Gjest Axl Rose Skrevet 26. november 2016 #81 Skrevet 26. november 2016 18 minutter siden, Man in Black skrev: Fordi ekte menn ikke bruker refleks. Ekte menn bruker refleks der det trengs å bruke refleks! Guttunger bruker ikke refleks for de synes det er ukult. De vet jo ikke bedre stakkarene. Når vi kjører bil så har vi ikke super syn i mørket. Når dere som ikke bruker refleks ser ut som mørket, og naturen. Dere blir ikke sett før bilen er helt oppi dere og da er det kanskje for sent.
AgentFassbender Skrevet 26. november 2016 #82 Skrevet 26. november 2016 Akkurat nå, Honey Dew skrev: Fordi det er du som kommer til å bli skadet, eller gud forby, drept. Vi har ikke laserøyne og kan ikke se mørkkledde mennesker langs veien. Synd. Kanskje du skulle tatt mer hensyn mens du kjørte bil, da. For du veit jo at det kan skje, gjør du ikke?
Gjest Axl Rose Skrevet 26. november 2016 #83 Skrevet 26. november 2016 4 minutter siden, AgentFassbender skrev: Vel, de fleste bilførere tenker ikke over at de potensielt er drapsmann/kvinne. Har du sett hvordan visse mennesker kjører eller? Så hvorfor skal jeg tenke på det? Så der vil jeg svare ja, for jeg har vært farlige nære å bli truffet av en bil midt på lyse dagen. Likt skal være likt. http://www.ssb.no/transport-og-reiseliv/statistikker/vtu/aar/2016-05-31 (bare sånn for å backe up at folk i trafikken er en større risiko enn de som ikke er i trafikken) Så for det noen tullinger grisekjører om dagen og holder på å kjøre folk ned så skal du ta hevn med å risikere å bli påkjørt om i mørket? Jaja er jo ikke hevn på bilførere det. Du ødelegger bare deg selv.
Gjest Axl Rose Skrevet 26. november 2016 #84 Skrevet 26. november 2016 1 minutt siden, AgentFassbender skrev: Synd. Kanskje du skulle tatt mer hensyn mens du kjørte bil, da. For du veit jo at det kan skje, gjør du ikke? Du har ikke lappen selv har du vel? Så du vet ikke hvordan det er
AgentFassbender Skrevet 26. november 2016 #85 Skrevet 26. november 2016 (endret) 1 minutt siden, Bootyhunter skrev: Du har ikke lappen selv har du vel? Så du vet ikke hvordan det er Lappen har jeg, men bilen solgte jeg pga jeg bor sentralt. Livet i byen er for kort til bilkjøring. Men det var et flott og relevant spørsmål. For all del. Fremtiden kaller de det. Miljøsvin. Endret 26. november 2016 av AgentFassbender
Gjest Axl Rose Skrevet 26. november 2016 #86 Skrevet 26. november 2016 1 minutt siden, AgentFassbender skrev: Lappen har jeg, men bilen solgte jeg pga jeg bor sentralt. Livet i byen er for kort til bilkjøring. Men det var et flott og relevant spørsmål. For all del. Fremtiden kaller de det. Miljøsvin. Heller egen bil enn buss, taxi og være avhengig av andre sier nå jeg
AgentFassbender Skrevet 26. november 2016 #87 Skrevet 26. november 2016 Akkurat nå, Bootyhunter skrev: Heller egen bil enn buss, taxi og være avhengig av andre sier nå jeg Ja, nå bor ikke du i byen. For da hadde du skjønt hvor store utgifter man sparte, men okioki. Du er flink som kan kjøre bil, hvert fall Klappklapp 1
AnonymBruker Skrevet 26. november 2016 #88 Skrevet 26. november 2016 Dere som nekter å bruke refleks kan vel bruke refleks-spray? Det er kanskje ikke ideelt, men det er bedre enn ingenting. Anonymkode: 32bdd...dfb 1
AnonymBruker Skrevet 26. november 2016 #89 Skrevet 26. november 2016 Fordi jeg glemmer å bruke det Anonymkode: ecd77...72b
AgentFassbender Skrevet 26. november 2016 #90 Skrevet 26. november 2016 14 minutter siden, Bootyhunter skrev: Så for det noen tullinger grisekjører om dagen og holder på å kjøre folk ned så skal du ta hevn med å risikere å bli påkjørt om i mørket? Jaja er jo ikke hevn på bilførere det. Du ødelegger bare deg selv. Ja, for all del. Kom med din egen tolkning av innlegget mitt. Blir litt for usaklig for min del, beklager.
Gjest Sisti Skrevet 26. november 2016 #91 Skrevet 26. november 2016 Bruker som regel refleks, men de gangene jeg ikke gjør det er det fordi jeg har glemt det, og har på en av jakkene hvor refleksen ikke alltid er på. Reflekser som man henger på detter jo av HELE TIDA. Har kjøpt meg jakke med masse reflekser nå da, så den blir mye brukt. Virket jo bra genialt det båndet man kunne ha over overkroppen da, noen som vet om det selges i noen fysisk butikk?
Gjest Axl Rose Skrevet 26. november 2016 #92 Skrevet 26. november 2016 14 minutter siden, AgentFassbender skrev: Ja, nå bor ikke du i byen. For da hadde du skjønt hvor store utgifter man sparte, men okioki. Du er flink som kan kjøre bil, hvert fall Klappklapp Jo jeg bor i en by.
AgentFassbender Skrevet 26. november 2016 #93 Skrevet 26. november 2016 1 minutt siden, Bootyhunter skrev: Jo jeg bor i en by. Vi lyver alle litt ekstra på forum for å få likes 1
Gjest Axl Rose Skrevet 26. november 2016 #94 Skrevet 26. november 2016 18 minutter siden, AgentFassbender skrev: Vi lyver alle litt ekstra på forum for å få likes Hvem i all verden lyver om at de bor i en by? Hva er det å lyve om?
AgentFassbender Skrevet 26. november 2016 #95 Skrevet 26. november 2016 (endret) Akkurat nå, Bootyhunter skrev: Hvem i all verden lyver om at de bor i en by? Hva er det å lyve om? Spør du meg, så spør jeg deg. Tross alt du som lyver. Endret 26. november 2016 av AgentFassbender
Honey Dew Skrevet 26. november 2016 #96 Skrevet 26. november 2016 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dere som nekter å bruke refleks kan vel bruke refleks-spray? Det er kanskje ikke ideelt, men det er bedre enn ingenting. Anonymkode: 32bdd...dfb Oi. Der ga du meg en ide. Hm.....
Gjest Axl Rose Skrevet 26. november 2016 #97 Skrevet 26. november 2016 Akkurat nå, AgentFassbender skrev: Spør du meg, så spør jeg deg. Jeg gidder ikke å lyve om det ihvertfall. Tror da ikke en får mye likes av å skrive "jo jeg bor i en by"
Honey Dew Skrevet 26. november 2016 #98 Skrevet 26. november 2016 43 minutter siden, AgentFassbender skrev: Lappen har jeg, men bilen solgte jeg pga jeg bor sentralt. Livet i byen er for kort til bilkjøring. Men det var et flott og relevant spørsmål. For all del. Fremtiden kaller de det. Miljøsvin. Du er vel klar over at det er bilistene som betaler for at du skal kunne ta bussen? Kanskje vi skal slutte å kjøre bil, slik at du kan betale for bussbilletten det den egentlig koster? 1
AgentFassbender Skrevet 26. november 2016 #99 Skrevet 26. november 2016 1 minutt siden, Honey Dew skrev: Du er vel klar over at det er bilistene som betaler for at du skal kunne ta bussen? Kanskje vi skal slutte å kjøre bil, slik at du kan betale for bussbilletten det den egentlig koster? Har ingenting med dette å gjøre. Diskuterte noe helt annet, hold deg til tema.
Honey Dew Skrevet 26. november 2016 #100 Skrevet 26. november 2016 4 minutter siden, AgentFassbender skrev: Har ingenting med dette å gjøre. Diskuterte noe helt annet, hold deg til tema. Nei, for du kalte oss miljøsvin. Så det så... 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå