Gå til innhold

Pilotfrue


Puny

Anbefalte innlegg

8 minutter siden, Mitral skrev:

Hvor mye betaler man i måneden på et hus til 22 mill mon tro? 😨

Nå solgte de jo for nesten 11 mill om jeg ikke husker feil. Også har Julianne en ganske grei inntekt. Vil tippe mellom 100-250.000 i mnd + ulrik sin inntekt. De har nok ikke problemer med å betale 40-60 tusen i huslån i mnd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Avocado
På 7.4.2018 den 19.15, Gillians skrev:

Jeg syns det er herlig at de faktisk er helt ærlige. CBE har også vaskehjelp og en mann som får betalt for å ta bilder, btw, og hun hadde trengt en stylist! Pilotfrue, selv om hun aldri kunne blitt en venn av meg, later ikke som om hun er så mye bedre enn det hun er, og hun streber ikke så hardt etter å skape et glansbilde av seg selv som bare er løgn. 

Det er sant! Julianne har alltid vært ærlig om at blogging er en lite krevende jobb. Mens Villa Paprika og Caroline Berg Eriksen er sååå stressa pga sine hektiske dager med restylanefylling og putebanking 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Avocado
31 minutter siden, Bustefisk skrev:

Nå solgte de jo for nesten 11 mill om jeg ikke husker feil. Også har Julianne en ganske grei inntekt. Vil tippe mellom 100-250.000 i mnd + ulrik sin inntekt. De har nok ikke problemer med å betale 40-60 tusen i huslån i mnd

Shit, det er bare sjukt mye penger!!! 😨

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Bustefisk skrev:

Man kan vel være jordnær selv om en eier et hus til 22 mill? De tjener godt begge to, og de vil bo i et fint området. Er bosted og boligpris avgjørende for om man er jordnær eller ei? De tjener da godt begge to og har råd til dette, så hvorfor ikke? Et flott hus, og et sted de mest sannsynlig vil bli værende :) 

 

1 time siden, Bustefisk skrev:

Man kan vel være jordnær selv om en eier et hus til 22 mill? De tjener godt begge to, og de vil bo i et fint området. Er bosted og boligpris avgjørende for om man er jordnær eller ei? De tjener da godt begge to og har råd til dette, så hvorfor ikke? Et flott hus, og et sted de mest sannsynlig vil bli værende :) 

Glem det :)

Endret av Rørleggerfrue
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser på Bloggerne nå. For en formidlingsevne hun har. Og hun virker veldig varm. Har dog aldri lest bloggen.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker Pilotfrue veldig godt jeg. Hun kom seg opp og fram med ganske sterke meninger i starten, og både hun og mannen fremstilles på en god og varm måte på bloggerne. :-) 

Om jeg hadde hatt muligheten til det økonomisk, hadde jeg nok også kjøpt meg drømmehuset mitt :-) 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker henne godt i Bloggerne. Hun virker ærlig og åpen der sammen med sin mann. Jeg ser bort fra det luksuslivet de lever på utsiden, og legger mer vekt på det de forteller.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.4.2018 den 17.19, formula skrev:

På ett eller annet tidspunkt ble jo dette en vedtatt sannhet blant mammabloggerne.

Kritikk mot eksponering av barn=hets mot barn. Mulig det får dem til å føle seg bedre, og at de får styrke til å fortsette når de i egne øyne "kjemper en kamp" mot de som hetser barna deres på nett. 

Jeg har heller aldri sett at barna til disse bloggerne er blitt hverken hetset eller kritisert. Det er en myte mødrene deres har skapt.

Det var en periode det ble kommentert mange stygge ting om mellomste datteren til Rannvei Heitmann

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Diamant20 skrev:

De nyeste bildene på bloggen er retusjert 

Og? De er jo tydelig tatt av fotografen i forrige innlegg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun skriver jo at bildene er retusjert - jeg skjønner ikke hva som er galt med det? Støyen rundt enkelte andre bloggere og retusjering har jo vært løgnene om at det ikke er retusjert, ikke retusjeringen i seg selv. De alle fleste fotografer korrigerer og retusjerer jo.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.4.2018 den 16.54, Avocado skrev:

Julianne er vel en av toppbloggerne som virker latest... Hun har både vaskehjelp, stylist og betaler mannen for å ta bilder. Det går ofte dager uten et eneste innlegg og mange av dem bærer preg av å ha blitt skrevet på ti minutter. Tror de vant ekstremt mange lesere i IVF-perioden men at det kommer til å roe seg veldig fremover når babyen er født. Men jeg vil si at hun er en veldig vakker dame med et vakkert smil. Og huden hennes ser helt nydelig ut. Synd at hun hater KG og kaller alle her inne for nettroll da.

Ja, når hun leverer så lite arbeid før hun får barn, så hvordan skal hun klare det etterpå?

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 minutter siden, gjest91 skrev:

Hvilken avgjørelse er det hun babler om? Innså hun kanskje at huset kostet for mye?

Gjesp. Er så idiotisk når de skriver en sånn overskrift og så står det ikke hva den avgjørelsen er. Useriøst

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, TulleJenny skrev:

Gjesp. Er så idiotisk når de skriver en sånn overskrift og så står det ikke hva den avgjørelsen er. Useriøst

Nettopp! Kynisk klikkhoreri...

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Når man trodde man hadde sett/lest det meste... https://www.vg.no/rampelys/i/Onqg6l/bloggerne-profil-ulrik-nygaard-ble-mobbet-til-aa-forstoerre-leppene

Ærlig talt! Ulrik er en voksen mann på snart 40 år! Som oppsøker offentligheten helt frivillig og tydeligvis elsker oppmerksomheten. Hva er dette for noe tull!?! Trodde jeg leste om en usikker jente på 18 år, ikke en godt voksen mann 🙈

  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Korsihalsen skrev:

Hvilke mannfolk bryr seg om noe sånt? :fnise:

Svaret er INGEN! Stopp verden! Jeg vil av! 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelp! Trodde det var aprilsnarr, men det er jo feil dato. Så han i virkeligheten en gang, og da hadde han veeeldig nappede øyenbryn. Er jo synd hvis han har bliitt mobbet pga leppene, men ærlig talt, hvilke menn bryr seg om sånt? Og hva slags folk er det en 40-årig mann omgir seg med som kommenterer leppene til folk? Dette var bare veldig rart! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...