Fotballflue Skrevet 14. april 2018 #3661 Skrevet 14. april 2018 Det er mange menn som bryr seg om utseendet sitt, på lik linje som mange damer bryr seg om sitt utseende, hvorfor skulle de ikke det? Og jeg syns det er synd at han (og andre) fikser på utseendet, spesielt når man hører grunnen til at han gjør det. Jeg husker f.eks. godt den emojien som ble postet her inne, som skulle etterligne han. Det ble raskt moderert bort, hvis ikke jeg husker feil, men det skjedde. Det er så kvalmt at noen syns det er underholdende å kommentere andres utseende på en negativ måte! 16
Gjest Dævendøtte Skrevet 14. april 2018 #3662 Skrevet 14. april 2018 (endret) 12 minutter siden, ti10 skrev: Hjelp! Trodde det var aprilsnarr, men det er jo feil dato. Så han i virkeligheten en gang, og da hadde han veeeldig nappede øyenbryn. Er jo synd hvis han har bliitt mobbet pga leppene, men ærlig talt, hvilke menn bryr seg om sånt? Og hva slags folk er det en 40-årig mann omgir seg med som kommenterer leppene til folk? Dette var bare veldig rart! Så menn kan ikke bry seg om stygge kommentarer om utseendet sitt? Er ikke kult å høre fra andre at man er stygg, uansett kjønn. De styggeste er uansett de som snakker dritt om andre. Stygt er forøvrig et ord som alle burde slutte å bruke generelt. Endret 14. april 2018 av Dævendøtte
Gjest Vitting Skrevet 14. april 2018 #3663 Skrevet 14. april 2018 Jeg tror ikke på at han har blitt mobbet for leppene sine. Alt annet, men ikke leppene.
Gjest ti10 Skrevet 14. april 2018 #3664 Skrevet 14. april 2018 1 time siden, Dævendøtte skrev: Så menn kan ikke bry seg om stygge kommentarer om utseendet sitt? Er ikke kult å høre fra andre at man er stygg, uansett kjønn. De styggeste er uansett de som snakker dritt om andre. Stygt er forøvrig et ord som alle burde slutte å bruke generelt. Klart alle, også menn, kan bry seg om negative kommentarer om utseendet sitt. Men jeg kjenner ingen voksne menn som er så til de grader utseendefiksert at de ville ha lagt vekt på noe sånt. Vi snakker om en voksen mann på 40 med en «voksen», normal jobb. Hvis det hadde dreid seg om en usikker 20-åring med jobb i moteindustrien, som kanskje levde av utseendet sitt, så hadde jeg hatt lettere for å forstå reaksjonen. Hvis dette blir vanlig, synes jeg det er veldig trist.
Gjest Dævendøtte Skrevet 14. april 2018 #3665 Skrevet 14. april 2018 2 minutter siden, ti10 skrev: Klart alle, også menn, kan bry seg om negative kommentarer om utseendet sitt. Men jeg kjenner ingen voksne menn som er så til de grader utseendefiksert at de ville ha lagt vekt på noe sånt. Vi snakker om en voksen mann på 40 med en «voksen», normal jobb. Hvis det hadde dreid seg om en usikker 20-åring med jobb i moteindustrien, som kanskje levde av utseendet sitt, så hadde jeg hatt lettere for å forstå reaksjonen. Hvis dette blir vanlig, synes jeg det er veldig trist. Enig med deg ja, men det var i utgangspunktet den lille kommentaren om at menn ikke bryr seg om kommentarer om utseendet jeg svarte på. Selv synes jeg også det er trist at de fremmer den type kosmetisk kirurgi.
Fiji Skrevet 14. april 2018 #3666 Skrevet 14. april 2018 1 time siden, Hummingbird2 skrev: Når man trodde man hadde sett/lest det meste... https://www.vg.no/rampelys/i/Onqg6l/bloggerne-profil-ulrik-nygaard-ble-mobbet-til-aa-forstoerre-leppene Ærlig talt! Ulrik er en voksen mann på snart 40 år! Som oppsøker offentligheten helt frivillig og tydeligvis elsker oppmerksomheten. Hva er dette for noe tull!?! Trodde jeg leste om en usikker jente på 18 år, ikke en godt voksen mann 🙈 I know!! Ikke noe nytt at bloggere hevder de blir mobbet for utseendet, mens de i realiteten kun må finne noen å legge skylda på, så de kan bortforklare sine egne valg.... Men sykt sært med den godt voksne frua til Pilotfrue da😳😳 What's next? 4
Mars09 Skrevet 14. april 2018 #3667 Skrevet 14. april 2018 16 minutter siden, Fiji skrev: I know!! Ikke noe nytt at bloggere hevder de blir mobbet for utseendet, mens de i realiteten kun må finne noen å legge skylda på, så de kan bortforklare sine egne valg.... Men sykt sært med den godt voksne frua til Pilotfrue da😳😳 What's next? Dette er helt hinsides! Noe av det viktigste man gjør for barna er å gjøre de til rustet og solide mennesker klare for å takle samfunnet. Hvordan skal han kunne være et godt forbilde for sønnen sin og andre unge som leser bloggen? Dette var veldig skuffende av en godt voksen mann. 15
Gjest Senil Skrevet 14. april 2018 #3669 Skrevet 14. april 2018 nå er jo håret også fikset. Han reklamerer/har reklamert for slike som flytter hår. Så kan jo hende selvtilitten ikke er helt på topp der. Men med ei så spesiel og vakker kone burde jo selvtilitten hoppet til vers. Selv om jeg sluttet å følge Julianne etter Dubai "uhellet" så synes jeg enda de to virker litt mer "normale" enn de fleste andre bloggere. Og på godt og vondt er Julianne ærlig.
Mitral Skrevet 14. april 2018 #3670 Skrevet 14. april 2018 (endret) Syns det har en sterk bismak jeg. Hvorfor er det første steget man tar å faktisk fikse på det fysisk, enten med operasjon eller fillers? Hvorfor er det ikke mer power i å ta en avgjørelse om å ihvertfall forsøke å gå i samtaleterapi for å ordne opp i det psykiske som ligger bak behovet for å vurdere å endre på kroppen sin? Greit at han med flere er ærlig, men det å faktisk gå ut i media med video av selve prosessen og alt er å være langt mer enn ærlig. Det promoterer på et vis at det er en ok og enkel "løsning". Og det skremmer meg. Er dette en fremtid og et syn på kropp vi ønsker for barna og ungdommene våre? Endret 14. april 2018 av Mitral 19
Gjest Senil Skrevet 14. april 2018 #3671 Skrevet 14. april 2018 9 minutter siden, Mitral skrev: Syns det har en sterk bismak jeg. Hvorfor er det første steget man tar å faktisk fikse på det fysisk, enten med operasjon eller fillers? Hvorfor er det ikke mer power i å ta en avgjørelse om å ihvertfall forsøke å gå i samtaleterapi for å ordne opp i det psykiske som ligger bak behovet for å vurdere å endre på kroppen sin? Greit at han med flere er ærlig, men det å faktisk gå ut i media med video av selve prosessen og alt er å være langt mer enn ærlig. Det promoterer på et vis at det er en ok og enkel "løsning". Og det skremmer meg. Er dette en fremtid og et syn på kropp vi ønsker for barna og ungdommene våre? Helt enig med deg at man ikke forteller på blogg/media om forandringer på kropp man føler man må gjøre. Og veldig trist at godt voksene ikke har funnet tryggheten i å være slik de er. Vi forteller mye mer med handlinger enn ord. Og synes forferdelig synd på neste genrasjon som konstant får det i fleisen at de ikke er bra nok.
Moi04 Skrevet 14. april 2018 #3672 Skrevet 14. april 2018 ..og den totale ansvarsfraskrivelsen. "Folk må selv ta ansvar for hva de ønsker å gjøre med seg selv" på spørsmål om det er er et poeng å vise frem endringene man gjør. "Jeg må få lov til å gjøre det jeg vil for å føle meg bedre" - selvfølgelig, det er det ingen som sier i mot. Men når du selv har blitt påvirket i negativ retning og endre opp med å gjøre endringer, bør du kanskje ha nok selvinnsikt og forståelse til å vite at 1) folk blir påvirket og 2) man trenger ikke å vise alt på TV. 14
Miranda16 Skrevet 14. april 2018 #3673 Skrevet 14. april 2018 17 timer siden, gjest91 skrev: Hvilken avgjørelse er det hun babler om? Innså hun kanskje at huset kostet for mye? Tipper de har bestemt seg for å "selge" den kommende babyen i medier. "Satt langt inne. Vil åpne dører for meg og Ulrik" 2
Malum Skrevet 14. april 2018 #3674 Skrevet 14. april 2018 (endret) Neimen, hva faen!? Unnskyld meg, altså, men det der er bare latterlig. Jeg tror faktisk ikke på ham i det hele tatt. Voksne mannen. Jeg har forresten aldri lagt merke til leppene hans i det hele tatt. Han har jo bart og skjegg, så det er uansett ikke noe man legger merke til. Dette er ikke annet enn et reklamestunt for stedet de bruker for å fylle på ansiktet med gift. Sånt burde ikke engang være lov å reklamere for. Endret 14. april 2018 av Malum 19
Nussepus Skrevet 14. april 2018 #3675 Skrevet 14. april 2018 De er jo så kleine at det er helt latterlig. Men veldig greit å ha noe å le av... 10
Bustefisk Skrevet 14. april 2018 #3676 Skrevet 14. april 2018 2 timer siden, Malum skrev: Neimen, hva faen!? Unnskyld meg, altså, men det der er bare latterlig. Jeg tror faktisk ikke på ham i det hele tatt. Voksne mannen. Jeg har forresten aldri lagt merke til leppene hans i det hele tatt. Han har jo bart og skjegg, så det er uansett ikke noe man legger merke til. Dette er ikke annet enn et reklamestunt for stedet de bruker for å fylle på ansiktet med gift. Sånt burde ikke engang være lov å reklamere for. Menn kan være like usikre på utseende sitt som jenter. Problemet er at det er et stort tabu. Man forventer at menn ikke tar seg selv så seriøst. De fleiper og tuller med eget utseende som om de ikke bryr seg, men sannheten er nok en helt annen. De aller fleste av oss har en del eller to eller tre på kroppen vi ikke er fornøyde med. Enten det er for små lepper, utstående ører eller en nese som ikke passer inn. Alle har NOE de ikke liker ved seg selv. De fleste lar det gå, andre har såpass store komplekser at det går utover den daglige psyke. Ulrik er vel en av de som normalt ville latt det gå. Men om man har en usikkerhet eller to ang eget utseende, hjelper det lite nå man får bekreftelse fra andre. Ikke bare tenker man det selv, men andre påpeker det faktisk. Det gjør faktisk noe med hodet, enten man er mann eller kvinne. Som jeg har sagt før, det er ikke bilder av opererte mennesker som får folk til å operere seg, det er hjerteløse, tankeløse mennesker som kommenterer andres utseende so står for dette presset. 13
terrasuave Skrevet 14. april 2018 #3677 Skrevet 14. april 2018 jeg lurer på hvor disse kommentarene ligger da hennes blogg er stengt for kommentarfeltet- har han egen spalte noen sted. herre min for en mann....ash 4
Mitral Skrevet 14. april 2018 #3678 Skrevet 14. april 2018 Det verste er jo at de som foreldre ikke har noe å stille med i fremtiden hvis barna deres kommer en dag og sier at de skulle ønske å foreta et inngrep for å endre på eget utseende. Når du går så langt som å endre på en fullt fungerende kroppsdel som det ikke er noe galt med overhode og i tillegg legger ut video av prosessen så bekrefter du på en måte at det er helt greit. Den videoen der forsvinner aldri. Hva skal du gjøre da den dagen sønnen eller datteren din kommer og sier at noe ved kroppen er stygt og bør fikses på? 11
Mainecoon Skrevet 14. april 2018 #3679 Skrevet 14. april 2018 3 timer siden, Miranda16 skrev: Tipper de har bestemt seg for å "selge" den kommende babyen i medier. "Satt langt inne. Vil åpne dører for meg og Ulrik" Herregud så teit å skrive om en stor avgjørelse uten å fortelle hva det er snakk om, men jeg tror akkurat det samme som deg. Blir helt kvalm av dem om det er riktig. 3
Miranda16 Skrevet 14. april 2018 #3680 Skrevet 14. april 2018 Akkurat nå, Mainecoon skrev: Herregud så teit å skrive om en stor avgjørelse uten å fortelle hva det er snakk om, men jeg tror akkurat det samme som deg. Blir helt kvalm av dem om det er riktig. De setningen bare beviser i hvilken grad de setter seg selv først. De to er jævlig tørste! 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå