Gå til innhold

Pilotfrue


Puny

Anbefalte innlegg

Gjest Halloiuken

Jeg lurer på noe. Når hun reklamerer stort for noen produkter, nå da også Aalborg, så lar hun innlegget stå veldig lenge altså ikke skriver  noe annet. Stemmer det eller er det meg som tar feil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 17.11.2019 den 15.10, Nuttemor skrev:

Hva er poenget med denne podcasten? De snakker jo ikke om noe som helst av 

Hørte på en episode, men skal ikke gjøre det igjen. Mange ganger så sier hun bare ting som hun vet folk kommer til å reagere på. Det er så forutisgbar.

Men ble nysgjerrig hvem de snakket om når de snakket om en blogger som var aå uhøflig. Hun påpekte at det var photoshot for en treningsgreie. Er det Funkygine hun snakker om?

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.11.2019 den 10.37, Tuti skrev:

Hørte på en episode, men skal ikke gjøre det igjen. Mange ganger så sier hun bare ting som hun vet folk kommer til å reagere på. Det er så forutisgbar.

Men ble nysgjerrig hvem de snakket om når de snakket om en blogger som var aå uhøflig. Hun påpekte at det var photoshot for en treningsgreie. Er det Funkygine hun snakker om?

Uansett er det skikkelig uproft! 

1. Uproft av makeupartisten å snakke om sine klienter til Julianne. Mon tro hva denne makeupartisten sier om Julianne bak hennes rygg?? 

2. Uproft av Julianne å legge opp til spekulasjoner rundt "andre kollegaer", spesielt når det dreier seg om rykter og ikke noe hun selv har opplevd.

Endret av Korpsnerden
  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fridakahlo
På 21.11.2019 den 17.33, Korpsnerden skrev:

Uansett er det skikkelig uproft! 

1. Uproft av makeupartisten å snakke om sine klienter til Julianne. Mon tro hva denne makeupartisten sier om Julianne bak hennes rygg?? 

2. Uproft av Julianne å legge opp til spekulasjoner rundt "andre kollegaer", spesielt når det dreier seg om rykter og ikke noe hun selv har opplevd.

Profesjonalitet er vel ikke noe en forbinder med lokale «influencere». Med lokalt tenker jeg innenfor dette landets grenser.  Den norske bloggerverden er et mashup av skikkelige dårlige såpeoperaer med reklamer hvert 10. minutt.  Det blir bare verre og verre fordi de rett og slett ikke har noe fornuftig eller interessant å komme med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun skriver at hun merker godt at ikke alle liker henne. Vel, hvem blir vel likt av alle? Motivasjonen til å blogge er visstnok på bunn, men jammen meg klarte hun å snekre sammen et fyldig innlegg for «favoritthudpleiemerket» som knapt kan være kjent for jenter flest. Masse tekst, slurvefeil og dårlig språk gir et dårlig inntrykk. Kjøpslysten ble ikke vekket her i hvert fall.. 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Jordbærogfløte skrev:

Hun skriver at hun merker godt at ikke alle liker henne. Vel, hvem blir vel likt av alle? Motivasjonen til å blogge er visstnok på bunn, men jammen meg klarte hun å snekre sammen et fyldig innlegg for «favoritthudpleiemerket» som knapt kan være kjent for jenter flest. Masse tekst, slurvefeil og dårlig språk gir et dårlig inntrykk. Kjøpslysten ble ikke vekket her i hvert fall.. 

Enig. Hun klarer helt fint å snekre sammen lite troverdige reklamesnutter for Nelly på både IG og Snapchat (som hun gjorde i dag), men skrive blogg orker hun ikke.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mango1234

Lurer på hvordan hun greier å holde plasseringen på topplisten nå med den dårlige kvaliteten hun leverer? Tror hun har hatt plassering på mellom 7-5 plass de siste mnd? Helt siden hun ble mamma så har kvaliteten på bloggen stupt. Nå går jo barnet i barnehage også og om hun hadde hatt en normal jobb så skulle hun jo ha vert tilbake på jobb for en stund siden og hadde måttet prestere der. 

Hva skjedde med au pairen og assistenten? Syns hun mister litt troverdighet også når hun skriver om slikt men så skjer det aldri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gazpacho
21 minutter siden, Mango1234 skrev:

Lurer på hvordan hun greier å holde plasseringen på topplisten nå med den dårlige kvaliteten hun leverer? Tror hun har hatt plassering på mellom 7-5 plass de siste mnd? Helt siden hun ble mamma så har kvaliteten på bloggen stupt. Nå går jo barnet i barnehage også og om hun hadde hatt en normal jobb så skulle hun jo ha vert tilbake på jobb for en stund siden og hadde måttet prestere der. 

Hva skjedde med au pairen og assistenten? Syns hun mister litt troverdighet også når hun skriver om slikt men så skjer det aldri.

Julianne har skrevet på bloggen at au pairen er forsinket fordi Julianne og Ulrik ikke hadde fylt ut papirene riktig. Hun orket vel ikke å sette seg godt nok inn i hvilke skjemaer som måtte fylles ut før de søkte :sjenert: Julianne har forresten alltid fremstått som doven og lat. Hun har aldri skrevet daglige blogginnlegg, heller ikke før hun ble mamma. 

Mamma til Michelle holdt seg forresten på topp LENGE selv om hun knapt blogget. Bloggleseres vaner er tydeligvis vonde å vende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har hun selv gått ut og sagt hun IKKE har fødselsdepresjon, sykt at folk fabler seg frem til sånt så hun må avkrefte det med et innlegg på bloggen... 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Jordbærogfløte skrev:

De ryktene har vel ikke sirkulert her inne? 

Var noe igår men det ble fjernet. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 timer siden, DianaV skrev:

Nå har hun selv gått ut og sagt hun IKKE har fødselsdepresjon, sykt at folk fabler seg frem til sånt så hun må avkrefte det med et innlegg på bloggen... 

Og jeg må helt ærlig si at jeg ikke med min beste vilje forstår at folk skriver dagbok på nett. Men jeg er vel gammal og satt 🤪🤪

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det ikke er noe fremgang å spore i podkasten til paret. Kun prat om (potensielle) julegaver, en au papir som ikke har kommet til landet og julekalender til sønnen. Ville ha hørt mer om (den sponsede) reisen til Danmark. Opplevelser generelt. Lite engasjerende og lite futt i deres samtaler. I likhet med den forrige podkasten «Jentesnakk» blir det for internt og noe man like gjerne kunne ha overhørt på en café.. De kan ikke forvente mange stjerner i tilbakemelding for det sporet de er inne på nå. Stor tommel ned fra meg 👎🏻.

Endret av Jordbærogfløte
  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...