Maneo Skrevet 27. oktober 2019 #8621 Del Skrevet 27. oktober 2019 (endret) 6 filmer av no sponsa greier på Snap. Bloggen og hennes SoMe-kanaler har tapt seg noe hinsides, det er kun pjatt om frisørmanikyrpedikyrpengerpengerpengerdyremerker og reklameinnlegg. 🤦🏻♀️ Endret 27. oktober 2019 av Maneo 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gazpacho Skrevet 27. oktober 2019 #8622 Del Skrevet 27. oktober 2019 Kvaliteten på bloggen har hvert fall ikke tatt seg opp selv om ett-åringen har startet med 40 timers arbeidsuker i barnehagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbærogfløte Skrevet 28. oktober 2019 #8623 Del Skrevet 28. oktober 2019 (endret) To reklameinnlegg på rad.. Hun skriver at hun unner å ta seg fri fra blogg og jobb når det passer henne. Hun gir jo ingenting av seg selv lenger ved å bruke bloggen utelukkende som en pengemaskin. Før var det i det minste likt fordelt mellom personlige innlegg og reklame. Nå er reklamen kanskje oppe i 70 %.. I tillegg er instagramkontoen hennes fylt med reklamestorier.. 😞 Endret 28. oktober 2019 av Jordbærogfløte 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 28. oktober 2019 #8624 Del Skrevet 28. oktober 2019 Så hun bruker bloggen slik det er ment til? Tenker at det er ryddig at hun ikke prøver å pakke inn reklame som et dagligliv, slik CBE gjør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbærogfløte Skrevet 28. oktober 2019 #8625 Del Skrevet 28. oktober 2019 Det blir bare for mye i forhold til hvordan den var før. . . 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 28. oktober 2019 #8626 Del Skrevet 28. oktober 2019 Tråden er ryddet for persondebatt og svar til dette. Sol. admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karen123456789 Skrevet 29. oktober 2019 #8627 Del Skrevet 29. oktober 2019 siden 23 oktober har hun altså hatt 3 dager uten blogg innlegg. Deretter 1 innlegg pr dag de siste 3 dagene, med kun reklame. Dette kan ikke kalles en blogg. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 29. oktober 2019 #8628 Del Skrevet 29. oktober 2019 1 minutt siden, Karen123456789 skrev: siden 23 oktober har hun altså hatt 3 dager uten blogg innlegg. Deretter 1 innlegg pr dag de siste 3 dagene, med kun reklame. Dette kan ikke kalles en blogg. Joda. Det er blogg anno 2019. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant20 Skrevet 30. oktober 2019 #8629 Del Skrevet 30. oktober 2019 Hadde ikke hun som mål å nå 100 tusen døger på IG? Jeg har i hvertfall blitt drittlei all reklamen så nå har jeg sluttet å følge henne. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 30. oktober 2019 #8630 Del Skrevet 30. oktober 2019 Hørte første episode av U&J sin pod.. Hva skal man si.. Starter podden med å fortelle om hvordan de møttes (der J egentlig bare var en ons,da U hadde date den søndagen..) men som da slo ut i full forelskelse.. Ikke akkurat en søt historie. Ellers går jo hele episoden til at J snakker U etter munnen,han kaller henne lat og bedagelig,påpeker at han jo visste dette om henne før de ble sammen da hun ikke akkurat slet seg ut på karrierefronten da heller.. Hvor han startet bloggen for henne.. De krever en unnskyldning av noen unger som har "snoket rundt gjerdene der".. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 30. oktober 2019 #8631 Del Skrevet 30. oktober 2019 36 minutter siden, J.. skrev: Hørte første episode av U&J sin pod.. Hva skal man si.. Starter podden med å fortelle om hvordan de møttes (der J egentlig bare var en ons,da U hadde date den søndagen..) men som da slo ut i full forelskelse.. Ikke akkurat en søt historie. Ellers går jo hele episoden til at J snakker U etter munnen,han kaller henne lat og bedagelig,påpeker at han jo visste dette om henne før de ble sammen da hun ikke akkurat slet seg ut på karrierefronten da heller.. Hvor han startet bloggen for henne.. De krever en unnskyldning av noen unger som har "snoket rundt gjerdene der".. Husker det var sånn hun startet bloggen, eller i alle fall fikk mange følgere - at hun skrev om at hun hadde vanket et sted hvor unge jenter og godt bemidlede (og ofte gifte) menn vanket. Og hun hadde vært sammen med minst en av disse gifte mennene. Det ble oppslag i nettavisen eller noe og dermed oppdaget mange henne. Også jeg 😊 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nomaden Skrevet 30. oktober 2019 #8632 Del Skrevet 30. oktober 2019 17 timer siden, J.. skrev: Joda. Det er blogg anno 2019. Reklameblogg😅 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nomaden Skrevet 30. oktober 2019 #8633 Del Skrevet 30. oktober 2019 49 minutter siden, Diamant20 skrev: Hadde ikke hun som mål å nå 100 tusen døger på IG? Jeg har i hvertfall blitt drittlei all reklamen så nå har jeg sluttet å følge henne. Jeg har aldri fulgt henne, har kun tittet innom instakontoen når den er åpen, gidder ikke å følge reklame-infiserte IG-kontoer kun for at hun skal tjene penger på oss. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nomaden Skrevet 30. oktober 2019 #8634 Del Skrevet 30. oktober 2019 43 minutter siden, J.. skrev: Hørte første episode av U&J sin pod.. Hva skal man si.. Starter podden med å fortelle om hvordan de møttes (der J egentlig bare var en ons,da U hadde date den søndagen..) men som da slo ut i full forelskelse.. Ikke akkurat en søt historie. Ellers går jo hele episoden til at J snakker U etter munnen,han kaller henne lat og bedagelig,påpeker at han jo visste dette om henne før de ble sammen da hun ikke akkurat slet seg ut på karrierefronten da heller.. Hvor han startet bloggen for henne.. De krever en unnskyldning av noen unger som har "snoket rundt gjerdene der".. Det komiske er at alt dette har de tatt opp tusen ganger tidligere både på bloggen og på forskjellige artikler som har blitt skrevet om dem på bl.a vg. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 30. oktober 2019 #8635 Del Skrevet 30. oktober 2019 1 minutt siden, Nomaden skrev: Det komiske er at alt dette har de tatt opp tusen ganger tidligere både på bloggen og på forskjellige artikler som har blitt skrevet om dem på bl.a vg. Nettopp. Reprise,reprise,reprise.. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nomaden Skrevet 30. oktober 2019 #8636 Del Skrevet 30. oktober 2019 4 minutter siden, Justlooking skrev: Husker det var sånn hun startet bloggen, eller i alle fall fikk mange følgere - at hun skrev om at hun hadde vanket et sted hvor unge jenter og godt bemidlede (og ofte gifte) menn vanket. Og hun hadde vært sammen med minst en av disse gifte mennene. Det ble oppslag i nettavisen eller noe og dermed oppdaget mange henne. Også jeg 😊 Jeg husker henne som venninnen til veteranbloggeren Anette Marie (som har sluttet å blogge nå, med mindre jeg tar helt feil her) Jeg antar at det var via henne at flyfrua innså at hun bare måtte bli blogger hun og. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbærogfløte Skrevet 30. oktober 2019 #8637 Del Skrevet 30. oktober 2019 Jeg synes Ulrik retter på det Julianne sier flere ganger i den første episoden.. Irriterende! 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 30. oktober 2019 #8638 Del Skrevet 30. oktober 2019 Akkurat nå, Jordbærogfløte skrev: Jeg synes Ulrik retter på det Julianne sier flere ganger i den første episoden.. Irriterende! Enig.. Oppdrar henne.. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbærogfløte Skrevet 30. oktober 2019 #8639 Del Skrevet 30. oktober 2019 3 minutter siden, J.. skrev: Enig.. Oppdrar henne.. Ja, det er så tydelig.. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Korpsnerden Skrevet 30. oktober 2019 #8640 Del Skrevet 30. oktober 2019 Jeg ga podcasten et forsøk... 1. Julianne har ikke radiostemme, og det kommer veldig godt frem mot Ulriks mye mer behagelige stemme. 2. Ingenting de kom med var nytt. Har du fulgt med sånn halvveis på bloggen og Bloggerne så har du hørt/lest alt før med unntak av en lagdryg samtale om pappsugerør (velkommen etter) 3. Dere må komme med noe nytt og alt behøver ikke dreie seg om dere. Kunne dere ikke heller hentet tema fra aktuelle saker i Norge/Verden. Skal vi bli kjent med dere er det mye mer interessant å høre hva dere mener om ting og tang (som betyr litt mer for folk enn pappsugerør). Terningkast 1 fra meg. Jeg klarte ikke å konsentrere meg om innholdet i 26 minutter en gang - så kjedelig var det! 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå