kvinneguiden9777 Skrevet 1. juli 2017 #1081 Del Skrevet 1. juli 2017 Uansett, virker som ho prøver å redde seg inn. Ho virka veldig deps på snappen sin nå. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneKS Skrevet 1. juli 2017 #1082 Del Skrevet 1. juli 2017 1 minutt siden, Snuppah00 skrev: Nå trodde ikke jeg man kunne si til noen man skal være med på PH? Jeg vet ikke helt hvordan reglene er men. Jeg har hørt man kan fortelle det til sine nærmeste. Men det et du som havner i problemer om de sier det videre, og da iallefall om de har en blogg på topplista... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppah00 Skrevet 1. juli 2017 #1083 Del Skrevet 1. juli 2017 (endret) 21 minutter siden, AneKS skrev: Jeg har hørt man kan fortelle det til sine nærmeste. Men det et du som havner i problemer om de sier det videre, og da iallefall om de har en blogg på topplista... Ikke rart hun sier det på SoMe da. Alt for å ødelegge for Pierre 🙄 Endret 1. juli 2017 av Snuppah00 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneKS Skrevet 1. juli 2017 #1084 Del Skrevet 1. juli 2017 16 minutter siden, Snuppah00 skrev: Ikke rart hun sier det på SoMe da. Alt for å ødelegge for Pierre 🙄 Er det intrykket hun gir ja. Nevner paradise, nevner at han ikke klarer å se henne gå videre minst 5 ganger. Argumenterer nesten ikke tilbake. Bare rakker ned 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sillyline Skrevet 1. juli 2017 #1085 Del Skrevet 1. juli 2017 Om han har vært på PH eller ikke, spiller det egentlig noen rolle? Dersom det var en måte å komme seg vekk fra alt på, så forstår jeg det godt. Mitt inntrykk er at PH gir gode minner til de aller fleste som deltar der, og det kan hende at han trengte akkurat det. I den videoen synes jeg han virker veldig reflektert, og det er godt å høre hans side av saken også. Dersom Isabel faktisk er slik som hun blir framstilt i den videoen, ja da er hun veldig overfladisk og mangler empati. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuddelkopp Skrevet 2. juli 2017 #1086 Del Skrevet 2. juli 2017 Hva er det egentlig Isabel har operert i ansiktet utenom nesen? Greier ikke sette fingeren på det men hun er jo fullstendig ugjenkjennelig nå forhold til før! 😱 Hadde aldri skjønt det var bilder av henne om jeg ikke visste navnet og bloggen var samme som paradise-Isabel. Jeg så bloggen for første gang for et par uker siden, og har ikke fulgt utviklinga hennes fra paradise til nå og fikk helt sjokk! Hun ser hvertfall kjempe bra ut nå, ingenting å si på det, men hun har jo transformert både nese, lepper, avstand fra nese til lepper og kinn = hele ansiktet fullstendig. Stakkars foreldre og venner? Har hun skrevet noe om hva hun egentlig har gjort med ansiktet? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant Skrevet 2. juli 2017 #1087 Del Skrevet 2. juli 2017 35 minutter siden, Nuddelkopp skrev: Hva er det egentlig Isabel har operert i ansiktet utenom nesen? Greier ikke sette fingeren på det men hun er jo fullstendig ugjenkjennelig nå forhold til før! 😱 Hadde aldri skjønt det var bilder av henne om jeg ikke visste navnet og bloggen var samme som paradise-Isabel. Jeg så bloggen for første gang for et par uker siden, og har ikke fulgt utviklinga hennes fra paradise til nå og fikk helt sjokk! Hun ser hvertfall kjempe bra ut nå, ingenting å si på det, men hun har jo transformert både nese, lepper, avstand fra nese til lepper og kinn = hele ansiktet fullstendig. Stakkars foreldre og venner? Har hun skrevet noe om hva hun egentlig har gjort med ansiktet? Helt enig, hun er ikke til å kjenne igjen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant Skrevet 2. juli 2017 #1088 Del Skrevet 2. juli 2017 Nå legger hun ut støttemeldinger på Snap, som hun har fått etter Pierre's video. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest thejohan Skrevet 2. juli 2017 #1089 Del Skrevet 2. juli 2017 De der to, as. 🙄 Hun sier en ting, han sier det er feil. Han sier en ting, hun sier det er feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant Skrevet 2. juli 2017 #1090 Del Skrevet 2. juli 2017 9 minutter siden, thejohan skrev: De der to, as. 🙄 Hun sier en ting, han sier det er feil. Han sier en ting, hun sier det er feil. Mulig de tjener på dette begge to. Han har fått over 12.000 følgere på YouTube og hun får kanskje et løft på bloggen sin nå? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 2. juli 2017 #1091 Del Skrevet 2. juli 2017 35 minutter siden, Diamant skrev: Nå legger hun ut støttemeldinger på Snap, som hun har fått etter Pierre's video. Så klart må hun vise alle at hun får srøttemeldinger 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kvinneguiden9777 Skrevet 2. juli 2017 #1092 Del Skrevet 2. juli 2017 14 minutter siden, Diamant skrev: Mulig de tjener på dette begge to. Han har fått over 12.000 følgere på YouTube og hun får kanskje et løft på bloggen sin nå? Nei bloggen hennes er på vei ned, så det suser. De andre fra PH i år har tatt over hennes posisjon. 13 k lesere bare idag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant Skrevet 2. juli 2017 #1093 Del Skrevet 2. juli 2017 6 minutter siden, kvinneguiden9777 skrev: Nei bloggen hennes er på vei ned, så det suser. De andre fra PH i år har tatt over hennes posisjon. 13 k lesere bare idag. Ja, jeg har sett at bloggen hennes har gått nedover i det siste. De 13 k var gårsdagens lesertall. Mulig hun fyker opp på målingen i morgen pga dette dramaet som har oppstått rundt dsse to igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 2. juli 2017 #1094 Del Skrevet 2. juli 2017 1 time siden, Diamant skrev: Ja, jeg har sett at bloggen hennes har gått nedover i det siste. De 13 k var gårsdagens lesertall. Mulig hun fyker opp på målingen i morgen pga dette dramaet som har oppstått rundt dsse to igjen. Sånn er det alltid med henne. Hun synker på listen, men fyker opp så fort det blir litt drama. Det melker hun for alt det er verdt! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amanda28 Skrevet 2. juli 2017 #1095 Del Skrevet 2. juli 2017 Jeg leser ikke denne bloggen, men var innom nå. Altså, hun var jo i utgangspunktet en søt jente, men nå synes jeg hun ser utrolig mye eldre ut enn hun egentlig er, jeg kunne trodd at hun var 40. Og hun ser mandig ut i ansiktet. Mener ikke å rakke ned på andres utseende, men det er jo ikke hennes virkelige utseende. Det må jo være operasjoner/botox som gjør det, og jeg synes det er viktig å få frem at slike ting gjør en absolutt ikke nødvendigvis penere!!! Utrolig synd. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jentefranorge Skrevet 2. juli 2017 #1096 Del Skrevet 2. juli 2017 4 timer siden, Nuddelkopp skrev: Hva er det egentlig Isabel har operert i ansiktet utenom nesen? Greier ikke sette fingeren på det men hun er jo fullstendig ugjenkjennelig nå forhold til før! 😱 Hadde aldri skjønt det var bilder av henne om jeg ikke visste navnet og bloggen var samme som paradise-Isabel. Jeg så bloggen for første gang for et par uker siden, og har ikke fulgt utviklinga hennes fra paradise til nå og fikk helt sjokk! Hun ser hvertfall kjempe bra ut nå, ingenting å si på det, men hun har jo transformert både nese, lepper, avstand fra nese til lepper og kinn = hele ansiktet fullstendig. Stakkars foreldre og venner? Har hun skrevet noe om hva hun egentlig har gjort med ansiktet? Det hun selv har bekreftet er jo nesen, fillers i kinn, under øynene og lepper. Botox i panne, laserfjerning av hårfestet for å få høyere feste. Så er det en operasjon hun holder hemmelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fleur Delacour Skrevet 2. juli 2017 #1097 Del Skrevet 2. juli 2017 Der sank du til bunns, Isabel. Du vet hvor viktig det er å ikke røpe noe angående deltagelse på PH. Så synker du så lavt at du sladrer på Pierres deltagelse. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneKS Skrevet 2. juli 2017 #1098 Del Skrevet 2. juli 2017 Det nye blogginlegget hennes var greit pinlig... hun har vokst i fra slikt!?😂 Har da ikke blitt veldig mange måneder eldre siden hun la ut inlegg selv... jeg vil heller ikke påstå at oppførselen på snapchat var ekstremt moden. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trolletrine Skrevet 2. juli 2017 #1099 Del Skrevet 2. juli 2017 Hvorfor er det pinlig, egentlig? Hun skriver jo at hun er ferdig med å skrive om saken på bloggen sin, og holder seg tilsynelatende til det. Og Isabel gjør som hun vil ang PH...er jo Pierre som er bra naiv som forteller det til folk han ikke har lov å si det til. Forøvrig fatter jeg ikke at så mange likte videoen til Pierre. For meg fremstod han som en rusa,sutrete fyr😐 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneKS Skrevet 2. juli 2017 #1100 Del Skrevet 2. juli 2017 12 minutter siden, lotte00 skrev: Hvorfor er det pinlig, egentlig? Hun skriver jo at hun er ferdig med å skrive om saken på bloggen sin, og holder seg tilsynelatende til det. Og Isabel gjør som hun vil ang PH...er jo Pierre som er bra naiv som forteller det til folk han ikke har lov å si det til. Forøvrig fatter jeg ikke at så mange likte videoen til Pierre. For meg fremstod han som en rusa,sutrete fyr😐 Greit å si du er ferdig med det. Men at du er for VOKSEN til det, et par måneder etter du la ut FLERE innlegg selv, blir veldig hyklerisk og pinlig å lese om. jeg har lite respekt for folk som deler slikt på sosiale medier, men tror nokk selv jeg ville gjort det i Pierre sin situasjon, kansje ikke hengt ut isabel heller, men at han velger å ta det opp forstår jeg. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå