Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er vel utsikten som drar opp prisen så mye. Ganske fint hus. Ikke min stil. Jeg hadde gitt vekk noen kvm mot en større hage.

Det som er synd er at det ikke er noe barnerom ved siden av hovedsoverommet. Alle de andre soverommene er i en annen etasje.

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet
9 timer siden, Jordbærogfløte skrev:

I det siste innlegget om gjesterommet skriver hun «forran». Det er tydelig at hun ikke fullførte journaliststudiet.

Journalister som har fullført journaliststudiet har heldigvis aldri skrivefeiler, så slik kan vi tydelig finne ut hvem som er utdannet eller ikke :laugh: 

• Liker 19
Skrevet

Er det tredje eller fjerde huset de har kjøpt nå siste dagene? 

Ser ut som man bare går på finn.no, ser etter hvilke hus som er solgt i området de har kjøpt, og *dette er det* 

• Liker 21
Skrevet

Begge disse husene var jo veldig flotte!! Drømmehus for mange. -Men for en pris! 

Skrevet
7 timer siden, Bloggleseren skrev:

Wow, for en utsikt!

Edit: Og wow, for en pris...! Har de så mye penger?

Enig! Ingenting å si på dette huset, herregud. Strøkent. Ikke mer å si.

Men ja, for enn pris...de må jo være stinn av gryn 😱

• Liker 5
Skrevet

Så det var de som endte opp med den. Lurte på hvor mye de ga for huset, for den har blitt satt ned i pris siden vi var på første visning. 

Skrevet
9 timer siden, GingerJane skrev:

Her er huset de har kjøpt. Flere meglere jeg kjenner som har visst om det en stund. Spent på om noen klarer å sette fingeren på noe her. Det er da garantert 1000% av misunnelse. Wow 😳 for et hus. Du finner det ikke på Finn.no uten linken. De har nok ønsket å fjerne det fra søk der selv.

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=104078867&fks=104078867

Grønn av misunnelse 😛 jeg har ikke råd til å kjøpe bolig en gang 🙊

• Liker 3
Skrevet
46 minutter siden, Korsihalsen skrev:

Så stort. Men igjen så lite og trangt. Var den følelsen jeg fikk.

Så lite og trangt? Kom å se min leilighet. Da skal du se lite og trangt :P

• Liker 10
Skrevet

Begge de husene som er vist frem her (om det er noen av de gjenstår jo å se) var skikkelig lekre! Kunne lett bodd i begge hvis jeg hadde hatt råd. Men Vollen er ikke drømmestedet akkurat. 

• Liker 7
Skrevet
14 minutter siden, Christy89 skrev:

Så lite og trangt? Kom å se min leilighet. Da skal du se lite og trangt :P

De hadde brukt for store møbler i annonsen sikkert.

Skrevet

Men skjønner ikke hvordan en pilot og toppblogger har råd til et så dyrt hus? Nesten 22 millioner for det ene 😱 Har så vidt råd til et på 1 millioner 😂

• Liker 11
Skrevet

Stunning view på det siste huset, men ikke min smak. Så lenge de to liker det, så er jo det det viktigste. Ingen av oss andre skal bo der.

• Liker 4
Skrevet
1 minutt siden, Snuppah00 skrev:

Men skjønner ikke hvordan en pilot og toppblogger har råd til et så dyrt hus? Nesten 22 millioner for det ene 😱 Har så vidt råd til et på 1 millioner 😂

Man får jo lånt endel i banken vil jeg tro. Vi er to her i huset med to "vanlige" lønninger på tilsammen 1,5 mill og fikk nylig innvilget et lån på 5 mill. Tipper at disse to innehar mer midler i banken enn oss?

• Liker 4
Skrevet
4 timer siden, Ny Bruker skrev:

Det er vel utsikten som drar opp prisen så mye. Ganske fint hus. Ikke min stil. Jeg hadde gitt vekk noen kvm mot en større hage.

Det som er synd er at det ikke er noe barnerom ved siden av hovedsoverommet. Alle de andre soverommene er i en annen etasje.

Kjempeflott hus med nydelig utsikt!Stiv pris dog 😲 Og et stoort minus, ja... at det ikke er soverom i samme etasje som hovedsoverommet!! Hadde vært helt uaktuelt for meg og snakker av erfaring etter en del år med barn.

• Liker 4
Gjest Avocado
Skrevet

Begge hus er jo fantastiske drømmehus syns jeg! Splitter nye og uten skråtak, masse vinduer og flott utsikt. Caroline Berg Eriksen sitt hus blir en eldgammel rønne i forhold. Men at de skal kunne finansiere et hus til 12 eller 20 mill skal vel holde hardt. De har jo luksuriøse livsstiler begge to med blant annet dyr båt og ingenting "suger" penger som barn. Men mange som belåner seg til pipa og bare betaler renter. Det hadde aldri jeg gjort da jeg ønsker at minr barn skal arve annet enn gjeld,men de må gjøre som de selv vil. Griselekre hus!

Skrevet

Husa var griselekre ja! "Drømme seg bort" 😍

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, Omo skrev:

Begge de husene som er vist frem her (om det er noen av de gjenstår jo å se) var skikkelig lekre! Kunne lett bodd i begge hvis jeg hadde hatt råd. Men Vollen er ikke drømmestedet akkurat. 

Vollen er Askers mest attraktive bosted, med 20 min med båt inn til Aker Brygge eller med tog fra Asker til Nationaltheatret på 18 min. Landlig og sjønært rett ved Oslo. Drømmested for mange!

• Liker 10
Gjest xx girl xx
Skrevet
30 minutter siden, Avocado skrev:

Begge hus er jo fantastiske drømmehus syns jeg! Splitter nye og uten skråtak, masse vinduer og flott utsikt. Caroline Berg Eriksen sitt hus blir en eldgammel rønne i forhold. Men at de skal kunne finansiere et hus til 12 eller 20 mill skal vel holde hardt. De har jo luksuriøse livsstiler begge to med blant annet dyr båt og ingenting "suger" penger som barn. Men mange som belåner seg til pipa og bare betaler renter. Det hadde aldri jeg gjort da jeg ønsker at minr barn skal arve annet enn gjeld,men de må gjøre som de selv vil. Griselekre hus!

For oss «vanlige», så koster det å ha barn. Men for flere bloggere er barna en god inntektskilde. 

Flotte hus. Men jeg forstår ikke hvordan de har råd til det. Men det er uansett ikke min sak. 

Skrevet

Kan umulig være dyrt for toppbloggere å ha barn. De får jo masse barneutstyr og barneklær sponset.

• Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...