Trude.lutt Skrevet 28. august 2018 #3661 Skrevet 28. august 2018 11 timer siden, neon_sun skrev: Pamela Anderson gjorde også det i sin tid, så det er vel egentlig en "gammel" trend. Dette ble gjort på 1800-tallet. Kvinner brukte korsett og opererte bort de nederste ribbene. Målet var å kunne holde rundt livet med hendene.....
Xstrella Skrevet 28. august 2018 #3662 Skrevet 28. august 2018 20 minutter siden, Trude.lutt skrev: Dette ble gjort på 1800-tallet. Kvinner brukte korsett og opererte bort de nederste ribbene. Målet var å kunne holde rundt livet med hendene..... Veldig tragisk om denne dumme trenden kommer tilbake igjen. Her burde the Kardashian skjemmes. Alle ser noe har skjedd med livvidden hennes. Det er ikke positivt for å si det slik. 5
Christy89 Skrevet 28. august 2018 #3663 Skrevet 28. august 2018 59 minutter siden, Xstrella skrev: Veldig tragisk om denne dumme trenden kommer tilbake igjen. Her burde the Kardashian skjemmes. Alle ser noe har skjedd med livvidden hennes. Det er ikke positivt for å si det slik. Enig. Midjen blir bare mindre og mindre. Greit hun vil ha smal midje, men sykt å fjerne ribbena! Da har det virkelig godt for langt. Får ikke dette blir den nye trenden. Kim K er jo Isabel sitt store idol, så får ikke håpe hun og vil fjerne ribbena 😳 hvis Kim i det hele tatt har gjort det da 4
Anonym2467 Skrevet 29. august 2018 #3664 Skrevet 29. august 2018 «Singel-Isabel» er enda mer selvdigger enn «opptatt-Isabel»... Så mye selvdigging på snap at det er kvalmende. Dårlig selvtillit my ass... 9
Aurora** Skrevet 29. august 2018 #3665 Skrevet 29. august 2018 28 minutter siden, Anonym2467 skrev: «Singel-Isabel» er enda mer selvdigger enn «opptatt-Isabel»... Så mye selvdigging på snap at det er kvalmende. Dårlig selvtillit my ass... Samme tenker jeg. Dårlig selvtillit my ass! 4
Breakeven Skrevet 29. august 2018 #3666 Skrevet 29. august 2018 Så slitsomt det må være og så mye tid man må ha om man sitter og filmer sitt eget speilbilde på både Instagram og Snapchat? At man gidder liksom? Hvor opphengt er man egentlig i seg selv.. 12
smalls Skrevet 29. august 2018 #3667 Skrevet 29. august 2018 På 27.8.2018 den 18.33, XbellaX skrev: Jeg tenker omvendt av deg. Jeg tenker at de som legger ut denne type bilder er mennesker som er godt over middels usikre og søker (hyppig) bekreftelse. Helt uenig. Jeg nekter å tro hun er misfornøyd med kroppen og har dårlig selvtillit. Hun legger ut bilder av kroppen HELE TIDEN. Pupper og ræv for alle penga. Både hun og SE fremstår narsisstiske. Hun vet jo hun får mye kritikk for bildene, men likevel legger hun ut slike bilder. Hvorfor? For å provosere sikkert 8
smalls Skrevet 29. august 2018 #3668 Skrevet 29. august 2018 By the way, lurer på når hun skal avsløre den store hemmeligheten? Hun sa vel før sommeren at hun hadde vært med på GKN og skulle ønske avsløre noe stort til høsten. 4
Justlooking Skrevet 29. august 2018 #3669 Skrevet 29. august 2018 2 timer siden, smalls skrev: By the way, lurer på når hun skal avsløre den store hemmeligheten? Hun sa vel før sommeren at hun hadde vært med på GKN og skulle ønske avsløre noe stort til høsten. Hun måtte flytte hjem fra Marbella for å være hjemme i Oslo i sommer pga jobb....
Christy89 Skrevet 30. august 2018 #3670 Skrevet 30. august 2018 12 timer siden, Justlooking skrev: Hun måtte flytte hjem fra Marbella for å være hjemme i Oslo i sommer pga jobb.... Er det et program hun har vært med på? Lurer på hva det er 3
Piruette Skrevet 1. september 2018 #3671 Skrevet 1. september 2018 På 29.8.2018 den 19.29, smalls skrev: Helt uenig. Jeg nekter å tro hun er misfornøyd med kroppen og har dårlig selvtillit. Hun legger ut bilder av kroppen HELE TIDEN. Pupper og ræv for alle penga. Både hun og SE fremstår narsisstiske. Hun vet jo hun får mye kritikk for bildene, men likevel legger hun ut slike bilder. Hvorfor? For å provosere sikkert Delvis enig. Jeg tror hun syns selv hun er ufattelig digg. De kleine videoene hvor hun bare sitter å posererer og sender masse blikk og uttrykk mens hun stirrer og beundrer seg selv i kamera er bare forstyrrende. Men samtidig som hun syns hun selv er digg, så tror jeg selvfølelsen er lav. At hun trenger konstant bekreftelse på hvor flott hun ser ut, fordi det er så mye bak utseende (psyke) hun sliter med. Man kan syntes at man selv ser digg ut selvom man kanskje ikke har det så bra psykisk!! Men nekter å tro at hun har dårlig selvtillit sånn basert på kropp og utseende. Jeg tror seriøst hun elsker sitt eget utseende 😂 15
Tha_M34 Skrevet 1. september 2018 #3672 Skrevet 1. september 2018 (endret) . Endret 3. mai 2025 av Tha_M34 5
Justlooking Skrevet 2. september 2018 #3673 Skrevet 2. september 2018 Ser hun atter prøver seg for reklame for tannbleking hjemme, og så gjør hun det selv hos tannlege.. Har nevnt tannlegebleking i en kommentar på en tidligere reklame, som selvsagt ikke ble godkjent. Og andre har også prøvd seg. Nå er det ingen kommentarer til reklamen.. 2
Honey Dew Skrevet 4. september 2018 #3674 Skrevet 4. september 2018 Hun må da svi av alle pengene sine på reiser. Håper virkelig hun legger til side penger, for engang vil bloggen hennes gå av moten 3
Ostepooopp Skrevet 4. september 2018 #3675 Skrevet 4. september 2018 Reiser hun på business og newa på økonomi? Det så slik ut på storyene de la ut på insta (Isabell sjekket inn på business og gjorde et nummer av å filme at det stod «business Check-in», mens newa filmet inni kabinen). Om så er tilfellet, så kjipt å sitte alene på en såpass lang tur, når man egentlig reiser sammen med en venninne! 🙈 14
Honey Dew Skrevet 5. september 2018 #3676 Skrevet 5. september 2018 Er dette samme klinikken som Isabel opererte seg på?https://www.minmote.no/#!/artikkel/24432834/reiste-til-tyrkia-for-rumpeloeft-doede-paa-operasjonsbordet 1
amadine Skrevet 5. september 2018 #3677 Skrevet 5. september 2018 4 minutter siden, Honey Dew skrev: Er dette samme klinikken som Isabel opererte seg på?https://www.minmote.no/#!/artikkel/24432834/reiste-til-tyrkia-for-rumpeloeft-doede-paa-operasjonsbordet Nei, hun opererte på en annen klinikk.
XbellaX Skrevet 5. september 2018 #3678 Skrevet 5. september 2018 På 29.8.2018 den 19.29, smalls skrev: Helt uenig. Jeg nekter å tro hun er misfornøyd med kroppen og har dårlig selvtillit. Hun legger ut bilder av kroppen HELE TIDEN. Pupper og ræv for alle penga. Både hun og SE fremstår narsisstiske. Hun vet jo hun får mye kritikk for bildene, men likevel legger hun ut slike bilder. Hvorfor? For å provosere sikkert Jeg er enig i at hun lett kan oppleves slik. Dessverre ser helsepersonell ofte en helt annen side av mennesker som hyppig poster denne type bilder. Om du tar en titt på "jeg mot meg" i nåværende sesong sveiper de innom noe av problematikken. 6
PinkLady97 Skrevet 9. september 2018 #3679 Skrevet 9. september 2018 (endret) Er det også jeg som reagerer på at Isabel alltid sletter kommentarer med saklig konstruktiv kritikk mot henne? Men lar alltid de styggeste usaklige kommentarene stå? Jeg regner med det kan være fordi kritikken hun får vet hun er sann, og derfor vil hun ikke drite seg enda mer ut og iallefall ikke for hennes trofaste fans.... Get rekt😂 Endret 9. september 2018 av PinkLady97 6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå