Gå til innhold

Pilotfrue


Puny

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nyeste innlegg er reklame fra lekekassen.no..

”Jeg har vært tidlig ute å bestilt alle julegavene til ****** på lekekassen.no”

Altså, hvor mange gaver trenger en gutt på rundt 18 mnd??!! Dette er jo helt hinsides! 
Og selvfølgelig spons!

Å dette var hun som ikke skulle bruke barnet i reklame! 
#fødtmedsponsipanna

Endret av Engelskfrøken
  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sluttet å følge pilotfrua. Er så lei av all den reklamen hun har på IG og blogg. Ekstremt mye. Blir for uinteressant. Er lei av ansiktsmasker og kremer. Så fra et business perspektiv er det absolutt ikke smart å drive slik. Du tjener penger nå, men mister publikum på sikt. 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Engelskfrøken skrev:

Nyeste innlegg er reklame fra lekekassen.no..

”Jeg har vært tidlig ute å bestilt alle julegavene til ****** på lekekassen.no”

Altså, hvor mange gaver trenger en gutt på rundt 18 mnd??!! Dette er jo helt hinsides! 
Og selvfølgelig spons!

Å dette var hun som ikke skulle bruke barnet i reklame! 
#fødtmedsponsipanna

Ja, det var julehandelen sin, du! :overrasket:

Vanvittig å være influenser i 2019 og vise fram et forbruk som det der. Jeg har ikke ord!

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Halloiuken

Hva vil hun egentlig vise frem med dette julegave innkjøpet ( som jeg mistenker hun ikke betaler for i det hele) er det for å vise hvilken velstand de har? Eller for å påpeke at alt dette har vi kjøpt fordi vi har råd til det? Skulle tro hun hadde 3 barn og ikke et.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tenkte at dette var jo ikke «insta vennlige» leker, haha. (For de som lurer så var det slik at hun ikke hadde med en av kakene fra dåpen på bildene for der var ikke insta vennlig nok ifølge henne selv). Men, det var mye gaver ja, men er jo reklame så... for øvrig så ser jeg ikke forskjellen på å bruke sønnen i reklame som han ikke er avbildet i, kontra å ha han med i bildet. Han brukes jo i reklame... 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så meningsløst å kjøpe så mange og dyre gaver til et 18 mnd gammelt barn at jeg har ikke ord. Unger i den alderen har ofte nok med et par-tre små pakker.
 Pilotfrue er faktisk på en annen planet, og kanskje faller hun ned en dag - sånn at hun opplever hvordan den virkelige verden  er. Jeg håper faktisk det. 

Sånn som hun er nå så er det faktisk enormt kvalmende, og hun er dem mest overfladiske av alle bloggerne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte inn og lese på bloggen. De svarene på ukens spørsmål.... 🤦🏼‍♀️ Er det i det hele tatt mulig å være så selvsentrert?

Ser også hun skriver at de ikke lenger har noen tilhørighet til Geilo? Var det stefars leilighet? Brudd? Eller bare solgt? Kan jo bli spennende med økonomien da. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurte på det samme med leiligheten på Geilo. "Har ingen tilhørighet der lenger" høres jo veldig rart ut? Om de har hatt det som fast tradisjon så er det veldig brått å skrive at de ikke har tilhørighet mer. Solgt, brudd eller familiedrama? Som hun selv også påpeker så sa de jo at de skulle være mye på Geilo i høst/vinter så noe brått må jo ha skjedd?

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, PrinsesseNila skrev:

Lurte på det samme med leiligheten på Geilo. "Har ingen tilhørighet der lenger" høres jo veldig rart ut? Om de har hatt det som fast tradisjon så er det veldig brått å skrive at de ikke har tilhørighet mer. Solgt, brudd eller familiedrama? Som hun selv også påpeker så sa de jo at de skulle være mye på Geilo i høst/vinter så noe brått må jo ha skjedd?

Dette har hun kun skrevet for å skape trafikk og spekulasjoner. Samme hva grunnen er. 🤷‍♀️ 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, TulleJenny skrev:

Dette har hun kun skrevet for å skape trafikk og spekulasjoner. Samme hva grunnen er. 🤷‍♀️ 

Det tviler vel ingen av oss på heller, haha

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle tro at Julianne ser veldig opp til Fredde og Mickan i Solsidan.. Hus med utsikt på den pene siden av Asker, mange penger og sossetendenser 😂.

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 timer siden, Engelskfrøken skrev:

Nyeste innlegg er reklame fra lekekassen.no..

”Jeg har vært tidlig ute å bestilt alle julegavene til ****** på lekekassen.no”

Altså, hvor mange gaver trenger en gutt på rundt 18 mnd??!! Dette er jo helt hinsides! 
Og selvfølgelig spons!

Å dette var hun som ikke skulle bruke barnet i reklame! 
#fødtmedsponsipanna

Misvisende reklame. Hun løy. Det kom senere ut (i ett nytt innlegg) at alle lekene er sponset.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, PrinsesseNila skrev:

Lurte på det samme med leiligheten på Geilo. "Har ingen tilhørighet der lenger" høres jo veldig rart ut? Om de har hatt det som fast tradisjon så er det veldig brått å skrive at de ikke har tilhørighet mer. Solgt, brudd eller familiedrama? Som hun selv også påpeker så sa de jo at de skulle være mye på Geilo i høst/vinter så noe brått må jo ha skjedd?

Virker for meg at hun selv legger opp til spekulasjoner, tviler sterkt på at spørsmålet kom fra en leser.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Godt å se hun daler nedover på blogglisten. Det finnes så mange bloggere som legger ned mye innsats og skriver bra, som fortjener å ligge høyere enn henne. 
Jeg har sluttet å lese bloggen selv. Kan vel sjekke en gang i halvåret, da er det kanskje 10 innlegg? 8 reklameinnlegg? 
Og ja, misvisende post, alle lekene ble sponset så nei hun gikk ikke inn tidlig og bestilte... direkte løgn.. Hun gidder ikke å prøve engang. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørsmålene finner hun opp selv. 
Jeg har flere ganger stilt spørsmål om reelle ting, noen kritiske, andre ikke. 
Har aldri fått med et spørsmål.. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det lekeinnlegget, hva i alle dager. Hva gjør det med et barn å bli vant til å få 10 store julegaver fra foreldrene?? Hun kunne fint hatt samme reklamen (reklame er jo det eneste hun lever av og gjør), og så gitt han 1-2 gaver til jul, spart noen til bursdagen, gitt til barn av venner, latt besteforeldre gi som gave, osv. (Selv om det fortsatt er betenkelig mtp barn i reklame, og forbruk..). Og mulig de gjør det også, dette er nok for å provosere. Og vise at de har penger.

Det nytter ikke å si at du skal lære barnet gode verdier, når handlingene dine er så inni granskauen latterlige. 

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, SigridElise skrev:

Spørsmålene finner hun opp selv. 
Jeg har flere ganger stilt spørsmål om reelle ting, noen kritiske, andre ikke. 
Har aldri fått med et spørsmål.. 

Samme her! Ingen av mine spørsmål har kommet med heller..

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...