Weebs Skrevet 5. desember 2018 Forfatter #3101 Skrevet 5. desember 2018 "Woho " Det var mannens kommentar. To smil betyr at han er veldig glad Så måtte han selvsagt skryte over at han har "supersperm" Nå har jeg hatt iskaffe, nøtter og grapefruktjuice til frokost. Det er tilbud på Coop sin juice denne uken, så jeg slo selvsagt til og kjøpte et par Jeg er forresten skikkelig fornøyd med at jeg kun drikker én iskaffe til dagen. Med tanke på hvor mye koffein jeg inntok da jeg var borte fra M i over 12 timer Rart hva du klarer med rett type motivasjon. Bortsett fra hodepine i starten har jeg egentlig ikke tenkt over det. Jeg har liksom erstattet behovet med grapefruktjuice. Selv om det ikke smaker nydelig så hadde den en oppgave den også
Weebs Skrevet 5. desember 2018 Forfatter #3102 Skrevet 5. desember 2018 3 minutter siden, Albbas skrev: Gratulerer her også! Helt fantastisk! Nå er det over til nye skrulleuker med nye bekymringer. krysser fingrene for at spiren holder seg der den skal! Det er jo uansett helt fantastisk at det klaffet så fort. Håper dagen i dag blir til å holde ut! Takk her også! Tusen nye bekymringer, men jeg skal prøve å være superglad i tillegg Håper spiren sitter som klistret!
Metzili Skrevet 5. desember 2018 #3103 Skrevet 5. desember 2018 Oiii Gratulerer så mye!! Skal bli spennende å følge med her fremover ❤
Weebs Skrevet 5. desember 2018 Forfatter #3105 Skrevet 5. desember 2018 1 time siden, Metzili skrev: Oiii Gratulerer så mye!! Skal bli spennende å følge med her fremover ❤ Tusen takk! Det blir nok travelt her 1 time siden, bippo skrev: Gratulerer så mye, så spennende! 😁 Tusen takk! Ja, ulidelig spennende faktisk. Sliter naturligvis med å konsentrere meg på jobb
Snotra Skrevet 5. desember 2018 #3107 Skrevet 5. desember 2018 Hurra, hurra, hurra! Nyt den gode følelsen, kribling i magen og drømmende tanker!
Weebs Skrevet 5. desember 2018 Forfatter #3109 Skrevet 5. desember 2018 1 time siden, miore skrev: Hurra! Gratulerer så mye! 35 minutter siden, Snotra skrev: Hurra, hurra, hurra! Nyt den gode følelsen, kribling i magen og drømmende tanker! 11 minutter siden, Lovebird skrev: Wow! Gratulerer Hurra! Tusen takk!
Meley Skrevet 5. desember 2018 #3111 Skrevet 5. desember 2018 Woho 😀 gratulerer så masse igjen ❤ blir spennende dette fremover 😁
Weebs Skrevet 5. desember 2018 Forfatter #3114 Skrevet 5. desember 2018 3 timer siden, Marimba skrev: Hurra! Det er jo helt fantastisk! 4 timer siden, Leviora skrev: 4 timer siden, Meley skrev: Woho 😀 gratulerer så masse igjen ❤ blir spennende dette fremover 😁 4 timer siden, Illy skrev: Hurra!! Gratulerer så mye! Tusen takk for gratulasjoner og hjerter! Dere er gode Jeg er så glad for å kunne fortelle dette til noen. Jeg hadde sprukket hvis ikke! Nå er det dere, kjære KG-damer, min bestevenninne, og mannen selvsagt, som vet det. Jeg vurderer sterkt å si det til mamma! Vi har et kjempegodt forhold, og jeg sa det til henne omtrent dagen jeg fikk positiv test de andre to gangene. Da var det egentlig fordi jeg hadde så sinnsykt vondt at jeg ikke klarte å skjule det. Men likevel. Jeg sliter litt med lykkelige hemmeligheter Bare for å toppe dagen så ringte barnehagen. M spyr Håper for all del det er over innen lørdag, da skal vi jo gjenta suksessen med overnatting! Og jeg skal ikke drikke Krysser fingrene for at vi ikke får det. Plis!
Småkjekset Skrevet 5. desember 2018 #3115 Skrevet 5. desember 2018 Jeg har gått rundt med et stort smil rundt munnen i hele dag Håper det går fort over, og at dere andre holder dere friske!
Weebs Skrevet 5. desember 2018 Forfatter #3116 Skrevet 5. desember 2018 Akkurat nå, Småkjekset skrev: Jeg har gått rundt med et stort smil rundt munnen i hele dag Håper det går fort over, og at dere andre holder dere friske! Jeg også! Til og med da telefonen fra barnehagen kom Dette er både skummelt og gøy og alt innimellom 1
Mumsy Skrevet 5. desember 2018 #3118 Skrevet 5. desember 2018 Gratulere såå mye, igjen! Fantastisk glad på dine vegne. Omgangssyken kan bare gå å dø. Håper dere ikke blir smittet.
Weebs Skrevet 5. desember 2018 Forfatter #3119 Skrevet 5. desember 2018 2 timer siden, Porcelain skrev: Gratulerer! 💕 Takk! 2 timer siden, Mumsy skrev: Gratulere såå mye, igjen! Fantastisk glad på dine vegne. Omgangssyken kan bare gå å dø. Håper dere ikke blir smittet. Takk igjen! Den må brenne. Har faktisk ikke tellinga på hvor mange ganger hun har spydd etter vi kom hjem ---- Tipp topp stemning når mannen har hevet alle klærne med spy på i vaskemaskinen, vanlig program, med Omo Color. Nesten alle plaggene var ull, pluss en hjemmestrikket genser og Kivat-lue av ull. Luen passer kaaanskje en nyfødt baby Resten har overlevd tror jeg, men de stinker parfyme. Fader. Jeg ble ganske pissed. Den luen bruker hun hver dag. Jeg sa vi skulle ønske oss ny av svigers til jul. Men vi må få den NÅ Så han ringte svigermor og fortalte hva han hadde gjort. Hun ble ikke imponert hun heller, men vi skulle få til jul av dem. Nå.
LilleMy1989 Skrevet 5. desember 2018 #3120 Skrevet 5. desember 2018 1 minutt siden, Weebs skrev: Takk! Takk igjen! Den må brenne. Har faktisk ikke tellinga på hvor mange ganger hun har spydd etter vi kom hjem ---- Tipp topp stemning når mannen har hevet alle klærne med spy på i vaskemaskinen, vanlig program, med Omo Color. Nesten alle plaggene var ull, pluss en hjemmestrikket genser og Kivat-lue av ull. Luen passer kaaanskje en nyfødt baby Resten har overlevd tror jeg, men de stinker parfyme. Fader. Jeg ble ganske pissed. Den luen bruker hun hver dag. Jeg sa vi skulle ønske oss ny av svigers til jul. Men vi må få den NÅ Så han ringte svigermor og fortalte hva han hadde gjort. Hun ble ikke imponert hun heller, men vi skulle få til jul av dem. Nå. Av og til... Han lærte sikkert av det da! Uansett kjempekjipt om ullklær blir ødelagt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå