Gå til innhold

Isabel Raad

Soeuh

Anbefalte innlegg

15 minutter siden, Aurora** skrev:

Da må jeg spørre, hva i all verden er det så mange er sjalu på? :klo:

Samme lurer jeg på. Er så lei folk som drar frem sjalusikortet i diskusjoner 🙄

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det sjalusikortet er så oppbrukt. Den jenta har ingenting jeg vil ha. Jeg vil mye heller ha en flat rumpe og en fin personlighet. Hun kan kjøpe så mange operasjoner hun bare vil, personligheten hennes vil forbli den samme uansett. Og den er ikke noe å se opp til for å si det sånn. 

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jegskulleønskeat

Ser henne på paradise og synes hun er veldig høy på seg selv. Hun snakker ned de andre, elsker "makt og tror at hun eier hotellet. Narsissist? Jeg vet sannelig ikke. Om det ikke er fullstendig klippet og redigert så har hun hvertfall trekk av denne diagnosen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynt å se litt på PH igjen, og tar meg selv i stadig å tenke, er dette virkelig samme jenta som i 2015(?) Hva har skjedd med henne?

Så kjepphøy, frekk, ja rett og slett ufordragelig. Opp-ned holdning mot stort sett alle som ikke er hennes «legendegjeng». Kaller alle for drittunger osv, selv om de bare er et-to år yngre, og hun fremstår langt mer umoden enn de hun kaller drittunger. Fatter ikke hva hun har å være så innbilsk for? Ett par silikontits og megarompe, og nyrik status? De fake kroppsdelene ser jo forjævlig ut, sorry men jeg kan ikke begripe at noen faktisk gidder å betale for å se sånn ut...

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns oppriktig synd på Isabel, jeg. Hun mangler virkelig evnen til å se verdi i noe annet enn materialistiske ting. Og hun tror man måler hvor vellykket man er ut fra saldo på konto og antall likes på rumpebilder.

Hun mangler åpenbart noe i livet sitt som kunne gitt henne glede, utover det hun selv tror er misunnelse fra andre. 

Jeg tror hun hadde hatt veldig godt av å fokusere mindre på overfladiske ting og mer på å dyrke selvrealisering i form av gode relasjoner med folk, ekte og likeverdige relasjoner som ikke er basert på at hun ønsker venner som ser opp til henne og som hun kan herse med eller spandere på.

Samt at hun må lære seg andre metoder for å få respekt enn å kreve den ved hjelp av hersketeknikker, sette seg selv i offerrollen eller rene trusler og utskjelling.

Jeg unner henne å være lykkelig, og tror hun trenger litt hjelp på veien for å komme dit. For nå leter hun etter lykke på steder hun aldri kommer til å finne den.

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Aurora** skrev:

Da må jeg spørre, hva i all verden er det så mange er sjalu på? :klo:

Mange her er sjalu på at hun tjener mer enn seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Saade skrev:

Det sjalusikortet er så oppbrukt. Den jenta har ingenting jeg vil ha. Jeg vil mye heller ha en flat rumpe og en fin personlighet. Hun kan kjøpe så mange operasjoner hun bare vil, personligheten hennes vil forbli den samme uansett. Og den er ikke noe å se opp til for å si det sånn. 

Og hvordan vet du hvordan hun er? Kjenner du henne i virkeligheten? Hvis ikke du kjenner henne i virkeligheten før du begynner å dømme henne, foreslår jeg at du tar fingrene vekk fra tastaturet!

Når jeg skriver at dere er sjalu, så mener jeg at dere er sjalu på pengene hennes, ikke noe annet. Dere er sjalu på at en 23 åring tjener mer penger enn dere. Jeg er glad på hennes vegne, at en 23 åring kan tjene såpass mye som hun gjør.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, ulven298 skrev:

Og hvordan vet du hvordan hun er? Kjenner du henne i virkeligheten? Hvis ikke du kjenner henne i virkeligheten før du begynner å dømme henne, foreslår jeg at du tar fingrene vekk fra tastaturet!

Når jeg skriver at dere er sjalu, så mener jeg at dere er sjalu på pengene hennes, ikke noe annet. Dere er sjalu på at en 23 åring tjener mer penger enn dere. Jeg er glad på hennes vegne, at en 23 åring kan tjene såpass mye som hun gjør.

Utifra det inntrykket hun gir av seg selv så virker hun svært usympatisk. Og du kjenner henne eller? Var da svært så hissig du skulle være. 

Alt i livet handler ikke om penger skjønner du, jeg ville aldri i livet vært i hennes sko. Så nei, jeg er dessverre ikke sjalu på henne eller hennes penger. Men det er lett å skylle på det med en gang noen ikke liker det du holder på med. 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, ulven298 skrev:

Mange her er sjalu på at hun tjener mer enn seg selv.

Dette er det dummeste jeg har lest. Penger er faktisk ikke alt. Ja, hun tjener mer enn meg, men vil mye heller være lykkelig, fornøyd med meg selv, ha et bra liv, gode venner, ikke være så overfladisk, en flott kjæreste osv enn å ha masse penger. Penger gjør deg ikke lykkelig. Så jeg kan si med hånden på hjertet at jeg er IKKE sjalu for at hun tjener mer enn meg :)

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jegskulleønskeat
13 minutter siden, Xmasclovn skrev:

Begynt å se litt på PH igjen, og tar meg selv i stadig å tenke, er dette virkelig samme jenta som i 2015(?) Hva har skjedd med henne?

Så kjepphøy, frekk, ja rett og slett ufordragelig. Opp-ned holdning mot stort sett alle som ikke er hennes «legendegjeng». Kaller alle for drittunger osv, selv om de bare er et-to år yngre, og hun fremstår langt mer umoden enn de hun kaller drittunger. Fatter ikke hva hun har å være så innbilsk for? Ett par silikontits og megarompe, og nyrik status? De fake kroppsdelene ser jo forjævlig ut, sorry men jeg kan ikke begripe at noen faktisk gidder å betale for å se sånn ut...

Helt enig. Jeg blir sjokket av enkelte ting hun sier på paradise. De bor på et luksushotell og Chiller omtrent hele dagen med drinker og bading, og hun klager over at hun ikke vil gjøre noe. I følge henne selv så er det fortsatt mora som vasker klærne hennes og hun lager aldri middag selv, derimot spiser hun ute hver dag. Deilig det, men det høres veldig bortskjemt ut... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Jegskulleønskeat skrev:

Helt enig. Jeg blir sjokket av enkelte ting hun sier på paradise. De bor på et luksushotell og Chiller omtrent hele dagen med drinker og bading, og hun klager over at hun ikke vil gjøre noe. I følge henne selv så er det fortsatt mora som vasker klærne hennes og hun lager aldri middag selv, derimot spiser hun ute hver dag. Deilig det, men det høres veldig bortskjemt ut... 

Hun er 24 og for mora til å vaske klærne hennes? Hjelpes

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, ulven298 skrev:

Ser du ironien i ditt eget innlegg? Du kjenner vel ikke brukerne i dette forumet, men likevel sitter du og dømmer de som skriver her og kaller de misunnelige? Når man oppfordrer andre til å ikke dømme er vel første bud at man ikke gjør det ved å dømme andre? 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jegskulleønskeat
Akkurat nå, smalls skrev:

Hun er 24 og for mora til å vaske klærne hennes? Hjelpes

Jepp, gjør det aldri selv vettu. Hadde hun bodd hjemme hadde jeg forstått at mora vasket klærne hennes inni mellom, men når hun bor for seg selv så bør hun få det til og ikke "shippe" alle klærne over til foreldrene 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest orfeus
8 minutter siden, ulven298 skrev:

«På seg selv kjenner man andre», heter det, og jeg er fristet til å tro det stemmer her. Jeg tror ikke på deg når du fremhever at du er glad på hennes vegne, nettopp fordi du er så opptatt av bloggerens inntekt, noe ingen andre er.  

Jeg vet ikke hvor gammel du er eller hvordan du tenker, men at en kritisk innstilling til rosabloggere, skjønnhetspress og utlevering av privatliv på nett, mot høye reklameinntekter, er det samme som sjalusi, stemmer ikke i mitt hode. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Jobbermedbarn skrev:

Ser du ironien i ditt eget innlegg? Du kjenner vel ikke brukerne i dette forumet, men likevel sitter du og dømmer de som skriver her og kaller de misunnelige? Når man oppfordrer andre til å ikke dømme er vel første bud at man ikke gjør det ved å dømme andre? 

Word 👏

Men jeg blir helt satt ut hvor ufyselig hun er på hotellet. Så cocky, høy på seg selv, tror hun er bedre enn de andre, klager konstant på hvor unge de er, frekk, bitchy osv. Fatter ikke at det går an! 🙈

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
17 minutter siden, orfeus skrev:

«På seg selv kjenner man andre», heter det, og jeg er fristet til å tro det stemmer her. Jeg tror ikke på deg når du fremhever at du er glad på hennes vegne, nettopp fordi du er så opptatt av bloggerens inntekt, noe ingen andre er.  

Jeg vet ikke hvor gammel du er eller hvordan du tenker, men at en kritisk innstilling til rosabloggere, skjønnhetspress og utlevering av privatliv på nett, mot høye reklameinntekter, er det samme som sjalusi, stemmer ikke i mitt hode. 

16

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.4.2018 den 14.00, Jegskulleønskeat skrev:

Jepp, gjør det aldri selv vettu. Hadde hun bodd hjemme hadde jeg forstått at mora vasket klærne hennes inni mellom, men når hun bor for seg selv så bør hun få det til og ikke "shippe" alle klærne over til foreldrene 

Jeg har ikke sett hverken Paradise, intervjuet på GKN eller lest bloggen hennes, ikke skal jeg heller, men jeg leser denne tråden, da tjener hun ihvertfall ikke penger på meg. Å skryte og le over alle pengene hun tjener på å brette ut ræv og pupper er bare kvalmt. Skryte av penger er Harry og tacky uansett, særlig når det bare er svada, nellyreklamer og fronting av et ekstremt kroppspress hun tjener penger på. Å kalle de som er 1-2 år yngre enn seg for drittunger og fitteunger er også lavmål. Hvis det er sant at hun blir/har blitt mobbet er selvfølgelig det fælt og absolutt ikke greit, mobbing er uakseptabelt uansett, men hun er jo ikke noe bedre selv som kaller andre fitteunger og andre stygge ting. Hun virker forferdelig cocky og høy på seg selv. Hun hadde nok tjent på å være litt mer ydmyk.

Hun skal ha ros for å være åpen om operasjonene sine da og ikke lyve som SE har gjort, men forferdelige forbilder er de begge uansett. Og om noen måtte tro det, nei jeg er ikke misunnelig. Ikke noe å være misunnelig på det der. Og hva gjør de to når store rumper går av moten?

Endret av lillesky
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, orfeus skrev:

Jeg er 16 år.

Jeg er også kritisk til rosabloggere på mange områder, og ja jeg mener at mange av dem er med på å skape skjønnhetspress, men Isabel er ikke en av dem. Hun advarer folk om hvor galt det kan gå med operasjoner.

Du skriver at jeg er opptat av bloggers inntekt... bare fordi jeg synes det er flott at hun tjener mye, så er jeg ikke noe spesielt opptatt av hva hun tjener. Jeg synes bare det er dumt at andre skal snakke dritt om hva hun tjener? Fordi det har de ikke noe med. 

Jo, folk her er opptatt av andres inntekt, når jeg blar gjennom kommentarene og bare leser masse dritt om hva hun tjener. Feks. Noen sier at hun burde ha spart opp mer penger enn hun har til nå. Hvorfor gidder folk å gå inn i hvor mye hun burde ha spart opp?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, J.. skrev:

Hvorfor skal man ha respekt for janteloven? 

Ref lenger opp her.

Den burde jo vært utryddet.

«Du skal ikke tro at du er noe. 
Du skal ikke tro at du er like så meget som oss. 
Du skal ikke tro du er klokere enn oss. 
Du skal ikke innbille deg du er bedre enn oss. 
Du skal ikke tro du vet mere enn oss. 
Du skal ikke tro du er mere enn oss. 
Du skal ikke tro at du duger til noe. 
Du skal ikke le av oss. 
Du skal ikke tro at noen bryr seg om deg. 
Du skal ikke tro at du kan lære oss noe.»

Liten påminnelse om loven du synes bør utryddes. Dersom Isabel hadde fulgt denne sosiale loven så hadde hun garantert ikke opplevd så mye hat. Jeg synes det er ufordragelig måten hun prater seg selv opp og måten hun prater andre ned i særdeles unorsk stil. Dette hadde funka bedre i USA hvor alt er så ekstremt bipolart, men her hjemme i Norge vil man gå på en skikkelig smell dersom man tenker man bare kan gjøre som man vil, det er akkurat derfor hun får dritt slengt tilbake om det ytre og måten hun opererer på. 

Å skryte av at du tjener penger på å clickbaite unger ned i barneskole alder og måten hun markedsfører seg selv på er unikt i blogg-Norge etter min mening og dessuten totalt forkastelig. Hovmod står for fall. 

Janteloven er hellig enten du liker det eller ei og det er ikke uten grunn.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...