Gå til innhold

Pilotfrue


Puny

Anbefalte innlegg

1 time siden, Prinsesse788 skrev:

Takk for komplimentet O.G!

Flaks for meg hadde jeg både egen leilighet, godt betalt jobb og bachelorgrad i en alder av 25. Ikke hadde jeg problemer med å finne meg mannfolk heller. Selvsagt er sexen fantastisk også:Hehe:

Du bør selv passe deg for dine egne generaliseringer, for du fremstår bare bitter nå du i 2017 diskuterer alder som kriterie for et "riktig" forhold i dine øyne.

Ja. Bra sex med eldre menn ja. De kan sakene sine 😁

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, Honey Dew skrev:

Hvorfor i all verden tror du det?

Bare trodde de var jevngamle. Og så har hun veldig voksen klesstil. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare le av henne. I spørsmålsrunden har hun lagt ved noen morsomme bilder av seg selv, som hun ikke hadde tenkt å legge ut. Jeg tenkte "Så tøft at hun byr på seg selv!"  

Men lo høyt da disse mislykkede bildene var av henne med en brukket negl og extentions som vistes på bildet. Uff, hun skulle ha sett mine mislykkede bilder... 

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sponsa rød og gullglitter negler lange som klør på båttur. Minner meg om julekuler... Godt hun bare sitter på stas da og ikke må ordne med tauverk og fendere...

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Viking-girl skrev:

Sponsa rød og gullglitter negler lange som klør på båttur. Minner meg om julekuler... Godt hun bare sitter på stas da og ikke må ordne med tauverk og fendere...

Leste litt på bloggen for første gang på lenge og tenkte først at hun faktisk virket litt mer moden og fornuftig. Men så leste jeg at de skulle kjøpe vannscooter istedetfor jolle for å frakten hundene til land, for det ser jo så mye kulere ut med en vannscooter bak på båten... 

Er det mulig å være så korttenkt og overfladisk? To små hunder har ingenting på en vannscooter å gjøre. 

Også imponert av pilotens fantastiske fortøyninger. Her var det kjerringknuter av rang. Hadde kanskje vært en idé å lære seg hvordan man fortøyer båten før man legger utpå?? Så forferdelig vanskelig er det ikke (jeg lærte meg det da jeg var 8 år) så det må være viljen det står på. Synes det er utrolig merkelig at de legger avgårde uten å forberede seg skikkelig. 🤔

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Viking-girl skrev:

Sponsa rød og gullglitter negler lange som klør på båttur. Minner meg om julekuler... Godt hun bare sitter på stas da og ikke må ordne med tauverk og fendere...

Ja, hun hadde blitt et mannskap av den besynderligste sorten.

1 time siden, JessicaL skrev:

Leste litt på bloggen for første gang på lenge og tenkte først at hun faktisk virket litt mer moden og fornuftig. Men så leste jeg at de skulle kjøpe vannscooter istedetfor jolle for å frakten hundene til land, for det ser jo så mye kulere ut med en vannscooter bak på båten... 

Er det mulig å være så korttenkt og overfladisk? To små hunder har ingenting på en vannscooter å gjøre. 

Også imponert av pilotens fantastiske fortøyninger. Her var det kjerringknuter av rang. Hadde kanskje vært en idé å lære seg hvordan man fortøyer båten før man legger utpå?? Så forferdelig vanskelig er det ikke (jeg lærte meg det da jeg var 8 år) så det må være viljen det står på. Synes det er utrolig merkelig at de legger avgårde uten å forberede seg skikkelig. 🤔

Han driter seg ut i blogg han der også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, JessicaL skrev:

Leste litt på bloggen for første gang på lenge og tenkte først at hun faktisk virket litt mer moden og fornuftig. Men så leste jeg at de skulle kjøpe vannscooter istedetfor jolle for å frakten hundene til land, for det ser jo så mye kulere ut med en vannscooter bak på båten... 

Er det mulig å være så korttenkt og overfladisk? To små hunder har ingenting på en vannscooter å gjøre

Også imponert av pilotens fantastiske fortøyninger. Her var det kjerringknuter av rang. Hadde kanskje vært en idé å lære seg hvordan man fortøyer båten før man legger utpå?? Så forferdelig vanskelig er det ikke (jeg lærte meg det da jeg var 8 år) så det må være viljen det står på. Synes det er utrolig merkelig at de legger avgårde uten å forberede seg skikkelig. 🤔

Ei heller en liten baby når den tid kommer.

Men jeg syns det er forfriskende at hun er såpass ærlig i stedet for å hoppe over spørsmålet eller kommer med en eller annen merkelig forklaring (slik de fleste andre toppbloggere ville ha gjort).

Endret av Ultiva
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, JessicaL skrev:

Leste litt på bloggen for første gang på lenge og tenkte først at hun faktisk virket litt mer moden og fornuftig. Men så leste jeg at de skulle kjøpe vannscooter istedetfor jolle for å frakten hundene til land, for det ser jo så mye kulere ut med en vannscooter bak på båten... 

Er det mulig å være så korttenkt og overfladisk? To små hunder har ingenting på en vannscooter å gjøre. 

Også imponert av pilotens fantastiske fortøyninger. Her var det kjerringknuter av rang. Hadde kanskje vært en idé å lære seg hvordan man fortøyer båten før man legger utpå?? Så forferdelig vanskelig er det ikke (jeg lærte meg det da jeg var 8 år) så det må være viljen det står på. Synes det er utrolig merkelig at de legger avgårde uten å forberede seg skikkelig. 🤔

Eh, skal de ha hundene på fanget da i vannscooteren? :klo:

Håper de kan få en baby snart, for de behandler hundene som små babyer. Jeg er ikke i tvil om at de elsker hundene sine, men jeg synes hunder skal bli behandlet som hunder og ikke babyer. Synes det er litt sært å la hundene spise med de ved matbordet, men det er nå meg 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan fint spise mat med katten på fanget liggende krøpet opp i sofaen. Anser meg ikke som syk av den grunn altså. Julianne er søt, litt smånaiv, og tilsynelatende fornøyd med seg selv og livet sitt (selv om hun naturlig nok synes det er tungt å ikke ha blitt gravid enda. Synes hun virker som en utrolig positiv ung dame, og den mannen hennes må jeg si at har blitt riktig så sexy!

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Sandin skrev:

Kan fint spise mat med katten på fanget liggende krøpet opp i sofaen. Anser meg ikke som syk av den grunn altså. Julianne er søt, litt smånaiv, og tilsynelatende fornøyd med seg selv og livet sitt (selv om hun naturlig nok synes det er tungt å ikke ha blitt gravid enda. Synes hun virker som en utrolig positiv ung dame, og den mannen hennes må jeg si at har blitt riktig så sexy!

Enig👍🏻 Spesielt angående Ulrik. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest joes0211

Jeg synes det er så fryktelig trist hvordan noen mennesker som ikke har et ønske om å bli gravide nettopp blir det, og noen avslutter svangerskapet, mens andre gjør alt de kan for å oppfylle drømmen om å få barn og ikke får det til med en gang, mens noen er så fryktelig uheldige at de aldri får det.. Skulle virkelig ønsket jeg kunne delt min fertilitet med kvinner som ønsker å få barn, til den dagen jeg selv hadde villet ha muligheten til å bli gravid igjen. Da hadde jeg heller ikke trengt å bekymre meg for å bli gravid når det ikke passer å bli det. <3

Endret av joes0211
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bryr meg egentlig ikke om denne bloggen, men den hatten hun har på båtbildene minner meg om en gondolfører i Venezia.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De lever et veldig priviligert liv, og hun er uten tvil barnlig, drømmende og naiv, men jeg liker at hun er seg selv fullt og helt, og dette med at hun evner å ta ta til seg kritikk.

Jada, hun liker å jåle seg med negler og hår,  men hun stiller seg ikke opp i forvridde positurer for å oppnå "tigth-gap". Føler også at det hun legger ut er ektefølt og ikke "ressisgert".

Mtp. hundeholdet tror jeg det er vanskelig for folk uten erfaring med miniatyrer å skjønne at disse små lever fint i en båt og at de mer enn gjerne sover i en veske. Det eneste jeg har å utsette, er at minstehunden ikke er "alene-hjemme trent", og at det kan bli bli slitsomt i fremtiden med en eventuell baby.

Ullrik virker som en veldig bra og snill mann. Koselig å se et par som tydlig elsker hverandre og trives i hverandres selskap.   :yvonne:

 

 

Endret av Perle
Skriveleifer
  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, joes0211 skrev:

Jeg synes det er så fryktelig trist hvordan noen mennesker som ikke har et ønske om å bli gravide nettopp blir det, og noen avslutter svangerskapet, mens andre gjør alt de kan for å oppfylle drømmen om å få barn og ikke får det til med en gang, mens noen er så fryktelig uheldige at de aldri får det.. Skulle virkelig ønsket jeg kunne delt min fertilitet med kvinner som ønsker å få barn, til den dagen jeg selv hadde villet ha muligheten til å bli gravid igjen. Da hadde jeg heller ikke trengt å bekymre meg for å bli gravid når det ikke passer å bli det. <3

Jeg synes ikke noe om å dømme de som tar abort. Det er like mange grunner til det, som de som sliter med å bli gravide. Vi er alle ulike med ulike utfordringer, en abort kan være like så vanskelig som ufrivillig barnløs. 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, joes0211 skrev:

Jeg synes det er så fryktelig trist hvordan noen mennesker som ikke har et ønske om å bli gravide nettopp blir det, og noen avslutter svangerskapet, mens andre gjør alt de kan for å oppfylle drømmen om å få barn og ikke får det til med en gang, mens noen er så fryktelig uheldige at de aldri får det.. Skulle virkelig ønsket jeg kunne delt min fertilitet med kvinner som ønsker å få barn, til den dagen jeg selv hadde villet ha muligheten til å bli gravid igjen. Da hadde jeg heller ikke trengt å bekymre meg for å bli gravid når det ikke passer å bli det. <3

Juliane representerer begge sider. Hun har vært gravid og tatt abort tidligere. Nå ønsker hun barn aktivt, men får det ikke til.

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart hvor forskjellige vi er. Noen blir gravide på første forsøk, mens andre må prøve i flere år. Må være helt forferdelig å ikke bli gravid når man så sårt ønsker det.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest joes0211
8 timer siden, Maydis8 skrev:

Jeg synes ikke noe om å dømme de som tar abort. Det er like mange grunner til det, som de som sliter med å bli gravide. Vi er alle ulike med ulike utfordringer, en abort kan være like så vanskelig som ufrivillig barnløs. 

Absolutt! Man skal aldri dømme andre mennesker uansett. Det har jeg ikke gjort i min tidligere skrevne kommentar. Det er skrevet på den måten, fordi det er slike avgjørelser og vanskelige valg vi kvinner noen ganger kan oppleve eller erfare i livet. Kanskje ikke alle opplever det, men noen av oss gjør det en eller annen gang i livet. Kontrasten på hvor forskjellige situasjoner vi kan befinne oss i, var mitt poeng i kommentaren. 💛☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Sandin skrev:

Kan fint spise mat med katten på fanget liggende krøpet opp i sofaen. Anser meg ikke som syk av den grunn altså. Julianne er søt, litt smånaiv, og tilsynelatende fornøyd med seg selv og livet sitt (selv om hun naturlig nok synes det er tungt å ikke ha blitt gravid enda. Synes hun virker som en utrolig positiv ung dame, og den mannen hennes må jeg si at har blitt riktig så sexy!

Jeg har møtt ham i virkeligheten, og han er mye kjekkere IRL enn på kamera. Han er en virkelig pen mann; av en eller annen grunn kommer det ikke så godt frem på bilder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Bloggleseren skrev:

Jeg har møtt ham i virkeligheten, og han er mye kjekkere IRL enn på kamera. Han er en virkelig pen mann; av en eller annen grunn kommer det ikke så godt frem på bilder.

Det kan jeg tro på. Veldig utstråling på han. Virker som en avslappa fyr også. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...