Blomsterpike007 Skrevet 21. desember 2017 #2441 Skrevet 21. desember 2017 Forstår ikke hva som er feil med bilde de bruker for å annonsere graviditeten? Jeg tviler på at dere hadde rakket så hardt ned på bildet hvis det var familie eller nære venner av dere som hadde gjort det samme. Mer vel finere det bilde der, enn at de bare hadde lagt ut et bilde av ultralyd. 8
miagunda Skrevet 21. desember 2017 #2442 Skrevet 21. desember 2017 (endret) Det var vel ikke noe ille. Ha ha. Forventet meg noe helt ekstremt 🤣 Endret 21. desember 2017 av miagunda 3
Elizabeth2014 Skrevet 21. desember 2017 #2443 Skrevet 21. desember 2017 Glad på pilotfruens vegne.💗 De fortjener bedre enn ufrivillig barnløshet. That's all. 9
Moongirl Skrevet 21. desember 2017 #2444 Skrevet 21. desember 2017 Så god nyhet for de, hadde fortjent et koselig bilde og tekst. Dette ble bare flaut å se:( 11
FrkHumle Skrevet 21. desember 2017 #2445 Skrevet 21. desember 2017 14 minutter siden, Blomsterpike007 skrev: Forstår ikke hva som er feil med bilde de bruker for å annonsere graviditeten? Jeg tviler på at dere hadde rakket så hardt ned på bildet hvis det var familie eller nære venner av dere som hadde gjort det samme. Mer vel finere det bilde der, enn at de bare hadde lagt ut et bilde av ultralyd. Bildet Ulrik har lagt ut blir rakket ned på. Der han klår kona på puppene og kaller de meloner, og sier at han bare får ha de for seg selv noen måneder til. Sånne bilder er ekstremt kleine, og hører absolutt ikke til på sosiale medier. 46
Puny Skrevet 21. desember 2017 Forfatter #2446 Skrevet 21. desember 2017 (endret) 32 minutter siden, Blomsterpike007 skrev: Forstår ikke hva som er feil med bilde de bruker for å annonsere graviditeten? Jeg tviler på at dere hadde rakket så hardt ned på bildet hvis det var familie eller nære venner av dere som hadde gjort det samme. Mer vel finere det bilde der, enn at de bare hadde lagt ut et bilde av ultralyd. hehe, hadde ikke hatt så lyst å få servert et sexualisert bilde av nære venner og i alle fall ikke familie Men men, jeg føler meg ikke så ufattelig krenket av dette bildet, men det hadde jo vært hyggeligere med et annet... Endret 21. desember 2017 av Puny 16
LeilaS Skrevet 21. desember 2017 #2447 Skrevet 21. desember 2017 34 minutter siden, Blomsterpike007 skrev: Forstår ikke hva som er feil med bilde de bruker for å annonsere graviditeten? Jeg tviler på at dere hadde rakket så hardt ned på bildet hvis det var familie eller nære venner av dere som hadde gjort det samme. Mer vel finere det bilde der, enn at de bare hadde lagt ut et bilde av ultralyd. Jo, hadde synes det var like flaut om det var bilde av venner eller familie 19
Gjest ClickB4it Skrevet 21. desember 2017 #2448 Skrevet 21. desember 2017 32 minutter siden, Blomsterpike007 said: Forstår ikke hva som er feil med bilde de bruker for å annonsere graviditeten? Jeg tviler på at dere hadde rakket så hardt ned på bildet hvis det var familie eller nære venner av dere som hadde gjort det samme. Mer vel finere det bilde der, enn at de bare hadde lagt ut et bilde av ultralyd. Jeg har verken familie eller nære venner som ville funnet på å gjøre noe lignende.
pøbelsara Skrevet 21. desember 2017 #2449 Skrevet 21. desember 2017 OMG - det bildet på IG var utrolig kleint. OG INGEN i min familie ville sendt bilde av kona i bare BH med referanse til hvor deilig det er at fruen hadde større pupper han kan kose med til babyen kommer, for å annonsere en graviditet, altså. 45
PecanPie Skrevet 21. desember 2017 #2450 Skrevet 21. desember 2017 Gratulerer til frua og piloten Jeg tar meg likevel i å lure på nødvendigheten av å sjekke hvordan forholdene er for å bli gravid spontant, før man egentlig har prøvd særlig lenge. Det er ikke uvanlig at det tar tid, og det er ikke uvanlig å miste en eller annen gang i løpet av svangeskapet - uten at at det nødvendigvis er noe galt med han, hun eller begge. Jeg forstår at en blir stresset når man har prøvd i 6-8 måneder og "ingenting" skjer, men å velge å pålegge seg selv det kroppslige, psykiske og økonomiske stresset som assistert befruktning er, før det er nødvendig, det forstår jeg ikke. Og så lurer jeg på hva de skal selge seg inn med nå. Pilotfrue er i vinden fordi hun har delt veien fram til graviditet. Hva har de å selge nå? 24
Gjest ClickB4it Skrevet 21. desember 2017 #2451 Skrevet 21. desember 2017 3 minutter siden, PecanPie said: Gratulerer til frua og piloten Jeg tar meg likevel i å lure på nødvendigheten av å sjekke hvordan forholdene er for å bli gravid spontant, før man egentlig har prøvd særlig lenge. Det er ikke uvanlig at det tar tid, og det er ikke uvanlig å miste en eller annen gang i løpet av svangeskapet - uten at at det nødvendigvis er noe galt med han, hun eller begge. Jeg forstår at en blir stresset når man har prøvd i 6-8 måneder og "ingenting" skjer, men å velge å pålegge seg selv det kroppslige, psykiske og økonomiske stresset som assistert befruktning er, før det er nødvendig, det forstår jeg ikke. Og så lurer jeg på hva de skal selge seg inn med nå. Pilotfrue er i vinden fordi hun har delt veien fram til graviditet. Hva har de å selge nå? Meloner.
Puny Skrevet 21. desember 2017 Forfatter #2452 Skrevet 21. desember 2017 3 minutter siden, PecanPie skrev: Gratulerer til frua og piloten Jeg tar meg likevel i å lure på nødvendigheten av å sjekke hvordan forholdene er for å bli gravid spontant, før man egentlig har prøvd særlig lenge. Det er ikke uvanlig at det tar tid, og det er ikke uvanlig å miste en eller annen gang i løpet av svangeskapet - uten at at det nødvendigvis er noe galt med han, hun eller begge. Jeg forstår at en blir stresset når man har prøvd i 6-8 måneder og "ingenting" skjer, men å velge å pålegge seg selv det kroppslige, psykiske og økonomiske stresset som assistert befruktning er, før det er nødvendig, det forstår jeg ikke. Og så lurer jeg på hva de skal selge seg inn med nå. Pilotfrue er i vinden fordi hun har delt veien fram til graviditet. Hva har de å selge nå? Graviditeten selvsagt, " oppdatering, uke 23" og så har de jo fødsel og unge og selge, mammabloggere er jo veldig populære... 15
pøbelsara Skrevet 21. desember 2017 #2453 Skrevet 21. desember 2017 1 minutt siden, PecanPie skrev: Gratulerer til frua og piloten Jeg tar meg likevel i å lure på nødvendigheten av å sjekke hvordan forholdene er for å bli gravid spontant, før man egentlig har prøvd særlig lenge. Det er ikke uvanlig at det tar tid, og det er ikke uvanlig å miste en eller annen gang i løpet av svangeskapet - uten at at det nødvendigvis er noe galt med han, hun eller begge. Jeg forstår at en blir stresset når man har prøvd i 6-8 måneder og "ingenting" skjer, men å velge å pålegge seg selv det kroppslige, psykiske og økonomiske stresset som assistert befruktning er, før det er nødvendig, det forstår jeg ikke. Og så lurer jeg på hva de skal selge seg inn med nå. Pilotfrue er i vinden fordi hun har delt veien fram til graviditet. Hva har de å selge nå? Først tøyse-white-trash-IG-innlegg. Så antakelig sårede innlegg i blogg og til alle andre som vil lese eller som vil høre på fordi de har får kritikk for måten de fremstår i i sosiale medier. Så svangerskapet hennes uke for uke - og så baby. Mannen har allerede spilt misunnelseskortet i et eksklusivt intervju med VG+ i dag, hvor han hevder at kritikken hun får for måten hun fremstår på i SOME skyldes misunnelse. Gudbedre, så misunnelig jeg er på det IG-bildet han har lagt t - komplett med melon.emojier. Sykt misunnelig. Not. 21
AnonymNN Skrevet 21. desember 2017 #2454 Skrevet 21. desember 2017 Bildene i VG var kjempesøte, synes jeg. Bildet på IG velger jeg å se på med ironisk glimt i øyet. Og så utrolig flott at de skal bli foreldre. Unner dem det! 6
AnonymNN Skrevet 21. desember 2017 #2455 Skrevet 21. desember 2017 16 minutter siden, PecanPie skrev: Gratulerer til frua og piloten Jeg tar meg likevel i å lure på nødvendigheten av å sjekke hvordan forholdene er for å bli gravid spontant, før man egentlig har prøvd særlig lenge. Det er ikke uvanlig at det tar tid, og det er ikke uvanlig å miste en eller annen gang i løpet av svangeskapet - uten at at det nødvendigvis er noe galt med han, hun eller begge. Jeg forstår at en blir stresset når man har prøvd i 6-8 måneder og "ingenting" skjer, men å velge å pålegge seg selv det kroppslige, psykiske og økonomiske stresset som assistert befruktning er, før det er nødvendig, det forstår jeg ikke. Og så lurer jeg på hva de skal selge seg inn med nå. Pilotfrue er i vinden fordi hun har delt veien fram til graviditet. Hva har de å selge nå? Vordene mødre er litt av en attraktiv kjøpergruppe skal jeg love deg. Tror ikke de får noen problemer der med det første.
mimmis25 Skrevet 21. desember 2017 #2456 Skrevet 21. desember 2017 Jeg tenker på det de har vært i gjennom i tiden fra de begynte å prøve og til nå. Kan jo være de trenger noe litt kleint og humoristisk for å få bort det negative. Uansett, utrolig glad på deres vegne og unner de virkelig at dette skal gå bra ❤️ 3
PecanPie Skrevet 21. desember 2017 #2457 Skrevet 21. desember 2017 9 minutter siden, pøbelsara skrev: Først tøyse-white-trash-IG-innlegg. Så antakelig sårede innlegg i blogg og til alle andre som vil lese eller som vil høre på fordi de har får kritikk for måten de fremstår i i sosiale medier. Så svangerskapet hennes uke for uke - og så baby. Mannen har allerede spilt misunnelseskortet i et eksklusivt intervju med VG+ i dag, hvor han hevder at kritikken hun får for måten hun fremstår på i SOME skyldes misunnelse. Gudbedre, så misunnelig jeg er på det IG-bildet han har lagt t - komplett med melon.emojier. Sykt misunnelig. Not. Det vil jo vise seg, om det er prøvingen eller svangerskapet som er interessant. At bloggere drar fram misunnelseskortet gang på gang bekrefter bare for meg hvor selvsentrerte og virkelighetsfjerne de må være. At noen frivillig byr seg fram på den måten er langt utenfor min fatteevne. At jeg ikke fatter det gjør meg vel til et fælt nettroll etter bloggerlogikken. Jaja, da er jeg vel det da. Et sånt fælt, misunnelig nettroll som riktignok tjener langt mindre enn de store bloggerne, men som kan nyte julaften uten å tenke på hva som er verdt å selge. 11
Fjolleriet Skrevet 21. desember 2017 #2458 Skrevet 21. desember 2017 Kan vi ikke bare glede oss med paret i dag og drite i å henge oss opp i hvordan de annonserte nyheten etc? DET hadde vært skikkelig kos, dere 😘 14
clyde Skrevet 21. desember 2017 #2459 Skrevet 21. desember 2017 1 time siden, PecanPie skrev: Hva har de å selge nå? Ungen. Det er jo sånn bloggere tjener penger. 10
Sandin Skrevet 21. desember 2017 #2460 Skrevet 21. desember 2017 Flott for de at de har fått det til. Ikke for at graviditet og barn er noe som opptar meg, men jeg håper at hun kan bruke tiden frem til ting som ikke er så utleverende, som for eksempel å vise frem klær som passer til gravide, uten å ta en CBE og redigere magen mindre, og posere så den alltid ser minst mulig ut. 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå