Maneo Skrevet 10. august 2019 #7941 Skrevet 10. august 2019 8 timer siden, J.. skrev: (...) Så der ligger pengene for bloggere idag. Takk! 😁 4 timer siden, Fru Uperfekt skrev: Er det mye, om en liker å gå på festivaler? Det trodde jeg at jeg ga inntrykk av at jeg synes? Men i klartekst: Ja, det synes jeg er mye. 😊 3
J.. Skrevet 10. august 2019 #7942 Skrevet 10. august 2019 4 minutter siden, Maneo skrev: Takk! 😁 Det trodde jeg at jeg ga inntrykk av at jeg synes? Men i klartekst: Ja, det synes jeg er mye. 😊 😊👌🏻 1
Sol Rampelyset Skrevet 10. august 2019 #7943 Skrevet 10. august 2019 Tråden er ryddet for avsporing. Sol, admin.
Gjest Annypanny Skrevet 10. august 2019 #7944 Skrevet 10. august 2019 Må si meg enig med dere som synes hun er lat. Hun går hjemme hele dagen, gutten er i barnehage. Hun trenger vaskehjelp OG au pair? Altså 😳 Løfter hun ikke en finger?? Lurer på hvordan hun hadde taklet å ha en 8-16 jobb og 3 barn, uten den luksusen vaskehjelp er 🤷🏼♀️ Ganske sjokkerende faktisk 🤔
J.. Skrevet 10. august 2019 #7945 Skrevet 10. august 2019 "Er du blitt syk siden du ikke orker å ta vare på sønnen din lenger eller er du bare lat? – Jeg er heldigvis ikke syk og ser heller ikke på meg selv som lat." Jeg ler. Forøvrig er høstens planer trening og planlegging av oppussing. Derfor trenger de altså både vaskehjelp,au pair,full barnehageplass samt å sette vekk klesvask. Hvordan skulle hun ellers hatt tid til alt?.. 😂 35
Fru Uperfekt Skrevet 10. august 2019 #7946 Skrevet 10. august 2019 (endret) 5 timer siden, Pollen skrev: 36-42 mnd😂😂 Så når jeg skrev både mnd og års betegnelse ble det for vanskelig for deg? Endret 10. august 2019 av Fru Uperfekt 3
Fru Uperfekt Skrevet 10. august 2019 #7947 Skrevet 10. august 2019 4 timer siden, Malum skrev: Det var humoristisk ment, altså Husk at humor er vanskelig å formidle skriftlig, det ble oppfattet som latterliggjøring 4
Gjest nicecar Skrevet 10. august 2019 #7948 Skrevet 10. august 2019 44 minutter siden, J.. skrev: "Er du blitt syk siden du ikke orker å ta vare på sønnen din lenger eller er du bare lat? – Jeg er heldigvis ikke syk og ser heller ikke på meg selv som lat." Jeg ler. Forøvrig er høstens planer trening og planlegging av oppussing. Derfor trenger de altså både vaskehjelp,au pair,full barnehageplass samt å sette vekk klesvask. Hvordan skulle hun ellers hatt tid til alt?.. 😂 Oppussing? Er ikke funkishuset relativt nytt?
J.. Skrevet 10. august 2019 #7949 Skrevet 10. august 2019 2 minutter siden, nicecar skrev: Oppussing? Er ikke funkishuset relativt nytt? Jo,det trodde jeg å.. Men må vel ha noe å fylle all fritiden med. 5
Trondheim40 Skrevet 10. august 2019 #7950 Skrevet 10. august 2019 Hva er det med pilotfrue dere egentlig diskuterer? Først, litt bekymret for eksponering av barn, meeeen så er det mye gøyere å snakke om hvor late og udugelige de er #sladretråd 4
Gjest wildfig Skrevet 10. august 2019 #7951 Skrevet 10. august 2019 Så alt det arbeidet med å få et barn, så skal han i barnehagen og au pair? For at mor skal få blogget å planlegge oppussing? Tydeligvis ikke alt vi vanlige kan forstå
J.. Skrevet 10. august 2019 #7952 Skrevet 10. august 2019 Akkurat nå, wildfig skrev: Så alt det arbeidet med å få et barn, så skal han i barnehagen og au pair? For at mor skal få blogget å planlegge oppussing? Tydeligvis ikke alt vi vanlige kan forstå Jepp.. Ser noen har spurt på Insta hvorfor de skal ha au pair OG full barnehageplass,men det velger hun å ikke svare på. Sier sitt,syns jeg. 11
MaleficentAurora Skrevet 10. august 2019 #7953 Skrevet 10. august 2019 53 minutter siden, Trondheim40 skrev: Hva er det med pilotfrue dere egentlig diskuterer? Først, litt bekymret for eksponering av barn, meeeen så er det mye gøyere å snakke om hvor late og udugelige de er #sladretråd Sladretråd? Er jo ikke nærheten av det en gang. Du får lese deg opp , og så delta konstruktivt i diskusjonen vettu😉 2
Fru Uperfekt Skrevet 10. august 2019 #7954 Skrevet 10. august 2019 1 time siden, nicecar skrev: Oppussing? Er ikke funkishuset relativt nytt? Selv om det er nytt finner en alltids noe en vil endre så skjønner den 2
J.. Skrevet 10. august 2019 #7955 Skrevet 10. august 2019 1 minutt siden, Uglesjel skrev: Sladretråd? Er jo ikke nærheten av det en gang. Du får lese deg opp , og så delta konstruktivt i diskusjonen vettu😉 For å ikke stenge tråden er det bedre å overse enn å svare. 13
MaleficentAurora Skrevet 10. august 2019 #7956 Skrevet 10. august 2019 1 minutt siden, Fru Uperfekt skrev: Selv om det er nytt finner en alltids noe en vil endre så skjønner den Hmmm.. var det ikke for at huset var sååå perfekt og ferdig at dem punget ut det svindyret summet da? Eller baseres dette på at hun er nå er blitt noe og må ha prosjekter pga au pair er komment i hus? 2
MaleficentAurora Skrevet 10. august 2019 #7957 Skrevet 10. august 2019 1 minutt siden, J.. skrev: For å ikke stenge tråden er det bedre å overse enn å svare. Thanks.. Svarte for kjapt på den kommentaren. Takk for påminnelsen🙂 2
J.. Skrevet 10. august 2019 #7958 Skrevet 10. august 2019 1 minutt siden, Uglesjel skrev: Thanks.. Svarte for kjapt på den kommentaren. Takk for påminnelsen🙂 😊
Fru Uperfekt Skrevet 10. august 2019 #7959 Skrevet 10. august 2019 6 minutter siden, Uglesjel skrev: Hmmm.. var det ikke for at huset var sååå perfekt og ferdig at dem punget ut det svindyret summet da? Eller baseres dette på at hun er nå er blitt noe og må ha prosjekter pga au pair er komment i hus? Det huset vi bor i kjøpte vi nytt, og visste vi bare skal bo her i Max 5-6 år likevel har vi gjort store endringer. Ting endrer seg, livet endrer seg og en ser forbedringspotensiale
MaleficentAurora Skrevet 10. august 2019 #7960 Skrevet 10. august 2019 2 minutter siden, Fru Uperfekt skrev: Det huset vi bor i kjøpte vi nytt, og visste vi bare skal bo her i Max 5-6 år likevel har vi gjort store endringer. Ting endrer seg, livet endrer seg og en ser forbedringspotensiale Det vet jeg. Jeg tenkte mer på hvor mye fruen har skrytet og så at det absolutt ikke trengtes å endre på noe som helst. 5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå