Gå til innhold

Pilotfrue

Puny

Anbefalte innlegg

Gjest Snurring

Jeg kommer aldri til å forstå at de gjør det. De «frarøver» barna familie som tanter, onkler og besteforeldre.  De kommer alltid til å tro at gresset er grønnere på andre siden av gjerdet, for når fru Pilot kjeder seg (igjen), så vil hun noe annet.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Snurring skrev (13 minutter siden):

Jeg kommer aldri til å forstå at de gjør det. De «frarøver» barna familie som tanter, onkler og besteforeldre.  De kommer alltid til å tro at gresset er grønnere på andre siden av gjerdet, for når fru Pilot kjeder seg (igjen), så vil hun noe annet.  

Men er jo ikke noe i veien for å flytte hjem igjen om de finner ut att dette ikke går. Regner med att de ikke skal kjøpe men leie..

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snurring skrev (21 minutter siden):

De skal sikkert bare bo borte et år eller to til den eldste begynner på skolen

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lokker folk inn på snap for å si mer om utlandet, men sier ikke mer likevel.

Money talks.

• Liker 16
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Følg med på snap for å ta del i hemmeligheter og flytting - nei takk! Såå spennende er det vel ikke?! 

• Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stargaze skrev (2 timer siden):

Lokker folk inn på snap for å si mer om utlandet, men sier ikke mer likevel.

Money talks.

Nettopp. Nå skal dette melkes så lenge som mulig - alle vet jo at jo flere klikk på snap - jo mer penger i kassa . Hold dere unna snap - jeg garanterer at idet det avsløres hvor - så er det i Dagbladet og Se&hør innen det har gått en time. Ikke gi henne klikk for dette -bare tull..

Skal sikkert leie en villa i spania 1-2 år og leve "drømmelivet" mens piloten må pendle til gardermoen for å jobbe.. Blir mye "fint" content til snap og insta da..

• Liker 16
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snurring
Tough cookie skrev (4 timer siden):

Men han blir jo seks til sommeren, om jeg ikke husker feil. Så da er det skolestart for han til høsten.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske sikker på at dette er et nytt stunt for å få mer penger i kassa. De skal nok bare til Østfold, men lyver om at de skal til utlandet for å lokke folk innpå snap. Ikke gi de folka flere følgere😫

• Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sullamitt skrev (7 timer siden):

De flytter visst til utlandet.

Kanskje utlandet er Strømstad😂

Endret av Xmasclovn
  • Liker 8
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snurring skrev (1 time siden):

Men han blir jo seks til sommeren, om jeg ikke husker feil. Så da er det skolestart for han til høsten.  

Men de kan jo fint gå på skole i utlandet. Både skole og barnehage. Er da mange som gjør det.

Er jammen mye vi kunne kritisere dette paret for men at de flytter til utlandet er ikke en av de.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xmasclovn skrev (44 minutter siden):

Kanskje utlandet er Strømstad😂

Er vel ikke akkurat varmere strøk i Strømstad 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

elskersommer skrev (12 timer siden):

Nå synes jeg du overdriver 🙈 hva er galt med det bilde?

Det som er "galt" er at han stirrer ned på øret hennes, mens hun ser smilende mot kamera.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal jeg tippe så flytter de utenlands fordi det da vil bli vanskeligere for den menige å finne ut om de leier eller eier bolig. Jeg tror de er så kjørt økonomisk at de heller gjør det enn å flytte innad i Norge for så å risikere at folk oppdager at de har måttet nedgradere boligstandarden eller evt leie. Det er min teori.

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tough cookie skrev (På 22.1.2024 den 12.29):

Han begynner jo nå til Høsten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (17 timer siden):

Ikke så saklig av meg.. men for et rart bilde! 😳😂 Han sniker seg mot henne bakfra for å kvele henne?😂 I alle dager🤪

https://www.vg.no/rampelys/i/gEornA/julianne-nygaard-pilotfrue-roeper-endring-i-flytteplaner

Skjønner hva du mener. Han gir litt sånn Joe fra You vibber her…

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan kritisere paret for mye, men at de flytter utenlands er ikke kritikkverdig. 

Som mange sier er ikke gresset nødvendigvis grønnere på den andre siden, men å få en litt ny start tror jeg kan være godt for alle. 

Må være fint for barna å slippe å forholde seg til at de er utlevert fra fødsel, og at de nå får lov å skape sin egen identitet. 

Tipper de flytter til Spania, Thailand eller Dubai. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...