Gå til innhold

Hverdagen med ny sjef i huset


maja87

Anbefalte innlegg

Oi, her er det virkelig forsømt! Rett og slett glemt hele KG inntil @LilleMy1989 annonserte ny graviditet på snap😂 Da kom jeg plutselig på alle de fine folka her inne og ble nysgjerrig ;) 

Hos meg går livet bra som bare det, i full fart! Begynte på jobb igjen i begynnelsen av november etter endt permisjon med lille F. Hun er nå drøye ti måneder og hjemme med pappaen. Han har permisjon ut januar (nesten) og hun begynner i barnehagen i begynnelsen av februar. Hun fikk plass for evigheter siden (vi var tidlig ute med å søke), sammen med storesøster. De har ikke delta avdelinger der, der er alle aldre samlet sammen👍

F er en herlig jente! Smiler, skravler, klapper, krabber og er stort sett i supert humør. Hun har såvidt begynt å gå litt langs møbler og er storfornøyd med egen innsats hver gang hun reiser seg på nye steder slik at hun får ny utsikt👌

K er også super! Men, hun har vært skikkelig stri en periode. Sykdom, sjalusi og trass i en herlig blanding var noen tøffe uker. Men, vi kom oss over den kneika og nå er alt bra igjen. K er en skikkelig artig jente, som skravler som en foss. Kjenner jeg er veldig takknemlig for å ha en jente som begynte å snakke tidlig og som nå har tilnærmet "utlært" språk. Hun er nysgjerrig, skikkelig snill med alle, morsom, aktiv og alt det der - helt objektivt selvsagt 🤣

Det går bra på jobb også, har ammefri så har jo ikke så lange dager enda. Mye å gjøre, så dagene går fort! Men, skal bli deilig med juleferie i slutten av uken. Gleder meg masse til jul, merker at julehøytiden er mer spesiell nå som jeg har en egen familie å feire sammen med ❤️ Vi skal være hjemme hos oss, svigerforeldre og jenta til samboeren kommer også. 

Riktig god jul - i tilefelle jeg ikke stikker innom på en stund igjen! Men, med så mange gravide av "mitt kull" så må jeg kanskje inn å følge med. Skal innrømme at jeg av og til skulle ønske det var meg, ja jeg er gal ;) Ønsker nr. 3, ikke akkurat nå, men på sikt - samboer sier nei. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

Nok en gang leeenge siden sist! 

F fylte ett år tidligere denne uken, og hun begynner i barnehagen på mandag - hvor ble tiden av?

K er mye trassen og til tider skikkelig slitsom, men samtidig verdens beste ❤️ 

Moren min er på besøk, snart vært her ei uke og drar hjem i morgen. Vi begge er i jobb igjen så det var praktisk at hun kom nå for å passe litt på Frida, også siden jeg var på jobbreise tirsdag - onsdag. Første gang vekk fra F. Har grudd meg lenge, men det gikk over all forventning - både med meg og henne. Hun savnet meg visst veldig de siste timene før jeg kom hjem, men ellers hadde de gått bra. Hun hadde spist veldig mye, så tydelig at ammingen sørger for en del mat for henne! Jeg pumpet tre gqanger ila 1,5 døgn, og den var ikke glemt da jeg kom jeg for å si det sånn haha! 

Ammer lite på nettene, mannen sover med henne og jeg inne hos storesøster. Så stort sett er det 0-1 amming mellom 20.30 - 6ish. Det er jeg fornøyd med. Hun roer seg ikke i senga når jeg er tilstede, så etter hun eventuelt har fått litt nattpupp går jeg igjen og faren får henne til å sove fort.  

Akkurat nå har jeg og samboer en kjip stemning, egentlig over noe veldig dumt rett etter at jeg kom hjem fra reise i går kveld. Det førte til at jeg la meg uten at vi sa noe til hverandre, og vi utvekslet ikke et ord eller blikk før jeg dro på jobb i dag. Mamma fikk nok med seg det for å si det sånn 🙄 Jaja, jeg er til tider lei hele fyren...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...