Marimekkoen Skrevet 16. mai 2017 #861 Del Skrevet 16. mai 2017 (endret) 38 minutter siden, Milio skrev: Nå har hun jo ved gjentatte anledninger sagt at IVF gir en annen beregning enn vanlig terminkalkulator. Den er ikke så annerledes enn ved andre graviditeter. Fremdeles 4+0 på testdato. Testdato 14 dager etter innsett. Endret 16. mai 2017 av Marimekkoen 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mildemoses Skrevet 16. mai 2017 #862 Del Skrevet 16. mai 2017 39 minutter siden, Ine Trikat skrev: Jeg har egentlig likt henne ganske godt hele tida, men i det siste så synes jeg at hun har virka litt sur og jeg merker jeg har mistet litt sansen for henne. Da hun la ut reklame istedenfor resultatet så følte jeg at hun bare tenkte på leserne sine som kroner og øre og nå klarer jeg ikke å se den jenta jeg likte og heia på lenger. Så kom det sure svaret da noen ville ha instagrammnavnet hennes. Jeg lurer på om hun forandra seg eller var sånn hele tida. Litt synd... Jeg synes ikke hun virker spesielt hyggelig. Rakker ned på andre jenter, føler seg tydeligvis bedre. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mildemoses Skrevet 16. mai 2017 #863 Del Skrevet 16. mai 2017 39 minutter siden, Ine Trikat skrev: Jeg har egentlig likt henne ganske godt hele tida, men i det siste så synes jeg at hun har virka litt sur og jeg merker jeg har mistet litt sansen for henne. Da hun la ut reklame istedenfor resultatet så følte jeg at hun bare tenkte på leserne sine som kroner og øre og nå klarer jeg ikke å se den jenta jeg likte og heia på lenger. Så kom det sure svaret da noen ville ha instagrammnavnet hennes. Jeg lurer på om hun forandra seg eller var sånn hele tida. Litt synd... Jeg synes ikke hun virker spesielt hyggelig. Rakker ned på andre jenter, føler seg tydeligvis bedre. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miore Skrevet 16. mai 2017 #864 Del Skrevet 16. mai 2017 6 minutter siden, Marimekkoen skrev: Den er ikke så annerledes enn ved andre graviditeter. Fremdeles 4+0 på testdato. Testdato 14 dager etter innsett. Det er feil at man nødvendigvis er 4+0 på testdato, og det er definitivt feil dersom testdato er 14 dager etter innsett. Det er uttaksdato som er "eggløsning", og man er dermed 4+0 to uker etter uttak. De ulike klinikkene opererer med ulike testdatoer, men for de fleste er det mer enn 14 dager etter befruktningsdato. Mange opererer dessuten med 14 dager etter innsetting uavhengig om innsetting ble gjort med to eller fem dager gamle embryo. Pilotfrue har blastocyster (befruktede egg som har fått utvikle seg i 5 dager) på frys, og om hun blir gravid er hun 4+0 ni dager (14-5) etter innsetting. Eventuelt åtte dager dersom det blir satt inn dagen etter at det tines. Det er eggene som bestemmer hvor langt hun er på vei; hvor lang tid slimhinnen til pilotfrue brukte på å nå passe tykkelse etter mens er helt irrelevant for termindato, og dette er dessuten en faktor som varierer en hel del fra person til person. Hun har misforstått dette selv, men det er en annen sak 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ingeniørfrue Skrevet 16. mai 2017 #865 Del Skrevet 16. mai 2017 1 time siden, Milio skrev: Nå har hun jo ved gjentatte anledninger sagt at IVF gir en annen beregning enn vanlig terminkalkulator. Ærlig talt så gir ikke IVF 1 mnd forskjell fra vanlig termin. Det er noen dager kanskje fordi sædcelle er inni egget når det settes inn. Testdato er fremdeles 14 dager etter innsett som vanlig 14 dager etter samleie. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ingeniørfrue Skrevet 16. mai 2017 #866 Del Skrevet 16. mai 2017 33 minutter siden, miore skrev: Det er feil at man nødvendigvis er 4+0 på testdato, og det er definitivt feil dersom testdato er 14 dager etter innsett. Det er uttaksdato som er "eggløsning", og man er dermed 4+0 to uker etter uttak. De ulike klinikkene opererer med ulike testdatoer, men for de fleste er det mer enn 14 dager etter befruktningsdato. Mange opererer dessuten med 14 dager etter innsetting uavhengig om innsetting ble gjort med to eller fem dager gamle embryo. Pilotfrue har blastocyster (befruktede egg som har fått utvikle seg i 5 dager) på frys, og om hun blir gravid er hun 4+0 ni dager (14-5) etter innsetting. Eventuelt åtte dager dersom det blir satt inn dagen etter at det tines. Det er eggene som bestemmer hvor langt hun er på vei; hvor lang tid slimhinnen til pilotfrue brukte på å nå passe tykkelse etter mens er helt irrelevant for termindato, og dette er dessuten en faktor som varierer en hel del fra person til person. Hun har misforstått dette selv, men det er en annen sak Nemlig 👆🏻👍🏻 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puny Skrevet 17. mai 2017 Forfatter #867 Del Skrevet 17. mai 2017 Lurer på hvilke dårlige nyheter hun har fått... Hva kan blodprøver gi svar på mon tro... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ingeniørfrue Skrevet 17. mai 2017 #868 Del Skrevet 17. mai 2017 48 minutter siden, Puny skrev: Lurer på hvilke dårlige nyheter hun har fått... Hva kan blodprøver gi svar på mon tro... Hormoner i ubalanse, kanskje synkende hcg hvis hun er gravid. Mener hun hadde mellomblødning og da kan det godt være noe med at syklusen ikke er riktig. Eller at hun ikke har fått eggløsning. Er nok mye som kan være galt, men jeg er ingen ekspert da jeg ble gravid "normalt". Mener å huske at hun hadde lave eggreserver i tillegg? Tipper mye av det hun opplever er stressrelatert. Hadde nok blitt deprimert hvis det var jeg som gikk gjennom den prosessen :/ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puny Skrevet 17. mai 2017 Forfatter #869 Del Skrevet 17. mai 2017 7 minutter siden, ingeniørfrue skrev: Hormoner i ubalanse, kanskje synkende hcg hvis hun er gravid. Mener hun hadde mellomblødning og da kan det godt være noe med at syklusen ikke er riktig. Eller at hun ikke har fått eggløsning. Er nok mye som kan være galt, men jeg er ingen ekspert da jeg ble gravid "normalt". Mener å huske at hun hadde lave eggreserver i tillegg? Tipper mye av det hun opplever er stressrelatert. Hadde nok blitt deprimert hvis det var jeg som gikk gjennom den prosessen :/ Ja herlighet, det høres helt forferdelig ut, hun er i alle fall tilsynelatende flink til å holde seg positiv. Spent på å følge prosessen videre.... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sirenas Skrevet 17. mai 2017 #870 Del Skrevet 17. mai 2017 Heier på dem jeg! Synes hun virker som en utrolig søt jente om gjerne litt naiv! Denne prosessen har hun nok på mange måter godt av, med forbehold om at de lykkes til slutt selvfølgelig. De fleste mennesker utvikler økt bevissthet, karakter og personlighet i tider med motgang! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milio Skrevet 17. mai 2017 #871 Del Skrevet 17. mai 2017 Jeg syns faktisk ganske synd på Pilotfrue og jeg beundrer hvor sterk hun er gjennom denne prosessen. Spesielt etter å se hva som slipper igjennom kommentarfeltet de gangene det ikke er stengt for vurdering. Noen av kommentarene er så drøye og hatefulle at jeg får frysninger. Jeg forstår virkelig ikke hvordan man kan hate en blogger så sterkt som det flere av leserne til Pilotfrue gjør. Jeg kan bare ikke forstå det. Det er greit nok at man ikke er enige i alt, at man selv ville prioritert og tenkt annerledes, men å slenge ut kommentarer om vekt, utseende, personlighet, ønske noen død eller å forbli barnløs? Hva i helvete feiler det folk? 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 17. mai 2017 #872 Del Skrevet 17. mai 2017 21 minutter siden, Milio skrev: Jeg syns faktisk ganske synd på Pilotfrue og jeg beundrer hvor sterk hun er gjennom denne prosessen. Spesielt etter å se hva som slipper igjennom kommentarfeltet de gangene det ikke er stengt for vurdering. Noen av kommentarene er så drøye og hatefulle at jeg får frysninger. Jeg forstår virkelig ikke hvordan man kan hate en blogger så sterkt som det flere av leserne til Pilotfrue gjør. Jeg kan bare ikke forstå det. Det er greit nok at man ikke er enige i alt, at man selv ville prioritert og tenkt annerledes, men å slenge ut kommentarer om vekt, utseende, personlighet, ønske noen død eller å forbli barnløs? Hva i helvete feiler det folk? Helt forferdelig hva enkelte klarere å spy ut! Verste er at det sikkert er voksne mennesker noen av de som kommenterer så stygt. Hun burde faktisk stenge av kommentarfeltet synes jeg. Hvert fall midlertidig. Nettroll 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ingeniørfrue Skrevet 17. mai 2017 #873 Del Skrevet 17. mai 2017 1 minutt siden, LeilaS skrev: Helt forferdelig hva enkelte klarere å spy ut! Verste er at det sikkert er voksne mennesker noen av de som kommenterer så stygt. Hun burde faktisk stenge av kommentarfeltet synes jeg. Hvert fall midlertidig. Nettroll Ja jeg la merke til det innlegget angående de blodprøvene. De kritiserer de såredte områdene hos henne... er virkelig forferdelig... har litt mer forståelse hvorfor hun virker litt krass når hun svarer på spørsmål. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ultiva Skrevet 17. mai 2017 #874 Del Skrevet 17. mai 2017 (endret) 22 minutter siden, ingeniørfrue skrev: Ja jeg la merke til det innlegget angående de blodprøvene. De kritiserer de såredte områdene hos henne... er virkelig forferdelig... har litt mer forståelse hvorfor hun virker litt krass når hun svarer på spørsmål. Ja det er forferdelig drøyt hva enkelte klarer å lire av seg i kommentarfeltet der. Virker nesten som personlige vendettaer. https://imgur.com/a/wweh7 Det er ikke lenge siden hun hadde åpent kommentarfelt etter et innlegg og da haglet det også inn med fæle, hatske kommentarer. Veteranblogger Caroline Berg Eriksen har vel uttalt at 90 % av kommentarene hennes er positive. Så da kan man jo undre seg over hvorfor det er så ekstremt mye edder og galle hos Pilotfrua. Endret 17. mai 2017 av Ultiva 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eeyoree Skrevet 17. mai 2017 #875 Del Skrevet 17. mai 2017 Jeg har ikke lest bloggen hennes noe særlig, men synes hun virker litt frekk og glefsete når hun svarer folk på spørsmål? 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nyher Skrevet 17. mai 2017 #876 Del Skrevet 17. mai 2017 Leste innlegget om termin i januar hvis hun skal sette inn egg i juni 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ny Bruker Skrevet 17. mai 2017 #877 Del Skrevet 17. mai 2017 53 minutter siden, nyher skrev: Leste innlegget om termin i januar hvis hun skal sette inn egg i juni Hennes siste mens blir da i mai og siden man regner d\fra siste mens, så stemmer det at termin kan være i januar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eksiltronder Skrevet 17. mai 2017 #878 Del Skrevet 17. mai 2017 45 minutter siden, Ny Bruker skrev: Hennes siste mens blir da i mai og siden man regner d\fra siste mens, så stemmer det at termin kan være i januar. Om siste mens er 20.mai er hun jo ikke 1 mnd før 20.juni - og dermed 9 mnd i februar. Kan jo ikke telle med den måneden man blir gravid... Jeg ble gravid i januar, har termin i oktober. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nyher Skrevet 17. mai 2017 #879 Del Skrevet 17. mai 2017 47 minutter siden, Ny Bruker skrev: Hennes siste mens blir da i mai og siden man regner d\fra siste mens, så stemmer det at termin kan være i januar. En går da ikke flere uker tilbake bare pga siste mens. Jeg er gravid på IVF nå og slik ble i hvert fall ikke min termin regnet ut. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puny Skrevet 17. mai 2017 Forfatter #880 Del Skrevet 17. mai 2017 2 timer siden, Ultiva skrev: Ja det er forferdelig drøyt hva enkelte klarer å lire av seg i kommentarfeltet der. Virker nesten som personlige vendettaer. https://imgur.com/a/wweh7 Det er ikke lenge siden hun hadde åpent kommentarfelt etter et innlegg og da haglet det også inn med fæle, hatske kommentarer. Veteranblogger Caroline Berg Eriksen har vel uttalt at 90 % av kommentarene hennes er positive. Så da kan man jo undre seg over hvorfor det er så ekstremt mye edder og galle hos Pilotfrua. Sånne kommentarer syntes jeg faktisk er ganske vondt å lese. Det virker som personen virkelig prøver å tenke ut det jæ..ligste man kan komme på og så skriver det. Man kan kritisere henne for mye, men å komme med slike stikk som er så til de grader under beltestedet er bare tragisk... 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå