Weebs Skrevet 26. oktober 2018 Forfatter #2921 Skrevet 26. oktober 2018 Ingen action i dag! Verken smerter eller intens kløe. Snakket med en kollega som venter barn. Hun er åtte uker på vei. De gadd ikke å vente de klassiske 12 ukene med å fortelle det. Hvis det går galt så vet vi hvorfor hun er trist og lei, hvis det går bra så går det bra. Ganske logisk, spør du meg Jeg er selvsagt intenst misunnelig, men heldigvis på en "bra" måte. Glad på deres vegne, og gleder meg til å være der selv
Weebs Skrevet 26. oktober 2018 Forfatter #2922 Skrevet 26. oktober 2018 Ja, jeg er forresten sånn cirka 5-6 DPO nå! Litt usikker egentlig, men jeg hadde jo slim, ingen slim og så slim igjen ikke godt å si.
LilleMy1989 Skrevet 26. oktober 2018 #2923 Skrevet 26. oktober 2018 Jeg føler litt sånn at jeg orker ikke å skuffe noen med å miste. Med det mener jeg at de blir selvfølgelig lei seg både på egne og våre vegne... Sist fortalte vi det ikke til familie før uke 10, etter tul. I mange tilfeller har man vel ikke noe valg, feks hvis en er skikkelig dårlig. Jeg er ikke helt sikker på dpo jeg heller, kroppen er rar 😂 Samme opplegg som din. Men jeg så faktisk at jeg hadde slim lenge etter EL når jeg var gravid med mini. Så mulig det er et godt tegn
Weebs Skrevet 26. oktober 2018 Forfatter #2924 Skrevet 26. oktober 2018 6 timer siden, LilleMy1989 skrev: Jeg føler litt sånn at jeg orker ikke å skuffe noen med å miste. Med det mener jeg at de blir selvfølgelig lei seg både på egne og våre vegne... Sist fortalte vi det ikke til familie før uke 10, etter tul. I mange tilfeller har man vel ikke noe valg, feks hvis en er skikkelig dårlig. Jeg er ikke helt sikker på dpo jeg heller, kroppen er rar 😂 Samme opplegg som din. Men jeg så faktisk at jeg hadde slim lenge etter EL når jeg var gravid med mini. Så mulig det er et godt tegn Lov å håpe at det er et godt tegn Jeg er trøtt som FADER. Jeg tror jeg vil late som det også er et godt tegn
Weebs Skrevet 26. oktober 2018 Forfatter #2925 Skrevet 26. oktober 2018 Trøtt, ja! I dag kunne jeg lett sovnet på jobb. Det tror jeg ikke jeg har kjent på siden jeg var gravid og gikk nattskift. Hardt med koffeinavvenning Nei. Klokka er snart kvart over åtte. Leggetid for slitne prøvere.
Weebs Skrevet 27. oktober 2018 Forfatter #2926 Skrevet 27. oktober 2018 Frihelg! Det er digg. Ikke like chill som i gamle dager da helg betydde sove lenge og gjøre whatever i to dager. Men slipper jo jobb da Jeg hadde håpet på at M skulle sove lenge så vi fikk et godt utgangspunkt til klokkestilling. Nau. Våken før fem! Vi var en tur i lekeparken på formiddagen, men det er frost ute og hun hater hansker. Så det gikk ikke bra så veldig lenge. Hun fikk vondt, ble sinna, og gråt mens jeg jogget hjem med vogna. Inne klarte jeg å dra ut legging helt til 11.50! Fornøyd Det innebar en krakk på badet og masse søling med vann. Spent på morgendagen. Så lenge det ikke er før fem så går det bra. Helst seks, men det er kanskje for mye å be om Jeg har ingen symptomer på noe som helst. Kroppen er helt blank. Trøtt da, selvsagt. Når M våkner skal vi lage lapskaus! Det er perfekt fryse ned-mat. Forrige helvetesuke hadde mannen gitt M lapskaus hver dag Lurer på om jeg er gravid. Det hadde vært vilt! Krysser fingrene for det mens jeg også hviler litt
lille_frosk Skrevet 27. oktober 2018 #2927 Skrevet 27. oktober 2018 Jeg elsker å lese her inne for tiden! Jeg kjenner meg altså bare SÅ igjen
Leviora Skrevet 27. oktober 2018 #2928 Skrevet 27. oktober 2018 Når jeg blir helt tullete på dine vegne blir det vanskelig å forestille seg hvordan DU har det! 😅 Håper at trøttheten er et gravidtegn!
Weebs Skrevet 27. oktober 2018 Forfatter #2929 Skrevet 27. oktober 2018 1 time siden, lille_frosk skrev: Jeg elsker å lese her inne for tiden! Jeg kjenner meg altså bare SÅ igjen Så bra! Det blir sikkert plenty lesning fremover 1 time siden, Leviora skrev: Når jeg blir helt tullete på dine vegne blir det vanskelig å forestille seg hvordan DU har det! 😅 Håper at trøttheten er et gravidtegn! Akkurat nå er jeg så trøtt at jeg faktisk ikke er så veldig tullete. Håper også det er et gravidtegn, for jeg er altfor trøtt til å drive med sånn sexing
Weebs Skrevet 27. oktober 2018 Forfatter #2930 Skrevet 27. oktober 2018 I dag har vi besøkt min mormor. Hun er en sånn typisk gammel dame som snakker fra levra. Hun har flere ganger sagt at vi bør få flere barn sånn at M får tette søsken. Jeg har selvsagt vært heeelt enig, men det har jeg holdt skjult. I dag hadde hun snudd litt. Egentlig ikke, det var tydelig at hun fremdeles mener at vi må kjøre på, men hun "trøstet" meg (eller kanskje seg selv ) med at guttene er jo ikke såå gamle, de har nok et par år igjen før de synes M er superteit. Det var veldig vanskelig å holde tilbake! Det fristet å si "faktiiiisk så...", men stakkars mormor, jeg skal spare henne for de tankene om at vi prøver som bare søren å lage en ny baby. Heller overraske henne når vi er ferdige Det blir gøy!
Weebs Skrevet 28. oktober 2018 Forfatter #2931 Skrevet 28. oktober 2018 I dag har vi vært gift i to år! Det har ikke blitt en vill feiring. Kanskje vi bestiller en ekstra fancy takeaway i kveld. Vi spiste sushi i "bryllupet", det bør vi jo nesten gjøre i dag også M slo skikkelig til og sov faktisk til seks i dag! Verre med meg, jeg våknet fire Det var rimelig teit av meg, så jeg må hvile litt nå mens hun sover. Jeg er fremdeles usikker på DPO, men kanskje sånn 8? Håper TR kommer om en uke. Da er jeg svært fornøyd med syklusen hvis jeg har tolket symptomer riktig. Eller at jeg får positiv graviditetstest selvsagt Det er vanskelig dette. På én måte vil jeg bli gravid fort som F for å få minst mulig aldersforskjell, men på en annen måte tipper jeg M blir crazy sjalu, så helst burde hun vært stor nok til å forstå opplegget. Sånn 14 kanskje Nei, tror det er best å bli kjapt gravid så jeg slipper å tenke mer på dette her. Jeg har nemlig noen stunder der en ekstra unge høres altfor mye ut. Herrefred.
Atziri Skrevet 28. oktober 2018 #2932 Skrevet 28. oktober 2018 Gratulerer med bryllupsdag! Sto hun opp klokka seks ny tid eller gammel tid? Uansett veldig bra! S sov til 5 ny tid, og det var vi fornøyde med Kunne fort vært klokka fire ny tid liksom. Snart kan du teste da! Krysser fingrene
Weebs Skrevet 28. oktober 2018 Forfatter #2933 Skrevet 28. oktober 2018 1 time siden, Atziri skrev: Gratulerer med bryllupsdag! Sto hun opp klokka seks ny tid eller gammel tid? Uansett veldig bra! S sov til 5 ny tid, og det var vi fornøyde med Kunne fort vært klokka fire ny tid liksom. Snart kan du teste da! Krysser fingrene Takk! Seks ny tid! Ekstremt bra Skulle bare ønske jeg også fikk sove Jaa! Jeg har egentlig lyst til å teste hver morgen nå som det nærmer seg, så jeg må skyndte meg å tisse før jeg faller for fristelsen
Marimba Skrevet 28. oktober 2018 #2934 Skrevet 28. oktober 2018 Jeg husker jo at du gifta deg, også kommer du her og sier at det er to år siden? Det er jo helt sykt hvor fort tida har gått siden jeg begynte i dagbokforumet 😳 Gratulerer 👏😁
Leviora Skrevet 28. oktober 2018 #2935 Skrevet 28. oktober 2018 Gratulerer med bryllupsdagen! 😁 Enig med Marimba, tiden har gått fort! 2 år siden?! 😳 Du var så fin i kjolen din, med babybump 😍 Tenk at det kanskje ikke er lenge til du går rundt med stor mage igjen? Iik! Gleder meg til 1.november
Weebs Skrevet 29. oktober 2018 Forfatter #2936 Skrevet 29. oktober 2018 12 timer siden, Marimba skrev: Jeg husker jo at du gifta deg, også kommer du her og sier at det er to år siden? Det er jo helt sykt hvor fort tida har gått siden jeg begynte i dagbokforumet 😳 Gratulerer 👏😁 Takk! Jeg vet, jeg husker hele prosessen ganske godt selv. Da jeg satt på jobb og printet ut papirer fra NAV, jakten etter en passende gravidkjole... 10 timer siden, Leviora skrev: Gratulerer med bryllupsdagen! 😁 Enig med Marimba, tiden har gått fort! 2 år siden?! 😳 Du var så fin i kjolen din, med babybump 😍 Tenk at det kanskje ikke er lenge til du går rundt med stor mage igjen? Iik! Gleder meg til 1.november Takk! Jeg var veldig fornøyd med den kjolen. Et skikkelig funn Det er et av de få gravidplaggene jeg har beholdt, så jeg må kanskje på shopping igjen hvis jeg får en bump igjen. "Ånei!"
Weebs Skrevet 29. oktober 2018 Forfatter #2937 Skrevet 29. oktober 2018 Enda en morgen der jeg klarte å motstå testing! Bra jobba Føler meg ikke så veldig gravid, så jeg ser egentlig bare frem til TR sånn at jeg får sjekke syklusen min Jeg liker å ha kontroll Dette er hell week, forhåpentligvis går dagene fort. Jeg har alltid nok å gjøre på formiddagen før jobb, og kveldsskift pleier å være travle. Jeg la meg på likt med M i går, så jeg er fremdeles en trøtting. Kan jeg fremdeles skylde på mangel av koffein, eller skal jeg tolke det som et tegn? Og jeg måtte faktisk tisse i natt... Neida. Det at jeg må på do oftere er nok fordi jeg passer bedre på å drikke masse vann i løpet av dagen nå for tiden. Jeg er ikke råflink med det til vanlig Men ifølge internett er en dehydrert kropp dårlig til å produsere you know what (SLIM!!!!!), så da må det drikkes vann!
Illy Skrevet 29. oktober 2018 #2938 Skrevet 29. oktober 2018 Det er veldig bra jobba, faktisk. Men du tester fortsatt 1. november, vel? For jeg gleder meg til å logge inn og se resultatet Nå vet jeg at du sikkert står opp og tisser for første gang grytidlig også, så da blir det spenning til morgenkaffen i 5-6 tida Åh, slim, ja! Jeg hadde helt glemt hvor opptatt man kan bli av det. Så fortvilt jeg har vært over det slimet. Har du kjøpt inn grapefruktjuice også?
Weebs Skrevet 29. oktober 2018 Forfatter #2939 Skrevet 29. oktober 2018 2 minutter siden, Illy skrev: Det er veldig bra jobba, faktisk. Men du tester fortsatt 1. november, vel? For jeg gleder meg til å logge inn og se resultatet Nå vet jeg at du sikkert står opp og tisser for første gang grytidlig også, så da blir det spenning til morgenkaffen i 5-6 tida Åh, slim, ja! Jeg hadde helt glemt hvor opptatt man kan bli av det. Så fortvilt jeg har vært over det slimet. Har du kjøpt inn grapefruktjuice også? Jess, 1. november skal koppen stå klar Shit, nå kilte det i magen av å tenke på det. Jeg drikker grapefruktjuice hver dag Det er sikkert unødvendig å drikke det hveeeer dag, men hvorfor ikke
Weebs Skrevet 29. oktober 2018 Forfatter #2940 Skrevet 29. oktober 2018 M er levert i barnehagen og det var ikke superpoppis. Hun ble glad da PK fortalte at de skulle ut, men gråt da jeg gikk. Jeg var egentlig sikker på at hun skulle bli glad for å gå i barnehagen, det har nemlig virket som hun har kjedet seg i helgen. Vi har vært i lekepark og prøvd å sysselsette henne med diverse leker inne, men uten brødrene blir hun rastløs, vandrer rundt og finner på rampete ting 😛 Mannen synes det er rævakjedelig å leke med henne. Det er litt trist, synes jeg. Hun roper på pappa, at han også skal være med å tegne eller leke med plastalina, men han setter seg bare ned et par minutter før han blir lei og stikker. Så roper hun igjen etter en stund. Skjønner ikke hvorfor han bare kan sitte der Jeg synes ikke det er det mest givende i hele verden å trille plastalinaslanger 2748 ganger som hun ødelegger med en gang, men det er jo en del av foreldregreia Nå skal jeg kjøpe julegensere til ungene som de kan ha på seg på bildet til julekort
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå