skrev (8 timer siden):

Tenk å trekke seg fra 71 grader nord etter 1 etappe, hvor hun ikke engang fullførte, uten å engang si hadet til resten av deltakerne. Snakk om egoisme og forkastelig oppførsel.

Tror de klarer å overtale henne til å ikke dra. Jeg er helt sikker på at jeg har sett ett klipp av henne - i reklamene de har kjørt for programmet - hvor hun sykler... Det var jo ikke fra de første episodene...

Skrevet

Tror også hun kommer tilbake, men gir seg igjen rimelig kjapt. Men 71 grader nord er tøft om du ikke er fysisk eller psykisk forberedt. 

• Liker 4
Skrevet
Bærblå skrev (3 timer siden):

Men 71 grader nord er tøft om du ikke er fysisk eller psykisk forberedt. 

Noe som forøvrig er utrolig merkelig at man ikke er all den tiden programmet har gått på tv så har den aldri vist seg å være en gåtur i parken, liksom. Du vet hva du blir med på.

Men i hennes tilfelle blir man kanskje med pga hva eksponeringen på tv gir av andre muligheter etter det er sendt (selv om det skulle vise seg å bare bli en eller to episoder).

• Liker 12
Skrevet

Altså de som produserer 71 grader nord har da visst hvem de inviterer til å bli med på programmene. Da kan man ikke syte over at noen takker ja for så å trekke seg. Kanskje hun virkelig hadde lyst, men så fant ut at det overhode ikke passet likevel.  Er jo jobben hennes  å eksponere seg selv så why not join sier jeg. 

• Liker 9
Gjest CecilieX
Skrevet

Via 71 grader nord holder man seg relevant, og i tillegg får du betalt. 

Baksiden av medaljen er at du risikerer at de har tatt deg med fordi de vet du kommer til å fremstå som et fjols. De caster jo ut fra at noen skal ha rollen som den som er helt udugelig, slik at det blir god underholdning. 

Personlig tenker jeg at det siste ikke veier opp for det første. IR er gammel nok i gamet til å kjenne til dette, men har åpenbart vurdert at det er verdt det. 

Skrevet

Folkens! Da har Isabel gått til innkjøpt av nye Dior solbriller!!! 420 euro

Skrevet
LoveMoschino skrev (8 minutter siden):

Og? 

Skjønner ikke hvorfor man er så opptatt av hva hun bruker pengene sine på eller hvor mye noe koster. Hun har råd til det,  er hennes penger og kan bruke så mye av dem som det passer henne vel.

• Liker 28
Skrevet
LoveMoschino skrev (14 minutter siden):

That is much needed information 🤥

• Liker 6
Skrevet
LoveMoschino skrev (2 timer siden):

Og så da?

• Liker 8
Skrevet

Jeg lurer på én ting, er dette samme fyr som han hun er sammen med? Jack Beaumont? 

Isåfall har jo både han og hun operert seg noe inni h*lvete😅 Og alle bare "dere kommer til å få sååå fine barn".  Glemmer jo at plastisk kirurgi er blitt normalisert nå til dags.. 

31D230D600000578-0-image-a-13_1457216982879.jpg

104686524_jackBEAUMONT_PA_SPORT_trans_NvBQzQNjv4BqW65j7PL7KuAHKtu2ujLTDB66ls04jPI08HcmStGT5qk.jpg

Jack-Beaumont-Profile-Picture-Square.jpg

• Liker 2
Skrevet
Anneli94 skrev (28 minutter siden):

Jeg lurer på én ting, er dette samme fyr som han hun er sammen med? Jack Beaumont? 

Isåfall har jo både han og hun operert seg noe inni h*lvete😅 Og alle bare "dere kommer til å få sååå fine barn".  Glemmer jo at plastisk kirurgi er blitt normalisert nå til dags.. 

104686524_jackBEAUMONT_PA_SPORT_trans_NvBQzQNjv4BqW65j7PL7KuAHKtu2ujLTDB66ls04jPI08HcmStGT5qk.jpg

Det ser ikke ut som han? Hvorfor tror du det? 

• Liker 3
Gjest Dævendøtte
Skrevet
Anneli94 skrev (41 minutter siden):

De er faktisk veldig like i kjevepartiet, leppene og nesa. Var først helt sikker på at det var to forskjellige fyrer, men nå er jeg litt i tvil. Er vel ørene som er operert i så fall. Hold over ørene hans, så er de veldig like. 

Skrevet
Cuddlegirl skrev (14 minutter siden):

Det ser ikke ut som han? Hvorfor tror du det?

Googla bare navnet og da kom han her opp😅 Og han er fra England😅

Skrevet
Anneli94 skrev (9 minutter siden):

Googla bare navnet og da kom han her opp😅 Og han er fra England😅

Det er navnebroren hans

• Liker 2
Skrevet

Ikke samme person, men en med samme navn.

Screenshot_20210112-175009_Samsung Internet.jpg

Screenshot_20210112-175030_Samsung Internet.jpg

• Liker 4
Skrevet (endret)

Det er sååååå mange som konstant spørr Isabel hvilket merke Jack kler seg i. Så da måtte hun reklamere masse for kolleksjonen til kjæresten. For han bruker bare sin egen kolleksjon 🙄 fort dere å kjøp. Lite på lager 😛 

Endret av Bærblå
  • Liker 10
Skrevet

Han bruker neppe de billige klærne der! Han er jo stæsja i designer fra topp til tå. Samme med Isabel som reklamerer for Nelly. Hun har null interesse for den shiten derfra.

• Liker 10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...