Gå til innhold

Pilotfrue


Puny

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest nicecar
7 timer siden, Jordbærogfløte skrev:

Nå er podkasten til Julianne og venninnene historie. De fikk kun en sponsor gjennom et halvt år, og har gjentatte ganger sagt at de hadde lave lyttertall. De pratet utelukkende om seg og sitt, så den podkasten utviklet seg ikke videre fra «cafébordskravling». Navlebeskuende og lite engasjerende etter min mening.

Flyfrua kan dessverre ikke få i pose og sekk. :filer: Hun kan ikke forvente å tjene en formue på å nesten ikke røre en finger, innsats gidder hun heller ikke å gi, og det er såvidt den bloggen hennes går rundt med kun annonser og noen fåtall «personlige innlegg».

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bare er det skikkelig ille å bruke barn som klikkåte til bloggen, jeg synes i tillegg det er på tide å stille en del av disse influenserne til veggs for det vanvittige forbruket de forfekter, i en tid hvor miljøvern er brennaktuelt, og det er knyttet enorm bekymring til klodens ressurser. At noen i våre dager i det hele tatt har samvittighet til å leve et liv i overflod ved ha som jobb å forsøke å prakke på folk ting de ikke trenger er for meg komplett uforståelig.

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, nicecar skrev:

Flyfrua kan dessverre ikke få i pose og sekk. :filer: Hun kan ikke forvente å tjene en formue på å nesten ikke røre en finger, innsats gidder hun heller ikke å gi, og det er såvidt den bloggen hennes går rundt med kun annonser og noen fåtall «personlige innlegg».

Nei, det kan hun ikke 😊. Det kreves en viss innsats hvis hun skal holde interessen oppe, ikke kun annonser og annet upersonlig.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist jeg var innom bloggen hennes, så var det bare reklame etter reklame. snoooooooork :Gjesp: pluss noen få kjedelige innlegg. Sykt at hun (og andre bloggere) kan tjene så mye på en dørgende kjedelig blogg. Måten hun skal få klikk og penger på er å provosere og skape debatt🤦‍♀️ for et sirkus. Hva skal hun gjøre den dagen hun ikke kan leve av bloggen lengere?? Hun fremstår fryktelig lat 

Endret av smalls
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, nurse07 skrev:

Piloten rakker ned på folk som er online til alle døgnets tider, og lurer på om de ikke har en «normal jobb». Er det noen som ikke har en ordentlig jobb så er det jo kona hans! Influenser er et ikke-yrke, totalt unyttig for samfunnet.

Hahaha...ja...konen hans er jo verdens lateste...

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 minutter siden, Moongirl skrev:

Hahaha...ja...konen hans er jo verdens lateste...

Ja der sa du det! Vanvittig. At man ikke har jobb (nei «blogging» ER ikke noen jobb), og allikevel ikke har tid/ork/gidder å vaske eget skittentøy!!! eget hus, eller knapt lage middag! Lurer på hvor mange dager hun hadde holdt ut et vanlig liv, med en «normal jobb» (sitat piloten).

Endret av nurse07
  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Festlig hvordan hun skisserer at de selv har valgt å droppe podden,grunnet hektiske timerplaner,da sannheten jo er at manglende lyttere = de blir droppet av selskapet som ga de en mulighet.

  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, Moongirl skrev:

Hahaha...ja...konen hans er jo verdens lateste...

Jaa så vanvittig og 🤦‍♀️🙈 Å ikke ville vaske egne klær synes jeg er både slapt og spesielt. Jeg vil ikke at andre skal ta i mine skitne truser og sokker.   

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, pøbelsara skrev:

Hvis det å generere støy og negative reaksjoner hos leserne er forretningsmodellen, synes jeg de burde tenke seg om i stedet for å hyle om hets og mammapoliti. De velger selv hva de skal legge ut i sine kanaler. Når de velger å legge ut et bilde av at sønnen sitter fremovervendt i bilen, er det helt merkverdig å bli sur og skylde på mammapoliti og rope om hets og sjikane.. Leserne vet ikke hele sannheten - fordi fruen og piloten ikke fortalte hele sannheten. De forteller historien - så da må de komme med nødvendige opplysninger. De kunne for eksempel bare sagt at han satt sånn når de lastet inn i bilen - helt uten å bli snurt og fornærmet.

OG det er ikke utidig mammapolitivirksomhet å opplyse om fakta som er helt vesentlige for barns sikkerhet. 

Mammapolitiet e rette ordet!mange som sitter anonymt bak skjermen og kaster dritt,man trenger ikke kritisere alt pilotfrue gjør.Noen lever av å være kjip og trur de er så mye bedre selv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til høsten skal de få en aupair fra Filippinene. De ville meddele det før det oppstod eventuelle rykter. Hun kaller tilskuddet for et nytt familiemedlem. 

Endret av Jordbærogfløte
  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Jordbærogfløte skrev:

Til høsten skal de få en aupair fra Filippinene. De ville meddele det før det oppstod eventuelle rykter. Hun kaller tilskuddet for et nytt familiemedlem. 

Jeg går stort sett denne frua i forsvar, men jeg kan ikke for mitt liv forstå hva de skal med au pair

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Maneo skrev:

Jeg skjønner ikke? Skal ikke guttungen gå i barnehage? 🤨

Er vel "til bruk" ved levering/henting også resten av ettermiddagen da..

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, J.. skrev:

Er vel "til bruk" ved levering/henting også resten av ettermiddagen da..

🤦🏻‍♀️

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest CecilieX
1 time siden, J.. skrev:

Festlig hvordan hun skisserer at de selv har valgt å droppe podden,grunnet hektiske timerplaner,da sannheten jo er at manglende lyttere = de blir droppet av selskapet som ga de en mulighet.

Nei, nei. «Det er mange som har spurt meg om når sesong 2 av Jentesnakk starter». 

Hehe, fantastisk at de gir opp noe som da fremstår som SÅ etterspurt. 

#narrativ

Endret av CecilieX
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, CecilieX skrev:

Nei, nei. «Det er mange som har spurt meg om når sesong 2 av Jentesnakk starter». 

Hehe, fantastisk at de gir opp noe som da fremstår som SÅ etterspurt. 

#narrativ

🤣

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, med vaskehjelp og strykehjelp, assistent og barnehage burde vel der meste vært dekket? Og med au-pair må det bli veldig lite igjen å gjøre?

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nicecar
1 time siden, Jordbærogfløte skrev:

Til høsten skal de få en aupair fra Filippinene. De ville meddele det før det oppstod eventuelle rykter. Hun kaller tilskuddet for et nytt familiemedlem. 

Sikkert clickbait tittel som skulle linkes til «storebror» koppen hun viste frem på ig-story nå nylig🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...