tuppelene Skrevet 22. januar 2017 #261 Del Skrevet 22. januar 2017 25 minutter siden, sastras skrev: Ser dere antydning til en strek på den øverste? Den er fra i dag og den nederste er fra i går. Ja! Håper den blir enda tydeligere i morgen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prover87 Skrevet 22. januar 2017 #262 Del Skrevet 22. januar 2017 1 time siden, tekjerringa skrev: Satser på at det er er god ting @prover87 Det hadde vært helt ok med 5 fine egg på ul i morgen. Lykketil med ditt forsøk. Ser du er i starten av prosessen😊 Takk 😊 Er i starten nå ja. Er ikke så lenge siden jeg syntes et uttak var uendelig lenge til, men nå er det ca. bare 3 uker til vi skal inn på klinikken! Blir så spennende! lykke til på neste ul-kontroll! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prover87 Skrevet 22. januar 2017 #263 Del Skrevet 22. januar 2017 1 time siden, sastras skrev: Ser dere antydning til en strek på den øverste? Den er fra i dag og den nederste er fra i går. Jeg ser også en (svak) strek! Dette lover jo godt❤️ Håper streken er enda tydeligere i morgen 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jeey Skrevet 22. januar 2017 #264 Del Skrevet 22. januar 2017 2 timer siden, sastras skrev: Ser dere antydning til en strek på den øverste? Den er fra i dag og den nederste er fra i går. Jeg ser på den øverste 😁😁😃 nå krysser jeg fingrene for deg! Håper det er en spire som klamrer seg godt fast! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LillyBe Skrevet 22. januar 2017 #265 Del Skrevet 22. januar 2017 2 timer siden, sastras skrev: Ser dere antydning til en strek på den øverste? Den er fra i dag og den nederste er fra i går. Uten tvil en strek Dette lover veldig godt!!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miore Skrevet 22. januar 2017 #266 Del Skrevet 22. januar 2017 (endret) 4 timer siden, sastras skrev: Ser dere antydning til en strek på den øverste? Den er fra i dag og den nederste er fra i går. Helt klart strek på den øverste 😁 Dette ser bra ut! Er du 12 dpo i dag eller husker jeg helt feil? Endret 22. januar 2017 av miore Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sastras Skrevet 22. januar 2017 #267 Del Skrevet 22. januar 2017 1 time siden, miore skrev: Helt klart strek på den øverste 😁 Dette ser bra ut! Er du 12 dpo i dag eller husker jeg helt feil? Er 12 dpo ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prover87 Skrevet 23. januar 2017 #268 Del Skrevet 23. januar 2017 Jeg er på nesespraydag 6 nå (synarela), og har skikkelige murringer i magen. Flere som har opplevd det? Klarer ikke å huske at dette var noe jeg hadde sist gang. Det er som om det skjer noe voldsomme greier der nede - husker at sist forsøk så merket jeg mye i magen, men det var først etter jeg begynte på sprøytene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miore Skrevet 23. januar 2017 #269 Del Skrevet 23. januar 2017 15 timer siden, sastras skrev: Er 12 dpo ja Spennende Og lovende! Tatt ny test i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sastras Skrevet 23. januar 2017 #270 Del Skrevet 23. januar 2017 4 timer siden, miore skrev: Spennende Og lovende! Tatt ny test i dag? Jepp! Synes den er ganske lik gårdagens. Skal å kjøpe flere tester i dag, vet ikke helt om jeg stoler på rfsu. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2017 #271 Del Skrevet 23. januar 2017 50 minutter siden, sastras skrev: Jepp! Synes den er ganske lik gårdagens. Skal å kjøpe flere tester i dag, vet ikke helt om jeg stoler på rfsu. Kjøp noe annet enn rfsu sine ja. Jeg testet veldig svakt positv med rfsu sin, men fikk gravid 1-2 med CBD samme dag:) Anonymkode: 23ac9...0f5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sastras Skrevet 23. januar 2017 #272 Del Skrevet 23. januar 2017 Tok denne nå nettopp, er i sjokk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solskinn63 Skrevet 23. januar 2017 #273 Del Skrevet 23. januar 2017 1 minutt siden, sastras skrev: Tok denne nå nettopp, er i sjokk Fikk helt gåsehud på dine vegne jeg nå ❤ 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jeey Skrevet 23. januar 2017 #274 Del Skrevet 23. januar 2017 9 minutter siden, sastras skrev: Tok denne nå nettopp, er i sjokk Woow!! Så gøy! Åå! Ble så glad på dine vegne! Gratulerer såå mye 😁😁👍🏻 regner med du er suuper glad nå! 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jeey Skrevet 23. januar 2017 #275 Del Skrevet 23. januar 2017 13 minutter siden, sastras skrev: Tok denne nå nettopp, er i sjokk Kan jeg forresten spørre om hvor mange prøverørs forsøk dere har hatt? 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuppelene Skrevet 23. januar 2017 #276 Del Skrevet 23. januar 2017 10 minutter siden, sastras skrev: Tok denne nå nettopp, er i sjokk Å vakkert bilde, og den "sjokk" følelsen er jo så herlig Gratulerer så mye!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sastras Skrevet 23. januar 2017 #277 Del Skrevet 23. januar 2017 21 minutter siden, Solskinn63 skrev: Fikk helt gåsehud på dine vegne jeg nå ❤ 😊 ❤ 13 minutter siden, Jeey skrev: Woow!! Så gøy! Åå! Ble så glad på dine vegne! Gratulerer såå mye 😁😁👍🏻 regner med du er suuper glad nå! 😆 Takk ❤ tror ikke helt det har gått opp for meg 😥 Vil at det skal bli uke 7 og ultralyd nå! 🙈 9 minutter siden, Jeey skrev: Kan jeg forresten spørre om hvor mange prøverørs forsøk dere har hatt? 😁 Dette var fjerde forsøk 😁 9 minutter siden, tuppelene skrev: Å vakkert bilde, og den "sjokk" følelsen er jo så herlig Gratulerer så mye!! Takk ❤ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prover87 Skrevet 23. januar 2017 #278 Del Skrevet 23. januar 2017 1 time siden, sastras skrev: Tok denne nå nettopp, er i sjokk Gratulerer👏👏👏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tekjerringa Skrevet 23. januar 2017 #279 Del Skrevet 23. januar 2017 3 timer siden, sastras skrev: Tok denne nå nettopp, er i sjokk Gratulerer! Krysser fingrene for at spiren gror i ca 40 uker til😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2017 #280 Del Skrevet 23. januar 2017 3 timer siden, sastras skrev: Tok denne nå nettopp, er i sjokk Ja der ser du, tenkte du fikk 1-2, men ikke 2-3 uker👏🏻😀 Gratulerer så mye. Jeg har fulgt med deg og vet du var på nippen til å gi opp❤️ Satte du inn 1 eller 2 egg? Anonymkode: 23ac9...0f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå