Gå til innhold

Din største hemmelighet som ikke din partner vet om.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

 At jeg vurderer å slå opp dersom kjæresten ikke vil ha barn, for jeg vet ikke om jeg kan leve uten barn selv om jeg elsker ham utrolig høyt. 

Da mine foreldre var på min alder, hadde de 4 barn. Jeg har ingen sånne ambisjoner, men 1-2 barn hadde vært fint før eggstokkene mine blir ubrukelige. Og ikke minst har jeg lyst på barn med akkurat HAN. 

Det er jo ærlig sak om han ikke vil ha barn, men det kommer til å gjøre vondt hvis konklusjonen blir at jeg må velge mellom han og barn. Det kommer til å bli det vanskeligste valget jeg har gjort, i så fall. 

Jeg har villet ha barn siden jeg var 12 år, men vært flink pike og tatt høy utdanning for å få meg bra jobb. Så har jeg hatt 2 langvarige partnere som begge tidlig sa til meg at de ønsket barn med meg, men slo opp (han siste akkurat idet vi tok praktiske grep for å få barn). Jeg har tom hatt en elsker som fantaserte om barn med meg (ikke at jeg noen gang tok det seriøst, siden vi ikke var ordentlig sammen en gang). Kjæresten min har sagt at jeg sikkert vil bli en god mor, men har ikke bedt meg kutte ut p-pillene... Jeg vet ikke hvorfor alle snakker til meg om barn, og ingen gir meg det. Men jeg vet ikke om jeg kan velge vekk barn, om jeg må må gå den veien aleine. 

Anonymkode: b3d51...328

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 At jeg vurderer å slå opp dersom kjæresten ikke vil ha barn, for jeg vet ikke om jeg kan leve uten barn selv om jeg elsker ham utrolig høyt. 

Da mine foreldre var på min alder, hadde de 4 barn. Jeg har ingen sånne ambisjoner, men 1-2 barn hadde vært fint før eggstokkene mine blir ubrukelige. Og ikke minst har jeg lyst på barn med akkurat HAN. 

Det er jo ærlig sak om han ikke vil ha barn, men det kommer til å gjøre vondt hvis konklusjonen blir at jeg må velge mellom han og barn. Det kommer til å bli det vanskeligste valget jeg har gjort, i så fall. 

Jeg har villet ha barn siden jeg var 12 år, men vært flink pike og tatt høy utdanning for å få meg bra jobb. Så har jeg hatt 2 langvarige partnere som begge tidlig sa til meg at de ønsket barn med meg, men slo opp (han siste akkurat idet vi tok praktiske grep for å få barn). Jeg har tom hatt en elsker som fantaserte om barn med meg (ikke at jeg noen gang tok det seriøst, siden vi ikke var ordentlig sammen en gang). Kjæresten min har sagt at jeg sikkert vil bli en god mor, men har ikke bedt meg kutte ut p-pillene... Jeg vet ikke hvorfor alle snakker til meg om barn, og ingen gir meg det. Men jeg vet ikke om jeg kan velge vekk barn, om jeg må må gå den veien aleine. 

Anonymkode: b3d51...328

Du kan jo spørre han rett ut? Eller eventuelt bare slutte på p-piller. 

Anonymkode: bd8ce...785

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kan jo spørre han rett ut? Eller eventuelt bare slutte på p-piller. 

Anonymkode: bd8ce...785

Det kan jeg. Men som jeg nevnte, har jeg en historie med menn som lover meg barn og så blir det ingenting av. Det gjør meg skremt i forhold til å starte familie. Jeg ble sist slått opp med av eksen midt i at jeg slutten på hormonspiral - jeg satt bokstavelig talt og blødde min første mens mens han dumpet meg. Sånt er ikke en opplevelse jeg er veldig giret på å gjenta. Jeg vil ikke slutte på p-piller før jeg tror at han faktisk kan være klar for å bli pappa. Og jeg vet ikke helt hva jeg trenger for å tro på det - det er ikke nok at han evenuelt sier det (jeg har aldri datet noen som ikke ville ha barn med meg). Og hva hvis vi setter igang, og så vil han ikke ha meg som gravid/barnet som faktisk kommer?

Men faktisk har jeg litt tro på det nettopp fordi han har vært skeptisk til å bli far og snakket en del om at det virker som mye jobb etc - kanskje det er nettopp den realismen jeg trenger, ikke folk som liker å drømme. Han har mange søsken, så det at unger kan være mye jobb har han nok sett på nært hold. Han har kommet med mange hint som kan tolkes til at han ønsker å bli far når han har livet på plass. Men jeg synes det er et veldig vanskelig tema å ta opp. Vi snakket om det en gang for, da ville han ikke ha barn, men det var før vi hadde bodd sammen. Jeg tror han sa noe sånt som "jeg er ikke sikker på om jeg vil ha barn". Men han har liksom samtidig vært positiv til ideen om at jeg skulle bli mor en gang, ikke sagt noe på det at jeg ønsker barn, men tvert imot syntes at det er naturlig, og han er glad i barn. Han har ikke vært anti-barn, men heller ikke som de andre kjærestene mine som har drømt om barn.

Nå er han sånn at han vil ha samtaler med meg om framtida, og det er noe jeg ønsker men synes er skummelt. Jeg trodde jo jeg gjorde ting "rett" før, nå jeg og kjærester snakket om barn og ble enige, men det funket jo ikke, så det er den der "ja, hva faktisk funker, da?" Jeg vet at det er menn som når de blir eldre ombestemmer seg (feks min kusines mann drømte aldri om barn før han møtte henne ganske seint i livet, nå har de to). Hvis kjæresten min ikke vil ha unge, er det bedre at han sier det, men hvis han gjør det, blir jeg veldig lei meg. Jeg er så glad i ham at det blir et  dillemma hvis vi ikke ønsker de samme tingene framover. Jeg vet jo ikke sikkert om jeg kan bli mor, heller, det vet man jo aldri. Og både han og jeg blir nok veldig lei oss hvis jeg bryter forholdet. Så hvis jeg dumper ham for barneprøving, kan det være jeg (og han) sitter igjen med ingen ting. 

Anonymkode: b3d51...328

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker og savner fortsatt eksen. Jeg kan ikke si det, men det er sant. Det kommer til å være slik bestandig. 

Anonymkode: d2f2b...f7c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.1.2018 den 7.10, AnonymBruker skrev:

Denne går mer til ex... 

Vi har vært frem og tilbake 3/4 år.. Og han er " the one"..

at jeg angrer på at jeg hadde sex med en annen fyr da vi ikke var sammen i sommer.. Og at jeg skulle ønske han var far til kommende barnet mitt..

at jeg gråter meg i søvn hver dag fordi ting er slik de er..

at alt jeg vil er å ha han tilbake og bli en familie..
 tenker på han hver dag..........
At jeg har vurdert å fortelle han hva jeg føler men ikke turt...

Anonymkode: c5ce7...27f

Varm klem til deg 💜 dette rørte meg langt inn i sjelen.si ifra til ex en hvor lei deg du er,at du griner deg i søvn💜så kanskje det ordner seg for dere💜masse lykke til 💜 💜 💜 💜 💜 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Hvis man ikke vil gå på p-piller så gjør man ikke det. Det er ikke tragisk, eller feigt å slutte på p-piller? Mange får bivirkninger osv. Det er absolutt ikke utpressing å velge hva en vil putte i sin egen kropp. Men da må man jo si til denne mannen at han må bruke kondom, eller la vær å ha sex, eller ende opp med et barn. Da har mannen mulighet til å velge å fortsette å ha sex, men han må være den som står for beskyttelsen og ikke kvinnen. 

Anonymkode: bd8ce...785

Da må en ihvertfall være seriøs nok til å diskutere hva som er best av ulike alternativer som pessar, tellemetode (gjerne med betalt app), kondom eller andre ting, det som kan fungere best. Hvis det bare blir "hey, jeg har slutta på pillen, gjør hva du vil", blir det manipulativt. Det ligger jo i kortene at dama kanskje ønsker at mannen skal faile med kondom eller droppe å bruke dem. 

Anonymkode: b3d51...328

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymus Notarius
1 time siden, pewdiepie skrev:

regner med at du sier klart ifra da at du slutter med p-piller ? hadde damen min gjort dette med vilje og ikke sagt beskjed hadde jeg begravd henne levende i hagen med barnet. ikke snakk om noen skal lure meg til å bli far

Det var da voldsomt. Å lure noen til å bli far er helt klart umoralsk, men forsvarer vel ikke akkurat dobbeltdrap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ca. en gang i mnd når ektefelle  jobber kveldsvakt, har jeg skikkelig godteribonanza alene foran tv'n. Vi lever egentlig veldig sunt, spiser svært lite sukker, og trener masse. Men denne kvelden handler jeg inn masse dritt, og spiser brownies, pizza, potetgull, sjokolade,  og egentlig alt jeg får lyst på i butikken. Vi skeier selvfølgelig ut sammen  innimellom også, men denne ene kvelden tar jeg heeeelt av, og skuler alle spor etterpå :fnise: 

Anonymkode: 167dd...1e8

👍du høres kul ut 👍👍😂💙

Anonymkode: 93e9e...b2a

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før jeg visste at min sambo i  hele tatt eksisterte, så snublet og falt jeg mellom beina på to av venninnene hennes. Ikke samtidig, men våren og sommeren. Sambo traff jeg første gang høsten det samme året. 

Den første gangen jeg traff venninnegjengen hennes var ganske spesiell for å si det forsiktig. 

Vi har vært sammen i snart femten år, og hun aner fortsatt ingenting. 

Anonymkode: 2ba62...fb5

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ca. en gang i mnd når ektefelle  jobber kveldsvakt, har jeg skikkelig godteribonanza alene foran tv'n. Vi lever egentlig veldig sunt, spiser svært lite sukker, og trener masse. Men denne kvelden handler jeg inn masse dritt, og spiser brownies, pizza, potetgull, sjokolade,  og egentlig alt jeg får lyst på i butikken. Vi skeier selvfølgelig ut sammen  innimellom også, men denne ene kvelden tar jeg heeeelt av, og skuler alle spor etterpå :fnise: 

Anonymkode: 167dd...1e8

Det gjør jeg og, og sikkert samboeren min også, men fy flate for en følelse å bare dytte inn alt en vil ha og fjerne alle spor, haha

Anonymkode: 4cde0...76b

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Annonse

Snakker med begge eksene mine bak kjærestens rygg. Ikke fordi det er shady eller flørting, men fordi de to er de to greieste personene jeg kjenner, og med depresjonen blir jeg veldig ensom da jeg ikke har noen venner. Jeg har ikke sagt det fordi kjæresten er veldig nøye på at alt er likt - hvis jeg prater med mine ekser vil han ha kontakt med sine også, men har plenty av venner fra før. 

Anonymkode: 4ae32...d84

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

at jeg føler vi ikke passer sammen. men ikke klarer å gjøre det slutt. fordi jeg er vant med han på godt og vondt

Anonymkode: 965d9...600

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han tror jeg har stålkontroll på ting fordi jeg vil.

Det er feil, jeg har stålkontroll fordi jeg har null tiltro til at han klarer å ordne ting. 

Anonymkode: aac5f...06b

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Han vet ikke at de gangene jeg får orgasme så tenker jeg at det er kompisen hans jeg har sex med, eller at jeg faker de andre gangene... wooops! 

Anonymkode: c0f3f...d98

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var yngre var jeg besatt av tanken på å miste jomfrudommen. Jeg bodde like ved en campingplass, og spurte like godt en familiemann om han ville pule. Vi dro inn til et av toalettene, og der tok han meg bakfra mens shorts og truse var nede på knærne. Han kom etter ti sekunder, hadde en liten pause, før han brukte et lite kvarter neste gang. Vi kneppet opp og ble enige om å holde det for oss selv. Denne mannen er onkelen til min nåværende kjæreste, og det er best at han aldri får vite om det.

Anonymkode: 424e4...d19

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg er drittlei sexlivet vårt. Han kommer etter 3 jokk, med mindre han bruker noe som bedøver penishodet..men da må sexen planlegges og det liker jeg ikke. Jeg fantaserer om en stor penis i tillegg da han har litt mindre enn normalen. Har kommet én gang med han ila 9 år, og det var for noen uker siden....

Anonymkode: 7175e...121

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.10.2016 den 18.52, AnonymBruker skrev:

Kanskje jeg skrev uklart, men jeg lyver ikke om jobbtur, men jeg lyver om at jeg ble beordret dit av arbeidsgiveren. Jeg sa ja da jeg ble spurt :)

Anonymkode: eb583...839

Hadde det vært snakk om at du reiste  på "jobbtur" for å treffe en elsker så hadde det vært dårlig gjort. Men å "pynte" på sannheten for å gjøre noe som kan gi deg overskudd og tid for deg selv er vel ikke den største synden... Du er tross alt på jobb, å grunnen til hvorfor du takket ja til dette spiller vel ingen rolle?  Kos deg, og nyt alenetiden. Din kjære pynter sikkert litt på sannheten en gang i blandt han også  😉 uten at han ønsker deg noe vondt.

Anonymkode: fc192...fdc

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...