Gå til innhold

Din verste stalker historie?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg hadde en stalker i sommer. Jeg datet en fyr, men fant fort ut at det ikke kom til å funke. Da jeg høflig avviste han, så tok han ikke nei for et nei. Maste og nærmest ba på sine knær. Jeg sa at jeg ikke følte vi passa sammen og ønsket han lykke til videre. Etter masse meldinger, så blokket jeg han overalt. Orket ikke mer mas fra han. 

Tror dere ikke fyren troppet opp på min arbeidsplass?! :angry:Jeg ble overgitt og irritert. Han sto utafor inngangen og ville ha meg med på cafe. Jeg sa nei og gikk bort til bilen mens han følgte etter som en hund. Satt meg inn og kjørte avgårde. Så hadde han klart å finne ut hvor jeg bodde! Neste dag sto han på døra. Da måtte jeg bli bitch og be han til helvete å la meg værei fred!! Jeg lukket og låste døra. Da var han i alle vinduer og sov på sofaen på verandaen. Neste morgen truet jeg med å ringe politiet. Da stakk han, men begynte å sende meldinger fra en annen sin tlf. Jeg truet igjen med å ringe politiet. Så da ble det tyst fra han. 

Har du noen gang blitt stalket?  Fortell :) 

Anonymkode: 7f7fd...408

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja. Jeg har en stalker historie som endte med fysiske og psykiske skader, sykehus, politi, rettsak, depresjon osv. Men det var kanskje den "morsomme" varianten du siktet til? 

Endret av canacas
..
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forteller ikke historien, bare slutten: vi ble kjærester..:fnise:  Men helt ærlig trodde jeg, at jeg ble forfulgt av en gal, gal mann. Han fulgte helt skamløst etter meg i 3-4 måneder overralt! Til slutt ble jeg så lei at jeg spiste middag med han, fordi jeg var veldig sulten og det regnet. Han var ikke så værst:tongue:

Anonymkode: a37fd...c10

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når jeg gikk på videregående fikk jeg min første stalker. Han ringte og sendte smser konstant. Jeg avviste han, men han tok ikke nei for et nei. Han skulle ta livet sitt hvis jeg ikke ville være kjæresten hans. Jeg sluttet å svare, men han fortsatte å sende meldinger, flere ganger i uken fra jeg var rundt 16 til jeg ble 18. Det første jeg gjorde da var å skifte mobilnummer og ordne meg hemmelig nummer. 

Spol fram 2-3 år, når jeg skulle skifte mobilleverandør, og de fudget til bestillingen min, slik at jeg plutselig var oppført på telefonkataloger igjen. det gikk kanskje en måned før en sms fra han tikket inn "Hei ****! Hvordan går det med deg? :) Hilsen *****" 

Jeg ble så forskrekket at jeg begynte å grine. Når jeg roet meg ned ringte jeg til mobilleverandøren og forklarte situasjonen, fikk nytt simkort med nytt nummer som var hemmelig, og siden har jeg ikke hørt noe fra stalkeren. Så det er da grunnen til at jeg har hemmelig nummer fremdeles, for en eller annen plass i trøndelag sitter en gærning med mitt navn i søkefeltet på 1881.no og trykker F5.

Anonymkode: 9ab81...4a0

Burde anmeldt han

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En annen skjedde en stund etter dette igjen. Og han var helt oppslukt av meg på nettet, skrev PM til meg konstant og ville møtes. Han visste navnet mitt, men jeg hadde jo hemmelig nummer så det var ikke så enkelt å finne ut noe om meg ut ifra det, jeg var heller ikke oppført noen plasser med adresse eller lignende siden jeg fremdeles bodde hjemme til foreldrene mine. 

Så kom en dag da jeg skreiv i public chat om at jeg skulle på visning på en leilighet, jeg fortalte hvilken bydel, og hvilket tidspunkt. På visningen var det en voksen mann som nesten fulgte litt etter meg, jeg tenkte ikke mye om det før jeg og pappa skulle gå. Da fulgte han etter meg, og gikk opp til meg og sa "hei *****!". Jeg visste ikke hvem han var, jeg hadde aldri sett noe bilde, så han sa "det er meg, ****!" Jeg var forvirret, for jeg visste heller ikke annet enn nicket hans. "jeg vet ikke hvem du er" svarte jeg og han begynte å le. "joda, du vet da godt hvem jeg er". Jeg tok armen til pappa og gikk bestemt mot bilen. Pappa hadde ett godt argument for at jeg ikke skulle kjøpe den leiligheten, og det var "da vet han gærningen der hvor du bor"

Anonymkode: 9ab81...4a0

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, canacas skrev:

Ja. Jeg har en stalker historie som endte med fysiske og psykiske skader, sykehus, politi, rettsak, depresjon osv. Men det var kanskje den "morsomme" varianten du siktet til? 

Finnes det morsomme stalkerhistorier? Synes ingen her var spesielt morsomme,men alle har kanskje ikke opplevd det du har.

Anonymkode: a2e70...ec1

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, canacas skrev:

Ja. Jeg har en stalker historie som endte med fysiske og psykiske skader, sykehus, politi, rettsak, depresjon osv. Men det var kanskje den "morsomme" varianten du siktet til? 

Nei ikke bare den morsomme varianten. 

Anonymkode: 7f7fd...408

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en tidligere flørt som fortsatt, etter ca 10 år, sender meg meldinger med jevne mellomrom for å få seg noe. Jeg har bedt han om å dra til helvete flere ganger, og sluttet å svare for ca 6 år siden, men det hjelper tydeligvis ikke.

Anonymkode: 18641...25a

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har en tidligere flørt som fortsatt, etter ca 10 år, sender meg meldinger med jevne mellomrom for å få seg noe. Jeg har bedt han om å dra til helvete flere ganger, og sluttet å svare for ca 6 år siden, men det hjelper tydeligvis ikke.

Anonymkode: 18641...25a

Har du anmeldt han?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatt noen stalkere etter meg, men verste var eksen min. Vi var sammen da jeg var 17-18 og jeg dumpa han pga han var utro flere ganger. Da jeg dumpet gan; så ble han helt fortvilet og begynte å gråte. Ringte å sa han ikke orket å leve mer. Jeg var hans alt. Ba meg om å please gi han en sjanse til. Jeg sa jeg var ferdig med han og han lot meg ikke være i fred! Bodde i en liten by. Møtte jeg han på byen, senteret osv, så fulgte han etter meg! Han sendte flere meldinger om dagen og ringte hele tiden. Jeg måtte få hemmelig nummer til slutt. Han kom uanmeldt hjem til meg flere ganger og måtte be pappa om å snakke til han og be han om å la meg være i fred. Da jeg flyttet for meg selv, så fikk han leilighet rett ned i gata! :daane:Hadde fått snusen på hvor jeg bodde. Gikk forbi leiligheten min flere ganger. Gikk bare frem og tilbake. Creepy!  Banka på noen ganger, men gadd ikke å åpne døra. Endte med at jeg ville flytte. Da jeg flyttet,  så fikk han seg dame. Kan tro jeg var happy da :P

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Kaiser Jacklost XV skrev:

Hadde en på kg som drev og plagde meg i flere måneder...

Huff da. Kjipt :P

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gosj. Var en gang en kineser som stalket meg da jeg var rundt 16-17 og jobbet i butikk. Han kjente en kollega av meg og fikk nummeret mitt av han. Begynte å få rare meldinger om alt mulig fra hvilken maling jeg hadde på veggene til om jeg likte bamsemums. Han kom også innom butikken (jeg ante ikke hvordan han så ut) og fikk meldinger i ettertid om at jeg var veldig søt og var fin på håret i dag. Han opprettet også et nummer på et oppdiktet navn så han kunne sende meldinger. Han sa også at han hadde sett moren min(!) på butikken i dag og at hun virket så hyggelig. Drømmesvigermor kalte han henne. Han sluttet ikke før jeg truet med anmeldelse. Traff han tilfeldig et par ganger på byen etter dette og da ville han forklare og beklage seg. Endte med at han ble kastet ut av utestedet fordi han ble så pågående og jeg uttrykte ganske tydelig at jeg IKKE ville ha noe med han å gjøre. Når han kom i butikken gikk jeg inn på lageret til han var borte. Har heldigvis ikke hørt noe på snart 10 år, jeg har flyttet på andre kanten av landet. 

Anonymkode: c0937...7d3

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk på vidergående med en fra Irak som virkelig nistirret på meg da han så meg i gangene og sånn. Det var ubehagelig og ekkelt. En dag fikk jeg nok og gikk opp til han for å spørre hva han glodde så på. Han synes jeg var så søt og lurte på om jeg ville bli dama hans. Jeg takket nei og gikk. Han fortsatte med å stirre og fant meg på Nettby hvor han fortsatte å mase. Jeg avviste han og sluttet å svare han. Så fikk han tak i nr mitt hvor han bombarderte meg med meldinger. Jeg måtte avvise han IGJEN og da begynte jeg å bli drittlei! Følgte etter meg i friminuttene. Måtte jo nærmest gjemme meg for han. 

Det hele toppet seg da han sa til alle på skolen jeg var dama hans og vi hadde pult flere ganger. Da klikket det for meg og kjeftet han ut på utsiden foran alle. Ba han om la meg være i fred og slutte å glo på meg!  Først da lot han meg være i fred og han byttet skole etter jul. Good ridance. 

Anonymkode: 1643c...bf4

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du vil høre den sprøeste stalkerhistorien jeg norn sinne har hørt burde du søke opp "Tana Mongeau" på Youtube og se og høre på stalker-storytime historiene hennes. Hun har hatt en stalker siden 2 klasse på grunnskolen som liksom er inne i huset om natten nå (hum er 18år). Om det hun forteller er sant eller ikke er jo noe å tenke på, men den siste videoen hun lagde virka hun oppriktig redd og gråt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 timer siden, Kaiser Jacklost XV skrev:

 Har du anmeldt han?

 Politiet gir vel blanke pokker i slike ting...

Anonymkode: e51bc...f61

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke min historie, men ei venninne opplevde at eksen stalket henne på en tragikomisk måte.

Etter mye om og men blei de formelt skilt, og hun skulle til Syden med en venninne ei uke, endelig slappe av liksom. Men den gang ei.

En dag ved bassenget, sier venninnen til henne; "Du, det ligner veldig på "Torvald" han som står der bak ei palme." (altså eksen).

Så viste det seg at fyren hadde fått tak i en restbillett til samme stedet! 

Og jeg trenger vel ikke si at hele turen blei et eneste mareritt.

 

Anonymkode: ecda7...54d

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 Politiet gir vel blanke pokker i slike ting...

Anonymkode: e51bc...f61

Hvorfor skulle de det? Da gjør de isåfall ikke jobben sin...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...