Gå til innhold

Din verste stalker historie?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Herr Heftig
Akkurat nå, Kaiser Jacklost XV skrev:

Han ab-en?

Ja. Det har vel blitt skrevet som svar til tre av mine innlegg eller så, så ikke så mye å ta på vei over annet enn litt surt oppstøt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost
2 minutter siden, Herr Heftig skrev:

Ja. Det har vel blitt skrevet som svar til tre av mine innlegg eller så, så ikke så mye å ta på vei over annet enn litt surt oppstøt.

Han lagde en tråd med, jeg kan ikke noe annet enn å le av han :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Kaiser Jacklost XV skrev:

Hvorfor skulle de det? Da gjør de isåfall ikke jobben sin...

Ehm, innlegget du svarte på handlet bare om en som innimellom sender tekstmeldinger! Det at noe er plagsomt, gjør det ikke kriminelt. Så lenge han ikke truer henne, må hun nesten bare ordne opp selv (blokkere nummeret hans, f.eks.) eller finne seg i at det tikker inn en melding nå og da.

Mener du ærlig talt at politiet ikke gjør jobben sin når de ikke griper inn i denne saken?

Anonymkode: 60f86...2f5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ehm, innlegget du svarte på handlet bare om en som innimellom sender tekstmeldinger! Det at noe er plagsomt, gjør det ikke kriminelt. Så lenge han ikke truer henne, må hun nesten bare ordne opp selv (blokkere nummeret hans, f.eks.) eller finne seg i at det tikker inn en melding nå og da.

Mener du ærlig talt at politiet ikke gjør jobben sin når de ikke griper inn i denne saken?

Anonymkode: 60f86...2f5

Hvis personen terroriserer vedkommende over lang tid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ikke min historie, men ei venninne opplevde at eksen stalket henne på en tragikomisk måte.

Etter mye om og men blei de formelt skilt, og hun skulle til Syden med en venninne ei uke, endelig slappe av liksom. Men den gang ei.

En dag ved bassenget, sier venninnen til henne; "Du, det ligner veldig på "Torvald" han som står der bak ei palme." (altså eksen).

Så viste det seg at fyren hadde fått tak i en restbillett til samme stedet! 

Og jeg trenger vel ikke si at hele turen blei et eneste mareritt.

 

Anonymkode: ecda7...54d

Da hadde jeg kikket!  Hvor desperat går det an å bli her? Snakk om å ødelegge ferien hennes da :bond:

Anonymkode: 1643c...bf4

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri opplevd å ha noen stalker, men kunne levd fint med å ha noen kvinnelige stalkere, skulle håndtert det meget bra...

Den gang ei, dessverre...

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er man en stalker hvis man vil snakke med en venninne?

Anonymkode: 66a33...356

Hva mener du nå? 

Anonymkode: 1643c...bf4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

30 minutter siden, Ravna skrev:

Ved å si hei til noen man kjenner og møter på gata for eksempel? Nei. Men om man lusker utenfor huset/på face/på meldinger og man ikke får kontakt tilbake eller bes dra til helvette så ja, da er man stalker. 

Jeg har aldri lusket rundt huset til noen eller blitt bedt om å dra til helvete. Jeg bare sendte en melding på Facebook hvor jeg fortalte om dagens psykologbesøk. Hun er i utlandet og har ikke alltid tid til å svare. Jeg ble bekymret for at hun ikke ville prate med meg når jeg leste tråden. Hvis det var mulig å slette meldinger, ville jeg gjort det. Istedet deaktiverte jeg profilen. Jeg har plaget henne en del med å skrive om personlige ting fordi jeg vil ha noen å prate med.

Hadde det ikke vært for at jeg trenger facebook profilen til andre sosiale nettverk ville jeg slettet den. Jeg har tenkt på å blokkere henne for at hun skal slippe å plages med meg, men det tør jeg ikke før jeg er redd for at hun skal bli sint og at jeg vil miste henne som venn. En gang blokkerte jeg henne fra å skrive meldinger, fordi jeg angret på at jeg hadde skrevet, og da ga hun uttrykk for at hun ble sint. Da lovet jeg å ikke blokkere henne igjen, så da kan jeg ikke gjøre annet enn å deaktivere profilen sånn at jeg ihvertfall kan være borte en stund.

Anonymkode: 66a33...356

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var en fyr som var veldig creepy.. Han var først ganske langt unna, over 10 km. Så begynte han å skrive til meg, først skrev han at jeg hadde vært med i en trekant med to 50åringer (noe som ikke er sant), så skrev han plutselig "er der om 40 min" så skrev han "er her nå" og plutselig var han under 1 km unna. Og jeg hadde ikke skrevet en eneste melding til han.. Blokkerte han med en gang da. :P 

Anonymkode: 161ce...f2d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Møtte en mann fra tinder engang. Han virket jo veldig hyggelig i starten men til slutt så ble han litt rar på en måte, vanskelig å forklare men han ble veldig besatt av å vite absolutt alt om meg (på første møte). Det ble litt for mye for meg så jeg takket for meg og ønsket han lykke til videre. Da fikk jeg melding (hadde desverre gitt han nr mitt) sånn ca annenhver uke med "hei hvordan går det?" Uten at jeg svarte på noen. Plutselig hadde han skaffet seg FB så jeg fikk fullt av meldinger der av typen "hei, hvordan går det? Har du glemt å svare?" Å så etter en liten stund til "hei, ser du har lest meldingen, så du har sikkert bare glemt å svare" å sånn fortsatte det. Blokkerte han på FB og nr hans så nå har jeg ikke hørt noe på nesten et år. 

Anonymkode: 70d8b...a9a

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke akkurat en stalker-historie, men det er en dame som fortsatt sender mld og ringer meg etter at jeg kuttet kontakten med henne og mannen for 6 år siden. Har blokkert nummeret nå, men får fortsatt meldinger, vurderer nytt nummer....

Anonymkode: cb8df...7cc

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var en fyr som var veldig creepy.. Han var først ganske langt unna, over 10 km. Så begynte han å skrive til meg, først skrev han at jeg hadde vært med i en trekant med to 50åringer (noe som ikke er sant), så skrev han plutselig "er der om 40 min" så skrev han "er her nå" og plutselig var han under 1 km unna. Og jeg hadde ikke skrevet en eneste melding til han.. Blokkerte han med en gang da. :P 

Anonymkode: 161ce...f2d

Dette var på tinder btw 

Anonymkode: 161ce...f2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg var 16 hadde jeg en stalker som ringte med skjult nummer, ca en gang i måneden (alltid når jeg var på besøk med mormor av en eller annen grunn).. Han hvisket ting som "hvor er du?" "hva har du på deg?" "du er skikkelig deilig" osv.  Jeg kjeftet til ham på tlf og kalte han en gammel gris. Da sa han at han ikke var en gammel gris og at vi hadde gått på skole sammen. Det gikk en stund mellom hver gang, og han ringte alltid natt til søndag. En natt ringte han i fylla og fortalte hvem han var, det var en fyr jeg hadde rota med en stund tilbake. Han lurte på om jeg fortsatt var interessert i han, og om han fikk komme på besøk. Jeg sa at det fantes bedre måter å spørre på, og ba han dra seg til helvete. Hørte ikke noe mer etter det.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...