Klink Skrevet 12. september 2019 #8341 Skrevet 12. september 2019 14 timer siden, Paradisio skrev: Ja, det er tross alt veldig krevende å drive en blogg. For å tjene penger må man jobbe ganske hardt? Eller hvorfor er ikke alle bloggere hvis det er så enkelt og man tjener drøssevis med penger på det? Man trenger jo ikke utlevere barn og familie i en blogg.
galmamma Skrevet 12. september 2019 #8342 Skrevet 12. september 2019 ref til siste blogg innlegg... I det neste blogginnlegget kommer hun til å beklage for det hun skrev i det forrige 1
FruRosa Skrevet 12. september 2019 #8343 Skrevet 12. september 2019 7 timer siden, Klink skrev: For å tjene penger må man jobbe ganske hardt? Eller hvorfor er ikke alle bloggere hvis det er så enkelt og man tjener drøssevis med penger på det? Man trenger jo ikke utlevere barn og familie i en blogg. Det er vel dessverre utlevering de tjener best på. Ellers må man ha noe interessant å formidle... 6
Cati Skrevet 12. september 2019 #8344 Skrevet 12. september 2019 8 timer siden, Klink skrev: For å tjene penger må man jobbe ganske hardt? Eller hvorfor er ikke alle bloggere hvis det er så enkelt og man tjener drøssevis med penger på det? Man trenger jo ikke utlevere barn og familie i en blogg. Mange har givende yrker, både godt betalt og mindre godt betalt. Hvem kunne tenke seg å være blogger, hva er egentlig det for slags yrke? Levende reklameplakat? Jeg hadde iallfall bukket under av kjedsomhet og sikkert mistet en del hjerneceller på veien.. Penger er ikke alt og dessuten tjernet mange gode penger uten å leve bloggerlivet (som virker totalt banalt og gørr kjedelig 😅). 8
Klink Skrevet 12. september 2019 #8345 Skrevet 12. september 2019 (endret) 6 minutter siden, Cati skrev: Mange har givende yrker, både godt betalt og mindre godt betalt. Hvem kunne tenke seg å være blogger, hva er egentlig det for slags yrke? Levende reklameplakat? Jeg hadde iallfall bukket under av kjedsomhet og sikkert mistet en del hjerneceller på veien.. Penger er ikke alt og dessuten tjernet mange gode penger uten å leve bloggerlivet (som virker totalt banalt og gørr kjedelig 😅). Deg om det. Jeg tror ikke bloggerlivet er så bedagelig som noen skal ha det til. Man må jobbe for å bli kjent. Endret 12. september 2019 av Klink 1
J.. Skrevet 12. september 2019 #8346 Skrevet 12. september 2019 12 minutter siden, Klink skrev: Deg om det. Jeg tror ikke bloggerlivet er så bedagelig som noen skal ha det til. Man må jobbe for å bli kjent. Heller flaks,vil jeg si. "Kjendis" i Norge krever ikke mer enn en PH deltakelse.. 24
Paradisio Skrevet 12. september 2019 #8347 Skrevet 12. september 2019 18 minutter siden, Klink skrev: Deg om det. Jeg tror ikke bloggerlivet er så bedagelig som noen skal ha det til. Man må jobbe for å bli kjent. Ikke nødvendigvis. 4
smalls Skrevet 12. september 2019 #8348 Skrevet 12. september 2019 1 time siden, J.. skrev: Heller flaks,vil jeg si. "Kjendis" i Norge krever ikke mer enn en PH deltakelse.. Eller Ex On The Beach 🙄 6
J.. Skrevet 12. september 2019 #8349 Skrevet 12. september 2019 1 time siden, smalls skrev: Eller Ex On The Beach 🙄 Ikke minst. 4
Hotwife Skrevet 13. september 2019 #8350 Skrevet 13. september 2019 Så mandagens episode av bloggerne. Tenker fortsatt at Piloten virker som en flott far, men at fruen selv synes det hele er mest mas. Aldri sett henne med så stramt blikk enn da hun forsvarte ønsket om au pair. "Det er veldig vanlig, så mange har det", "Det handler om økonomi, rett og slett". Jeg er forsåvidt delvis enig, det er nok de som trenger en ekstra hånd i hverdagen med mann som er bortreist og en krevende hverdag. Men de aller aller fleste nybakte mødre ønsker stort sett å ta vare på barna selv. Og som hjemmeværende burde det ha gått fint. De fleste har faktisk full stilling på jobb, som er langt mer krevende enn å komme opp med utleverende blogginnlegg, i tillegg til barn, lekser, fritidsaktiviteter. Hun virket så sympatisk og søt før, nå fremstår hun overfladisk og narsisstisk i en egen liten boble. Synd. 44
Sool Skrevet 13. september 2019 #8351 Skrevet 13. september 2019 (endret) Får hun ikke kommentarer eller sletter hun dem? På bloggen under stort sett alle innlegg den siste tiden er det null kommentarer. Endret 13. september 2019 av Sool 1
Sool Skrevet 13. september 2019 #8352 Skrevet 13. september 2019 Virker som hun går igjennom en litt spesiell tid. Hun virker til tider sur og kanskje litt «aggressiv». 11
Populært innlegg BensinPåBålet Skrevet 13. september 2019 Populært innlegg #8353 Skrevet 13. september 2019 12 minutter siden, Sool skrev: Virker som hun går igjennom en litt spesiell tid. Hun virker til tider sur og kanskje litt «aggressiv». Slik har hun alltid vært. Jeg bor på Vinderen, og har møtt henne en del ganger i nærmiljøet. Har opplevd at hun sniker i køen på butikken og er litt mer viktig enn alle oss andre i verden. Ble heller ikke imponert da hun viste finger til meg da hun brøt vikeplikten og holdt på å kjøre på meg. Skjønner ærlig talt ikke at folk gidder å bry seg med henne. Hun er totalt uinteressant! 60
Sool Skrevet 13. september 2019 #8354 Skrevet 13. september 2019 8 minutter siden, BensinPåBålet skrev: Slik har hun alltid vært. Jeg bor på Vinderen, og har møtt henne en del ganger i nærmiljøet. Har opplevd at hun sniker i køen på butikken og er litt mer viktig enn alle oss andre i verden. Ble heller ikke imponert da hun viste finger til meg da hun brøt vikeplikten og holdt på å kjøre på meg. Skjønner ærlig talt ikke at folk gidder å bry seg med henne. Hun er totalt uinteressant! Oi såpass ! Syns det var sært det lille avsnittet hun skrev nylig om hvor irriterende det er med folk som ikke slipper andre foran i køen på matbutikken. Jeg slipper alltid forbi 1 kanskje 2 på en god dag men om jeg skulle sluppet forbi alle med 2-3 varer hadde jeg blitt stående en stund. Greit å ha forståelse for alle situasjoner å ikke tro folk er slemme fordi du ikke kommer foran i køen. 20
Paradisio Skrevet 13. september 2019 #8355 Skrevet 13. september 2019 1 time siden, Sool skrev: Får hun ikke kommentarer eller sletter hun dem? På bloggen under stort sett alle innlegg den siste tiden er det null kommentarer. Hun vil ikke ha kommentarer, likevel så stiller hun alltid spørsmål til leserne sine i hvert eneste innlegg hun skriver, noe som er helt idiotisk. 19
rebus Skrevet 13. september 2019 #8356 Skrevet 13. september 2019 Bare jeg som reagerer på at pilotmannen tar med minien på vannscooter alene og filmer med mobilkamera uti det blå? Æææ 24
Gjest Adrielle Skrevet 13. september 2019 #8357 Skrevet 13. september 2019 7 timer siden, Gazpacho skrev: Så mange av bloggerne sier at barna deres er så heldige fordi de får jo tid til å være så mye mer sammen når mamma er blogger. Her ser vi jo det helt motsatte. Med 40 timer lange barnehageuker i tillegg til au pair så blir det ikke mer enn et par timer igjen per døgn til foreldrene. Pilotfrua skylder på at barnet fremdeles våkner en del men ærlig talt, dette er veldig vanlig. Kanskje ikke i en rosa sukkerspinn bloggerverden, men i det virkelige liv og i de fleste småbarnshjem så er det faktisk veldig normalt med en eller to små med lakenskrekk. Slitsomt, ja. Grunn til å anskaffe vaskehjelp, klesvaskehjelp, au pair og 40 t lange barnehageuker for en liten smårolling når man selv har fleksitid og mye hjemmekontor - NEI. Dette med heldagsplass i barnehage fra ettårsalder virker jo å være det vanlige blant bloggere. Mens småbarnsforeldre i vanlige yrker ofte tyr til alle mulige løsninger, alt fra å gå ned i stillingsprosent, jobbe inn timer på kvelden, og til besteforeldre som barnevakt eller for å hente tidligere. Alt for at barnet skal få være mer hjemme mens det er så lite. Mens bloggerne som har en virkelig unik mulighet for å være fleksible, er ikke interessert. Forstå det den som kan🤷♀️
vintage Skrevet 13. september 2019 #8358 Skrevet 13. september 2019 2 timer siden, BensinPåBålet skrev: Slik har hun alltid vært. Jeg bor på Vinderen, og har møtt henne en del ganger i nærmiljøet. Har opplevd at hun sniker i køen på butikken og er litt mer viktig enn alle oss andre i verden. Ble heller ikke imponert da hun viste finger til meg da hun brøt vikeplikten og holdt på å kjøre på meg. Skjønner ærlig talt ikke at folk gidder å bry seg med henne. Hun er totalt uinteressant! Sånn er det når man betrakter seg som VIP og mener andre også burde skjønne det, også i nærbutikken 😏 30
Måne Rampelyset Skrevet 13. september 2019 #8359 Skrevet 13. september 2019 Tråden er ryddet for spekulasjoner og persondebatt. Måne, admin.
Milio Skrevet 13. september 2019 #8360 Skrevet 13. september 2019 3 timer siden, rebus skrev: Bare jeg som reagerer på at pilotmannen tar med minien på vannscooter alene og filmer med mobilkamera uti det blå? Æææ Nei, du er ikke alene. Jeg har selv en gutt på samme alder og reagerte på 3 ting: 1. Alene på sjøen. Hvis de skulle falle uti er det iskaldt for en liten en og et stort sjokk for kroppen. Hvem skal komme til unnsetning? 2. At pappa bruker en av to hender til å filme seg selv istedenfor å holde på gutten eller rattet. 3. At gutten er lett påkledd og uten noe lue. Bor i Oslo-området selv og min går med lue utendørs nå. Men jeg er kanskje hysterisk. 39
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå