Gjest Gazpacho Skrevet 12. november 2019 #8701 Del Skrevet 12. november 2019 52 minutter siden, Raggis skrev: Jeg hadde sikkert tatt ledelsen i det forholdet også, for hun fremstår som rimelig tafatt og uselvstendig. Sant nok. Ikke har det skjedd noen endring etter at hun ble mamma heller. Vaskehjelp, klesvaskehjelp, full barnehageplass og au pair. Likevel så makter hun Ikke mer enn 2-3 blogginnlegg i uka, mesteparten er halvhjertet klipp og lim-reklame. Jeg syns Julianne gjør akkurat som Anna Rasmussen og kaster bort tidenes sjanse. SÅ mange følgere, også rotes det vekk med latskap. Se hvor Anna er nå liksom... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 12. november 2019 #8702 Del Skrevet 12. november 2019 (endret) 4 minutter siden, Gazpacho skrev: Sant nok. Ikke har det skjedd noen endring etter at hun ble mamma heller. Vaskehjelp, klesvaskehjelp, full barnehageplass og au pair. Likevel så makter hun Ikke mer enn 2-3 blogginnlegg i uka, mesteparten er halvhjertet klipp og lim-reklame. Jeg syns Julianne gjør akkurat som Anna Rasmussen og kaster bort tidenes sjanse. SÅ mange følgere, også rotes det vekk med latskap. Se hvor Anna er nå liksom... Man kan si mye om Anna altså,for lat er hun virkelig. Men hun setter ihvertfall ikke vekk ungene til andre. Endret 12. november 2019 av J.. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 13. november 2019 #8703 Del Skrevet 13. november 2019 Hva hendte med au-pairen? Kom hun ikke? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 13. november 2019 #8704 Del Skrevet 13. november 2019 Tråden er ryddet for persondebatt. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raggis Skrevet 13. november 2019 #8705 Del Skrevet 13. november 2019 Jeg pleier ikke høre på disse «kjendisenes»podkaster, men sveipet opp på Pilotfrue sin insta - så jeg hørte omtrent halvparten av episode 3. Aldri mer. . Noe så intetsigende, noe så tomt......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gazpacho Skrevet 13. november 2019 #8706 Del Skrevet 13. november 2019 5 timer siden, Pasha skrev: Hva hendte med au-pairen? Kom hun ikke? Jeg mener å huske at Julianne skrev at det var noen papirer hun og Ulrik hadde glemt å fylle ut, slik at det ble litt utsatt? 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gazpacho Skrevet 13. november 2019 #8707 Del Skrevet 13. november 2019 16 timer siden, J.. skrev: Man kan si mye om Anna altså,for lat er hun virkelig. Men hun setter ihvertfall ikke vekk ungene til andre. Men Anna har vel aldri vært alene med noen av barna. Enten så har moren vært der for å hjelpe henne, eller så har Jan ordnet opp. Anna var vel kun noen få dager i Hellas (det halvåret hun bodde der), før moren måtte flytte etter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 13. november 2019 #8708 Del Skrevet 13. november 2019 1 time siden, Gazpacho skrev: Men Anna har vel aldri vært alene med noen av barna. Enten så har moren vært der for å hjelpe henne, eller så har Jan ordnet opp. Anna var vel kun noen få dager i Hellas (det halvåret hun bodde der), før moren måtte flytte etter. Julianne er kun alene noen dager i slengen,det burde heller ikke være noe problem. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gazpacho Skrevet 13. november 2019 #8709 Del Skrevet 13. november 2019 8 minutter siden, J.. skrev: Julianne er kun alene noen dager i slengen,det burde heller ikke være noe problem. Jeg svarte på påstanden om at Anna ikke setter vekk ungene sine til andre 🙂 Enig med deg i at det ikke burde være noe problem å være alene med ett barn noen dager i slengen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 13. november 2019 #8710 Del Skrevet 13. november 2019 1 time siden, Gazpacho skrev: Jeg svarte på påstanden om at Anna ikke setter vekk ungene sine til andre 🙂 Enig med deg i at det ikke burde være noe problem å være alene med ett barn noen dager i slengen. Å få hjelp av barnefar/bestemor er noe helt annet enn å ansette au pair.. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 13. november 2019 #8711 Del Skrevet 13. november 2019 (endret) I dagens pod nevner U at J ga fra seg gratis ferie til varmere strøk,fordi prisen var å skrive ett samarbeidsinnlegg på engelsk....... (sponset ferie..) Dette er jo next level latskap. Forøvrig,hvis man vil høre J spørre U annenhver settning "blabla.. heter det det?" i 30-40 min,så snurr pod.. Endret 13. november 2019 av J.. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
galmamma Skrevet 14. november 2019 #8712 Del Skrevet 14. november 2019 Julianne snakker om småbarnslivet som at hun har seks barn. De som ikke får til å ta seg en dusj selv om man har baby er håpløse... en baby tåler å ligge på gulvet i fem minutter... Om den skriker i de fem minuttene så dør den ikke av det. 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marthes Skrevet 14. november 2019 #8713 Del Skrevet 14. november 2019 Den nye vognen så ikke spesielt praktisk ut i snøen... er ikke mye jeg verken har hørt eller kan om barnevogner, men det er ikke ofte jeg har sett norske kvinner med den vogna. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loveli Skrevet 14. november 2019 #8714 Del Skrevet 14. november 2019 Hun fremstår som en person uten dybde, interesser, arbeidsmoral, humor, glimt i øyet, nysgjerrighet, utdanning og mye mer. For meg er hun som et tomt skall, som bare "er". Noe så kjedelig. Hva prater dette paret om? Hvilken utvikling er de med på å forme hos den andre? "Jeg ønsker barn". Ok, la oss lage barn. "Jeg synes det er vanskelig at vi ikke blir gravide". Jeg også. "Jeg er gravid og så lykkelig!". Da er vi to. Osv. Samtalene er jo totalt blottet for engasjement og dybde? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tipitapa Skrevet 14. november 2019 #8715 Del Skrevet 14. november 2019 1 time siden, loveli skrev: Hun fremstår som en person uten dybde, interesser, arbeidsmoral, humor, glimt i øyet, nysgjerrighet, utdanning og mye mer. For meg er hun som et tomt skall, som bare "er". Noe så kjedelig. Hva prater dette paret om? Hvilken utvikling er de med på å forme hos den andre? "Jeg ønsker barn". Ok, la oss lage barn. "Jeg synes det er vanskelig at vi ikke blir gravide". Jeg også. "Jeg er gravid og så lykkelig!". Da er vi to. Osv. Samtalene er jo totalt blottet for engasjement og dybde? Dette! ☝🏻👏🏻 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twisted87 Skrevet 14. november 2019 #8716 Del Skrevet 14. november 2019 Reklame reklame og atter reklame.. Mulig jeg ikke henger helt med, men skjønner ikke helt reklamen for prisjakt. Hvordan handler jeg snart for miljøet hvis jeg benytter meg av prisjakt? Og hvordan unngår jeg bomkjøp? Jeg får en rimelig pris ved å velge det rimeligste alternativet, men kjøpet kan forsatt vise seg å være et bomkjøp. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Korpsnerden Skrevet 14. november 2019 #8717 Del Skrevet 14. november 2019 5 timer siden, marthes skrev: Den nye vognen så ikke spesielt praktisk ut i snøen... er ikke mye jeg verken har hørt eller kan om barnevogner, men det er ikke ofte jeg har sett norske kvinner med den vogna. Skal man reklamere for noe så bør det være troverdig. Skal hun bytte ut sin custom LV stelleveske mot den i reklameinnlegget? Neppe... 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plengionika Skrevet 14. november 2019 #8718 Del Skrevet 14. november 2019 (endret) 2 timer siden, Korpsnerden skrev: Skal man reklamere for noe så bør det være troverdig. Skal hun bytte ut sin custom LV stelleveske mot den i reklameinnlegget? Neppe... Det som er mest overraskende for meg er at hun velger å reklamere for akkurat denne vognen. Hvis hun ikke hadde vært sponset/fått betalt så tror jeg faktisk denne vognen hadde vært (og er) skikkelig upraktisk for et barn som begynner å bli såpass stor. Jeg hadde trodd mer på det om barnet var yngre. Poenget mitt er: det faller igjennom og er rett og slett ikke troverdig. Endret 14. november 2019 av Plengionika 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sool Skrevet 14. november 2019 #8719 Del Skrevet 14. november 2019 I disse dager virker det som pilotfruen reklamerer for absolutt alt! Reklame, reklame, reklame........ 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raggis Skrevet 14. november 2019 #8720 Del Skrevet 14. november 2019 2 minutter siden, Sool skrev: I disse dager virker det som pilotfruen reklamerer for absolutt alt! Reklame, reklame, reklame........ Hva ellers skal hun ta seg til enn å reklamere for allskens lite troverdige ting. Hun lever jo et latmannsliv der det, etter min mening, ikke skjer noe å skrive om. Eller, det hender hun får lengre hår, stelt tær og negler, da.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå