Gå til innhold

Pilotfrue


Puny

Anbefalte innlegg

Jeg så hva hun hadde i inntekt i en eller annen avis, og hvordan  de da har råd til all den luksusen de velter seg i, det er for meg en gåte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, Raggis skrev:

Jeg så hva hun hadde i inntekt i en eller annen avis, og hvordan  de da har råd til all den luksusen de velter seg i, det er for meg en gåte. 

Begge to har gode inntekter. Hun har i tillegg et svært bemidlet medlem i sin familie. (Uten å utbrodere noe mer)

(Om Ulrik har tjent noen lapper på bolig, det vet jeg ikke. Men han er eldre enn henne, og har muligens vært noen år inne på boligmarkedet)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, galmamma skrev:

hvorfor har de ikke tilhørighet til Geilo lenger?

Kan jo hende stefaren har solgt leiligheten feks. Kan være mange årsaker egentlig og blir bare spekulasjoner.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er impulsiv, som har til fordel at det gjør henne spontan (duh, de to ordene er synonymer). Og kan skifte mening om hva hun vil med livet fra dag til dag, men bedyrer likevel at alt hun gjør er nøye gjennomtenkt. Og nevner i en bisetning at hun har få personer som betyr mye for henne (forsøk på å øke spekulasjonene rundt denne geilo greia?).

 

Og det med å omtale egen person i tredjeperson i podcastbeskrivelsen på egen blogg er jo bare kleint. Nevner navnene deres ikke mindre enn åtte ganger på en kort paragraf.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Makan til navlebeskuende podkast! Bare prating om seg og sitt.. Tydelig at Julianne vil gjøre Ulrik til lags ved å gjøre som han sier. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, J.. skrev:

Ang podden deres..

Ta betalt for at lytterne kan SE på at de spiller inn pod?

Lykke til med den.

Hun prøver nå å indirekte tvinge leserne over på bloggen ved å si at "..det og det dere lurer på kommer jeg til å svare på i podden". Sorry men det skjer ikke at jeg hører på den ræva podcasten.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, lenebu skrev:

Hun er impulsiv, som har til fordel at det gjør henne spontan (duh, de to ordene er synonymer). Og kan skifte mening om hva hun vil med livet fra dag til dag, men bedyrer likevel at alt hun gjør er nøye gjennomtenkt. Og nevner i en bisetning at hun har få personer som betyr mye for henne (forsøk på å øke spekulasjonene rundt denne geilo greia?).

 

Og det med å omtale egen person i tredjeperson i podcastbeskrivelsen på egen blogg er jo bare kleint. Nevner navnene deres ikke mindre enn åtte ganger på en kort paragraf.

Det siste innlegget hennes var bare viss-vass fra ende til annen. Clickbait-overskrift og bare et sammensurium av babbel som ikke førte noe sted.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Eneste "positive" med Julianne er hun hun iallefall er ærlig på hvorfor de kjøper så mye: de har råd til det! Kan skjemme bort sønnen materielt sett f. Eks av den grunn. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De slutta altsså i Bloggerne for å gå over til podding? Var nok ikke så smart av de. Hørte på alt som lå ute i dag, og det var utrolig kjedelig. De snakker bare om seg selv og hverdagen sin, og har ikke noe interessant å komme med.

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, Sol79 said:

De slutta altsså i Bloggerne for å gå over til podding? Var nok ikke så smart av de. Hørte på alt som lå ute i dag, og det var utrolig kjedelig. De snakker bare om seg selv og hverdagen sin, og har ikke noe interessant å komme med.

Husker de sa da de sluttet i Bloggerne «vi vil vise mer av oss» og at de holdt på med å filme et eller annet? 

Lurer på hvorfor de mener de er så himla interessante. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes tilværelsen hennes virker kjedelig og ganske stusselig. Hva gjør hun hele dagen? 

Av egen erfaring så har jeg det mye bedre når jeg går på en jobb eller skole som jeg trives i, lærer, mestrer og blir utfordret. Ser for meg at det livet hun lever må være veldig kjedelig. Men så er vi jo alle forskjellige. Klarer bare ikke sette meg inn i den måten å leve på, virker så lite givende. 🤷‍♀️ Ikke minst ville jeg savnet den sosiale kontakten og det fellesskapet en arbeidsplass gir. Det at hun ikke klarer å holde et visst nivå på bloggen viser jo bare at hun er lat og ikke gidder å legge ned et minimum av innsats. 

Endret av TulleJenny
  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, TulleJenny skrev:

Jeg synes tilværelsen hennes virker kjedelig og ganske stusselig. Hva gjør hun hele dagen? 

Av egen erfaring så har jeg det mye bedre når jeg går på en jobb eller skole som jeg trives i, lærer, mestrer og blir utfordret. Ser for meg at det livet hun lever må være veldig kjedelig. Men så er vi jo alle forskjellige. Klarer bare ikke sette meg inn i den måten å leve på, virker så lite givende. 🤷‍♀️ Ikke minst ville jeg savnet den sosiale kontakten og det fellesskapet en arbeidsplass gir. Det at hun ikke klarer å holde et visst nivå på bloggen viser jo bare at hun er lat og ikke gidder å legge ned et minimum av innsats. 

Jeg har tenkt mye av det samme. Jeg hadde gått fra forstanden om jeg ikke hadde hatt en arbeidsplass med ordentlige arbeidsoppgaver, små og store utfordringer å håndtere, og ikke minst kolleger. 

Jeg jobber ikke hver dag, og jeg merker at hvis jeg ikke har noe spesielt å gjøre på en fridag, så blir jeg raskt tiltaksløs og i dårlig humør. En tilværelse som pilotfrua sin hadde sannsynligvis gjort meg deprimert. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

9 minutter siden, Malum skrev:

Jeg har tenkt mye av det samme. Jeg hadde gått fra forstanden om jeg ikke hadde hatt en arbeidsplass med ordentlige arbeidsoppgaver, små og store utfordringer å håndtere, og ikke minst kolleger. 

Jeg jobber ikke hver dag, og jeg merker at hvis jeg ikke har noe spesielt å gjøre på en fridag, så blir jeg raskt tiltaksløs og i dårlig humør. En tilværelse som pilotfrua sin hadde sannsynligvis gjort meg deprimert. 

Helt enig med deg, humøret går fort nedover om jeg ikke har noe å ta meg til. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville aldri hatt en slik meningsløs tilværelse og «jobb».
Det er deilig med en fridag I blant hvor man kan ta det med ro og gjøre ting man ikke rekker når man jobber. Klippe håret eller ta en behandling eller noe slikt. Tillate seg å ta ting i litt saktere tempo. Men merker at jeg er mer effektiv når jeg har tidspress og fridagen kan noen ganger bare bli borte i kos og unødvendigheter. Men stor forskjell på en dag i måneden og å ha det slik hver dag. Det hadde jeg ikke orket..

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, parmanoia skrev:

Jeg  hørte på podden deres. Det var ufattelig uinteressant. 

Prøvde jeg også. Det er et dårlig tegn når man begynner å tenke på dagens middag, samt begynner å spole fremover etter 2 min. 😆

Det blir med det ene forsøket.

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dævendøtte
12 timer siden, Justlooking skrev:

Ville aldri hatt en slik meningsløs tilværelse og «jobb».
Det er deilig med en fridag I blant hvor man kan ta det med ro og gjøre ting man ikke rekker når man jobber. Klippe håret eller ta en behandling eller noe slikt. Tillate seg å ta ting i litt saktere tempo. Men merker at jeg er mer effektiv når jeg har tidspress og fridagen kan noen ganger bare bli borte i kos og unødvendigheter. Men stor forskjell på en dag i måneden og å ha det slik hver dag. Det hadde jeg ikke orket..

Helt enig. Selv har jeg mange fridager, jobber kanskje 40 %. Kjenner det faktisk krever litt å få til rutiner på disse dagene, har hatt det sånn i mange år. Egentlig et luksusproblem. Og har alltid dårlig samvittighet de dagene jeg ikke gjør noe fornuftig. Men jeg klager ikke altså, selv om det til tider kan bli litt "kjedelig" når alle andre er på jobb. Kanskje jeg skal begynne å blogge ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...