Gå til innhold

Din største hemmelighet som ikke din partner vet om.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

18 hours ago, AnonymBruker said:

Samme her - de som hopper opp for å motsi deg, er kanskje bare triste fordi de lever i dårlige forhold selv ? ( i mine øyne er ikke gode forhold fylt med hemmeligheter. Er man ikke bestevenner, så er det ikke liv laga) 

Jeg er også helt ærlig med bestevennen/livspartnern/kona mi, og hun meg. Blir trist på andres vegne når jeg ser så mange som skjuler ting for kjernefamilien sin, som liksom skal være den aller nærmeste og viktigste personen i livet dems. Håper de også opplever ekte kjærlighet og tillitt, det unner jeg alle. 

Anonymkode: 4cdb1...aca

Selvfølgelig er det slik. De som fyrer seg opp er bitre og misunnelige, fordi de vet at de har gjort mange ting de skammer seg over og lever/har levd i elendige parforhold. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 7.4.2018 den 17.05, darth Vader skrev:

Nei, i motsetning til folk her inne så kjenner jeg min partner godt. Vi lever helt åpent og har ingen hemmeligheter. 

Det tror jeg nok de fleste sier til seg selv, du. Det er vel ingen som går rundt og åpent sier til hverandre at de har masse hemmeligheter for hverandre? Da ville det ikke vært rare hemmeligheten :nissevink:

Anonymkode: b3d51...328

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatt sex med en kompis av han tre fire ganger, for et år siden, og tenker fortsatt ofte på det. Han ga meg mye mer oppmerksomhet før, under og etter selve sexen enn hva kjæresten noen sinne har gjort.

Anonymkode: 9fb3a...228

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Paramount

Min hemmelighet er at jeg fantaserer om at hun er litt sånn naiv frekk, og velger bikinitruser og tights, som viser en diskret liten cameltoe når hun skal være litt ekstra "fin" :blush:. Egentlig en ganske uskyldig tanke, men tror ikke det er verdt å nevne det for henne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde to fuckfriends samtidig, og da skjedde det opptil flere ganger at de to smakte på hverandre ufrivillig om jeg dro fra hun ene til den andre etter hverandre 😂 

 

Jeg har også tømt sukker i tanken på bilen til elskeren av min eks. Totalt motorhavari. Sluppet unna så langt.

 

Stikker tannbørsten til min svoger opp i rumpa hver gang vi er på besøk hos han pga hat og faenskap. Hahaha han må ha hatt noen forferdelige smaker i kjeften opp gjennom! 😁😁

Anonymkode: d6032...a82

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde to fuckfriends samtidig, og da skjedde det opptil flere ganger at de to smakte på hverandre ufrivillig om jeg dro fra hun ene til den andre etter hverandre 😂 

 

Jeg har også tømt sukker i tanken på bilen til elskeren av min eks. Totalt motorhavari. Sluppet unna så langt.

 

Stikker tannbørsten til min svoger opp i rumpa hver gang vi er på besøk hos han pga hat og faenskap. Hahaha han må ha hatt noen forferdelige smaker i kjeften opp gjennom! 😁😁

Anonymkode: d6032...a82

Haha... Full av dævelskap du.   Banner på du er sunnmøring    

Anonymkode: 4cb63...434

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha... Full av dævelskap du.   Banner på du er sunnmøring    

Anonymkode: 4cb63...434

Trøndelag 😁

Anonymkode: d6032...a82

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 4/8/2018 at 2:42 AM, AnonymBruker said:

Samme her - de som hopper opp for å motsi deg, er kanskje bare triste fordi de lever i dårlige forhold selv ? ( i mine øyne er ikke gode forhold fylt med hemmeligheter. Er man ikke bestevenner, så er det ikke liv laga) 

Jeg er også helt ærlig med bestevennen/livspartnern/kona mi, og hun meg. Blir trist på andres vegne når jeg ser så mange som skjuler ting for kjernefamilien sin, som liksom skal være den aller nærmeste og viktigste personen i livet dems. Håper de også opplever ekte kjærlighet og tillitt, det unner jeg alle. 

Anonymkode: 4cdb1...aca

Man trenger ikke å leve i et dårlig forhold bare fordi man har noen hemmeligheter da 😂😂😂

Anonymkode: 4d9b1...a41

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg hadde to fuckfriends samtidig, og da skjedde det opptil flere ganger at de to smakte på hverandre ufrivillig om jeg dro fra hun ene til den andre etter hverandre 😂 

 

Jeg har også tømt sukker i tanken på bilen til elskeren av min eks. Totalt motorhavari. Sluppet unna så langt.

 

Stikker tannbørsten til min svoger opp i rumpa hver gang vi er på besøk hos han pga hat og faenskap. Hahaha han må ha hatt noen forferdelige smaker i kjeften opp gjennom! 😁😁

Anonymkode: d6032...a82

Fy faen for et drittmenneske du er.

Anonymkode: 4d9b1...a41

  • Liker 43
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha... Full av dævelskap du.   Banner på du er sunnmøring    

Anonymkode: 4cb63...434

For en holdning! Vi sunnmøringer er ikke så verst vi ;)  Og lite fulle av faenskap som du skriver her! ;) 

Anonymkode: 2e4ca...380

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Jeg snart er ferdig utdannet og burde lest, men ligger heller på sofaen og ser Netflix. 

- Jeg er skikkelig betatt en kompis/pulevenn og vil egentlig noe seriøst, synes han er så deilig, men tør ikke å fortelle han hva jeg føler, for jeg tror ikke han føler det samme..og jeg vil ikke at det vi har skal ta slutt. Føler meg så trygg når jeg ligger i armkroken hans. Jeg skal fortelle det en gang...må bare nyte det vi har noen mnd før jeg forteller det. Kaaanskje han åpner seg for et forhold han med tiden, men tviler.

- Jeg er ikke så glad i søsteren min...føler meg fæl som sier dette...men det er ikke sånn at vi krangler, men vi snakker heller nesten aldri sammen. Er bare henne jeg har som søsken. Er egentlig litt lei meg for at jeg ikke "føler" noe for henne. 

-

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg hadde to fuckfriends samtidig, og da skjedde det opptil flere ganger at de to smakte på hverandre ufrivillig om jeg dro fra hun ene til den andre etter hverandre 😂 

 

Jeg har også tømt sukker i tanken på bilen til elskeren av min eks. Totalt motorhavari. Sluppet unna så langt.

 

Stikker tannbørsten til min svoger opp i rumpa hver gang vi er på besøk hos han pga hat og faenskap. Hahaha han må ha hatt noen forferdelige smaker i kjeften opp gjennom! 😁😁

Anonymkode: d6032...a82

you crazy bitch

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, CannibalLektor said:

you crazy bitch

Det er en fyr du siterer

Anonymkode: 4d9b1...a41

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er en fyr du siterer

Anonymkode: 4d9b1...a41

fyren er fortsatt en crazy bitch

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke om sønnen faktisk er hans. Jeg synes han ligner mer på pulevennen jeg hadde før, men jeg tør ikke si noe. Jeg aner ikke hvordan jeg skal finne ut av det. 

Anonymkode: 51659...eb6

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.1.2018 den 17.42, AnonymBruker skrev:

Du kan jo spørre han rett ut? Eller eventuelt bare slutte på p-piller. 

Anonymkode: bd8ce...785

Bare kutte p-piller å gjøre seg gravid uten tillatelse? Dagens kvinnfolk... 

Anonymkode: 3462f...233

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Eller gjors på å gjøre seg gravid. Tenk på han ognikke bare seg selv.

Anonymkode: 3462f...233

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke den største hemmeligheten, men jeg liker ikke maten til dama.  Tenker alltid "nå lyver jeg" når jeg sier at maten var god. 

Anonymkode: e065a...1bd

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...