Porcelain Skrevet 11. august 2017 #501 Del Skrevet 11. august 2017 Min samboer dro vekk (med jobben, òg en overnatting) tre uker før termin, men han var bare 1,5 time (og en ferje som ikke går på natta da :p) unna, også hadde han bil. Så det gikk akkurat syntes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jill Skrevet 14. august 2017 Forfatter #502 Del Skrevet 14. august 2017 På 11.8.2017 den 22.22, Porcelain skrev: Min samboer dro vekk (med jobben, òg en overnatting) tre uker før termin, men han var bare 1,5 time (og en ferje som ikke går på natta da :p) unna, også hadde han bil. Så det gikk akkurat syntes jeg. Her må han fly 1 time + noe reisetid til og fra flyplassene. Hadde det vært jobb så er jo det en ting, mens heisatur med drikking blir noe annet synes jeg. Tok det opp i helgen og det ble ikke akkurat god stemning. Så jeg la ballen død etter han sa han bare fikk la være å dra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jill Skrevet 14. august 2017 Forfatter #503 Del Skrevet 14. august 2017 Litt sånn jevnt over dårlig stemning på hjemmebane for tiden. Synes samboeren er mer hormonell enn meg, men det påvirker mitt humør også, så i dag er det skikkelig blåmandag. Måtte gråte en skvett før jeg dro på jobb. Men det kan også være påvirket av at jeg la meg litt sent og våknet før klokka ringte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jill Skrevet 15. august 2017 Forfatter #504 Del Skrevet 15. august 2017 Bedre humør på meg i dag. Kanskje fordi det er nøyaktig 10 år siden jeg ble kjent med mannen i dag. I natt fødte jeg igjen. Flere uker før termin og alt som skulle til for å modnes var å smøre seg med jordnøttolje nedentil. Jeg har med andre ord tenkt på dette de siste dagene, om jeg burde kjøpe inn olje og smøre mellomkjøttet. Men om det resulterer i fødsel så tror jeg jeg venter litt til. Det var forresten tvillinger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 15. august 2017 #505 Del Skrevet 15. august 2017 Jeg leste bare "I natt fødte jeg" så fikk jeg en følelse av SHIT HERREGUD!! Så leste jeg resten.. Jordnøttolje og mellomkjøttet er alltid en slager! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jill Skrevet 15. august 2017 Forfatter #506 Del Skrevet 15. august 2017 20 minutter siden, malicious skrev: Jeg leste bare "I natt fødte jeg" så fikk jeg en følelse av SHIT HERREGUD!! Så leste jeg resten.. Jordnøttolje og mellomkjøttet er alltid en slager! Hihi, i følge legen regnet hun ikke med at jeg kom til å føde den neste måneden. Så da kan jeg trygt gå til innkjøp av olje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jill Skrevet 18. august 2017 Forfatter #507 Del Skrevet 18. august 2017 Da har vi rota oss inn i den 35. uka! Det er 45 dager igjen til termin og 3 uker til jeg går ut i permisjon! I dag reiser vi på impuls-hyttetur. Har leid et krypinn gjennom airbnb for første gang så det blir spennende. Mannen vet ikke hvor vi skal og han kommer til å bli pottesur når han får se hvor primitivt det er uten strøm, innlagt vann og med utedo. Men håper jeg skal klare å få han blid igjen med å skape noen gode opplevelser likevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 18. august 2017 #508 Del Skrevet 18. august 2017 Så koselig! Dere må kose dere masse og nyte hverandre før hverdagen blir snudd på hodet med baby altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tonio Skrevet 18. august 2017 #509 Del Skrevet 18. august 2017 Jeg håper hytteturen kan hjelpe på stemningen, og gratulerer med 10 år som bekjente! Lykke til med masseringen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jill Skrevet 21. august 2017 Forfatter #510 Del Skrevet 21. august 2017 På 18.8.2017 den 15.16, malicious skrev: Så koselig! Dere må kose dere masse og nyte hverandre før hverdagen blir snudd på hodet med baby altså Takk, vi burde absolutt bli flinkere til å kose oss og være litt mer impulsive. Det blir nok ikke enklere når babyen kommer, men vi får prøve. På 18.8.2017 den 23.19, Tonio skrev: Jeg håper hytteturen kan hjelpe på stemningen, og gratulerer med 10 år som bekjente! Lykke til med masseringen. Takk, tror han koste seg litt av og til i alle fall. Hehe, har ikke kjøpt inn olje ennå, men må vel gjøre det snart om det skal være noe hjelp i det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jill Skrevet 21. august 2017 Forfatter #511 Del Skrevet 21. august 2017 Vi kom oss frem til hytta til slutt på fredagen og ble møtt av eieren som måtte ro oss over til holmen vi skulle bo på. Det var litt kald vind og vi fikk akkurat med oss solnedgangen. Så var det bare å pakke seg ut og gjøre klar sengene, spise litt snop og legge seg tidlig. Jeg sovnet med en gang, men som alltid våknet jeg for min nattlige dotur rundt 02:30. Da var det blitt helt vindstille og så vidt begynt å lysne ute så var skikkelig fantastisk å gjøre sitt fornødne i det fri. Mannen våknet når jeg kom inn igjen så da gikk han også ut på tissetur. Han hadde oppdaget månen som bare var en rød strek. Den la ikke jeg merke til, men fikk sett den gjennom vinduet. Så var det å legge seg til å sove igjen. Men ikke faen om det gikk for min del! Jeg lå i ca. 2 timer og vred på meg før jeg ikke gadd mer og stod opp. Gikk ut og knipset bilder av soloppgangen i stedet for. I 6-tiden gikk jeg til sengs igjen og da fikk jeg heldigvis sove helt frem til 09:30! Så stod vi opp, spiste frokost og gjorde oss klare for å dra på utflukt. Vi måtte ordne med båten selv og ro over. Mannen var nok litt stressa, men han fikk det til. Resten av formiddagen brukte vi til å kjøre rundt egentlig. Jeg hadde tenkt vi kunne gå på noen korte turer, men det var litt surt vær og regn så det ble ikke så mye gåing. Fant oss et spisested og fikk god fiskemiddag før vi dro tilbake til hytta. Jeg hadde leid kajakker selv om vi nesten ikke har padlet før. Så nå skulle vi på padletur! Vinden og regnet hadde stoppet. Heldigvis var det to ulike kajakker. Den ene hadde stort hull for å komme seg ned i og var veldig stabil, mens den andre var mer laget for fart. Om begge hadde vært smale og med lite hull er jeg usikker på om jeg hadde kommet meg ned i og opp igjen med magen. Men det ble en kjempe fin tur rundt holmene og det fristet absolutt til gjentagelse! Så neste sommer satser vi på å bli med på kurs. Må bare ordne med barnevakt. Resten av kvelden ble det bare avslapping og lesing av bok. Måtte opp på do denne natten også, men heldigvis sovnet jeg igjen. Søndagen våknet vi til skikkelig ruskevær med masse vind og regn. Så fant ut at det var bare å pakke sammen, vaske ut og komme oss hjemover. Mannen var sykt skeptisk til at vi skulle ut og ro i det dårlige været, men vi tok sjansen. Det sier litt når han som bor fast på naboholmen ikke klarte å ro over! Men så er han 75 år også da. Uansett så ble vi begge kliss våte helt inn til undertøyet! Kom oss i bilen og fikk kjørt til en bensinstasjon ikke så langt unna og skiftet på oss til nesten tørre klær. Og så var det bare å kjøre straka vegen hjem igjen! For min del var det en flott tur og jeg digger når det skjer litt uforutsette ting. Mannen er nok glad i litt mer komfort enn meg, men håper og tror det var en morsom opplevelse for han også, selv om han nektet å bruke utedoen hele helgen. Jeg har sagt at han gjerne kan ordne med blåtur neste gang til meg, men tviler på at det skjer. Dette ble en lang avhandling, men har funnet ut at jeg må bli flinkere til å skrive ned ting som skjer, for jeg har så elendig hukommelse. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jill Skrevet 23. august 2017 Forfatter #512 Del Skrevet 23. august 2017 Nå begynner jeg å lure på hva som skjer med meg. Våknet kl. 04:00 for min vante dorunde og greide ikke sovne igjen! Så da var det bare å stå opp og tusle seg til jobb ganske mye tidligere enn ellers. Tror ikke det er bare graviditeten sin feil, for vi lurer på å kjøpe oss tomt for å bygge hus. Så det var det siste jeg tenkte på før meg la meg, deretter drømte jeg om det og når jeg våknet så var jeg rett på grublingen igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jill Skrevet 24. august 2017 Forfatter #513 Del Skrevet 24. august 2017 Nok en dårlig natt. Har jobbet litt for lange dager denne uka, da det er mye stress med alt jeg burde fått ferdig før permisjon. Så jeg har samlet opp en del vann i beina igjen. Og i natt våknet jeg av en satans krampe i leggen. Mannen måtte til å tøye og jeg er sikker på jeg vekte naboene med hylingen og skrikingen min. Leggen er fortsatt vond og det kjennes ut som jeg har strekt ett eller annet inni der. Så nå blir det å gi litt faen i jobb og fokusere på mer på helsa. Ikke mer overtid de neste to ukene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruccula Skrevet 24. august 2017 #514 Del Skrevet 24. august 2017 1 time siden, Jill skrev: Nok en dårlig natt. Har jobbet litt for lange dager denne uka, da det er mye stress med alt jeg burde fått ferdig før permisjon. Så jeg har samlet opp en del vann i beina igjen. Og i natt våknet jeg av en satans krampe i leggen. Mannen måtte til å tøye og jeg er sikker på jeg vekte naboene med hylingen og skrikingen min. Leggen er fortsatt vond og det kjennes ut som jeg har strekt ett eller annet inni der. Så nå blir det å gi litt faen i jobb og fokusere på mer på helsa. Ikke mer overtid de neste to ukene! Det er nok lurt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 24. august 2017 #515 Del Skrevet 24. august 2017 Helse før jobb, alltid! Ta vare på deg selv ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jill Skrevet 25. august 2017 Forfatter #516 Del Skrevet 25. august 2017 22 timer siden, Ruccula skrev: Det er nok lurt 19 timer siden, malicious skrev: Helse før jobb, alltid! Ta vare på deg selv ❤️ Dro hjem litt tidlig fra jobb i går og sov middag i to timer. Herlig! Så ryddet jeg huset. Det hoper seg fort opp når både jeg og mannen jobber noen dager overtid. Og så sov jeg godt hele natten (bortsett fra en liten dotur). I dag er det ny uke! 35+0 og 38 dager igjen til termin. Det vil si at jeg nå faktisk er høygravid! Og når arbeidsdagen i dag er over så er det bare 2 uker igjen før permisjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruccula Skrevet 25. august 2017 #517 Del Skrevet 25. august 2017 6 timer siden, Jill skrev: Dro hjem litt tidlig fra jobb i går og sov middag i to timer. Herlig! Så ryddet jeg huset. Det hoper seg fort opp når både jeg og mannen jobber noen dager overtid. Og så sov jeg godt hele natten (bortsett fra en liten dotur). I dag er det ny uke! 35+0 og 38 dager igjen til termin. Det vil si at jeg nå faktisk er høygravid! Og når arbeidsdagen i dag er over så er det bare 2 uker igjen før permisjon. Jeg har 4 dager igjen til høygravid og også 2 uker igjen til permisjon God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jill Skrevet 31. august 2017 Forfatter #518 Del Skrevet 31. august 2017 Termin: 02.10.2017 På vei: 35 + 6 Igjen til termin: 32 dager! Kjønn: Gutt Neste kontroll: I dag Jobb: Jobber som vanlig. 1 uke og 2 dager igjen til permisjon. Liv i magen: Om han blir sterkere nå så sparker han meg snart over ende. Vektøkning: Ca 10-11 kg Plager: Tissetrengt! Cravings: Sjokolade og mat generelt! Søvn: Sover greit om natten. Fast rutine med en do-tur hver natt. Humør: Tror det er greit. Ikke fått noen klager hittil. Utålmodig: Det svinger. Har litt som må fikses, så føler jeg trenger noen uker i permisjon, men samtidig skal det blir godt å få han ut. Innkjøp: Mangler stellebord, litt klær og apotekvarer. Barnerom: Kommer til å sove på vårt rom så stresser ikke med det. Sykehusbagen: Vurderer å begynne å pakke den snart! Tanker om fødselen: Ingen spesielle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jill Skrevet 1. september 2017 Forfatter #519 Del Skrevet 1. september 2017 36+0 og 89 % av graviditeten er gjennomført! Alt så bra ut på kontroll hos jordmor i går. Men tilbake på jobb så følte jeg meg ikke helt i form. Var som et slags rart press rundt skuldrene og nedover armene. Så jeg gikk hjem tidlig og hvilte meg. Er litt bedre i dag til tross for at jeg våknet veldig tidlig og ikke fikk sove igjen. Men da kan jeg gå tidlig hjem fra jobb og ikke ha dårlig samvittighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QBee Skrevet 1. september 2017 #520 Del Skrevet 1. september 2017 Godt å se at andre også craver sjokolade, haha! Det er liksom mest gulrøtter og vannmelon og sånt det går i på diverse fb-grupper og forum Gratulerer med 36 uker, er snart ferdig du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå