Sbt Skrevet 14. januar 2019 #6581 Skrevet 14. januar 2019 4 timer siden, nicecar skrev: Han har visstnok en egen kontrakt med tv2 i motsetning til de andre mennene i serien. Kanskje han starter egen blogg snart. Ser ut til at han trives i rampelyset. 😊 5
Gjest Lagerbestilling Skrevet 14. januar 2019 #6582 Skrevet 14. januar 2019 7 timer siden, Sbt skrev: Kanskje noen her som vet årsaken til at Julianne, og ingen av de andre, hadde mannen sin med seg på promo for den nye sesongen av Bloggerne? Hvorfor i alle dager er han med på bildene? Det er tydelig at de prøver å lage en egen merkevare av ham også. Julianne skriver hele instagramadressen hans hver eneste gang hun omtaler ham i bloggen, så tydelig at han ønsker blest rundt seg selv. Han elsker å legge ut selfies og å skrive gjesteinnlegg på bloggen hennes. 17 timer siden, Macimba skrev: Av og til tenker jeg; så rart at den mannen er flyger, han som fremstår som så kort. De fremstår veldig umodne begge to. Selv om de har vært gjennom en tung IVF-prosess så ser det dessverre ikke ut som om de har vokst noe særlig på det. De elsker fremdeles å storshoppe og å trykke de dyre tingene sine opp i kameralinsa. Den lille de skulle skjerme fra sosiale medier vises stadig frem både på tv, blogg, snap og instagram. Alt virker veldig overfladisk og de dype tankene og refleksjonene uteblir hvert fall fullstendig.
Veslefrikk Skrevet 14. januar 2019 #6583 Skrevet 14. januar 2019 (endret) 47 minutter siden, Lagerbestilling skrev: Det er tydelig at de prøver å lage en egen merkevare av ham også. Julianne skriver hele instagramadressen hans hver eneste gang hun omtaler ham i bloggen, så tydelig at han ønsker blest rundt seg selv. Han elsker å legge ut selfies og å skrive gjesteinnlegg på bloggen hennes. De fremstår veldig umodne begge to. Selv om de har vært gjennom en tung IVF-prosess så ser det dessverre ikke ut som om de har vokst noe særlig på det. De elsker fremdeles å storshoppe og å trykke de dyre tingene sine opp i kameralinsa. Den lille de skulle skjerme fra sosiale medier vises stadig frem både på tv, blogg, snap og instagram. Alt virker veldig overfladisk og de dype tankene og refleksjonene uteblir hvert fall fullstendig. Det positive er jo i hvert fall at de innrømmer det. Han bekrefter det i det siste gjesteinnlegget og legger overhodet ikke skjul på at de liker status og dyre ting. Vi er alle forskjellige og flott er det, hadde blitt kjedelig om alle var like. Og jeg respekterer at andre har andre verdier og syn på livet enn meg, og når de da faktisk innrømmer at de er sånn da syns jeg det får være greit. Det står faktisk litt respekt av det. Hadde aldri trodd at jeg skulle forsvare pilotparet, men noen mennesker (ganske mange tenker jeg, hvis ikke økonomien satte grenser) liker å leve slik de gjør. Syns det er verre med de som helt tydelig elsker det livet, men benekter det på det sterkeste i alle sammenhenger. Endret 14. januar 2019 av Veslefrikk 5
Gjest Lagerbestilling Skrevet 14. januar 2019 #6584 Skrevet 14. januar 2019 23 minutter siden, Veslefrikk skrev: Det positive er jo i hvert fall at de innrømmer det. Han bekrefter det i det siste gjesteinnlegget og legger overhodet ikke skjul på at de liker status og dyre ting. Vi er alle forskjellige og flott er det, hadde blitt kjedelig om alle var like. Og jeg respekterer at andre har andre verdier og syn på livet enn meg, og når de da faktisk innrømmer at de er sånn da syns jeg det får være greit. Det står faktisk litt respekt av det. Hadde aldri trodd at jeg skulle forsvare pilotparet, men noen mennesker (ganske mange tenker jeg, hvis ikke økonomien satte grenser) liker å leve slik de gjør. Syns det er verre med de som helt tydelig elsker det livet, men benekter det på det sterkeste i alle sammenhenger. Sant. Men hun (de) er like fullt påvirker(e), og da syns jeg det er dumt at Julianne f eks skriver at hun bryr seg ikke om at menneskerettighetene brytes i Dubai fordi hun personlig ikke rammes av det. Man trenger ikke å spre egoisme og dumskap liksom.
Nobile Skrevet 14. januar 2019 #6585 Skrevet 14. januar 2019 (endret) Jeg merker at jeg synes det er litt ugreit at han på IG har et bilde av Pilotfrue som han tok uten hennes viten hvor hun driver å tar på seg BHen etter deres ONS. Dette hadde han tenkt å sende som skrytebilde til vennene sine. Endret 14. januar 2019 av Nobile Skrivefeil 12
decker Skrevet 14. januar 2019 #6586 Skrevet 14. januar 2019 1 minutt siden, Nobile skrev: Jeg merker at jeg synes det er litt ugreit at han på IG har et bilde av Pilotfrue som han tok uten hennes viten hvor hun driver å tar på seg BHen etter deres ONS. Dette haddexhan tenkt å sende som skrytebilde til vennene sine. Ja, det der syns eg var skikkeleg creepy. Ser liksom føre meg at det er noko ein syttenåring som har fått sitt fyrste ligg kunne fått føre seg å gjera (ikkje greitt okkesom altså), ikkje ein vaksen mann. 23
Gjest ti10 Skrevet 14. januar 2019 #6587 Skrevet 14. januar 2019 6 timer siden, nicecar skrev: Jeg synes det gikk veldig fort fra da hun skrev sent i desember at hun har så masse hun vil dele med oss på bloggen til at hun plutselig nå har fått skrivesperre 🤦🏻♀️ Skrivesperre har hun vel hatt en stund, det er vel derfor det har vært så mange reklameinnlegg. Må innrømme at det første jeg tenkte da jeg leste om podcasten, var at jeg lurte på hva hun skulle bidra med der, siden bloggen en stund har hatt preg av at hun ikke har så mye hun vil si ...
Sol79 Skrevet 14. januar 2019 #6588 Skrevet 14. januar 2019 Hvor ligger det bildet? Er det langt tilbake? Pr-kåte type altså. Hvorfor skal han ha egen kontrakt med TV2 egentlig? Han har full jobb utenfor heimen. Hadde vært mer naturlig at det var Mr. Lars Kristian Eriksen hadde det faktisk. 6
Birtemora77 Skrevet 14. januar 2019 #6589 Skrevet 14. januar 2019 Hadde ikke blottlagt brystene mine på en blogg dersom de hadde vært så lange som PF sine. 12
Perle Skrevet 14. januar 2019 #6590 Skrevet 14. januar 2019 13 minutter siden, Sol79 skrev: Hvor ligger det bildet? Er det langt tilbake? Pr-kåte type altså. Hvorfor skal han ha egen kontrakt med TV2 egentlig? Han har full jobb utenfor heimen. Hadde vært mer naturlig at det var Mr. Lars Kristian Eriksen hadde det faktisk. 11. Januar 2017. Ligger på Insta. 2
Jordbærogfløte Skrevet 14. januar 2019 #6591 Skrevet 14. januar 2019 (endret) Hans gjesteinnlegg er ofte lange og upresise. Det han skriver kunne ha blitt kokt ned til et enkelt avsnitt. Han er ivrig med å dra misunnelseskortet eller mammapolitikortet når han stikker hodet sitt frem på konas blogg. Nå føler han (de) seg krenket over at folk kaller dem materialistiske.. Paret sender ut signaler som mangler dybde og mening. For hva engasjerer dem utenfor sin egen boble? Da de bodde på Vinderen synes jeg de var mer personlige siden de var åpne om vanskeligheter ved å «bli gravide». De åpnet opp om en tøff prøverørsprosess og turte å vise seg sårbare. Dette kunne flere relatere seg til. Da var de mer nede på jorden, vil jeg påstå. Nå handler det om å kjøre annonseinnlegg som er lagt opp etter en mal. Ordlyden er lik 90 % som andre bloggere. Hun skuffer inn høye pengesummer på å reklamere for ansiktsmasker, klokker, strenge trening- og kostholdsopplegg (som ikke følges opp), vaskehjelp, lagringsplass, flyttehjelp, madrasser, klær mm. De personlige innleggene er erstattet av punktlister (jeg trodde «listeStina» hadde patent på det) som såvidt berører overflaten. Hun svarer av og til «gjør/har ikke alle det?» på spørsmål fra følgerne. Vel, da hadde de vel ikke spurt om det.. Det synes jeg er en nedlatende ordlyd til leserne. Der de tidligere delte et personlig og sårbart bilde etter en tøff beskjed før familieforøkelsen, skal nå alt være så «instavennlig». Man må ikke finne på å bake en kake til paret hvis resultatet eller fargen ikke er perfekt.. 😂 Ulrik har selv sagt at han har latt seg påvirke av skjønnhetspress ved å få sprøytestikk for å oppnå fyldigere lepper, botox og hårtransplantasjon. Han ga uttrykk for at en viss emoji ble brukt for å beskrive hans «tynne» lepper. 😬 De kjøpte seg et hus til 20 millioner, båt, Louis Vuitton bag med monogram og reiser på dyre ferier. Alt har tatt av på drøye to år. Nå skal hun starte en podcast som skal handle om sladder og jentesnakk. Så hva er deres verdier utenom takknemlighet over å være en familie og at alle er friske? Såpass kan vi konkludere med at de hever seg over brudd på menneskerettighetene i Dubai som de snart skal besøke.. Jeg vet med meg selv at jeg ikke hadde tatt i mot en gratisreise dit. Aldri! Paret er så opptatt av fasade og status at det blir for mye av det gode.. Det forsvarsinnlegget ditt, Ulrik, må du lenger ut på landet med.. Når man stikker hodet frem vil det av og til blåse litt på toppene. Over skyene er himmelen alltid blå, men ikke på landjorda. Litt ydmykhet hadde vært på sin plass! Innlegget mangler forøvrig et konkret eksempel på hva han mener med drittslenging. Eksponerer man trollene for lys så sprekker de.. Er ikke det like sikkert som at kardemommeloven er sann? Endret 14. januar 2019 av Jordbærogfløte 39
Gjest thejohan Skrevet 14. januar 2019 #6592 Skrevet 14. januar 2019 Toalettmappe til sønnen til en prislapp på 6000-7000 kr er jaggu ikke verst 🙈
Glorious Skrevet 14. januar 2019 #6593 Skrevet 14. januar 2019 Ulrik da... En toalettmappe med disneyfigur koster ikke så «lite» som 700,-. Den koster myyyyye mindre og det gjør den fordi barn er barn. De bytter interesser og preferanser, de vokser, de roter og de søler. Blir artig når du må hente LVen ut av «gjenglemt-kurven» for førtihundrende gang, nedklisset i såpe og tannkrem. Sikkert med noen klistremerker av Elsa på også. Blir litt sånn «jeg er så rik at jeg ikke veeeet hva billig ting koster engang». 49
Moi04 Skrevet 14. januar 2019 #6594 Skrevet 14. januar 2019 Er så lei av å lese om at ting skal være bildevennlig. Vil anbefale flyfrua et fotokurs for å lære set litt om komposisjoner osv. Det hjelper ikke at alt hun foretar seg skal være bildevennlige når hun ikke er særlig god til å ta bilder... og det frokostbordet hun skrøt på seg da venninnene var på besøk var da ikke særlig «bildevennlig»? Så ut som et helt vanlig bord med mat på. 18
Rubella Skrevet 14. januar 2019 #6595 Skrevet 14. januar 2019 7 minutter siden, Glorious skrev: Ulrik da... En toalettmappe med disneyfigur koster ikke så «lite» som 700,-. Den koster myyyyye mindre og det gjør den fordi barn er barn. De bytter interesser og preferanser, de vokser, de roter og de søler. Blir artig når du må hente LVen ut av «gjenglemt-kurven» for førtihundrende gang, nedklisset i såpe og tannkrem. Sikkert med noen klistremerker av Elsa på også. Blir litt sånn «jeg er så rik at jeg ikke veeeet hva billig ting koster engang». lol, hvor har han skrevet dette? 3
Glorious Skrevet 14. januar 2019 #6596 Skrevet 14. januar 2019 3 minutter siden, Rubella skrev: lol, hvor har han skrevet dette? Bloggerne... Han viser frem den nye toalettmappe til sønnen. Den er fra LV og koster vel mellom 7-8000 kroner. Og så sier han at det ikke blir noe billig toalettmappe fra Kina med mikke mus til bare 700,- som går i stykker med en gang... 🙄🙄🙄 22
Rubella Skrevet 14. januar 2019 #6597 Skrevet 14. januar 2019 (endret) 49 minutter siden, Glorious skrev: Bloggerne... Han viser frem den nye toalettmappe til sønnen. Den er fra LV og koster vel mellom 7-8000 kroner. Og så sier han at det ikke blir noe billig toalettmappe fra Kina med mikke mus til bare 700,- som går i stykker med en gang... 🙄🙄🙄 BARE 700, ja... Jeg har toalettmapper kjøpt på salg til 30 kr på H&M. Vart i flere år, de! For ordens skyld: Jeg er 30 og tjener godt over 600k i året, så det er ikke DET det går på. Endret 14. januar 2019 av Rubella 25
smalls Skrevet 14. januar 2019 #6598 Skrevet 14. januar 2019 1 time siden, Glorious skrev: Ulrik da... En toalettmappe med disneyfigur koster ikke så «lite» som 700,-. Den koster myyyyye mindre og det gjør den fordi barn er barn. De bytter interesser og preferanser, de vokser, de roter og de søler. Blir artig når du må hente LVen ut av «gjenglemt-kurven» for førtihundrende gang, nedklisset i såpe og tannkrem. Sikkert med noen klistremerker av Elsa på også. Blir litt sånn «jeg er så rik at jeg ikke veeeet hva billig ting koster engang». Jammen altså ........ nei, har virkelig ikke ord. 700 kr er da ikke billig for en toalettmappe, kanskje for en snobb men. Blir helt matt! 🤦♀️ 18
Gjest ti10 Skrevet 14. januar 2019 #6599 Skrevet 14. januar 2019 51 minutter siden, Glorious skrev: Bloggerne... Han viser frem den nye toalettmappe til sønnen. Den er fra LV og koster vel mellom 7-8000 kroner. Og så sier han at det ikke blir noe billig toalettmappe fra Kina med mikke mus til bare 700,- som går i stykker med en gang... 🙄🙄🙄 Så teit, hva tror han unger generelt helst vil ha hvis de får velge? Noe fargerikt med Mikke Mus eller en toalettmappe med de kjedelige LV-fargene?
Gjest ti10 Skrevet 14. januar 2019 #6600 Skrevet 14. januar 2019 (endret) 4 timer siden, decker skrev: Ja, det der syns eg var skikkeleg creepy. Ser liksom føre meg at det er noko ein syttenåring som har fått sitt fyrste ligg kunne fått føre seg å gjera (ikkje greitt okkesom altså), ikkje ein vaksen mann. Veldig spesielt. Kan ikke ha hatt så stor suksess blant damene hvis man i slutten av 30-årene må snikfotografere for å dokumentere overfor kameratene sine at man faktisk har hatt seg? Endret 14. januar 2019 av ti10 x
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå