Gå til innhold

Pilotfrue

Puny

Anbefalte innlegg

Heartgirl skrev (2 timer siden):

De skal ned i løpet av våren for se på plassen som jeg forstod på Pilotfrue. 

Hahaha...normalt gjør man jo sånt FØR man svir av 20 millioner og forplikter seg til en så stor avgjørelse for familien!!🙄

Kanskje de og egentlig har "rent to buy" som Belinda Jakobsen gjorde i Albir..selv om hun og sa de kjøpte huset..🙊

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 hours ago, Moongirl said:

Hahaha...normalt gjør man jo sånt FØR man svir av 20 millioner og forplikter seg til en så stor avgjørelse for familien!!🙄

Kanskje de og egentlig har "rent to buy" som Belinda Jakobsen gjorde i Albir..selv om hun og sa de kjøpte huset..🙊

Dette syns jeg virker helt sjokkerende korttenkt, har de aldri vært der?? Hvordan kan de være sikre på at de vil like å bo der? Virker utrolig virkelighetsfjernt og korttenkt. Å flytte så langt koster masse penger også, hvis de innser de vil tilbake fort har de blåst av mye penger for ingenting.

• Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartgirl
Moongirl skrev (18 timer siden):

Skader det andre om de flytter til Spania? Det er jo deres liv og deres økonomi. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heartgirl skrev (50 minutter siden):

Skader det andre om de flytter til Spania? Det er jo deres liv og deres økonomi. 

De har valgt å leve et liv i offentligheten for å tjene penger, da er det normalt å ytre sin mening og diskutere ting de gjør som de sprer ut i så mange kanaler de klarer!

• Liker 10
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartgirl
Moongirl skrev (5 timer siden):

De har valgt å leve et liv i offentligheten for å tjene penger, da er det normalt å ytre sin mening og diskutere ting de gjør som de sprer ut i så mange kanaler de klarer!

Det er ingen unnskyldning for og blande seg i andres økonomi på en nedlatende måte. 

Endret av Heartgirl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heartgirl skrev (34 minutter siden):

Det er ingen unnskyldning for og blande seg i andres økonomi på en nedlatende måte. 

Vil si at det å blande seg hadde vært å tatt direkte kontakt med vedkommende... å diskutere på er forum er ikke å blande seg. 

• Liker 14
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Felis skrev (På 25.3.2024 den 11.13):

Skulle ikke Ulrik bo i båten når han jobbet? Det blir ikke så lett dersom båten og båtplassen selges.

Båten er ikke registrert i Skipsregisteret. Det betyr at den ikke kan belånes, noe som gjør salg av båter i den prisklassen ganske vanskelig. Jeg kan heller ikke se at den er registrert i småbåtregisteret. At en båt i den prisklassen ikke er registrert noe sted er utrolig merkelig, og ville avskrekket meg som kjøper. Jeg er faktisk usikker på om man får forsikret båten uten registrering. Jeg lurer veldig på hva grunnen er til at den ikke er registrert, det er veldig, veldig rart!

https://www.facebook.com/groups/557643347946594/?hoisted_section_header_type=recently_seen&multi_permalinks=2130257324018514

Skjermbilde 2024-03-25 kl. 11.00.05.png

Båten ligger på finn.no nå. Det står i annonsen at den er skipsregistrert.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tough cookie skrev (På 15.4.2024 den 17.13):

Hvorfor sier hun da at de betaler full pris

De betalte full pris, da disse billigbillettene ikke er noen garanti for at man kommer med flyet. Og når man har barn og andre forpliktelser, så kunne de ikke ta sjansen på billigbillettene som han får gjennom jobben. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snoker45 skrev (5 timer siden):

Båten ligger på finn.no nå. Det står i annonsen at den er skipsregistrert.

Det jeg ikke skjønner er at de sa de skulle beholde båten. Og nå skal de selge den?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Snoker45 said:

Det jeg ikke skjønner er at de sa de skulle beholde båten. Og nå skal de selge den?

De prøvde jo å selge den i fjor, uten respons.

Så de har nok behov for å selge den.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snoker45 skrev (4 timer siden):

De har ombestemt seg. Akkurat dét tenker jeg er helt normalt.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
On 4/24/2024 at 5:26 PM, happygilmore said:

De har ombestemt seg. Akkurat dét tenker jeg er helt normalt.

Og prisen er senket to ganger med over 700 000  hmmmm, fortsatt på finn

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ikke selv bodd i Albir og hatt unger på den norske skolen. Masse utskiftninger av både elever og lærere hele tiden. Endel problematikk i forhold til foreldre som er uføre m alkoholproblemer og lign. Jeg håper likevel for ungenes del, at de får det bra! Men jeg ville nok sjekket ut stedet litt mer før jeg flyttet permanent! Ville også vurdert spansk skole istedenfor den norske der. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ada@ skrev (20 minutter siden):

Jeg ville ikke selv bodd i Albir og hatt unger på den norske skolen. Masse utskiftninger av både elever og lærere hele tiden. Endel problematikk i forhold til foreldre som er uføre m alkoholproblemer og lign. Jeg håper likevel for ungenes del, at de får det bra! Men jeg ville nok sjekket ut stedet litt mer før jeg flyttet permanent! Ville også vurdert spansk skole istedenfor den norske der. 

Enig! Albir er jo rene nav-mekka, har også hørt mye om skolen der fra en bekjent. Vi er der jevnlig pga et feriehus vi har tilgang på og det er ikke akkurat et råflott område.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maskopi skrev (18 timer siden):

Enig! Albir er jo rene nav-mekka, har også hørt mye om skolen der fra en bekjent. Vi er der jevnlig pga et feriehus vi har tilgang på og det er ikke akkurat et råflott område.

Kjenner 3 (uføre ja..)som har bodd i Albir og alle 3 sine barn begynte i den norske og skiftet siden over til den spanske. For store utskiftninger og ustabilitet. Kjenner og et par som måtte flytte hjem for ungene trivdes hverken i den norske eller spanske skolen, men dette var ungdommer.

Eg har vært på besøk og var skikkelig skuffet over byen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
Annonse

Jeg lurer litt på hvordan de kan ha råd til disse svindyre husene,bilene++. Livstilen. En pilot tjener ikke så mye,altså ha et slikt luksusliv. Tipper mannen har både egne foretak og masse aksjer++ utenom.

Det er ikke lett selge hus i spania. Normalt at hus kan stå årevis til salg med store tap.

Det er alltid lurt leie først, se om man trives før man kjøper i utlandet.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heartgirl skrev (På 16.4.2024 den 15.52):

"Takk" for at du alltid bidrar med din uskadeliggjøring av influencere. Jeg spurte deg i en annen tråd, hva driver deg? Hva driver deg til å for enhver pris måtte forsvare influencere uansett hva og hvordan de driver? Og hvorfor ser du aldri noe som helst negativt i driften og hva som blir formidlet? 

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva ble prisen på huset? Det ble for mange snaps i kombinasjon med vandring til at jeg klarte å fullføre 😅

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

refill skrev (4 timer siden):

Hva ble prisen på huset? Det ble for mange snaps i kombinasjon med vandring til at jeg klarte å fullføre 😅

Ca 22 mill

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...