Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

2 minutter siden, Lammelåret skrev:

Hva mener dere andre? Skal vi kun tipse om priskrigvarene eller generelle gode tilbud? Og hvordan kan vi skille de?

Jeg mener det er fint å samle begge i en tråd. 

• Liker 2
Skrevet (endret)

Meny har forresten 8 kg hvetemel til 39,90,- denne uken. Det var visst fra i dag til og med onsdag, ikke hele uken :Nikke: 

Endret av Rumle
Skrevet

Dette er en fin tråd for veldig gode tilbud. I motsetning til denne tråden er den ikke spesifikk på priskrig før jul, så vi slipper å vurdere om tilbudene er priskrig eller bare gode :)

Anonymkode: bc998...38a

• Liker 1
Skrevet

Googlet litt. Priskrigen i fjor startet 2-3 desember. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg kjøpte bakepapirark til 4.60 på coop obs i dag 🎅

Anonymkode: 1070e...31b

• Liker 1
Gjest sjalabais
Skrevet

Bakepapirarkene har vel kostet ca 5kr siden julen i fjor? Kan ikke huske å ha betalt mer ihvertfall. 

Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

w

Endret av Nasse Nøff ❤
feil smiley
Skrevet

På Prix koster de 27 kr. Holdt på å kjøpe i går, for jeg var tom, men syntes det var for dyrt 😜

Skrevet
På 10.11.2016 den 17.11, AnonymBruker skrev:

Bare man tenker over om man får bruk for det man handler. Ellers så er man et miljøsvin og ingenting er verre for deg selv sånn karma messig enn å fremstå som en egosentrisk dritt som hamstrer inn i hauger, også kaster man mye av det. 

Nå er det jo priskrig omtrent ved alle høytider så vil tro julepølser, grøt og andre typiske produkter vil få en god reduksjon.

Anonymkode: fc97e...6b8

🙌🏻

Gjest sjalabais
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

På Prix koster de 27 kr. Holdt på å kjøpe i går, for jeg var tom, men syntes det var for dyrt 😜

Prix var ikke med i priskrigen. Bakeark var en av de fp tingene som holdt seg lavt i pris på extra og rema ihvertfall. Kiwi vet jeg ikke for der handler jeg bare hvis de har spesielle tilbud

Skrevet
11 timer siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

bakepapir har vært billig så lenge jeg har kjøpt det. i litt over et år :fnise:
Så tror nok det er normalpris. 

Da lærte jeg noe idag. Hamstrer da de koster 10 kr på spar, men det er jo ikke tilbud i det hele tatt da😂

• Liker 1
Skrevet

Var ikke så mye vitsi å være med på priskrigen, det var jo utsolgt før jeg kom til butikken, og butikken tok ikke inn mer før tilbudet var over 

• Liker 1
Skrevet
På 12.11.2016 den 23.50, KlippKlapp skrev:

Jeg fant alle priskrigvarene hos andre i fjor. Så jo, det er bare å gå på andre butikker.

Du fant de varene ja, jeg gjorde det ikke. Så nei, det er fremdeles ikke bare å gå i andre butikker. Her jeg bor var det utsolgt overalt. 

• Liker 5
Skrevet (endret)

Da kan jeg med glede bare nevne at CoopPrix har nå et to for 25kr på diverse bakebrodukter(mel, gjær, sjokolade, fyll,bakepulver, sukker, smør , ja du skjønner tegninga ;)

Forøvrig vil jeg bare nevne at Matappen IKKE lister opp opp "priskrig" varer 😊

Ellers håper jeg alle får en kul jul og nok av mat på bordet. ✌️️❤️

Endret av WorldPeace
Feil bruk av verb
  • Liker 1
Skrevet

Hrm...  lurer meg på om "noe" er i ferd med å starte jeg.

var på Rema og der reklamerte de for puffet ris til 2.90.. når vi kom i kassa så kosta den 1.90 for en pose. Veil pris er 15-20.- for en sånn pose.

• Liker 1
Annonse
Skrevet
3 minutter siden, Akay skrev:

Hrm...  lurer meg på om "noe" er i ferd med å starte jeg.

var på Rema og der reklamerte de for puffet ris til 2.90.. når vi kom i kassa så kosta den 1.90 for en pose. Veil pris er 15-20.- for en sånn pose.

Wohoo, da blir det risboller i morgen. 😄 Det hadde det blitt uansett men gud så gøy når man kan lage det nesten gratis.😆

• Liker 1
Skrevet

20 kr for 400 gr storfekjøttdeig hos Rema(Nordfjord) og Kiwi( Folkets) ! Lite annonsering..Rema var først og Kiwi henger på...

• Liker 3
Skrevet

Kikerter og saltbønner til ca 5 kroner på kiwi så noe er i gjære ;)

Anonymkode: 8d72d...5b3

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kikerter og saltbønner til ca 5 kroner på kiwi så noe er i gjære ;)

Hva er saltbønner?

Skrevet
2 minutter siden, Moongirl skrev:

Hva er saltbønner?

Ups. Salatbønner 😂

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...