Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns det er utrolig artig at hun tror hun har skrevet bok...

• Liker 19
Videoannonse
Annonse
Skrevet
På 22.6.2019 den 16.41, 29_j skrev:

Ikke mye sjalusi i dette forholdet, deg skal de ha. Fruen snappet igår pilotmannen tafse på ei anna ei, blant annet puppen. Det ser alikavel ut som de har det fint da. 

😳😖

• Liker 6
Skrevet

Når hun får en blogg til å virke så irriterende å krevende å oppdatere,lurer jeg på hvordan dama hadde funket i en vanlig jobb..

• Liker 17
Skrevet

Altså. Du skriver et blogginnlegg om at sønnen din er syk og du håper han får ei god natt søvn slik at du kan dra på Palmesus festival?

Alt går i mot deg? Stakkars deg Julianne. Som ikke kan dra på fest. Ja det er kjipe greier, men vær så snill. Ikke skriv et blogginnlegg om de egoistiske tankene dine. Du fremstår svært lite empatisk. 

• Liker 47
Skrevet

Har hun fiksa på leppene eller er det bare at hun presser de hardt så de blir bredere?

• Liker 3
Gjest Annypanny
Skrevet
På 22.6.2019 den 16.41, 29_j skrev:

Ikke mye sjalusi i dette forholdet, deg skal de ha. Fruen snappet igår pilotmannen tafse på ei anna ei, blant annet puppen. Det ser alikavel ut som de har det fint da. 

Hvafforno?? 😧

Skrevet

Måtte le av det hun skrev om at hun håpet at hun ville bli like kul med bøttehatt som Alice Stenlöf (svensk influencer). Nei, hun blir nok ikke det. Hun og Alice er to ulike personer med ulike «fasonger og farger». Skulle ønske at jenter på et generelt grunnlag hadde turt å skape sin egen stil og ikke blåkopiere andres. Hun har jo en hangup på Bianca Ingrosso for hun har snakket mye om hvor pen hun synes hun er i podkasten sin. I tillegg kjøpte hun nesten et helt antrekk som liknet det Bianca hadde på seg en dag. Nei, håper hun en dag tør å gå sin egen vei.. 

• Liker 16
Gjest nicecar
Skrevet (endret)

Jeg skjønner ikke hvorfor flyfrua var så travelt opptatt med å komme seg til palmesus - det til tross for at sønnen ikke var frisk engang etter å ha hatt falsk krupp en ganske lang stund. Så viste det seg at hun måtte komme seg hjem med en gang hun kom seg til Kristiansand uansett. Veldig uansvarlig gjort av henne.

Endret av nicecar
Skrevet
1 time siden, nicecar skrev:

Jeg skjønner ikke hvorfor flyfrua var så travelt opptatt med å komme seg til palmesus - det til tross for at sønnen ikke var frisk engang etter å ha hatt falsk krupp en ganske lang stund. Så viste det seg at hun måtte komme seg hjem med en gang hun kom seg til Kristiansand uansett. Veldig uansvarlig gjort av henne.

Viktig å opprettholde fasaden og feste med fiffen vet du. 

• Liker 12
Skrevet
1 time siden, nicecar skrev:

Hva skjer?

• Liker 4
Skrevet
5 timer siden, nicecar skrev:

Herregud, mammapoliti much? 

• Liker 5
Skrevet
6 timer siden, nicecar skrev:

Sånn er mammalivet dessverre🤷🏻‍♀️ 

• Liker 1
Skrevet
6 timer siden, nicecar skrev:

Lot hun han være alene hjemme uten tilsyn? 

• Liker 6
Skrevet
1 minutt siden, nicecar skrev:

Man drar ikke på tur fra en sønn som er syk, med mindre det er noe veldig viktig. Greit nok at moren og stefaren passet på han, men en så liten gutt som han trenger mest av alt sin mamma når han er syk, og ikke ei mor som føler for å farte i det øyeblikket fordi det er så tøft å ha småbarn.

Det gjør henne ihvertfall ikke til en god mor at hun at på til klager om at «livet går henne imot» på bloggen kun fordi hun ikke får dratt på en festival som planlagt.

Når jeg mente med at sånn er mammalivet, så mente jeg at det er ikke en selvfølge at man kan reise på palmesus eller fest når barnet ditt er syk, da må man prioritere barnet enn årets happing. 

• Liker 18
Skrevet

Kritikken går ikke på at hun dro likevel på festival. Selv om du har blitt mor så er det fortsatt gøy å dra på fest.

Problemet er at hun skriver det på Internettet slik at alle kan lese, i tillegg det på en måte som gjør at hun fremstår svært usympatisk og umoden. 

• Liker 18
Gjest nicecar
Skrevet
13 minutter siden, Litenoggod skrev:

Når jeg mente med at sånn er mammalivet, så mente jeg at det er ikke en selvfølge at man kan reise på palmesus eller fest når barnet ditt er syk, da må man prioritere barnet enn årets happing. 

Jeg misforstod deg 😊

Skrevet (endret)

Jeg leste det slik at sønnens helsetilstand nærmest var en bremsekloss for festival og moro. Hun har en liten sympatisk måte å formulere seg på, synes jeg.. Et under at hun er (ferdig?) utdannet journalist!

Endret av Jordbærogfløte
  • Liker 32
Gjest nicecar
Skrevet
1 minutt siden, Nuna skrev:

...mens piloten er ute og lever livet 🌴

De kjører jo tross alt gammeldags foreldrestil; kone hjemme med barn, mens han er ute og fester.

Gjest Lagerbestilling
Skrevet
14 minutter siden, Nuna skrev:

...mens piloten er ute og lever livet 🌴

Han er så utrolig lite sjarmerende. Virker ganske streng og skarp på Bloggerne. Julianne virker mye mer jordnær og rolig. Tror det er han som har påvirket henne til den der evinnelige merkeflashingen og jaget etter å feste og å se og bli sett. Hun var umoden og har latt seg forme.

12 minutter siden, nicecar skrev:

De kjører jo tross alt gammeldags foreldrestil; kone hjemme med barn, mens han er ute og fester.

Julianne har flere ganger skrevet at det er kvinnens jobb å vaske hus, klær og å lage mat. Men siden hun "ikke liker å gjøre disse tingene" så har hun ansatt andre til å gjøre det 🙈 Oh Lord...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...