Gjest Rose11 Skrevet 12. juni 2017 #1061 Skrevet 12. juni 2017 3 timer siden, Ultiva skrev: Artig utsagn fra ei med fast vaskehjelp i heimen 👍Uansett så er det smart å tilegne seg mest mulig båtkunnskap selv også, dersom båtføreren blir akutt syk eller været blir veldig krevende. Hvorfor det? De har kanskje vaskehjelp hjemme, men hun synes vel det er helt greit å vaske og styre på båten enn å bare sole seg på dekk. Greit å føle man kan bidra med noe. I følge en her, så blir mest å være på Aker brygge i sommer. Litt båtkunnakaper har hun sikkert og han kommer nok til å lære henne hva hun skal gjøre i krisesituasjoner 4
Gjest Tekola Skrevet 12. juni 2017 #1062 Skrevet 12. juni 2017 Ryddet for personangrep og svar til dette. Tekola, teamleder.
marthes Skrevet 13. juni 2017 #1063 Skrevet 13. juni 2017 barer lurer...frisøren til frua, er ikke hun noe flink? for synes frua er der nesten hver uke for å fikse på det jeg. så tenker at, hva det enn er hun gjør, så holder det ikke spesielt lenge... 2
Gjest Galaxy X Skrevet 13. juni 2017 #1064 Skrevet 13. juni 2017 3 timer siden, marthes skrev: barer lurer...frisøren til frua, er ikke hun noe flink? for synes frua er der nesten hver uke for å fikse på det jeg. så tenker at, hva det enn er hun gjør, så holder det ikke spesielt lenge... Å! Enten har jeg drømt det, eller så mener jeg at jeg har lest at hun vasker håret sitt regelmessig hos frisøren, fordi det er et ork å gjøre det selv hjemme? Jeg leser ikke bloggen fast så klarer ikke huske konkret når jeg evt har lest det, og jeg har av og til svært kreative drømmer basert på ting jeg har lest/sett/hørt før jeg sovner
Ultiva Skrevet 13. juni 2017 #1065 Skrevet 13. juni 2017 (endret) 51 minutter siden, Galaxy X skrev: Å! Enten har jeg drømt det, eller så mener jeg at jeg har lest at hun vasker håret sitt regelmessig hos frisøren, fordi det er et ork å gjøre det selv hjemme? Jeg leser ikke bloggen fast så klarer ikke huske konkret når jeg evt har lest det, og jeg har av og til svært kreative drømmer basert på ting jeg har lest/sett/hørt før jeg sovner Jeg har lest at også Caroline Berg Eriksen går til frisøren for "grundig hårvask" når hun bruker extensions. Løshår er tydeligvis ikke bare uetisk og dyrt, det er forferdelig upraktisk også. Endret 13. juni 2017 av Ultiva 15
JessicaL Skrevet 15. juni 2017 #1066 Skrevet 15. juni 2017 På 13.6.2017 den 17.27, Ultiva skrev: Jeg har lest at også Caroline Berg Eriksen går til frisøren for "grundig hårvask" når hun bruker extensions. Løshår er tydeligvis ikke bare uetisk og dyrt, det er forferdelig upraktisk også. Det er ikke noe vanskeligere å vaske extensions. Er vel heller latskap. Slitsomt å føne alt det ekstra håret de har tatt fra en eller annen fattig stakkar i India. 19
naivsuper Skrevet 15. juni 2017 #1067 Skrevet 15. juni 2017 På 13.6.2017 den 17.27, Ultiva skrev: Jeg har lest at også Caroline Berg Eriksen går til frisøren for "grundig hårvask" når hun bruker extensions. Løshår er tydeligvis ikke bare uetisk og dyrt, det er forferdelig upraktisk også. Sophie Elise gjør det samme. Ikke lenge siden hun skrev at hun kun vasker håret hos frisøren. Argumentet var at ja, det er dyrt, men da slipper hun å bruke penger på shampoo og balsam, som også er dyrt. Derfor gikk det visst opp i opp. Men nå bruker hun vel bare parykker? Og de kan hun vel vaske selv. Æsj. Synes det er litt ekkelt, jeg. Gå rundt med fett hår, fordi du venter på time hos frisøren. De får sikkert timeavtale lett, men alikevel. 9
Nussepus Skrevet 15. juni 2017 #1068 Skrevet 15. juni 2017 Hun reklamerer for alt som gir penger i kassa. Ingen kritisk vurdering i det hele tatt. Må være flaut å fremstå som så kunnskapsløs og lite kritisk. 8
Gjest Dragoste Skrevet 16. juni 2017 #1069 Skrevet 16. juni 2017 12 timer siden, Nussepus skrev: Hun reklamerer for alt som gir penger i kassa. Ingen kritisk vurdering i det hele tatt. Må være flaut å fremstå som så kunnskapsløs og lite kritisk. Synes ikke hun er såå fæl på det... mtm er mye værre
Snuppah00 Skrevet 16. juni 2017 #1070 Skrevet 16. juni 2017 21 minutter siden, Dragoste skrev: Synes ikke hun er såå fæl på det... mtm er mye værre Enig. 3
Puny Skrevet 23. juni 2017 Forfatter #1071 Skrevet 23. juni 2017 Ok, nå legger hun jo veldig opp til at folk skal gjette hva hun er misfornøyd med og vil operere. Får helt vondt når jeg leser kommentarer som 'det er sikkert nesa' 'detmå være haka', men hun legger jo veldig opp til dette selv. Hvorfor utsette seg for dette? 23
vintage Skrevet 23. juni 2017 #1072 Skrevet 23. juni 2017 26 minutter siden, Puny skrev: Ok, nå legger hun jo veldig opp til at folk skal gjette hva hun er misfornøyd med og vil operere. Får helt vondt når jeg leser kommentarer som 'det er sikkert nesa' 'detmå være haka', men hun legger jo veldig opp til dette selv. Hvorfor utsette seg for dette? Hun ramler jo litt på bloggtoppen for tiden, så det er vel viktig å engasjere leserne sine. Men ja, dette legger hun litt opp til selv. Nå kommer snart et innlegg om hvor sårt det var at folk gjettet 15
lilletrilleline Skrevet 23. juni 2017 #1073 Skrevet 23. juni 2017 Jeg kjenner at jeg blir skuffet. Jeg synes at hun er søt og naturlig. Hvorfor skal alle bloggere fylle inn her og der, fikse og trikse med utseendet som om det bare er en filleting å operere seg. Hvilke signal sender hun til sine fremtidige barn? For en verden vi lever i... 12
LeilaS Skrevet 23. juni 2017 #1074 Skrevet 23. juni 2017 Hun tar en Isabel Raad. Bare trist. De må hinte om operasjon for å få folk inn på bloggen og bruker god tid før de forteller hva de skal operere. Hun trenger da verken å operere seg eller fillers. Finnes det en toppblogger som ikke har tukklet med utseende og kropp? 16
Stinkerbell Skrevet 23. juni 2017 #1075 Skrevet 23. juni 2017 Så trist. Hun er da en veldig søt jente! Dessuten, hva når man får barn, og barnet har arvet det man selv opererte bort fordi man syntes det var stygt? 16
bonsaijenta Skrevet 23. juni 2017 #1076 Skrevet 23. juni 2017 Jeg håper ikke hun gjør det. Hun som er så nydelig. Jeg håper at det bare er for å trekke lesere. 3
Nussepus Skrevet 23. juni 2017 #1077 Skrevet 23. juni 2017 3 timer siden, lilletrilleline skrev: Jeg kjenner at jeg blir skuffet. Jeg synes at hun er søt og naturlig. Hvorfor skal alle bloggere fylle inn her og der, fikse og trikse med utseendet som om det bare er en filleting å operere seg. Hvilke signal sender hun til sine fremtidige barn? For en verden vi lever i... Naturlig? Extensions, vipper, negler og diverse innsprøytninger samt masse sminke 24/7. Joda. Helt naturlig. 20
Ultiva Skrevet 23. juni 2017 #1078 Skrevet 23. juni 2017 (endret) 3 timer siden, LeilaS skrev: Hun tar en Isabel Raad. Bare trist. De må hinte om operasjon for å få folk inn på bloggen og bruker god tid før de forteller hva de skal operere. Hun trenger da verken å operere seg eller fillers. Finnes det en toppblogger som ikke har tukklet med utseende og kropp? Jeg fikk også assosiasjoner til Isabel Raad her. Og det er dessverre ikke et kvalitetstegn. 3 timer siden, lilletrilleline skrev: Jeg kjenner at jeg blir skuffet. Jeg synes at hun er søt og naturlig. Nygård har brukt botox og fillers i ansiktet i årevis, dette er hun åpen om på bloggen. I likhet med andre toppbloggere så er også hun avhengig av løshår, løsvipper og løsnegler. Så "naturlig" er nok ikke et ord jeg ville ha brukt. Selv om jeg er enig med deg i at hun fremstår langt mer sunn og ekte i utseendet enn mange andre rosabloggere. Det er forfriskende og herlig med en rosablogger som ikke suger inn magen på bilder, inntar kunstige poseringer eller vrikker seg til et thigh gap. Endret 23. juni 2017 av Ultiva 14
bonsaijenta Skrevet 23. juni 2017 #1079 Skrevet 23. juni 2017 13 minutter siden, Nussepus skrev: Naturlig? Extensions, vipper, negler og diverse innsprøytninger samt masse sminke 24/7. Joda. Helt naturlig. Jeg er så dårlig på dette med å se forskjell på innsprøytninger eller hva det nå heter, men har pilotfruen fått sånn i ansiktet? Extensions og vipper syns jeg er på lik linje med å klippe og sminke seg. Hun virker ihvertfall naturlig sminket i mine øyne.
Ultiva Skrevet 23. juni 2017 #1080 Skrevet 23. juni 2017 3 minutter siden, bonsaijenta skrev: Jeg er så dårlig på dette med å se forskjell på innsprøytninger eller hva det nå heter, men har pilotfruen fått sånn i ansiktet? Extensions og vipper syns jeg er på lik linje med å klippe og sminke seg. Hun virker ihvertfall naturlig sminket i mine øyne. Botox og fillers: http://pilotfrue.blogg.no/1462293933_dette_gjr_jeg_for__fo.html 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå