Gå til innhold

Pilotfrue


Puny

Anbefalte innlegg

8 minutter siden, xx girl xx skrev:

Jeg hadde gjort det samme! 

Enig!! Og dessuten som noen nevnte et sted, hva vet vi om det er sprøyter og hormon tilskudd som ga kroppen et «puff» slik at det faktisk gikk på naturlig vis? Uansett- så bør en bare glede seg over at de lyktes. Og jeg synes det står respekt av at de  vist både nedturer og oppturer! De som får det bare til å handle om klikk og penger må ha ganske liten innlevelsesevne....

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest xx girl xx
17 timer siden, Christina73 skrev:

Enig!! Og dessuten som noen nevnte et sted, hva vet vi om det er sprøyter og hormon tilskudd som ga kroppen et «puff» slik at det faktisk gikk på naturlig vis? Uansett- så bør en bare glede seg over at de lyktes. Og jeg synes det står respekt av at de  vist både nedturer og oppturer! De som får det bare til å handle om klikk og penger må ha ganske liten innlevelsesevne....

Jeg liker så godt at hun er ærlig om vektøkning osv. Ikke som CBE som redigerte gravidmagen mindre. Hun er stolt av den lille kulen. Det er veldig kjekt å lese. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går visst litt fort i svingene. Det siste innlegget har mye svensk i seg. "Jevn, ren och fresh hud", "for at beholde resultatene", "ouch, hva det gjør vondt å dra av masken", "till man ser", "som virker sammen før at fjerne hudormer"... Bloggere burde i det minste ta seg tid til å lese gjennom innleggene de skriver én gang.

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, xx girl xx skrev:

Jeg liker så godt at hun er ærlig om vektøkning osv. Ikke som CBE som redigerte gravidmagen mindre. Hun er stolt av den lille kulen. Det er veldig kjekt å lese. 

Redigerte CBE for å skjule graviditeten eller for å vise radmager gravidmage?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, lenebu skrev:

Går visst litt fort i svingene. Det siste innlegget har mye svensk i seg. "Jevn, ren och fresh hud", "for at beholde resultatene", "ouch, hva det gjør vondt å dra av masken", "till man ser", "som virker sammen før at fjerne hudormer"... Bloggere burde i det minste ta seg tid til å lese gjennom innleggene de skriver én gang.

Huff.. elendig reklame for produktet, blanding av svensk/skrivefeil som hun ikke ellers har :/ tydelig at det er disse her maybeauty som har skrevet en tekst som Julianne skal late som hun har skrevet... utrolig flaut.. denne reklamen har null troverdighet, og dette må være det verste med å være blogger: å selge sjelen sin.. "mine favorittmasker" "jeg elsker som sagt disse ansiktsmaskene". Dette er en blogg jeg leser og jeg heier virkelig på Julianne, men nå ble jeg skuffet!

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Lidis88 skrev:

Huff.. elendig reklame for produktet, blanding av svensk/skrivefeil som hun ikke ellers har :/ tydelig at det er disse her maybeauty som har skrevet en tekst som Julianne skal late som hun har skrevet... utrolig flaut.. denne reklamen har null troverdighet, og dette må være det verste med å være blogger: å selge sjelen sin.. "mine favorittmasker" "jeg elsker som sagt disse ansiktsmaskene". Dette er en blogg jeg leser og jeg heier virkelig på Julianne, men nå ble jeg skuffet!

Du trodde hun liksom ble et godt menneske av å gå gravid? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Fjolleriet skrev:

Redigerte CBE for å skjule graviditeten eller for å vise radmager gravidmage?

Hun ville jo ikke skjule graviditeten. Hun redigerte de jo etter hun hadde "stått frem".

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Riskrem skrev:

Å herregud så flaut det siste innlegget er... det viser bare hvor lite seriøst hun tar jobben sin. 

Jepp, hun skriver bok om barnløshet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest xx girl xx
5 minutter siden, Mumua skrev:

Synes det er respektløst ovenfor de som har prøvd virkelig lenge at de bruker dette paret til å skrive om barnløshet. De var jo barnløse i brøkdelen av et sekund i forhold til mange andre. I tillegg fremstår de lite sympatiske og særdeles opptatt av materielle verdier fremfor noe annet. 

Enig i at mange har det verre. Men det har nok vært veldig tøft å gå gjennom ivf, samt miste flere ganger. Følelsene er de samme. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, xx girl xx said:

Enig i at mange har det verre. Men det har nok vært veldig tøft å gå gjennom ivf, samt miste flere ganger. Følelsene er de samme. 

Klart det er, det forstår jeg godt. Men det finnes mange andre som ville gitt dette mer "sjel" enn disse to. Det virker rett og slett useriøst etter min mening. Pilotfrue fremstår som meget grunn, et menneske med litt mer dybde og innsikt hadde frontet en slik bok mye bedre. 

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke en bok jeg ville lest! Selv om jeg absolutt er en av de boka kan handle om. Hele prosessen dems har vært preget av salg, dessverre. 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest xx girl xx
15 minutter siden, Mumua skrev:

Klart det er, det forstår jeg godt. Men det finnes mange andre som ville gitt dette mer "sjel" enn disse to. Det virker rett og slett useriøst etter min mening. Pilotfrue fremstår som meget grunn, et menneske med litt mer dybde og innsikt hadde frontet en slik bok mye bedre. 

Enig i det. Jeg kommer ikke til å kjøpe eller lese boka. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir skikkelig deppa av dette samfunnet, jeg. Her bruker gnistrende talentfulle forfatterspirer måneder og år på å skrive strålende bøker. Svært få slipper gjennom hos forlagene, og de få som gjør det, støver ned bakerst hos bokhandlerne. Det er ikke plass til ordentlig kultur lenger.

Samtidig selger altså bloggere som -overhodet- ikke kan skrive, bøker til månen og tilbake. Altså: Fotballfrue, Sophie Elise, Mamma til Michelle, og nå også Pilotfrue? De to sistnevnte ligger jo alvorlig talt på barneskolenivå hva gjelder språkføring og formuleringer. Men det er klart, med ghostwriter slipper de gjennom med et (nød)skrik. Resultatet blir navlebeskuende, elendige bøker som altså selger i hopetall. Lenge leve idiotien.

Jeg skjønner at forlagene for lengst har sluttet å bry seg om kvalitet, og kun tenker kjendiser og profitt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, Squill skrev:

Jeg blir skikkelig deppa av dette samfunnet, jeg. Her bruker gnistrende talentfulle forfatterspirer måneder og år på å skrive strålende bøker. Svært få slipper gjennom hos forlagene, og de få som gjør det, støver ned bakerst hos bokhandlerne. Det er ikke plass til ordentlig kultur lenger.

Samtidig selger altså bloggere som -overhodet- ikke kan skrive, bøker til månen og tilbake. Altså: Fotballfrue, Sophie Elise, Mamma til Michelle, og nå også Pilotfrue? De to sistnevnte ligger jo alvorlig talt på barneskolenivå hva gjelder språkføring og formuleringer. Men det er klart, med ghostwriter slipper de gjennom med et (nød)skrik. Resultatet blir navlebeskuende, elendige bøker som altså selger i hopetall. Lenge leve idiotien.

Jeg skjønner at forlagene for lengst har sluttet å bry seg om kvalitet, og kun tenker kjendiser og profitt. 

Jeg tror jeg nesten elsker deg etter dette innlegget. ❤

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, skal hun og skrive bok? 🙄 (SE er i gang med sin andre bok) og den skal jeg hvert fall ikke lese. Bare fordi de er bloggere, så skal de få lov til å skrive bok. Just like that. Trenger ikke å jobbe for det slik forfattere må. Boken til Anna var så dårlig og elendig at jeg har ikke ord! Skulle tro en 13 åring hadde skrevet den 😔

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Aurora** skrev:

Herregud, skal hun og skrive bok? 🙄 (SE er i gang med sin andre bok) og den skal jeg hvert fall ikke lese. Bare fordi de er bloggere, så skal de få lov til å skrive bok. Just like that. Trenger ikke å jobbe for det slik forfattere må. Boken til Anna var så dårlig og elendig at jeg har ikke ord! Skulle tro en 13 åring hadde skrevet den 😔

Nå har ikke jeg satt meg så mye inn i dette med boka men slik jeg tolket blogginnlegget så er dette en bok hvor det er klinikker,leger og eventuelt støttegrupper rundt dette med barnløshet som skal stå for det meste av boka. Hun skal fortelle sin opplevelse rundt dette. 

Om jeg har misforstått helt så beklager jeg det☺

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med tanke på at pilotfrue skal skrive en bok om å være ufrivillig barnløs osv, er ikke dette litt merkelig med tanke på at de faktisk ikke har prøvd SÅ lenge med å få barn og at de faktisk fikk det til også.... Det er jo normalt å prøve en god stund før det klaffer, så føler de drar det litt langt noen ganger. Bruker det for alt det er verdt. Nesten litt trist når det er faktisk folk som ER ufrivillig barnløse og aldri kan få barn... Hun er 27 år og er gravid, så føler det blir litt feil. Det er bare min mening.

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...