Gå til innhold

Pilotfrue


Puny

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Og hun snakker om klasse....? Da er det kleint med slike bilder når man skal bli foreldre🙈

Endret av Gresshoppa
Skriveleif
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser for meg at Anna Rasmussen og Jan også kunne annonsert en graviditet på samme måte! Ikke bare ser frua opp til AR, men henter inspirasjon også ;) 

Tiltross for kleint bilde; så grattis til paret! Endelig satt det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Gresshoppa skrev:

Og hun snakker om klasse....? Da er det kleint med slike bildet når man skal bli foreldre🙈

hvilke bilde er det folk snakker om? ser ikke noe på instagram utenom reklame for noe balsam greier?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Crossfitter skrev:

hvilke bilde er det folk snakker om? ser ikke noe på instagram utenom reklame for noe balsam greier?

Ulrik sin IG :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ms. Daisy

Gratulerer til vordenede foreldre. Velger å forholde meg taus om alt annet! Kjenenr at jeg har ikke behov for å kommentere negativt.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 minutter siden, marthes skrev:

Kondolerer til barnet som kommer til å selges til høystbydende ! 

For en stygg kommentar. Har ingen tvil om at de vil bli svært gode foreldre, til tross for at barnet beklageligvis sikkert vil bli eksponert i sosiale medier og blogg. Synes likevel det er ufint å si at de selger barnet sitt!? Fy.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Nettroll skrev:

For en stygg kommentar. Har ingen tvil om at de vil bli svært gode foreldre, til tross for at barnet beklageligvis sikkert vil bli eksponert i sosiale medier og blogg. Synes likevel det er ufint å si at de selger barnet sitt!? Fy.

:) 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig glad på deres vegne! Og tenk - etter noen prøverørsforsøk, så er det jo helt fantastisk at de klarte det på egenhånd ❤️

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Nettroll skrev:

For en stygg kommentar. Har ingen tvil om at de vil bli svært gode foreldre, til tross for at barnet beklageligvis sikkert vil bli eksponert i sosiale medier og blogg. Synes likevel det er ufint å si at de selger barnet sitt!? Fy.

De kommer til å eksponere barnet og de kommer til å bruke barnet i reklame- og annonseøyemed. Det er å selge barnet sitt til høystbydende. De kommer til å bli gode foreldre på noen områder, men ikke når det gjelder dette feltet, der de beklageligvis ikke kommer til å ha noen som helst respekt for barnets rett til privatliv. I tillegg er de ikke spesielt gode forbilder når det kommer til kroppsbilde. At de kommer til å gi barnet kjærlighet og materielle goder er det selvsagt ingen tvil om, men de kommer til å formidle verdier som at det ikke er noen vits i å tenke på andre (ref. Dubai-saken), at barnets rett til privatliv går bak foreldrenes behov til å eksponere barnet og at utseende er noe av det viktigste som finnes å bruke tid og energi på.

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var vel fortjent! Så gøy at det gikk naturlig, kanskje kroppen hennes var mer klar for det da... Uansett utrolig hyggelig!

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De håper vel å skape overskrifter med det kleine bildet. Ser ingen annen grunn til å dele nyheten på akkurat den måten..

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ricecrispies

Men klasse klarte de ikke kjøpe seg. Tenker på bildet på Ulriks IG. 🙈

Hyggelig at hun endelig ble gravid,er glad for dem. 

Etter innlegget om Dubai kjenner jeg at hun ikke får flere klikk fra meg 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, Melis87 skrev:

De kommer til å eksponere barnet og de kommer til å bruke barnet i reklame- og annonseøyemed. Det er å selge barnet sitt til høystbydende. De kommer til å bli gode foreldre på noen områder, men ikke når det gjelder dette feltet, der de beklageligvis ikke kommer til å ha noen som helst respekt for barnets rett til privatliv. I tillegg er de ikke spesielt gode forbilder når det kommer til kroppsbilde. At de kommer til å gi barnet kjærlighet og materielle goder er det selvsagt ingen tvil om, men de kommer til å formidle verdier som at det ikke er noen vits i å tenke på andre (ref. Dubai-saken), at barnets rett til privatliv går bak foreldrenes behov til å eksponere barnet og at utseende er noe av det viktigste som finnes å bruke tid og energi på.

Hun er tre måneder på vei og du er allerede i gang med å kritisere henne for eksponering av barnet? Hva med å roe reka litt?

Gratulerer med graviditeten, pilotfrue! Glad på deres vegne! 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Holder meg god for til å kritisere dama, og gratulerer henne i stedet med graviditeten. Og la nå den jentungen glede seg over svangerskapet. Hun er ikke den første som som kommer til å skrive om graviditet, oppfølging m.m OG ei heller den siste, så lenge folk leser blogger av den karakter.

Endret av Pæddan
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til pilotparet, veldig hyggelig at de endelig har lykkes. Håper de er ansvarlige voksne mennesker som skjermer det kommende barnet fra sosiale medier. 

Det bildet den godt voksne piloten presenterte på Instagram var bare pinlig. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om noen ikke har hans Instagram, så har TV2 linket til bildet med tekst i sin åpne sak her: http://www.tv2.no/underholdning/9562610/

Det har også flere andre medier. Se litt med på den siden. Og nyt melonene. Jeg mener emojiene, altså. 🤣

Det bildet og teksten stjal bare all oppmerksomhet for min del. Morsomste i dag. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...