Gå til innhold

Pilotfrue


Puny

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

NordreSving skrev (På 5.12.2022 den 20.26):

https://pilotfrue.blogg.no/1460642018_jeg_er_glad_for_at_je.html

Pilotfrue har jo lang tradisjon for å skrive provoserende innlegg for å få oppmerksomhet. Hun er ærlig om det i dette innlegget. Dette med iphone i kalendergave er 100% med overlegg for å få medietid. Alt er kalkulert. 
 

En dame som med overlegg lyver om hvor godt et produkt er til følgerne mot betaling har ingen skrupler. 
 


 

 

Herregud, hun må ta å bli voksen snart..🫣😓

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

esmer skrev (2 timer siden):

Og så vidt jeg har forstått (rett på meg hvis jeg sier feil) så er tallene som står oppført i skattelistene netto inntekt. En nettolønn på 600 000 er kanskje 800-850 000 brutto?

Du sier nok feil. Skattelistene er brutto.

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spyflua skrev (5 minutter siden):

Du sier nok feil. Skattelistene er brutto.

Skattelistene er etter alle fradrag og det man blir ilignet skatt fra. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De gir faktisk bort ganske mye gratis og hjelper folk som trenger det i nærmiljøet, uten at de forteller om det i sosiale medier for å opphøye seg selv.. Synes denne diskusjonen blir litt unyansert når jeg vet dette.

Synes ikke i-phone til en toåring er helt veien å gå altså, men måtte bare snike inn dette, for de er bra mennesker!😊

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tonyv skrev (1 time siden):

De gir faktisk bort ganske mye gratis og hjelper folk som trenger det i nærmiljøet, uten at de forteller om det i sosiale medier for å opphøye seg selv.. Synes denne diskusjonen blir litt unyansert når jeg vet dette.

Synes ikke i-phone til en toåring er helt veien å gå altså, men måtte bare snike inn dette, for de er bra mennesker!😊

Hvordan vet du dette?

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spyflua skrev (5 timer siden):

Du sier nok feil. Skattelistene er brutto.

Det kan være han har mye fradrag. Forbruksgjeld gir ofte mye fradrag:-)

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finlay skrev (På 6.12.2022 den 14.01):

Ikke vet jeg hva en influenser skulle foretatt seg for å miste flere titusen følgere😅

Caroline Berg Eriksen mistet 10 000 IG-følgere i året de første 6-7 årene etter bilderedigerings/ kommentarskandalene i starten av 2015. Men nå har det flatet ut. Hun har nesten ingen som liker innleggene sine lenger da, så mesteparten av følgerne er åpenbart bots. 700 likes når du har 300 000 følgere liksom, yeah right 😅 Men annonsørene lar seg likevel lure og finansierer altså gjerne en luksuriøs livsstil uten å få noe tilbake. Samme med pilotfrue og pilotfruemannen i SoMe. De tilfører ingenting meningsfylt eller nyttig til verden, men får leve som grever uansett. Ulrik har i det minste en skikkelig jobb da, det skal han ha. Men å gi iPhone pro i kalendergave til en 2-åring... Da er det jo noe som mangler i topplokket.

Endret av Rastebenk
  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tonyv skrev (22 timer siden):

De gir faktisk bort ganske mye gratis og hjelper folk som trenger det i nærmiljøet, uten at de forteller om det i sosiale medier for å opphøye seg selv.. Synes denne diskusjonen blir litt unyansert når jeg vet dette.

Synes ikke i-phone til en toåring er helt veien å gå altså, men måtte bare snike inn dette, for de er bra mennesker!😊

Hvordan hjelper de mennesker i nærmiljøet som trenger det? 
 

P.S. Tviler ikke på at de gir bort sekker med brukte klær og leker til Frelsesarmeens innsamlingsbokser. Men det er p.g.a. overforbruk, ikke fordi de er så gode mennesker 😅 De må ha plass til neste lass med innkjøp og spons. 
 

En annen ting er at folk som ferierer i Dubai er ikke så opptatt av andre menneskers ve og vel. https://pilotfrue.blogg.no/1513592901_en_drlig_formulering.html

Endret av Hummingbird2
  • Liker 16
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tonyv skrev (9 timer siden):

De gir faktisk bort ganske mye gratis og hjelper folk som trenger det i nærmiljøet, uten at de forteller om det i sosiale medier for å opphøye seg selv.. Synes denne diskusjonen blir litt unyansert når jeg vet dette.

Synes ikke i-phone til en toåring er helt veien å gå altså, men måtte bare snike inn dette, for de er bra mennesker!😊

Dette vet du sikkert veldig mye om, 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sprite skrev (45 minutter siden):

Dette vet du sikkert veldig mye om, 🤣

Ja, jeg har selv fått varer til verdi av godt over 10.000 av dem, så det skal jeg love deg at jeg vet! 
 

Kan forøvrig fortelle at jeg fikk inntrykk av at de genuint synes det var veldig fint å gi! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rastebenk skrev (4 timer siden):

Caroline Berg Eriksen mistet 10 000 IG-følgere i året de første 6-7 årene etter bilderedigerings/ kommentarskandalene i starten av 2015. Men nå har det flatet ut. Hun har nesten ingen som liker innleggene sine lenger da, så mesteparten av følgerne er åpenbart bots. 700 likes når du har 300 000 følgere liksom, yeah right 😅 Men annonsørene lar seg likevel lure og finansierer altså gjerne en luksuriøs livsstil uten å få noe tilbake. Samme med pilotfrue og pilotfruemannen i SoMe. De tilfører ingenting meningsfylt eller nyttig til verden, men får leve som grever uansett. Ulrik har i det minste en skikkelig jobb da, det skal han ha. Men å gi iPhone pro i kalendergave til en 2-åring... Da er det jo noe som mangler i topplokket.

Jeg har vel sagt det før at om mange er som meg så kan mange like innlegg uten og trykke likes. Jeg trykker aldri likes på noe selv om jeg virkelig liker en influencer eller ett firma. Heller ikke familie/venner

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sprite skrev (53 minutter siden):

Dette vet du sikkert veldig mye om, 🤣

 

tonyv skrev (10 timer siden):

De gir faktisk bort ganske mye gratis og hjelper folk som trenger det i nærmiljøet, uten at de forteller om det i sosiale medier for å opphøye seg selv.. Synes denne diskusjonen blir litt unyansert når jeg vet dette.

Synes ikke i-phone til en toåring er helt veien å gå altså, men måtte bare snike inn dette, for de er bra mennesker!😊

det tror jeg ingenting på. Punktum. Det må komme fra en som er her inne for å beskytte dem i kommentarfeltet. 
De gir kanskje bort ting de ikke vil ha lenger, absolutt, men det er kun fordi at de vil bli kvitt det. De menneskene der eier ikke omtanke for andre. Punktum 

  • Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tonyv skrev (42 minutter siden):

Ja, jeg har selv fått varer til verdi av godt over 10.000 av dem, så det skal jeg love deg at jeg vet! 
 

Kan forøvrig fortelle at jeg fikk inntrykk av at de genuint synes det var veldig fint å gi! 

Hvis du ikke kan komme med bevis så blir det bare spekulasjoner. Ingen verdens ting med det paret tyder på at de har interesse for andre enn seg selv. De svømmer i rådyre LV-antrekk og accessoirer, de har funkisvilla til 26 mill og yacht til 5 mill, og gitt Juliannes beskjedne IG-konto så kan det da ikke være mye igjen til veldedighet. I likhet med Caroline Berg Eriksen så dumper de sikkert mange søppelsekker fulle av klær i UFF-containere i løpet av et år, men det tyder jo kun på overforbruk og om å gjøre plass til enda mer overforbruk.

  • Liker 23
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

tonyv skrev (1 time siden):

Ja, jeg har selv fått varer til verdi av godt over 10.000 av dem, så det skal jeg love deg at jeg vet! 
 

Kan forøvrig fortelle at jeg fikk inntrykk av at de genuint synes det var veldig fint å gi! 

Ja særlig

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rastebenk skrev (1 time siden):

Hvis du ikke kan komme med bevis så blir det bare spekulasjoner. Ingen verdens ting med det paret tyder på at de har interesse for andre enn seg selv. De svømmer i rådyre LV-antrekk og accessoirer, de har funkisvilla til 26 mill og yacht til 5 mill, og gitt Juliannes beskjedne IG-konto så kan det da ikke være mye igjen til veldedighet. I likhet med Caroline Berg Eriksen så dumper de sikkert mange søppelsekker fulle av klær i UFF-containere i løpet av et år, men det tyder jo kun på overforbruk og om å gjøre plass til enda mer overforbruk.

Her var det mange spekulasjoner ift at du selv beskylder meg for å spekulere.. det jeg skriver er i hvert fall helt sant. Jeg kjenner dem ikke personlig, som noen prøver å antyde, men har hatt en hyggelig interaksjon med dem ift det jeg beskriver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tonyv skrev (1 time siden):

Her var det mange spekulasjoner ift at du selv beskylder meg for å spekulere.. det jeg skriver er i hvert fall helt sant. Jeg kjenner dem ikke personlig, som noen prøver å antyde, men har hatt en hyggelig interaksjon med dem ift det jeg beskriver.

Du har rett i det. Men mine spekulasjoner er hvert fall helt i tråd med verdiene de selv viser frem, som er navlebeskuelse, latskap og overforbruk. Det du påstår er stikk i strid med verdiene de selv viser frem. Dersom det stemmer er det selvfølgelig flott, men jeg tror det dessverre ikke uten bevis. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tonyv skrev (1 time siden):

Her var det mange spekulasjoner ift at du selv beskylder meg for å spekulere.. det jeg skriver er i hvert fall helt sant. Jeg kjenner dem ikke personlig, som noen prøver å antyde, men har hatt en hyggelig interaksjon med dem ift det jeg beskriver.

Så du kjenner dem ikke, likevel så bare ga de deg diverse til over 10 000?

Særlig… 

  • Liker 17
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...