Gå til innhold

Pilotfrue


Puny

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

5 minutter siden, lillesnøfnugg skrev:

Noen her som har sjekket skattelistene til pilotfrue?

Det sto i avisen at det var litt over en mill på henne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillesnøfnugg
2 minutter siden, Raggis skrev:

Det sto i avisen at det var litt over en mill på henne. 

Det er imponerende 😮 1 million på fjas? Blogger man skulle blitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gazpacho

De har sagt i intervju at de ikke har noe management og at de selv tar seg av alle avtaler med annonsører. Da tjener de automatisk 50 % mer, etter som jeg har skjønt. Men 1 mill i året er ganske lite med tanke på det elleville luksuslivet de lever :klo: Får tro at piloten drar inn nærmere 2 mill i året, ellers må de jo gå kraftig i minus, selv om de kanskje har gått 6-7 mill i pluss med tidligere boligsalg i Oslo. Fantastisk ny funkisvilla til 22 mill, yacht til 4-5 mill, 2 flotte BMW'er, rådyre merkeklær/sko og takeaway middager flere ganger i uka :kokk: Caroline Berg Eriksen og mannen fremstår som fattiglus i forhold.

Endret av Gazpacho
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX

Var innom bloggen og skrollet meg bakover en måned. Jeg synes det er tydelig at hun ikke er så attraktiv for annonsører lenger. Hun har jo færre samarbeidspartnere enn mange andre, og det går i annonselenker, Ellos og sponsede behandlinger. Til å fronte en fasade der luksus står sentralt, er det jo ingen eksklusive merkevarer som benytter seg av reklame i hennes kanaler. Hun ser ut til å måtte ta til takke med annonsører som feks MayBeauty som jo ikke akkurat skriker kvalitet/eksklusivitet. 

I lekekassereklamen skriver hun at det er vanlig å få varene og at kostnaden er det de må betale i skatt; i dette tilfellet 2000 kr. Hvis det er realiteten, at de har fått varer for 5000 kr mot et innlegg, så er det jo milevis unna det andre bloggere har fortalt om hva gjelder prising på et annonse på blogg. 

Kanskje ikke rart at hun faktisk vurderer å legge ned bloggen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, lillesnøfnugg skrev:

Det er imponerende 😮 1 million på fjas? Blogger man skulle blitt.

Veldig imponerende å ha en så dårlig blogg og faktisk klare å tjene over 1 million kroner. Er vel all reklamen som gir henne penger i kassa 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes det er litt trist å høre på den bloggen. Julianne virker så utrolig usikker og underdanig når hun snakker med Ulrik. Og Ulirik fremstår nedlatende ovenfor henne. De fremstår så overflatiske, det var før eksempel veldig viktig å få fram at de bor i en privat vei. Pinlig! 

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moren er sammen med en mann som er god for flere hundre millioner, eier et av Norges største anleggsselskap. De har nok spyttet inn endel i huset deres. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Hilde444 skrev:

Skulle ikke au-pairen komme til de i oktober?

Det hele er vel bare et narrespill? Vi skulle jo bli introdusert for en usedvanlig pen jente som skulle være hennes assistent, noe som aldri skjedde. Vi skulle følge hennes «treningsreise» etter graviditeten. Og så ble det mye blest om denne au pairen, og det var kanskje hele poenget? 

Alt hun skriver må tas med en stor klype salt. Hvis hun sier at det skal komme en au pair, så betyr ikke det at det faktisk skjer.

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Skogspike skrev:

Var det ikke sånn at de tok en avgjørelse på å ikke eksponere sønnen? Ser ikke sånn ut på Instagram?

Money talks... 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Skogspike skrev:

Var det ikke sånn at de tok en avgjørelse på å ikke eksponere sønnen? Ser ikke sånn ut på Instagram?

De har vel aldri klart og la være. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gazpacho
19 timer siden, Privatbruker skrev:

Bare jeg som reagerer på måten Ulrik snakker til frua i dagens podcast? 

Hva er det han sier? Har vel forstått det slik at han bestemmer det aller meste og at hun føyer seg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

28 minutter siden, Gazpacho skrev:

Hva er det han sier? Har vel forstått det slik at han bestemmer det aller meste og at hun føyer seg...

Det inntrykket har jeg også fått.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Gazpacho skrev:

Hva er det han sier? Har vel forstått det slik at han bestemmer det aller meste og at hun føyer seg...

Jeg hadde sikkert tatt ledelsen i det forholdet også, for hun fremstår som rimelig tafatt og uselvstendig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Raggis skrev:

Jeg hadde sikkert tatt ledelsen i det forholdet også, for hun fremstår som rimelig tafatt og uselvstendig. 

Hun virker da svært oppegående.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, Raggis skrev:

Jeg hadde sikkert tatt ledelsen i det forholdet også, for hun fremstår som rimelig tafatt og uselvstendig. 

Dette! 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...