MiominMio Skrevet 8. januar 2023 #11281 Del Skrevet 8. januar 2023 Skrottefar skrev (1 time siden): Og nå er pilotfrua redd for fremtiden sin etter at Venstre vil forby influensere å bruke bilder av barna sine i kommersielle sammenhenger. https://www.dagbladet.no/nyheter/raser-mot-forslag-hodelost/78225066 Hun sier hun syns det er et hodeløst forslag og spesielt med tanke på alle gründerne her i landet som driver med klær, utstyr og leker til barn, men mellom linjene leser jeg at hun er redd for inntekta si hun får fra disse gründerne At hun får seg til å stå frem og si at det er hodeløst at man ikke skal bruke sine egne barn som reklame....det er HODELØST det. Hun få dra hodet ut av ræven og heller lage innhold som fenger uten å utnytte barna. 23 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malum Skrevet 8. januar 2023 #11282 Del Skrevet 8. januar 2023 Det er flere som begynner å få øynene opp for problematikken rundt influensere og sharenting: Kilde: henriktroy på Instagram https://instagram.com/henriktroy?igshid=YmMyMTA2M2Y= 27 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malum Skrevet 8. januar 2023 #11283 Del Skrevet 8. januar 2023 Anbefaler å følge den fyren her, altså. Han tar dem på kornet 😂 Kilde: henriktroy sin story på Instagram 34 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet 8. januar 2023 #11284 Del Skrevet 8. januar 2023 Kan man gi disse en vixen pris for årets «dum og dummere»? 34 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 8. januar 2023 #11285 Del Skrevet 8. januar 2023 Man skal lese mye før øynene detter ut, er det mest positive jeg kan komme på å si. 🤯 29 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskopi Skrevet 9. januar 2023 #11286 Del Skrevet 9. januar 2023 Og hvorfor har disse samarbeidspartnere? Det skjønner jeg virkelig ikke. Stakkars barn uten noe form for for vern. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K_mb Skrevet 9. januar 2023 #11287 Del Skrevet 9. januar 2023 (endret) Malum skrev (10 timer siden): Anbefaler å følge den fyren her, altså. Han tar dem på kornet 😂 Kilde: henriktroy sin story på Instagram Herlig kommentarer fra henriktroy, tatt helt på kornet. At Piloten fremstiller det som søtt at 4-åringen sier han vil jobbe, sier det meste om hvor lite selvinnsikt dette paret har om hva de gjør mot barna sine. Den eneste latsabben her er forøvrig Pilotfrue som ikke gidder å jobbe som et normalt menneske, men utnytter istedenfor barna sine for å tjene penger. JA til en barndom fri for eksponering! Her heier jeg for en gang skyld på Venstre! Endret 9. januar 2023 av K_mb Passet seg bedre 42 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malum Skrevet 9. januar 2023 #11288 Del Skrevet 9. januar 2023 (endret) Nei, skulle man ha sett: nå tar Mads Hansen også tak: Kilde: Mads Hansen på Instagram https://www.instagram.com/p/CnM9rtasuuJ/?igshid=YmMyMTA2M2Y= Endret 9. januar 2023 av Malum 30 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 9. januar 2023 #11289 Del Skrevet 9. januar 2023 Malum skrev (4 timer siden): Nei, skulle man ha sett: nå tar Mads Hansen også tak: Kilde: Mads Hansen på Instagram https://www.instagram.com/p/CnM9rtasuuJ/?igshid=YmMyMTA2M2Y= Ja, men han rører ikke CBE/LKE 26 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malum Skrevet 9. januar 2023 #11290 Del Skrevet 9. januar 2023 Skrottefar skrev (28 minutter siden): Ja, men han rører ikke CBE/LKE Nei, og det irriterer meg en smule, kjenner jeg. 15 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 9. januar 2023 #11291 Del Skrevet 9. januar 2023 Det pilotfruemannen skrev… Altså jeg er tom for ord… Tenk å frivillig vise hele verden hvor lite du forstår… Og klarer tom å dra misunnelseskortet når det gjelder null respekt for sine egne barns rettigheter… wow, bare wow… 28 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 9. januar 2023 #11292 Del Skrevet 9. januar 2023 Jobbermedbarn skrev (9 minutter siden): Det pilotfruemannen skrev… Altså jeg er tom for ord… Tenk å frivillig vise hele verden hvor lite du forstår… Og klarer tom å dra misunnelseskortet når det gjelder null respekt for sine egne barns rettigheter… wow, bare wow… Pilotparet tar seg opp her 🤣 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Citha Skrevet 9. januar 2023 #11293 Del Skrevet 9. januar 2023 14 minutter siden, Jobbermedbarn said: Det pilotfruemannen skrev… Altså jeg er tom for ord… Tenk å frivillig vise hele verden hvor lite du forstår… Og klarer tom å dra misunnelseskortet når det gjelder null respekt for sine egne barns rettigheter… wow, bare wow… Hvor? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 9. januar 2023 #11294 Del Skrevet 9. januar 2023 Om en skal lese piloten bokstavelig, så skriver han som enhver forelder som en sjelden gang har tatt med barnet på kontoret når bhg var stengt og barnepass manglet. Barnet får prøve ut nøkkelkort og printermaskinen - synes det er litt stas, liksom. Som om det er poenget. 18 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 10. januar 2023 #11295 Del Skrevet 10. januar 2023 Malum skrev (På 8.1.2023 den 22.11): Anbefaler å følge den fyren her, altså. Han tar dem på kornet 😂 Kilde: henriktroy sin story på Instagram Her @Citha 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella1 Skrevet 10. januar 2023 #11296 Del Skrevet 10. januar 2023 Er man en god nok selger så klarer man å selge sand i Sahara. Å selge klær og utstyr til barn burde fint gå an uten å faktisk eksponere barn. Man må bare være kreativ nok. Å bruke egne barn for å tjene penger burde uansett aldri være et alternativ. 16 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laia Skrevet 10. januar 2023 #11297 Del Skrevet 10. januar 2023 426 nye IG følgere akkurat i går, etter at tallene (stort sett) har vært røde over en lang periode. Virker veldig suspekt synes jeg. Har ikke også IG kontoen vært satt til privat etter den forrige fadesen med adventskalenderen? Kilde: socialblade.com 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sirisiri10 Skrevet 10. januar 2023 #11298 Del Skrevet 10. januar 2023 Jobbermedbarn skrev (9 timer siden): Det pilotfruemannen skrev… Altså jeg er tom for ord… Tenk å frivillig vise hele verden hvor lite du forstår… Og klarer tom å dra misunnelseskortet når det gjelder null respekt for sine egne barns rettigheter… wow, bare wow… Enig. Hun setter seg selv før barna. Setter barna i en sårbar situasjon, men evner ikke å se det selv. Det finnes ikke en god grunn for å eksponere barna. Når dette er et tema som blir mye snakket om, så bør hun ha satt seg inn i hva det vil si å eksponere barn. Likevel så går hun ut å forsvarer det. Er trist og håper hun, med flere, får opp øynene snart. En ting er profesjonell reklame. Men da får man jo ikke innblikk i hverdagen til barna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 10. januar 2023 #11299 Del Skrevet 10. januar 2023 Sirisiri10 skrev (8 minutter siden): Enig. Hun setter seg selv før barna. Setter barna i en sårbar situasjon, men evner ikke å se det selv. Det finnes ikke en god grunn for å eksponere barna. Når dette er et tema som blir mye snakket om, så bør hun ha satt seg inn i hva det vil si å eksponere barn. Likevel så går hun ut å forsvarer det. Er trist og håper hun, med flere, får opp øynene snart. En ting er profesjonell reklame. Men da får man jo ikke innblikk i hverdagen til barna. Men pedofile kan like gjerne bruke bilder fra profesjonelle reklamer. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pås Skrevet 10. januar 2023 #11300 Del Skrevet 10. januar 2023 Klink skrev (17 minutter siden): Men pedofile kan like gjerne bruke bilder fra profesjonelle reklamer. Men da vet de ikke hva barna heter, hvor de bor, hva tanten heter, hvor de går i barnehage, hva de fikk adventskalenderen osv., osv., ser du virkelig ikke forskjellen?? 33 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå