Gå til innhold

Pilotfrue


Puny

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

31 minutter siden, Xstrella skrev:

At folk gidder å lese denne reklamabloggen. Verste jeg har sett etter cbe.

Jeg er i alle fall ferdig med den bloggen. For meg har hun tapt seg og det er alt for mye reklame. Orker ikke.

Ps: Jeg er ikke misunnelig. 

Endret av LeilaS
  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ricecrispies
3 timer siden, Blomsterpike007 skrev:

Forstår ikke hva som er feil med bilde de bruker for å annonsere graviditeten? 

Jeg tviler på at dere hadde rakket så hardt ned på bildet hvis det var familie eller nære venner av dere som hadde gjort det samme. 

Mer vel finere det bilde der, enn at de bare hadde lagt ut et bilde av ultralyd. 

Du vet du hva, ingen jeg kjenner eller er i familie med legger ut sånne bilder. 

Det er sånn samboeren min KANSKJE kunne sagt til meg- uten å hverken legge det ut på nett eller si det høyt så andre hadde hørt. Kanskje..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av og til er det ekstra hyggelig å klikke seg inn på et blogginnlegg. I dag ble jeg faktisk litt rørt. Gratulerer så mye til Julianne og Ulrik ❤️

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 hours ago, ClickB4it said:

Jeg har verken familie eller nære venner som ville funnet på å gjøre noe lignende.

Det har heldigvis ikke jeg heller. Men dette er helt på linje med hva slags mennesker piloten og frua hans er. Egoistiske empatiløse mennesker som er lite reflekterte og ikke de skarpeste hodene, men selv innbiller seg at de er veldig smarte og hevet over andre. Alt hun sier og gjør bekrefter dette, det er bare å bla bakover i arkivet hennes om dere vil ha bevis. Det hun skriver viser tydelig at de ikke bryr seg det minste om hvordan andre mennesker eller dyr har det, de stemmer Frp, synes Dubai er et fantastisk land, gjør absolutt hva som helst for å grabbe til seg penger og later som om de er rike fine folk. Først meg selv og så meg selv og så min neste, om det er til mitt eget beste. 

Det stakkars barnet er selvfølgelig solgt til høystbydende allerede før det er født. Når skal barnevernet slå ned på den grove ekonomiske utnyttelsen av barn som bloggerne bedriver? 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld meg, men her var det MANGE rett og slett onde hoder på en gang! Hva får dere til å skrive så masse dritt vedr det som skal være en hyggelig nyhet? 

De har vært åpen og ærlig fra dag 1 i prøveprosessen og alle forsøk, belastning, håp, oppturer og nedturer osv som har hørt med! Jeg synes det rett og slett blir respektløst å sitte og kommentere slik mange her gjør. Ja, vi kan ta henne på merking av reklame, annonsering, samarbeid og «hodeløse» innlegg, men i dette tilfelle mener jeg det virkelig bør gå an å glede seg på deres vegne UTEN å slenge dritt! 

Hvordan man velger å offentliggjøre en slik nyhet er vel opp til hver enkelt? Folk er forskjellige?! Noen velger kanskje en mer taktfull måte, bilder og tekst, men la dem få nyte dette. Alle vet det har vært etterlengtet så ta det heller med et glimt i øyet! 

Med det sagt så håper jeg at ultralydbildet blir det eneste vi får se av denne lille skatten 😊 Og at bloggen nå ikke blir CBE2😊

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er morsomt å se at folk er så oppslukt av bloggere:ler:

Snakk om å sluke alt rått. Men er jo fint at dette skaper arbeidsplasser for di av dem som ønsker å blogge:) 

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, Sjokkert skrev:

Vel og bra at Julianne og Ulrik endelig skal bli foreldra, men jeg kommer dessverre aldri til å glemme hvor lei seg hun så ut på vei inn til Spiren (ref Ulrik sin snap), med antydning til at det så absolutt ikke hadde gått veien. Man så tydelig at hun var deppa, og hintet i tillegg til det på bloggen.. Mange ganger.

Nå, når jeg nå faktisk skjønner at det var for å høste klikk så blir jeg bare oppgitt. Kan bare gjette meg til hvordan den samtalen så ut før Ulrik tok opp kamera; "Se skikkelig lei deg ut nå, Julianne. Da mistenker ikke folk en graviditet".

Jeg unner de å bli foreldre, for jeg snakker av egen erfaring når jeg vet at savnet er stort. Men av hensyn til eget barn, så håper jeg virkelig at hun slutter å være så jævlig kynisk fremover. 

Jeg er hvertfall ferdig med denne bloggen.

 

 

 

Signerer. Hun har mistet meg som leser.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, Sjokkert skrev:

Vel og bra at Julianne og Ulrik endelig skal bli foreldra, men jeg kommer dessverre aldri til å glemme hvor lei seg hun så ut på vei inn til Spiren (ref Ulrik sin snap), med antydning til at det så absolutt ikke hadde gått veien. Man så tydelig at hun var deppa, og hintet i tillegg til det på bloggen.. Mange ganger.

Nå, når jeg nå faktisk skjønner at det var for å høste klikk så blir jeg bare oppgitt. Kan bare gjette meg til hvordan den samtalen så ut før Ulrik tok opp kamera; "Se skikkelig lei deg ut nå, Julianne. Da mistenker ikke folk en graviditet".

Jeg unner de å bli foreldre, for jeg snakker av egen erfaring når jeg vet at savnet er stort. Men av hensyn til eget barn, så håper jeg virkelig at hun slutter å være så jævlig kynisk fremover. 

Jeg er hvertfall ferdig med denne bloggen.

 

 

 

Hun kan like gjerne ha sett redd eller nervøs ut.  Når det har gått galt flere ganger så tar det gjerne litt tid før du virkelig tør å tro at det skal gå bra.  Vil tro at jeg hadde vært kvalm av nervøsitet hvis det var jeg som skulle inn til den undersøkelsen.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, SøtMelon skrev:

Synes det er morsomt å se at folk er så oppslukt av bloggere:ler:

Snakk om å sluke alt rått. Men er jo fint at dette skaper arbeidsplasser for di av dem som ønsker å blogge:) 

 

Er jo akkurat det samme som å følge en tv-serie. Jeg ser ikke tv, men har fulgt noen blogger noen år. De fleste diskuterer tv, så ser ikke helt hvorfor det skal være noe mer latterlig å lese blogger enn å se en eller annen serie på tv. Dog er det vist innafor å bruke timer av ukern til å se på tv, men helt feil å bruke noen minutter hver dag å lese noen blogger. Kollegaer diskuterer farmen og andre serier, så ser ikke helt forskjellen på det å diskutere blogger 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest The ceiling lamp
5 timer siden, PecanPie skrev:

Gratulerer til frua og piloten  

Jeg tar meg likevel i å lure på nødvendigheten av å sjekke hvordan forholdene er for å bli gravid spontant, før man egentlig har prøvd særlig lenge. Det er ikke uvanlig at det tar tid, og det er ikke uvanlig å miste en eller annen gang i løpet av svangeskapet - uten at at det nødvendigvis er noe galt med han, hun eller begge. Jeg forstår at en blir stresset når man har prøvd i 6-8 måneder og "ingenting" skjer, men å velge å pålegge seg selv det kroppslige, psykiske og økonomiske stresset som assistert befruktning er, før det er nødvendig, det forstår jeg ikke. 

Og så lurer jeg på hva de skal selge seg inn med nå. Pilotfrue er i vinden fordi hun har delt veien fram til graviditet. Hva har de å selge nå?

 

Jeg har gjort meg nøyaktig samme tankene. Kanskje litt for mye penger ... og en idè for å selge bloggen? Nei, vet ikke jeg,men har som sagt tenkt det samme.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, The ceiling lamp skrev:

Jeg har gjort meg nøyaktig samme tankene. Kanskje litt for mye penger ... og en idè for å selge bloggen? Nei, vet ikke jeg,men har som sagt tenkt det samme.

 

Tror du virkelig noen vil ta på seg en slik påkjenning, både fysisk og psykisk, FRIVILLIG for å tjene penger? At de har melka kuen har de helt sikkert gjort ettersom leserskaren ble større og eldre, noe som gjorde dem attraktiv for annonsører, men å spekulere i at deres åpenhet omkring et så sårt og tabulagt tema som «ufrivillig barnløshet» er for meg helt banalt. Ja, man kan si mye om mange, men ærlig talt! Det der er bare å trekke det for langt! 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

8 timer siden, Gulleplutt skrev:

Hun er tre måneder på vei og du er allerede i gang med å kritisere henne for eksponering av barnet? Hva med å roe reka litt?

Gratulerer med graviditeten, pilotfrue! Glad på deres vegne! 

Tror du oppriktig at jeg tar feil? Mener du seriøst at Pilotfrue, som har de mest utleverende mammabloggerne som forbilde, ikke kommer til å bruke barnet for alt det er verdt til å tjene penger? Det siste halvannet året eller så har hun melket folks interesse for prøveprosessen. Så er det graviditeten som skal melkes, og deretter selvsagt livet som deilig milf med et vakkert barn som kan brukes til å selge både det ene og det andre, slik at mor og far kan håve inn enda litt mer penger. Man skal være rimelig naiv om man tror at noen skifter personlighet og verdisyn bare fordi de får barn. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Xstrella skrev:

At folk gidder å lese denne reklamabloggen. Verste jeg har sett etter cbe.

Men det er jo bare å slutte å lese den.. Herregud så enkelt det er

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, xx girl xx skrev:

Men hvorfor reiste de til Spiren for ultralyd? Det kunne de jo gjort hvor som helst. Skjult reklame? 

Ja hvorfor dra helt til spiren? herregud hvor mye dumt folk henger seg opp i.  La nå dette paret reise dit de vil om de føler seg trygge der

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...