Gulleplutt Skrevet 21. november 2017 #2101 Skrevet 21. november 2017 Pilotfrue har sterke meninger og tør å stå for dem. Det gjør seg på TV. 7
Rosalie Skrevet 21. november 2017 #2102 Skrevet 21. november 2017 3 timer siden, Avocado skrev: Hun hinter veldig om at hun har lyst til å være med på bloggerne. Jeg skulle ønske at de pælmet ut Mamma til Michelle og tok med Julianne i stedet. Rett og slett fordi jeg syns Mamma til Michelle er en uspiselig dramaqueen og fordi Julianne hadde hatt veldig godt av å komme ut av bobla si der hun tusler alene inni leiligheten. Næh. Skal man være med på Bloggerne, må man jo ha noe å vise frem i livet. Baby-prøving og shopping holder ikke for en hel sesong Bloggerne, altså. 5
Sommerfugl90 Skrevet 21. november 2017 #2103 Skrevet 21. november 2017 Ser i seneste blogginnlegg at hun og Ulrik kanskje må utsette turen til Geilo pga. dårlig form og halsbrann - hun må jo være gravid. Håper det går bedre for dem denne gangen 6
Gjest O.G. Skrevet 21. november 2017 #2104 Skrevet 21. november 2017 2 timer siden, Gulleplutt skrev: Pilotfrue har sterke meninger og tør å stå for dem. Det gjør seg på TV. Jeg synes Julianne virker ubrukelig til det meste, så jeg synes ikke vi skal ha henne på tv.
elisaday Skrevet 21. november 2017 #2105 Skrevet 21. november 2017 Akkurat nå, O.G. skrev: Jeg synes Julianne virker ubrukelig til det meste, så jeg synes ikke vi skal ha henne på tv. Ser ikke hva hun kan bidra med jeg, men nå ser ikke jeg noe positivt noen av disse tv bloggerne har bidratt med heller... 🤔 6
Gulleplutt Skrevet 21. november 2017 #2106 Skrevet 21. november 2017 1 minutt siden, O.G. skrev: Jeg synes Julianne virker ubrukelig til det meste, så jeg synes ikke vi skal ha henne på tv. Du har ikke skjønt konseptet for kommersiell tv. Konflikt er det som selger. 3
Gjest O.G. Skrevet 21. november 2017 #2107 Skrevet 21. november 2017 3 minutter siden, elisaday skrev: Ser ikke hva hun kan bidra med jeg, men nå ser ikke jeg noe positivt noen av disse tv bloggerne har bidratt med heller... 🤔 2 minutter siden, Gulleplutt skrev: Du har ikke skjønt konseptet for kommersiell tv. Konflikt er det som selger. Alt det er gode poenger.
spagbol Skrevet 21. november 2017 #2108 Skrevet 21. november 2017 31 minutter siden, Sommerfugl90 said: Ser i seneste blogginnlegg at hun og Ulrik kanskje må utsette turen til Geilo pga. dårlig form og halsbrann - hun må jo være gravid. Håper det går bedre for dem denne gangen Enig! Skrev hun ikke om sånne symptomer sist gang hun ble gravid? Håper virkelig at det er dems tur nå ☺️ 2
Sommerfugl90 Skrevet 21. november 2017 #2109 Skrevet 21. november 2017 3 minutter siden, spagbol skrev: Enig! Skrev hun ikke om sånne symptomer sist gang hun ble gravid? Håper virkelig at det er dems tur nå ☺️ Jo, husker hun skrev at halsbrann var et av de første tegnene hun har hatt de gangene hun har vært gravid. Lurer på når hun eventuelt velger å gå ut med nyheten. Sikkert ikke før etter uke 12. 4
chupachupa Skrevet 21. november 2017 #2110 Skrevet 21. november 2017 Altså, på snapchatten til Ullrik ser vi nå ei som tydligvis har grått.. Jeg ser ikke helt vitsen med å legge ut dette 5
Sommerfugl90 Skrevet 21. november 2017 #2111 Skrevet 21. november 2017 8 minutter siden, chupachupa skrev: Altså, på snapchatten til Ullrik ser vi nå ei som tydligvis har grått.. Jeg ser ikke helt vitsen med å legge ut dette Jeg følger verken Pilotfrue eller Ulrik på Snapchat, men er veldig nysgjerrig på hva som ble lagt ut. Bilde eller video, av hvem eller hva?
Aryamili Skrevet 21. november 2017 #2112 Skrevet 21. november 2017 33 minutter siden, Sommerfugl90 skrev: Jeg følger verken Pilotfrue eller Ulrik på Snapchat, men er veldig nysgjerrig på hva som ble lagt ut. Bilde eller video, av hvem eller hva? Video av at han gir Tom og Jerry-kjeks til Julianne. Ser ut som hun har grått, ja. Men så i neste video går han til Andrea med Oreo-kjeks. 2
SKE87 Skrevet 21. november 2017 #2113 Skrevet 21. november 2017 15 minutter siden, Aryamili skrev: Video av at han gir Tom og Jerry-kjeks til Julianne. Ser ut som hun har grått, ja. Men så i neste video går han til Andrea med Oreo-kjeks. Jeg og tenkte det før jeg leste nyeste blogginnlegget hvor hun forteller hvor sinnsykt forkjølet hun er. Kan jo bare være snufs og gufs? 4
Aryamili Skrevet 22. november 2017 #2114 Skrevet 22. november 2017 7 timer siden, SKE87 skrev: Jeg og tenkte det før jeg leste nyeste blogginnlegget hvor hun forteller hvor sinnsykt forkjølet hun er. Kan jo bare være snufs og gufs? Da er det sikkert det!
Bambi1995 Skrevet 22. november 2017 #2115 Skrevet 22. november 2017 14 timer siden, Rosalie skrev: Næh. Skal man være med på Bloggerne, må man jo ha noe å vise frem i livet. Baby-prøving og shopping holder ikke for en hel sesong Bloggerne, altså. Men festing og dårlig kjærlighetsliv gjør det, syns du? Mye av det fra flere i siste sesongene. 2
Gjest O.G. Skrevet 22. november 2017 #2116 Skrevet 22. november 2017 26 minutter siden, Bambi1995 skrev: Men festing og dårlig kjærlighetsliv gjør det, syns du? Mye av det fra flere i siste sesongene. Vel, men dårlig kjærlighetsliv kommer av festingen.
Gulleplutt Skrevet 22. november 2017 #2117 Skrevet 22. november 2017 14 timer siden, Sommerfugl90 skrev: Jo, husker hun skrev at halsbrann var et av de første tegnene hun har hatt de gangene hun har vært gravid. Lurer på når hun eventuelt velger å gå ut med nyheten. Sikkert ikke før etter uke 12. Dette med halsbrann blir litt komisk. Det er neppe et av de første symptomene på graviditet. " Sitat Vita apotek: Halsbrann er en av de vanligste plagene gravide kvinner opplever. Årsaken til halsbrannen er at lukkemuskelen mellom magesekken og spiserøret blir slappere under påvirkning av svangerskapshormoner. Dermed lekker syre fra magesekken opp i spiserøret. Halsbrannen påvirkes også av det økte trykket i bukhulen når livmoren vokser seg stor utover i svangerskapet og kan derfor forverres når den gravide ligger. " 4
Bambi1995 Skrevet 22. november 2017 #2118 Skrevet 22. november 2017 1 time siden, O.G. skrev: Vel, men dårlig kjærlighetsliv kommer av festingen. Uansett. Jeg er hvertfall heller interessert i å følge pilotfrue i prøving og med evnt graviditet og barn, en sånn fjortisoppførsel flere har(som feks kristine ullebø). 9
Bambi1995 Skrevet 22. november 2017 #2119 Skrevet 22. november 2017 29 minutter siden, Gulleplutt skrev: Dette med halsbrann blir litt komisk. Det er neppe et av de første symptomene på graviditet. " Sitat Vita apotek: Halsbrann er en av de vanligste plagene gravide kvinner opplever. Årsaken til halsbrannen er at lukkemuskelen mellom magesekken og spiserøret blir slappere under påvirkning av svangerskapshormoner. Dermed lekker syre fra magesekken opp i spiserøret. Halsbrannen påvirkes også av det økte trykket i bukhulen når livmoren vokser seg stor utover i svangerskapet og kan derfor forverres når den gravide ligger. " og svangerskapshormonene er på det høyeste i starten av graviditeten. Så hva er komisk? Hun kan fint ha halsbrann nå om hun er gravid Halsbrann er et typisk tidlig symptom mange har. 9
Sommerfugl90 Skrevet 22. november 2017 #2120 Skrevet 22. november 2017 27 minutter siden, Gulleplutt skrev: Dette med halsbrann blir litt komisk. Det er neppe et av de første symptomene på graviditet. " Sitat Vita apotek: Halsbrann er en av de vanligste plagene gravide kvinner opplever. Årsaken til halsbrannen er at lukkemuskelen mellom magesekken og spiserøret blir slappere under påvirkning av svangerskapshormoner. Dermed lekker syre fra magesekken opp i spiserøret. Halsbrannen påvirkes også av det økte trykket i bukhulen når livmoren vokser seg stor utover i svangerskapet og kan derfor forverres når den gravide ligger. " Ikke vet jeg, men husker fra de to forrige graviditetene til pilotfrue at hun nevnte at hun var mye plaget med halsbrann. Selv er jeg snart 18 uker på vei uten å ha merket antydninger til halsbrann, men det kan jo være litt individuelt, kanskje? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå