Gå til innhold

Pilotfrue


Puny

Anbefalte innlegg

1 time siden, marthes skrev:

Spesielt å dandere bilde med spybøtte og buksa på gulvet 🙈

Tenkte akkurat det samme, er ikke akkurat et blinkskudd det der 😑

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

46 minutter siden, Karen123456789 skrev:

enkelte kaker i dåpen var ikke instagramvennlig, men spybøtta og buksa hu måtte rive av seg - det er bloggvennlig... snodig dame

Spysjuken er det siste man ønsker å få flere detaljer fra - enda godt at hun ikke viste oss julemiddagen som kom opp også 😅

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, marthes skrev:

Spesielt å dandere bilde med spybøtte og buksa på gulvet 🙈

Jeg så bilde i går og tenkte det var en sort søppelsekk hun hadde for å unngå spysøl på gulv. Helt seriøst. Jeg måtte gå inn nå, når dere skrev at det lå en bukse der, som jeg ikke hadde sett.

Det jeg reagerte på i går var det freshe vannglasset med isbiter. I vår familie er det mest vanlig å ta ett random glass og fylle med ikke for kaldt vann, så magen ikke blir opprørt igjen.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Regine. skrev:

Det jeg reagerte på i går var det freshe vannglasset med isbiter. I vår familie er det mest vanlig å ta ett random glass og fylle med ikke for kaldt vann, så magen ikke blir opprørt igjen.

Altså...... 😂

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Paradisio1 skrev:

Spysjuken er det siste man ønsker å få flere detaljer fra - enda godt at hun ikke viste oss julemiddagen som kom opp også 😅

Var egentlig litt rart hu ikke la ved et bilde av julematen «det var her det startet»..

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Karen123456789 skrev:

Var egentlig litt rart hu ikke la ved et bilde av julematen «det var her det startet»..

😂😂

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...
Gjest Deltidsmamma

Jeg har vært inne å kikket på bloggen hennes, ikke så mye før men i de siste dagene og dette er den eneste bloggen så vidt jeg kan se som er på topp listene, som ikke skriver noe om mental helse eller slike ting. Men klart at det er vel ikke noe hun bryr seg om

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Deltidsmamma said:

Jeg har vært inne å kikket på bloggen hennes, ikke så mye før men i de siste dagene og dette er den eneste bloggen så vidt jeg kan se som er på topp listene, som ikke skriver noe om mental helse eller slike ting. Men klart at det er vel ikke noe hun bryr seg om

Tenker at det er bedre å IKKE skrive om det hvis hun ikke har intr/kunnskap om dette.

 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det er ikke noe nytt at interessen for det som skjer utenfor husets fire vegger enten er helt minimal eller i verste fall fraværende.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun har lagt ut et par bilder av juletre, bordpynt og da julenissen kom. Og selvfølgelig et reklameinnlegg fra MayBeauty. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.12.2019 den 17.56, konkelimonke skrev:

Har ikke sjekket bloggen, men er ikke noe på insta.

har hun ikke laget ett : dette fikk jeg til jul-innlegg? 
 

hun pleier jo virkelig det når hun får vesker til 20-30-40 000+ 🤷🏻‍♀️?

Gave-innlegg ute nå

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Iso1 skrev:

Gave-innlegg ute nå

Ja når blir han jammen fin,i nøyaktig samme beltet som alle tenåringsjenter bruker pr dags dato.

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

A L T S Å,.......har egentlig ikke ord, men skal nok klare å skrive blodharry russerstuff. Bilen til ungen er grei, men den klarer han ikke kjøre før om 2 år, så ser ikke helt poenget med den gaven så tidlig!

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stiller meg 100% uforståelig til at dem ønsker (eventuelt er i gang med ) barn nr 2.. Lurer veldig på hvordan de to egentlig tenker; når dem har anskaffet seg au pair fordi sønnen var det hvis "mye arbeid" med.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg finnes ikke sjalu på noen måte ovenfor andre mennesker... Kan gjerne eie halve jordkloden for min del. Men gaveinnlgget i går gjør meg bare trist😔 hvorfor må man vise for alle hvor materialistisk man faktisk er. Kunne ikke dette bare vært innefor husets fire vegger på vollen 

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, Aidensfield skrev:

Jeg finnes ikke sjalu på noen måte ovenfor andre mennesker... Kan gjerne eie halve jordkloden for min del. Men gaveinnlgget i går gjør meg bare trist😔 hvorfor må man vise for alle hvor materialistisk man faktisk er. Kunne ikke dette bare vært innefor husets fire vegger på vollen 

For det viktigste for dem er faktisk å skryte av det. Og det sier litt om hvor enkle de er. 

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...