Gå til innhold

Pilotfrue


Puny

Anbefalte innlegg

53 minutter siden, Melis87 skrev:

Tror du oppriktig at jeg tar feil? Mener du seriøst at Pilotfrue, som har de mest utleverende mammabloggerne som forbilde, ikke kommer til å bruke barnet for alt det er verdt til å tjene penger? Det siste halvannet året eller så har hun melket folks interesse for prøveprosessen. Så er det graviditeten som skal melkes, og deretter selvsagt livet som deilig milf med et vakkert barn som kan brukes til å selge både det ene og det andre, slik at mor og far kan håve inn enda litt mer penger. Man skal være rimelig naiv om man tror at noen skifter personlighet og verdisyn bare fordi de får barn. 

Det vet du faktisk ingenting om. Det blir utelukkende spekulasjoner. Nedrig. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest The ceiling lamp
3 timer siden, Endelige skrev:

Tror du virkelig noen vil ta på seg en slik påkjenning, både fysisk og psykisk, FRIVILLIG for å tjene penger? At de har melka kuen har de helt sikkert gjort ettersom leserskaren ble større og eldre, noe som gjorde dem attraktiv for annonsører, men å spekulere i at deres åpenhet omkring et så sårt og tabulagt tema som «ufrivillig barnløshet» er for meg helt banalt. Ja, man kan si mye om mange, men ærlig talt! Det der er bare å trekke det for langt! 

Nei jeg tror vel egentlig ikke det. Det var bare en spontan idèmyldring ut fra innlegget jeg siterte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Gulleplutt skrev:

Det vet du faktisk ingenting om. Det blir utelukkende spekulasjoner. Nedrig. 

Nedrig, faktisk. Vi snakker om et menneske som er helt åpen om at hun ikke bryr seg om andre og at hun setter seg selv først. Det er ikke mange måneder til vi ser fasiten, og den vil vise at denne bloggeren føyer seg inn i rekken av unge kvinner som syns det er akseptabelt å tjene til livets opphold ved å eksponere barna sine. Det kan ikke kalles spekulasjoner, all den bloggeren selv har fortalt hvem hennes forbilder innen mammablogging er, og hun allerede lever av å selge sitt eget liv.

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Melis87 skrev:

Nedrig, faktisk. Vi snakker om et menneske som er helt åpen om at hun ikke bryr seg om andre og at hun setter seg selv først. Det er ikke mange måneder til vi ser fasiten, og den vil vise at denne bloggeren føyer seg inn i rekken av unge kvinner som syns det er akseptabelt å tjene til livets opphold ved å eksponere barna sine. Det kan ikke kalles spekulasjoner, all den bloggeren selv har fortalt hvem hennes forbilder innen mammablogging er, og hun allerede lever av å selge sitt eget liv.

Det vet vi ikke enda.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle dere som er imot 

13 timer siden, Endelige skrev:

Unnskyld meg, men her var det MANGE rett og slett onde hoder på en gang! Hva får dere til å skrive så masse dritt vedr det som skal være en hyggelig nyhet? 

De har vært åpen og ærlig fra dag 1 i prøveprosessen og alle forsøk, belastning, håp, oppturer og nedturer osv som har hørt med! Jeg synes det rett og slett blir respektløst å sitte og kommentere slik mange her gjør. Ja, vi kan ta henne på merking av reklame, annonsering, samarbeid og «hodeløse» innlegg, men i dette tilfelle mener jeg det virkelig bør gå an å glede seg på deres vegne UTEN å slenge dritt! 

Hvordan man velger å offentliggjøre en slik nyhet er vel opp til hver enkelt? Folk er forskjellige?! Noen velger kanskje en mer taktfull måte, bilder og tekst, men la dem få nyte dette. Alle vet det har vært etterlengtet så ta det heller med et glimt i øyet! 

Med det sagt så håper jeg at ultralydbildet blir det eneste vi får se av denne lille skatten 😊 Og at bloggen nå ikke blir CBE2😊

Jeg er så enig med deg. 

Er fortsatt spent på hvor mye den lille blir eksponert i media og håper så klart det blir null. Men dette får vi se om noen mnd.

Nå er jeg glad på deres vegne. Finnes ikke noe bedre her i verden enn og kunne få ett barn. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Apropos kleine bilder...

Kikka første gangen på Instagrammen til pilotmannen. Bilde fra 11. januar der han viser det første bilde han tok av fruen. Og i teksten er det en klein kjærlighetserklæring/"hun var et ONS". Han skulle sikkert bare skryte til kompisene om hva han hadde dratt med seg fra byen da han tok bildet.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest xx girl xx
8 timer siden, Melis87 skrev:

Nedrig, faktisk. Vi snakker om et menneske som er helt åpen om at hun ikke bryr seg om andre og at hun setter seg selv først. Det er ikke mange måneder til vi ser fasiten, og den vil vise at denne bloggeren føyer seg inn i rekken av unge kvinner som syns det er akseptabelt å tjene til livets opphold ved å eksponere barna sine. Det kan ikke kalles spekulasjoner, all den bloggeren selv har fortalt hvem hennes forbilder innen mammablogging er, og hun allerede lever av å selge sitt eget liv.

Enig i dette. 

Det jeg også reagerer på er at media visste om det. Intervju med VG+ var klart for publisering. De skal på TV i dag. Jeg likte bloggen. Men nå synes jeg det blir for kynisk. 

Men jeg er glad på parets vegne. Og det helt uten at det berører meg. 

Jeg er ikke interessert i mammablogger. Så det blir nok en leser mindre der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, xx girl xx skrev:

Men hvorfor reiste de til Spiren for ultralyd? Det kunne de jo gjort hvor som helst. Skjult reklame? 

Det har jeg alltid mistenkt. Hun nevner Spiren ved navn veldig ( unaturlig) mange ganger i innlegg hun skriver om dem. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Puny skrev:

Det har jeg alltid mistenkt. Hun nevner Spiren ved navn veldig ( unaturlig) mange ganger i innlegg hun skriver om dem. 

Har også stusset på det. Veldig rart om det ikke foreligger en form for sponsing..?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Gresshoppa skrev:

Har også stusset på det. Veldig rart om det ikke foreligger en form for sponsing..?

Veldig, og hun har sett seg nøtt til å kommentere det før, da det har vært tatt opp på kg før og bedyrer at de bare er ‘veldig, veldig, veldig fornøyde med hva SPIREN fertilitetsklinikk i Trondheim, og doktor ditt og datt har hjulpet dem med! Og stiller derfor 0 spørsmålstegn ved dem eller deres metoder og stoler 10 000% på SPIREN og doktor ditt og datt’ 

Hvor utrolig fornøyd kan de ha vært? 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 hours ago, SøtMelon said:

Synes det er morsomt å se at folk er så oppslukt av bloggere:ler:

Snakk om å sluke alt rått. Men er jo fint at dette skaper arbeidsplasser for di av dem som ønsker å blogge:) 

 

👏👏👏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Teksten pilotfruemannen la ut på insta nå sist, om puppene til dama ... :sjokkbla: 

Overraskes stadig over hva bloggermenneskene tenker er ok å dele... 

 Urk :flau:

Endret av Corinne
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er absolutt ingen Pilotfrue-apologist, jeg synes blant annet at Dubai-kommentaren hennes var ekstremt drøy, og jeg himler med øynene over den åpenbare click baitingen i forkant av graviditetsannonseringen. Men jeg synes ikke noe om at man skal sitte her og fastslå og deretter nådeløst kritisere hvordan Pilotfrue kommer til å eksponere sitt fremtidige barn før det i det hele tatt er født. Det blir bare spekulasjoner, og ganske kjipe sådan.

Man kan jo ha antagelser og forventninger, og jeg skal ærlig innrømme at jeg har liknende tanker selv, men mange tenker seg faktisk litt ekstra om når de blir foreldre - spesielt når det har vært så vanskelig å bli det som for Pilotfrue. Hun kan ende opp med å overraske oss. Jeg kjenner flere som har eksponert seg selv i pinlig stor grad - riktignok til mindre publikum på sosiale medier - som har vist seg å opptre overraskende bra med tanke på eksponering av barn etter at de har blitt foreldre. Jeg sier altså ikke at det kommer til å skje her, men det kan skje. Kan vi ikke bare vente med kritikkflommen på akkurat det punktet til det faktisk skjer? Det er jo nok av andre ting å kommentere... Jeg leser ingen av bloggene hun listet opp (jeg leser generelt få blogger, og ingen mammablogger), men registrerte jo at hun skrev både i innlegget og i flere kommentarfelt at hun absolutt ikke var enig i alt disse bloggerne sa eller gjorde. Jeg opplevde i grunn det innlegget mer som et "her skal det smiskes med fremtidige bloggerne-kolleger" enn noe annet.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh så glad på frua og flyverns vegne. Endelig var det deres tur! For en etterlengtet lykke! Ikke rart hun stråler!!

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ser henne og mannen er på God Morgen Norge nå,hvor hun snakker om graviditeten,spontanabort og 4 mislykkede prøverørsforsøk.

Tror jeg med den forhistorien hadde ventet litt lengre enn 14 uker med å fortelle det til alle,men får håpe det går bra denne gangen.

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, Sandie skrev:

Ser henne og mannen er på God Morgen Norge nå,hvor hun snakker om graviditeten,spontanabort og 4 mislykkede prøverørsforsøk.

Tror jeg med den forhistorien hadde ventet litt lengre enn 14 uker med å fortelle det til alle,men får håpe det går bra denne gangen.

 

Det har gått galt helt i starten av graviditetene, så ser ikke helt sammenhengen mellom de mislykkede forsøkene og denne graviditeten.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...