Gå til innhold

Kjendis Farmen

Kjendis Farmen  

619 stemmer

1. 1. Hvem håper du vinner årets Kjendis Farmen?

• Lavranns Solli
      7
    • Ida Gran-Jansen
      10
    • Jarl Goli
      2
    • Ingeborg Elisabeth Didrichsen Myhre Luedlow
      0
    • Leif Einar Lothe (Lothepus)
      74
    • Tore Petterson
      14
    • Vendela Maria Kirsebom
      16
    • Petter Pilgaard
      84
    • Linni Meister
      7
    • Marna Haugen
      1

Anbefalte innlegg

Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor beskylder du folk for å lyve? Du må jo gi de en sjanse til å forklare seg. Tåpelig kommentar.

Anonymkode: 792bf...1d7

Det der er jo bare noe tull skjønner du. 

Anonymkode: 5a854...bee

Videoannonse
Annonse
Skrevet
15 minutter siden, Diamant skrev:

Synes hun Ingeborg er så negativ hele tiden. Makan til sutring fordi hun måtte flette kurver :sjokkbla:

Enig. Og jeg trodde seriøst at dama var rundt 50 år inntil jeg såg alderen hennes i dag. Hun er "bare" 41.

• Liker 7
Skrevet
1 minutt siden, Torden skrev:

Enig. Og jeg trodde seriøst at dama var rundt 50 år inntil jeg såg alderen hennes i dag. Hun er "bare" 41.

Jøss, er hun virkelig 9 år yngre enn Vendela :sjokkbla: Det skulle man virkelig ikke trodd!

• Liker 7
Skrevet
31 minutter siden, Diamant skrev:

Synes hun Ingeborg er så negativ hele tiden. Makan til sutring fordi hun måtte flette kurver :sjokkbla:

Var det jeg sa og. Surve mer enn en fjortis. "Dette er timer jeg aldri får igjen. Dønn kjedelig og unyttig... kjedelig" synes godt hun kan reise hjem.

• Liker 11
Skrevet

Jeg syns også Ingeborg var fryktelig negativ idag. Greit det sikkert er dørgende kjedelig å flette kurver, men det er jo en del av oppdraget så... Ut med henne og ego-Ida. 

Syns litt synd på Tore som ble storbonde når han absolutt ikke ville. Dårlig gjort av Jarl å svikte Lavrans også når han hadde lovet at han skulle bli storbonde. Han mente det kanskje på en måte godt mot Tore å velge han som storbonde, men var nok litt på faen også. Det virker jo som han tror Tore er en tulling ikke får til noe selv om han sier det motsatte. Typisk Jarl å si en ting, men mene det motsatte. Håper for Tore sin skyld at ukesoppdraget går i boks, for han virker så snill og god og han fortjener å vise at han kan noe han også. Han må bare stole på seg selv og tørre å være sjef. Samtidig hadde det vært gøy å se dem sulte litt og bli skikkelig "hangry" mot hverandre selv om de får masse gratis på markedet uansett. 

Selv om det var godt å bli kvitt Jarl og svadapreiket hans savner jeg han litt også, haha. :fnise: Men hadde savnet Petter enda mer om han røk. :) Petter er en kjernekar, håper han vinner hele sulamitten! 

• Liker 5
Skrevet

Petter er god og kan godt bli vinner, men har stemt på Ida.   Likte ikke Ida før, men hun viste en god side som storbonde.

Tore er en lat type. Tviler på at ukesoppdraget blir godkjent.

Skrevet
7 timer siden, Torden skrev:

Synes Ingeborg er en flott dame, jeg :) Hun er faktisk ganske pen.

• Liker 4
Skrevet
29 minutter siden, LiseTV skrev:

Petter er god og kan godt bli vinner, men har stemt på Ida.   Likte ikke Ida før, men hun viste en god side som storbonde.

Tore er en lat type. Tviler på at ukesoppdraget blir godkjent.

Du tuller nå? :fnise:

Så du i det hele tatt Ida som storbonde?

• Liker 10
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Alle som ville ha Jarl ut, gratulerer! Nå er Farmen-kjendis like kjedelig som vanlig Farmen var i fjor høst etter at Lasse gikk ut..

Anonymkode: 80cea...36a

Jarl sto ikke for noe av underholdningen. Han var bare jævlig irriterende.

• Liker 4
Skrevet
2 timer siden, ♥Missy♥ skrev:

Synes Ingeborg er en flott dame, jeg :) Hun er faktisk ganske pen.

Det er jeg enig i. Men hun virker så utrolig gammelmodig. 

• Liker 1
Skrevet

Litt kjedelig nå etter at både Kari og Jarl er ute. For mye idyll! Slutt å gi dem kake, spekemat og øl, og sleng inn noen veggdyr!

• Liker 4
Skrevet
9 minutter siden, Jens skrev:

Litt kjedelig nå etter at både Kari og Jarl er ute. For mye idyll! Slutt å gi dem kake, spekemat og øl, og sleng inn noen veggdyr!

Akkurat kaken er noe de velger å kjøpe selv😊 Øl og spekematen er noe også den "vanlige farmen" har gitt etter de har flyttet tømmer 😊

Ellers skal det jo bli spennde og se hva de gjør om de taper dette ukesoppdraget, da er det ikke mye høy standard. Tror nok de skal slite litt da 😊

Anonymkode: 515b2...9b3

Skrevet

Det er enkelte som mener at det tydeligvis var veldig urettferdig at Jarl ikke valgte Lavrans som storbonde. Men har Jarl og Lavrans egentlig vært så veldig gode kompiser da? Det har vel isåfall ikke kommet noe særlig frem på tv.:P

Ved det siste markedet de var på, så fikk deltskerne med seg en sjokoladekake. Men det var vel ikke snakk om å spare en bit av den, hvis det var Jarl som kom tilbake til gården? Men "hvis Petter kommer tilbake, så skal han få kake" liksom? 

Anonymkode: 37f01...922

• Liker 2
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er enkelte som mener at det tydeligvis var veldig urettferdig at Jarl ikke valgte Lavrans som storbonde. Men har Jarl og Lavrans egentlig vært så veldig gode kompiser da? Det har vel isåfall ikke kommet noe særlig frem på tv.:P

Ved det siste markedet de var på, så fikk deltskerne med seg en sjokoladekake. Men det var vel ikke snakk om å spare en bit av den, hvis det var Jarl som kom tilbake til gården? Men "hvis Petter kommer tilbake, så skal han få kake" liksom? 

Anonymkode: 37f01...922

Jarl sa til alle at han skulle velge Lavrans.

• Liker 2
Skrevet

Får litt vondt av Tore som storbonde. Er nok ikke hans greie.. Skulle ønske han var mer tydelig og fikk alle i gang med oppgaver. Dumt å bli sittende selv med de kurvene og irritere seg.. Han må bli litt mer sjef :) Og enkelte kan vel prøve å være litt mer positive også :fnise:

• Liker 3
Skrevet

Dårlig av de andre svikte Tore. Han fikk ukesoppdraget til Ida godkjent ved å ta ansvar og stå på med sy- oppdraget. Stått på for Vendela, Lothe og Ida. Dårlig holdning fra de andre deltakerne.

Anonymkode: 1eb38...2d4

• Liker 13
Skrevet

Dette er så skuespill. Selvfølgelig mister de liksom motet når de har vært der i 4 uker. Linni har vært to. Det er ti uker igjen av farmen, og kun to tvekamper igjen før finaleuken.

Anonymkode: ae06b...adf

Skrevet

To uker, ikke ti...

Anonymkode: ae06b...adf

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dårlig av de andre svikte Tore. Han fikk ukesoppdraget til Ida godkjent ved å ta ansvar og stå på med sy- oppdraget. Stått på for Vendela, Lothe og Ida. Dårlig holdning fra de andre deltakerne.

Anonymkode: 1eb38...2d4

Med den holdningen Tore har som storbonde, er det kanskje ikke så rart?

Synes han er utrolig dårlig til å lede de andre. Han er mer opptatt av comfort enn å jobbe. Storbonden skal gå foran og jobbe på, kke gå å ta seg et bad, når de andre står å sliter. Dårlig stil!

• Liker 8
Skrevet
22 minutter siden, Krutthøna skrev:

Med den holdningen Tore har som storbonde, er det kanskje ikke så rart?

Synes han er utrolig dårlig til å lede de andre. Han er mer opptatt av comfort enn å jobbe. Storbonden skal gå foran og jobbe på, kke gå å ta seg et bad, når de andre står å sliter. Dårlig stil!

Ida var ikke akkurat bedre hun, men Tore jobba rævva av seg da også. Synes Tore fortjente et bad jeg da. Og hva har det å si. Han ble jo sittende å flette kurv når ingen andre gidda. Virker som han får skitjobben ingen andre vil ha uke etter uke.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...